Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 18 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-25, 21:07 
     
Atstumas visada gerai. Be to, kuo didesnė talpa, tuo jis lėčiau krausis, ir išsikraus, o akumuliatoriams tai gerai. Ir tuo labaiau gyvybingas bus automobilis. Net jei po 20 metų jis praras 50 procentų talpos, vis tiek dar 300 km bus galima nuvažiuoti ir dar bus praktiškas automobilis.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1107
Reputacija: -25
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 07:25 
     
600+ km vienu ikrovimu, ir <=40k eur uz nauja elektromobili butu tie du dalykai, del kuriu as ji pirkciau. 600km kiekviena diena nereikia, bet kartais prireikia ir daugiau. As nieko pries, jeigu atsirastu kazkoks modulines baterijos sprendimas, kad reikalui esant butu galima laikinai pakeist ar isidet papildoma baterija uz papildoma mokesti.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 254
Reputacija: +202
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 10:43 
     
jei vaziuot 40 kmph greiciu tai bus galima nuvaxiuot ir 1000 km
  • +2




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1107
Reputacija: -25
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 10:57 
     
Kai teslos nesugeba islaikyti ikrovos ilgesni laika tai gerai, kad yra didesnes baterijos pvz kelioniu metu jei oro uoste priparkaves palieki, zinosi, kad grizes dar butu sansas kazkiek rasti ikrovoskad nuvaziuot pajungti, kad krautusi. Taip gal nereik kasdiena 600 km, bet kartais gali prireikt ir del baterijos devejimosi, ir ziema, kada dalis baterijos talpos tampa neprieinama. Tas gamintoju argumentavimas, kad nereik, beisnaudoja, gana silpnas yra. Didesbe talpa niekada nepamaisys.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-06-09, 15:16
Pranešimai: 729
Reputacija: +40
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 12:08 
     
salemas5 rašė:
Kai teslos nesugeba islaikyti ikrovos ilgesni laika tai gerai, kad yra didesnes baterijos pvz kelioniu metu jei oro uoste priparkaves palieki, zinosi, kad grizes dar butu sansas kazkiek rasti ikrovoskad nuvaziuot pajungti, kad krautusi. Taip gal nereik kasdiena 600 km, bet kartais gali prireikt ir del baterijos devejimosi, ir ziema, kada dalis baterijos talpos tampa neprieinama. Tas gamintoju argumentavimas, kad nereik, beisnaudoja, gana silpnas yra. Didesbe talpa niekada nepamaisys.



Didesnė talpa=didesnė kaina + didesnis svoris.
Tada lieka tik elementari aritmetika, ar tie penki kartai per metus, kai prireiks tokios talpos yra ekonomiškai prasmingi, ar tai kelionei visgi ekonomiškai tikslingiau pasinaudoti benzininio automobilio nuoma ar taksi/viešu transportu, jei keliauji į oro uostą.

Aišku, visada lieka, "noriu, nes taip patogiau", tame nieko nėra blogo, mokėk ir turėk.

Aš labiau dar ilgam laikui elektromobilį matau kaip miesto daiktą, idealu, su carsharing tinklu. Tokiam pilnai pakanka 100 km range.
  • +1


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 556
Reputacija: +460
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 14:06 
     
Atk rašė:
jei vaziuot 40 kmph greiciu tai bus galima nuvaxiuot ir 1000 km

o jei puse laiko stumt - gali ir 2000km nuvaziuot :)
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3011
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 14:09 
     
kukulis4 rašė:
600+ km vienu ikrovimu, ir <=40k eur uz nauja elektromobili butu tie du dalykai, del kuriu as ji pirkciau. 600km kiekviena diena nereikia, bet kartais prireikia ir daugiau. As nieko pries, jeigu atsirastu kazkoks modulines baterijos sprendimas, kad reikalui esant butu galima laikinai pakeist ar isidet papildoma baterija uz papildoma mokesti.

Juk jau buvo ne viena tokia mintis, kai net buvo sukurti modeliniais filmukai. Kai atvažiuoji į "degalinę", ir ten ten robotas pakeičia bateriją per minutes (ar greičiau).
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 741
Reputacija: +107
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 14:20 
     
Ar_as? rašė:

Didesnė talpa=didesnė kaina + didesnis svoris.
Tada lieka tik elementari aritmetika, ar tie penki kartai per metus, kai prireiks tokios talpos yra ekonomiškai prasmingi, ar tai kelionei visgi ekonomiškai tikslingiau pasinaudoti benzininio automobilio nuoma ar taksi/viešu transportu, jei keliauji į oro uostą.

Aišku, visada lieka, "noriu, nes taip patogiau", tame nieko nėra blogo, mokėk ir turėk.

Aš labiau dar ilgam laikui elektromobilį matau kaip miesto daiktą, idealu, su carsharing tinklu. Tokiam pilnai pakanka 100 km range.

as tai matau kitur privaluma. tu gali ta sukaupta elektra ir kitur panaudot. pvz darbo irankiams prijungt. ar pagelbet draugui ikraut jo uzstrigusi auto. talpesnis akumas tikrai nemaiso. maiso butent tik nepakankamai talpus...
blogiausia kad lygina nuvaziuotus km. lygint reiketu visai kita parametra - kwh kiekio pavezamuma. pvz sakykim elektromobilis su 100kwh baterija sveriancia tona gali sakykim isidet dar apie tona svorio. vadinas jo kwh pavezamumas apie 200kwh.
tuo tarpu 100litru benzino bakas yra apie 120kwh, ir dar gali pavezt papildomna tona kuro, kas yra dar papildomu 1200kwh. sumoje autoimobilio su vdv pavezamumas yra 1300kwh eiles. vdv auto 1,5Mwh pries kazkokius 0,2Mwh elektromobiio. skirtumas principe kolkas 5-10! kartu eiles. bet vejasi gana neblogai :D manau elektromobiliai bus priimtina daugumai kai skirtumas bus kokie 3 kartai ar maziau. tada bus pagrindinis persilauzimas. dabar isplis ne daugiau 10-20%... ir sustos paplitimas - jei netubules akumai...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3011
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 14:25 
     
Ar_as? rašė:
Aš labiau dar ilgam laikui elektromobilį matau kaip miesto daiktą, idealu, su carsharing tinklu. Tokiam pilnai pakanka 100 km range.


Kaip nuomojamam paspirtukui gal ir ok, bet nuosavam auto - nesąmonė. Kad ir kaip čia būtų (ir būtų pilna pakrovimo stotelių visur), bet niekas nenorės pakraudinėti keliskart per savaitę. Jau dabar užknisa kad kokio dyzelio reikia kokius triskart/mėn važiuot (čia jei niekur nevažiuojant), kas bus kai tarkim parvažiuosi, pasijungsi (arba palauksi kol atsilaisvins vieta), pakrausi vėl ateisi atlaisvint kitam etc. Nebent visiška automatika, ala pats mokantis pasikrauti dulkių siurblys...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2966
Reputacija: +366
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 14:25 
     
lizunas rašė:
kukulis4 rašė:
600+ km vienu ikrovimu, ir <=40k eur uz nauja elektromobili butu tie du dalykai, del kuriu as ji pirkciau. 600km kiekviena diena nereikia, bet kartais prireikia ir daugiau. As nieko pries, jeigu atsirastu kazkoks modulines baterijos sprendimas, kad reikalui esant butu galima laikinai pakeist ar isidet papildoma baterija uz papildoma mokesti.

Juk jau buvo ne viena tokia mintis, kai net buvo sukurti modeliniais filmukai. Kai atvažiuoji į "degalinę", ir ten ten robotas pakeičia bateriją per minutes (ar greičiau).

sitas variantas blogas, nes priduosi nauja akuma, o gausi nudrozta su maza likutine tapla, mazos vertes... isivaizduok kad vienakart perki kura, o kitakart vandens pripila ir kuro tik pauostyt duoda :D isbandytas ir nepasitvirtino. nebent turesi kiekvienoje keitykloje po savo atsargini akuma (firmos ta gali, bet tau bus per brangu). cia kaip naujo merso pakeitimas i koki nudrozta golfa... bus loterija... nemanau kad noresi keist akumus :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3011
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 15:45 
     
AAA000 rašė:
lizunas rašė:
kukulis4 rašė:
600+ km vienu ikrovimu, ir <=40k eur uz nauja elektromobili butu tie du dalykai, del kuriu as ji pirkciau. 600km kiekviena diena nereikia, bet kartais prireikia ir daugiau. As nieko pries, jeigu atsirastu kazkoks modulines baterijos sprendimas, kad reikalui esant butu galima laikinai pakeist ar isidet papildoma baterija uz papildoma mokesti.

Juk jau buvo ne viena tokia mintis, kai net buvo sukurti modeliniais filmukai. Kai atvažiuoji į "degalinę", ir ten ten robotas pakeičia bateriją per minutes (ar greičiau).

sitas variantas blogas, nes priduosi nauja akuma, o gausi nudrozta su maza likutine tapla, mazos vertes... isivaizduok kad vienakart perki kura, o kitakart vandens pripila ir kuro tik pauostyt duoda :D isbandytas ir nepasitvirtino. nebent turesi kiekvienoje keitykloje po savo atsargini akuma (firmos ta gali, bet tau bus per brangu). cia kaip naujo merso pakeitimas i koki nudrozta golfa... bus loterija... nemanau kad noresi keist akumus :D


Vartotojas ne butinai turi buti batareikos savininkas. Vartotojas perka masina, o batareika nuomoja. Ir apmokejimo modelis galetu but paremtas realia talpa, kokia turi konkreti batareika cia ir dabar. Bet... jeigu nera masinu su lengvai keiciamom batareikom, reiskias, tam yra kazkokiu priezasciu (greiciausiai tiek techniniu tiek komerciniu), kuriu as nezinau ir speliot nenoriu.

O mano Use Case'ai automobiliui yra realiai trys:

1. Dauguma laiko vazineju mieste, turiu kur pasikraut - realiai 100km range uztenka per akis.
2. Pora-tris kart per menesi vaziuoju didesnius atstumus, i kitus miestus, kaimus, etc, kur negaliu buti garantuotas kad bus galimybe pasikraut automobili, todel 350-400km range butu neblogai.
3. Kelis kartus per metus vaziuoju tikrai toli, kelias dienas is eiles, retais atvejais net po koki 1000 km per diena, ir cia butu gerai kuo didesnis range, bet pora kartu per diena praleist po 30-40 min degalineje, kad dasikraut akuma - ne beda.

Ir viso to sumoje, butu labai gerai, jeigu del tu keliu kartu per metus nereiketu nuolatos veziotis pusantros tonos batareikiu.
  • +1




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 254
Reputacija: +202
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 16:47 
     
AAA000 rašė:
as tai matau kitur privaluma. tu gali ta sukaupta elektra ir kitur panaudot. pvz darbo irankiams prijungt. ar pagelbet draugui ikraut jo uzstrigusi auto. talpesnis akumas tikrai nemaiso. maiso butent tik nepakankamai talpus...
blogiausia kad lygina nuvaziuotus km. lygint reiketu visai kita parametra - kwh kiekio pavezamuma. pvz sakykim elektromobilis su 100kwh baterija sveriancia tona gali sakykim isidet dar apie tona svorio. vadinas jo kwh pavezamumas apie 200kwh.


Nelabai įsivaizduoju į kokį lengvajį automobilį gali dar toną pakraut krovinio. Nu yra tokių, kurie laužydami važiuoklę ir amortizatorius taip važiuoja, bet čia absurdas.
  • +1


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2140
Miestas: Kaunas
Reputacija: +571
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 18:13 
     
kukulis4 rašė:
Vartotojas ne butinai turi buti batareikos savininkas. Vartotojas perka masina, o batareika nuomoja. Ir apmokejimo modelis galetu but paremtas realia talpa, kokia turi konkreti batareika cia ir dabar. Bet... jeigu nera masinu su lengvai keiciamom batareikom, reiskias, tam yra kazkokiu priezasciu (greiciausiai tiek techniniu tiek komerciniu), kuriu as nezinau ir speliot nenoriu.

O mano Use Case'ai automobiliui yra realiai trys:

1. Dauguma laiko vazineju mieste, turiu kur pasikraut - realiai 100km range uztenka per akis.
2. Pora-tris kart per menesi vaziuoju didesnius atstumus, i kitus miestus, kaimus, etc, kur negaliu buti garantuotas kad bus galimybe pasikraut automobili, todel 350-400km range butu neblogai.
3. Kelis kartus per metus vaziuoju tikrai toli, kelias dienas is eiles, retais atvejais net po koki 1000 km per diena, ir cia butu gerai kuo didesnis range, bet pora kartu per diena praleist po 30-40 min degalineje, kad dasikraut akuma - ne beda.

Ir viso to sumoje, butu labai gerai, jeigu del tu keliu kartu per metus nereiketu nuolatos veziotis pusantros tonos batareikiu.

del akumu nuomos - yra tokie modeliai versle. kai apsiima tvarkyt su veikimo garantija. galiu pasakyt kainuoja panasiai kaip perkant kokius tris naujus akumus galutinej israiskoj :D ir tu net ne akumo savininkas... tu tik gauni veikimo paslauga. ir tai ten nepakeicia momentaliai kazkokie terminai yra. pvz paros begyje pakeis ir pan... taip ir isivaizduoju - vaziuoji vaziuoji - nustipo, para palaikai kazkur salikelej - atvaziuoja ir pakeicia geru :D :D :D ir toliau sau vaziuoji... tu neivertini kad versle buna papildomu masinu. pvz vazineja iskart kokios keturios. viena sugenda ir para stovi. kol pakeis akuma. kai bus asmenine masina - tu ja turesi tik viena. jei suges akumas - ragas... o deveti ges dazniau... kazkoki lygi palaikys ir tiek... jei akumai butu vienkartiniai - tada sitas modelis veiktu. imtum vienkartini is kokiu kiosku, kaip batareikas... su aukstu veikimo lygiu. jei versle rets modelis - tai pas vartotojus bus visiska nesamone. net duju keiciami balionai sunkiai kvepuoja sektorius - nors logistika pilnai isdirbta...
-------
o pas mane atvirkcia situacija. as trumpus kasdienius atstumus darbo masina naudojuosi. maniske asmenine realiai dauguma laiko stovi. o kai jau imu - vaziuoju ilgus atstumus. kur nors keliauju, vaziuoju i gamta, ka nors gabenuosi ir pan. net baka dienoje buna pildau 2 kartus. arba papildomo kuro pora baku pasiimu. as nemegstu pvz kaip kiti skraidyt. megstu pamatyt pats. ir masina tam puikus dalykas. ir man tie pasikrovimai ir trumpas nuvaziavimas butu logistinis kosmaras. plius ziaurus minusas - kai nieko papildomo negali pasimt.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3011
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-26, 18:17 
     
sub rašė:
Nelabai įsivaizduoju į kokį lengvajį automobilį gali dar toną pakraut krovinio. Nu yra tokių, kurie laužydami važiuoklę ir amortizatorius taip važiuoja, bet čia absurdas.

isivaizduok kokias 4 storas bobas-mutantes su kruva krepsiu po dienos sopingo susisodini :D ir bus tau tona. :D :D :D

as imiau maksimumus proto riboje ir kad butu apvaliau lygint. jei imsi ten po kokiu 350kg - bus sunku suprast, ka norejau parasyt...
elektromobilis is esmes islengvintas korpusas, ir visas sutaupytas svoris - prikista akumu. ir dar plius jei "ilgo nuvaziuojamo" atstumo, tai dar uz kokius 2-3 papildomus keleivius akumu svorio bus prikista. ir vis tai turesi visa laika veziotis... dauguma zmoniu praktiski, o ne pizonai. kad juos domintu dvivietes geldos su geru sukimo momentu 10-20 sekundziu laiko.
  • -2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3011
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-27, 00:43 
     
Tik šį labai seną radau, bet tikrai buvo ir daugiai rašyta. https://m.delfi.lt/auto/autonaujienos/a ... d=31021599
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 741
Reputacija: +107
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-27, 08:28 
     
AAA000 rašė:
sub rašė:
Nelabai įsivaizduoju į kokį lengvajį automobilį gali dar toną pakraut krovinio. Nu yra tokių, kurie laužydami važiuoklę ir amortizatorius taip važiuoja, bet čia absurdas.

isivaizduok kokias 4 storas bobas-mutantes su kruva krepsiu po dienos sopingo susisodini :D ir bus tau tona. :D :D :D

as imiau maksimumus proto riboje ir kad butu apvaliau lygint. jei imsi ten po kokiu 350kg - bus sunku suprast, ka norejau parasyt...
elektromobilis is esmes islengvintas korpusas, ir visas sutaupytas svoris - prikista akumu. ir dar plius jei "ilgo nuvaziuojamo" atstumo, tai dar uz kokius 2-3 papildomus keleivius akumu svorio bus prikista. ir vis tai turesi visa laika veziotis... dauguma zmoniu praktiski, o ne pizonai. kad juos domintu dvivietes geldos su geru sukimo momentu 10-20 sekundziu laiko.


Apie bobas manau tu iš patirties šneki. Nes aš niekada nevežiau ir nevešiu krovinio, kuris viršija automobilio svorio ribas, nesvarbu tai daigtas, ar keturios sumo bobos. Jos net netilptų atsisėst jaučiu.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2140
Miestas: Kaunas
Reputacija: +571
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-27, 19:06 
     
AAA000 rašė:
Ar_as? rašė:

Didesnė talpa=didesnė kaina + didesnis svoris.
Tada lieka tik elementari aritmetika, ar tie penki kartai per metus, kai prireiks tokios talpos yra ekonomiškai prasmingi, ar tai kelionei visgi ekonomiškai tikslingiau pasinaudoti benzininio automobilio nuoma ar taksi/viešu transportu, jei keliauji į oro uostą.

Aišku, visada lieka, "noriu, nes taip patogiau", tame nieko nėra blogo, mokėk ir turėk.

Aš labiau dar ilgam laikui elektromobilį matau kaip miesto daiktą, idealu, su carsharing tinklu. Tokiam pilnai pakanka 100 km range.

as tai matau kitur privaluma. tu gali ta sukaupta elektra ir kitur panaudot. pvz darbo irankiams prijungt. ar pagelbet draugui ikraut jo uzstrigusi auto. talpesnis akumas tikrai nemaiso. maiso butent tik nepakankamai talpus...
blogiausia kad lygina nuvaziuotus km. lygint reiketu visai kita parametra - kwh kiekio pavezamuma. pvz sakykim elektromobilis su 100kwh baterija sveriancia tona gali sakykim isidet dar apie tona svorio. vadinas jo kwh pavezamumas apie 200kwh.
tuo tarpu 100litru benzino bakas yra apie 120kwh, ir dar gali pavezt papildomna tona kuro, kas yra dar papildomu 1200kwh. sumoje autoimobilio su vdv pavezamumas yra 1300kwh eiles. vdv auto 1,5Mwh pries kazkokius 0,2Mwh elektromobiio. skirtumas principe kolkas 5-10! kartu eiles. bet vejasi gana neblogai :D manau elektromobiliai bus priimtina daugumai kai skirtumas bus kokie 3 kartai ar maziau. tada bus pagrindinis persilauzimas. dabar isplis ne daugiau 10-20%... ir sustos paplitimas - jei netubules akumai...

Tiems kam to reikia tai labai naudingas daiktas baterija vietoj generatoriaus, bet cia labai nisinis produktas. Geriau, kad zmones nepirktu to ko jiems is tikro nereikia.
Vokietija pradejo kelti bangas, kad zmones masiskai pradejo pirkti SUV ir kad vidutinis automobilis yra gerokai per didelis ir sunkus:
https://jalopnik.com/the-german-governm ... 1835835299
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1881
Reputacija: +416
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'