Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-04, 20:32 
     
FtBall rašė:
Chevrolet Volt naudoja ~3 litrus: http://www.fuelly.com/car/chevrolet/volt

Kolegai Voltas valge 8l benzino kai nekraudavo is rozetes, o vazinejo kaip su VDV (gedimas buvo, negalejo krauti).
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1881
Reputacija: +416
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-04, 20:39 
     
HDi rašė:
Jei Hyundai savo KONA sugeba pagamint ir stumdyt nuo 39k eur lietuvoj su 65kWh baterija, kas turbūt pagal kainą net teslai yra konkurencinga, tai sakai BMW nesugebėtų?


Zinai, kai konservatyvi korporacija ipranta per desimtis metu gaminti automobilius uz brangiai, jinai tikrai nebesugebes pagaminti efektyviai ir pigiai. Tie, kas dirbo ir mazose imonese, ir didelese korporacijose - tikrai supras.

Tesla ir kiti "alkani" bei "sviezesni" gamintojai gali efektyviau sudelioti imones procesus (maziau pasipriesinimo, daugiau butinybes), nei tie, kurie isikabine i savo istorija, tradicijas. Galu gale, kam gaminti pigiai, jei del zenkliuko perka ir brangiai?..
  • +1




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 229
Reputacija: +180
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-04, 21:06 
     
Pasiklausykit ką kalbą Teslų pirkėjai. Vieni dažniausiai girdimų argumentų (eilės tvarka):
1. vairavimo malonumas - greitis, tyla, manevringumas;
2. softas ir atnaujinimai - problemų ištaisymas tiesiog atsisiuntus atnaujinimą, naujos funkcijos, greitas valdymas (kai realiai nestringa softas), naujausi žemėlapiai;
3. esamas ir būsimas autopilotas (vėl gi - softo updeitas);
4. ekologija;
5. išlaikymo pigumas;

Kiek review nežiūrėsi, tiek girdėsi frazę, kad po Teslos grįžus prie VDV atrodo kaip persėdus nuo automobilio ant arklio arba nuo pastarojo ant asilo.

O jeigu stebitės iš kur čia atsirado ekologija... na, tai pats laikas jau. Kažkada nebuvo saugos diržų, pagalvių, kažkada nebuvo pesticidų kontrolės, kažkada stogai iš asbesto buvo ir t.t.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3248
Miestas: Vilnius
Reputacija: +836
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-04, 22:09 
     
sub rašė:
Didieji žaidėjai galėtų pagamint elektromobilį su 400 km. į minusą. Bet to nedaro. Reiškias nesugeba arba nenori to, arba jiems to daryt neapsimoka. Rašai apie BMW, koks jis luxury brandas, pamiršdamas kad ta pati Tesla yra luxury brandas ir kainos vos ne 1:1, jeigi lygini tos pačios klasės automobilį. Kodėl gamintojai elektromobilį turi pasiūlyti pigiau nei vdv, jeigu jį pagaminti kainuoja tiek pat, kiek vdv automobilį.


atsakymas,
apvalus rašė:
Galu gale, kam gaminti pigiai, jei del zenkliuko perka ir brangiai?..


tik dar papildyčiau kad net ir pagaminus pigiai, kam pardavinėt pigiai?

Tesla kolkas wanna be luxury tik, ir nori ten save pritempt. Teko Stokholme su taxu model S lėkt, nu gražu ten viskas, bet kai kurie tarpai, plastikai, medžiagos ir girgždėjimai luxury įspūdžio tikrai nesukelia.

Kitas dalykas, net toks ekonominis brandas kaip Dacia sugeba dalis nudažyt be dulkių, subraižymų PO lako sluoksniu, bei dalių tarpus gražiai suvest, o teslų su šitomis problemomis, vien tik youtubėj turbūt krūva, tai apie kokį luxury galima kalbėt?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 438
Reputacija: +149
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-04, 23:05 
     
Dėl dažymo ir dulkių tai senos naujienos. Buvo - sutvarkė. Tesla labai daug padarė elektromobilių prestižui. Anksčiau įsivaizduodavom kaip lėtus, mažai nuvažiuojančius, be generatoriaus neišiverčiančius - o jie padarė tokius cool, kad net tikri benzingalviai pabandę nebenori grįžti. Patogumas, komfortas ir t.t. BMW manau bando išiparduoti, stabdyti progresa kuriame nespėjo įsitvirtinti. O dėl amerikiečių picup'u - kalbėjau su jais. Kai kur nors pasninga bet nebūna plikledžių kaip pas mus. Tai jie tikrų žėminių padangų nenaudoja. Tam ir reikia tada galingų awd. O be to kai tokios kainos - kam turėti mažą skarbonkę. Pas mus čia atstumai mažesni, gatvės siauros - kokioj italijoj gi su krebutėm tik pravažiuosi senovinėm gatvėm. Tad kas iš to BMW kad ir M serijos, jei elektromobilis padės į vietą.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-05-04, 12:01
Pranešimai: 143
Reputacija: +26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-04, 23:20 
     
Xdmin rašė:
FtBall rašė:
Chevrolet Volt naudoja ~3 litrus: http://www.fuelly.com/car/chevrolet/volt

Kolegai Voltas valge 8l benzino kai nekraudavo is rozetes, o vazinejo kaip su VDV (gedimas buvo, negalejo krauti).


Jei VDV tiesiai ratus suka - tai normalu.

Jei VDV krauna baterijas ir elekros varikliai varo mašiną, tai skaičiai būtų gerokai gražesni.

Palaikant apsūkimus tarp 2k-3k ir duodant ganėtinai didelę apkrovą varikliui - galima daug išlošt.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2148
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +275
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-05, 02:43 
     
JacksonPollock rašė:
Sakykim, kad BMW yra teisūs, jie galėtų užtvindyti Europą elektromobiliais (i3 probably ? :D), tačiau kodėl europiečiai jų neperka ? O gi todėl, kad Europoje, kaip ir visame pasaulyje trūksta elektromobilių infrastruktūros, nes žymiai patogiau yra važiuoti į degalinę, nei blaškytis po miestą ieškant įkrovimo stoties. Pagrindinė problema, kad jie nenori bendradarbiauti, pvz Tesla turi gan jau didelį tinklą įk. stotelių — kodėl nesusivienijus ir padarius gerą tinklą kartu, su vienodais įkrovos lizdais, nes dabar kiekvienas skirtingas gamintojas daro savo įkr. stoteles, kas atrodo absurdiškai. O manau, kad miestai nesugebės tiek įkrovimo stotelių pastatyti, kad patenkintų vartotojų poreikius. Reikia 1 tipo stotelės. Čia mano manymu yra didžiausia bėda, vienintelė Tesla dar so so, bet irgi tik kokioje Olandijoje ar Vokietijoje, Lietuvoje man rods nėra nei vienos stotelės greitai pasikrauti, o apie BMW išvis nekalbu.

manau nelabai suvoki problema.
svarbu ne stotele. svarbu yra elektros laido galingumas. butent teslinis variantas yra nestandartas, nes amerikos elektros tinklai biski skiriasi. bmw deda akumu sistema adaptuota i vienfaze rozete (jei silpna), ir dabar jau deda adaptuota i trifaze (galingesni akumu variantai). europiniai gaintojai visi tokius darys. o teslos gamina du ikrovikliu variantus - amerikai ir europai. ir platina amerikinio standarto jungti.
problema yra tame - kad nera pasaulinio bendro tinklu standarto. visi su "niuansais". kinieciai dar ten kitoki platina... is esmes trys standartai dabar konkuruoja... nemanau kad europos gamintojai nusileis... ju busimu vartotoju rinka visgi didziausia. zemo galingumo jungti net amerikieciams primete. bet elektromobiliuose (masiniam paplitimui) svarbiausia yra ta didelio galingumo greito ikrovimo jungtis. ir europietiskas DC variantas biski manau nedadirbtas (per silpnas) :D o pirkt vartotojams juk jau dabar reikia :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3007
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-05, 02:55 
     
Xdmin rašė:
FtBall rašė:
Chevrolet Volt naudoja ~3 litrus: http://www.fuelly.com/car/chevrolet/volt

Kolegai Voltas valge 8l benzino kai nekraudavo is rozetes, o vazinejo kaip su VDV (gedimas buvo, negalejo krauti).

:D
jie butent sito ir nepramaste. nes generatoriu ekonomiskas rezimas tik jie kai tipo purpsi sau ir krauna po biski. bet tam reikia automobili pastatyt i stovejimo aikstele. o kai vaziuoji - apkrovos ten labai kintancios ir tikrai ta mazalitraske nedirbo ir nedirbs ekonomiskam rezime :D faktiskai niekada. reikia labai ismaniu keitikliu sistemu - o vdv gamintojai cia visiskai patirties neturi - nesvarbu kad seni ir patyre vdv gamintojai. ir susimove konkreciai... net ir BMW :D :D :D ne viskas ten taip paprasta tuose elektromobiliuose... mechaninis sujungimas gaunasi praktikoje efektyvesnis nei elektroninis... nors turetu but atvirksciai... tikesimes praeis sitas "vaikiskas" ligas, isples elektronikos padalinius ir sekanti elektromobiliu karta jau bus normalesne.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3007
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-05, 09:14 
     
HDi rašė:
sub rašė:
Didieji žaidėjai galėtų pagamint elektromobilį su 400 km. į minusą. Bet to nedaro. Reiškias nesugeba arba nenori to, arba jiems to daryt neapsimoka. Rašai apie BMW, koks jis luxury brandas, pamiršdamas kad ta pati Tesla yra luxury brandas ir kainos vos ne 1:1, jeigi lygini tos pačios klasės automobilį. Kodėl gamintojai elektromobilį turi pasiūlyti pigiau nei vdv, jeigu jį pagaminti kainuoja tiek pat, kiek vdv automobilį.


atsakymas,
apvalus rašė:
Galu gale, kam gaminti pigiai, jei del zenkliuko perka ir brangiai?..


tik dar papildyčiau kad net ir pagaminus pigiai, kam pardavinėt pigiai?

Tesla kolkas wanna be luxury tik, ir nori ten save pritempt. Teko Stokholme su taxu model S lėkt, nu gražu ten viskas, bet kai kurie tarpai, plastikai, medžiagos ir girgždėjimai luxury įspūdžio tikrai nesukelia.

Kitas dalykas, net toks ekonominis brandas kaip Dacia sugeba dalis nudažyt be dulkių, subraižymų PO lako sluoksniu, bei dalių tarpus gražiai suvest, o teslų su šitomis problemomis, vien tik youtubėj turbūt krūva, tai apie kokį luxury galima kalbėt?


Kas yra luxury? Kai tu išleidi 100k € automobiliu, tai jau luxury? Tai Tesla X tada luxury. Tesla tiek pat luxury kiek ir BMW. Nes vienintelė BMW serija, kuri galimai tikrai tikrai luxury tai 7 serija. Ir kas dar keisčiau, žmonės už BMW mokėdami, apie 30 % kainos sumoka tik už ženkliuką ir marketingą, Teslos atveju baterijos ten brangios, kas ir iškelia kainą iki BMW, MB kainų lygio.
Na, nenuvertinčiau Tesla automobilių dėl kelių minusų, juk jie gamina tik nuo 2010 metų mano žiniomis, kai jų konkurentas, kurį taip giriate žodžiu "luxury" jau kiek metų gamina, koks 40 metų tikrai bus. Ir tai pasitaiko visokių detalių, kurios labai liūdina, net pačiuose naujausiuose modeliuose. Ir BMW, ir MB ir Bentley ir daugelis kitų luxury brandų, kaip Land Rover, Lexus ir t.t. turi visokių smulkmenų, kurių nenorėtum turėt automobilyje, kainuojančiame 100k €.
Dar daug galėčiau papasakot apie smulkmes ir minusus naujuose luxury automobiliuose už 100 k. pinigų.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2140
Miestas: Kaunas
Reputacija: +571
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-05, 11:20 
     
FtBall rašė:
Xdmin rašė:
FtBall rašė:
Chevrolet Volt naudoja ~3 litrus: http://www.fuelly.com/car/chevrolet/volt

Kolegai Voltas valge 8l benzino kai nekraudavo is rozetes, o vazinejo kaip su VDV (gedimas buvo, negalejo krauti).


Jei VDV tiesiai ratus suka - tai normalu.

Jei VDV krauna baterijas ir elekros varikliai varo mašiną, tai skaičiai būtų gerokai gražesni.

Palaikant apsūkimus tarp 2k-3k ir duodant ganėtinai didelę apkrovą varikliui - galima daug išlošt.

Ten variklis tik krauna baterija, neturi sujungimo su ratais. Kadangi tai buvo klaida del krovimo, gali but kad neveike regeneracija. Kita vertus, vaziuojama buvo daug trumpu atstumu, o masina sveria 1.7 tonos.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1881
Reputacija: +416
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-07, 01:47 
     
BMW šiaip tokių pagreičių kaip Tesla nesiekia. O mašinos, kurios tokius pagreičius siekia, tai neturi tokios komforto įrangos. Taip kad Tesla nėra su kuo palyginti tiesiogiai.

Prie mano darbo dažnai stovi Teslos, ir vis kitos (krovimo stotelės yra). Vat ir dairausi tų blogai nudažytų dalių, didelių tarpų tarp skardų, nu blyn vis nerandu. O kartas nuo karto pasitaiko ir BMW su brokuotu varikliu, ir su skardom susiskersuojančiom. Tiesiog Tesla visi su padidinamuoju stiklu ieško trūkumų, kad tik pabandyti įrodyti, kad elektromobiliai blogai. Tai puikiai parodo ir visokie išlendantys "niekas nepagalvojo apie taršą gaminant akumuliatorius", "žalieji slepia šituos faktus apie elektromobilių gamybos taršą" ir pan., kai iš tikrųjų traukia iš tų pačių ataskaitų, kur vertina elektromobilių viso ciklo taršą informaciją ir pristato, kaip nutylėtą, kai taip nėra.

Elektromobiliai jau čia, ir jie visa galva pranašesni (na nebent daugiau nei kartą per metus per dieną važiuoji daugiau nei 800 km). Mieste tai iš vis nepamainomi. Net pigiausias e-up yra fainiau nei koks golfas, kuris ženkliai brangesnis.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14143
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-07, 02:38 
     
immortallt rašė:
BMW šiaip tokių pagreičių kaip Tesla nesiekia. O mašinos, kurios tokius pagreičius siekia, tai neturi tokios komforto įrangos. Taip kad Tesla nėra su kuo palyginti tiesiogiai.

Prie mano darbo dažnai stovi Teslos, ir vis kitos (krovimo stotelės yra). Vat ir dairausi tų blogai nudažytų dalių, didelių tarpų tarp skardų, nu blyn vis nerandu. O kartas nuo karto pasitaiko ir BMW su brokuotu varikliu, ir su skardom susiskersuojančiom. Tiesiog Tesla visi su padidinamuoju stiklu ieško trūkumų, kad tik pabandyti įrodyti, kad elektromobiliai blogai. Tai puikiai parodo ir visokie išlendantys "niekas nepagalvojo apie taršą gaminant akumuliatorius", "žalieji slepia šituos faktus apie elektromobilių gamybos taršą" ir pan., kai iš tikrųjų traukia iš tų pačių ataskaitų, kur vertina elektromobilių viso ciklo taršą informaciją ir pristato, kaip nutylėtą, kai taip nėra.

Elektromobiliai jau čia, ir jie visa galva pranašesni (na nebent daugiau nei kartą per metus per dieną važiuoji daugiau nei 800 km). Mieste tai iš vis nepamainomi. Net pigiausias e-up yra fainiau nei koks golfas, kuris ženkliai brangesnis.

gal jau nebesvaik. man ne konkreciai Tesla nepatinka. bet nepatinka kad ten auto liliputams. ypac nepatinka ju akumuliatoriu ir ikrovimo sistemu politika. nepatinka kad negamina man butino isplanavimo modeliu - vien skirtus debilams... virsunes pikas nepatikimo - gal tos sparnuotos durys... net ratu standartai pas Tesla debiliski... kai paskaitai apie Musko globalines fantazijas - jis ten net padangas metrinio standarto butu gamines, jei ipirktu padangu bizni bent 5%... :)
savo zaliuosius ir konspiracines teorijas gali susikist i viena vieta procentaliai pagal savo megstamas palyginamasias analitines proporcijas :)
bet Teslose man patinka kruvos puikiu dalyku. labiausiai gal autopilotas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3007
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-08, 08:57 
     
AAA000 rašė:
gal jau nebesvaik. man ne konkreciai Tesla nepatinka. bet nepatinka kad ten auto liliputams. ypac nepatinka ju akumuliatoriu ir ikrovimo sistemu politika. nepatinka kad negamina man butino isplanavimo modeliu - vien skirtus debilams... virsunes pikas nepatikimo - gal tos sparnuotos durys... net ratu standartai pas Tesla debiliski... kai paskaitai apie Musko globalines fantazijas - jis ten net padangas metrinio standarto butu gamines, jei ipirktu padangu bizni bent 5%... :)
savo zaliuosius ir konspiracines teorijas gali susikist i viena vieta procentaliai pagal savo megstamas palyginamasias analitines proporcijas :)
bet Teslose man patinka kruvos puikiu dalyku. labiausiai gal autopilotas.


O man nepatinka kad patys didžiausi kvailiai, protingesnius už save vadina debilais. Man nepatinka, kad tu BMW nepaprašai kad pagamintų tau būtino išplanavimo modelio. Man dar nepatinka, kad BMW yra skirti žmonėms su liliputinėmis smegenimis, kaip tamsta, stotelių nešiotojams, ir panašiems, kurie globalines fantazijas vertina kaip teiginius.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2140
Miestas: Kaunas
Reputacija: +571
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'