Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 5 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-28, 22:42 
     
Būtu puiku bet pavėlavo kokiu 50 metų.
Cituoti:
Automobilių gamintojai galės padidinti kompresiją cilindruose, taip sumažės NOx emisijos ir degalų sąnaudos, padidės variklio galia.
Kai padidini kompresija NOx irgi padidėja nepriklausomai kas ką teigia, juo labiau užliesinus degimo mišinį NOx dar daugiau didėja, dėl padidėjusios degimo temperatūros. Degalų sąnaudos mažėja, bet tas mažai juntama šiuolaikiniuose aukšto suspaudimo laipsnio varikliuose ir žinoma variklio galia didėja, bet taip pat nežymiai nes nebėra kur bespausti ir taip perspaustos degimo kameros, vistik tai ne dyzelinis variklis.

Cituoti:
Nors mišinio uždegimas atrodo kaip maža variklio veikimo dalis, „Transient Plasma Systems“ teigia, kad plazminės žvakės gali nukirpti net 20 % degalų sąnaudų.
-20% čia nebent jei paimti 40-50 metų senumo technologijos vdv su žemu suspaudimo laipsniu pvz 8:1 ir įsukus tas stebuklingas žvakes, padidinus suspaudimo laipsnį iki 11:1, dar paliesinus kurą gal ir galima kažką panašaus gauti. Bet net nesvajokit pvz iš 30 metų senumo GM, 2l, c20xe ("red top"), suspaudimo laipsnis 10,5:1 kurio max efektyvumas ir taip 37%, dar kažkokios ekonomijos gauti, jis ir taip beveik tobulas variklis buvo, gaila nepelnytai numarintas.

Va jūsų ta stebuklinga žvakė visų pamiršta technologija.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo bahuriux 2019-06-28, 23:00. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7067
Miestas: KLP
Reputacija: +1466
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-28, 22:59 
     
kiek as isivaizduoju tai kuo didesne kompresija tuo daugiau NOx turetu gamintis, o kad ju butu maziau tam dedami katalizatoriai. o siaip kai elektra jonizuoja ora plazma susidaro praktiskai visada, tad ir paprastos zvakes turetu kurt plazma
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1385
Reputacija: +55
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-29, 20:36 
     
manau paliesinus misini ir padidinus suspaudimo laipsni NOx turetu dar labiau isaugti.
Idomu ar cia realiu testu isvados, ar tik teoriniai paskaiciavimai del tokios dideles ekonomijos vien tik del zvakiu
  • 0




Užsiregistravo: 2019-03-10, 18:35
Pranešimai: 10
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-30, 12:26 
     
Tomasziukas rašė:
manau paliesinus misini ir padidinus suspaudimo laipsni NOx turetu dar labiau isaugti.
Idomu ar cia realiu testu isvados, ar tik teoriniai paskaiciavimai del tokios dideles ekonomijos vien tik del zvakiu
Ta -20% ekonomija reali, jei lyginti su tokiais vdv kokie buvo prieš 40-50 metų, bet jei lyginti su šiuolaikiniais aukšto suspaudimo laipsnio ir tiesioginio įpurškimo benzininiais vdv, kurie ir taip dirba ant lieso mišinio panašiai, kaip dyzeliniai vdv, tai tos ekonomijos gal tik 2-3% bus. Ir žinoma kelis kartus daugiau NOx, kelis kartus mažiau CH (nesudegęs kuras), kelis kartus mažiau CO ir CO2 mažiau tiek procentų, kiek ir kuro ekonomijos pavyks išgauti iš konkretaus variklio.

Girdėjau gandų, kad praktiškai su šitomis žvakėmis vdv gali dirbti iki 1:40 liesumo mišiniu, kai normaliai skaitosi 1:14-16, bet realiau 1:25, nes galia vis tiek prarandama jei nepilsi kuro pakankamai.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7067
Miestas: KLP
Reputacija: +1466
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'