Užsiciklinęs tu su savo monopolija. Tau monopolija kaip raudonas skuduras buliui
Jei jau prakalbai apie Siemens sprendimą, pateik skaičiavimus, tanraip visas tavo rašinėlis tik bla bla bla
as ne uzsiciklines, tiesiog tai didziausia blogybe skyway pasiulyme. as ten kaip technologijoje - matau kruvas technologiniu minusu. ir dalis ju net pateikiama kaip privalumai . vien del to juokinga ziuret tuos video rolikus, pvz pritempinejamus apie gelbejima nuo stichiniu nelaimiu ir pan... ====================
Užsiciklinęs ties ta monopolija. Turginis mastymas, nematantis visos visumos. Tu pateik skaičiavimus su Siemens sprendimais. Vis bla bla bla ir bla bla bla.
Skypods, the sophisticated transportation system of the city, will connect the most important areas in #Dubai, with the advantage of using the land area several times less than traditional systems of the same capacity and energy efficiency. @rta_dubai
Dėjęs aš ant tokių rašliavų. Gal ten dubajuose davė linką į t.lt ir pasakojo, kad lietuviai pamišę kaip nori šito transporto, davai pirk. Jei kalbam, kad transportas veikia normaliais greičiais, srautais ir saviainom tai kur man nusipirkti bilietą? Kur jis veža? Prototipų turim krūvas. Musko vaakuminis tunelis, VAG`o milijonai elektrinių teslos žudikų, o dar po naują baterijų technologiją, kuri sudrebins rinką, kas ketvirtį.
Suknistas 500km/h greičio prototipas ir tas stovi ant grindų paremtas ant euro paletės. Kada sukurtas tas traukinys? O kada muskas savo projektą pradėjo? Hyperloop prototipas jau pasiekė 324kmh greitį, o šitie?
Įdėja gal ir įdomi, bet visi, agituojantys už komercinę projekto sėkmę (jei jau kalbam apie komerciją tai kaip jie fundinasi?) galit eit slėptis po užpernykščiais lapais.
Diskusijos apie sudėtingas ir ypač naujas technologijas naudojant tik bendras technines žinias nėra nei efektyvios nei kuriančios pridėtinę vertę. Siūlau konstruktyvesnį variantą, paremtą konkrečiais faktais. Pradėkim nuo žmonių, kurie kuria technologiją. Aš jau nekalbu apie išradėją, kurio žinias, patirtį ir darbus būtų sunku paneigti, jei tik sąžiningai pasidomėtumėte. Imkim gamybinę transporto konstravimo ir projektavimo organizaciją. Čia yra jų tinklapis https://sw-tech.by. Joje dirba jau beveik 800 aukščiausios kvalifikacijos inžinierių, konstruktorių, IT ir kitų specialistų, kurie buvo kruopščiai atrinkti. Apie juos, jų darbą yra parengta ne vienas viešas reportažas, parodyti biurai, cechai, kur jie dirba, sudėtingiausia įranga ir kita. Yra daug žmonių, kurie asmeniškai ten lankėsi. Taigi, jokios mistikos. O specialistų trūksta, nes užsakymų šios technologijos projektams jau yra pateikta keliems metams į priekį. Dėl to pastatytos ir baigiamos įrengti gamybinės patalpos serijinei gamybai. O čia vakansijų sąrašas https://sw-tech.by/about/vacancy. Tiesiog atsidarykite bent vieną iš jų ir paskaitykite, kokie jiems keliami reikalavimai ir kuo jie užsiima. Gal norėtumėte pretenduoti? Tikiuosi taps aiškiau, kad čia vyksta kur kas rimtesni dalykai, nei įsivaizdavote po to, kai kažkiek panaršėte internete, paimprovizavote ar prisiminėte turimas technines žinias. Manau kur kas naudingiau gilintis į tai, kas nauja ir tobulėti, kartu plečiant savo nuomonės ir akiračio ribas nei nuolat sukti tą pačią plokštelę
+8
Paskutinį kartą redagavo progresas 2019-06-01, 08:22. Iš viso redaguota 1 kartą.
Lietuvos bankas įspėja vengti pasiūlymų investuoti į Skyway projektus. Patariame susilaikyti nuo investicijų į SkyWay grupės įmonių akcijas, nes jų platinimas Lietuvoje - nelegalus.
Skypods, the sophisticated transportation system of the city, will connect the most important areas in #Dubai, with the advantage of using the land area several times less than traditional systems of the same capacity and energy efficiency. @rta_dubai
Dėjęs aš ant tokių rašliavų. Gal ten dubajuose davė linką į t.lt ir pasakojo, kad lietuviai pamišę kaip nori šito transporto, davai pirk. Jei kalbam, kad transportas veikia normaliais greičiais, srautais ir saviainom tai kur man nusipirkti bilietą? Kur jis veža? Prototipų turim krūvas. Musko vaakuminis tunelis, VAG`o milijonai elektrinių teslos žudikų, o dar po naują baterijų technologiją, kuri sudrebins rinką, kas ketvirtį.
Suknistas 500km/h greičio prototipas ir tas stovi ant grindų paremtas ant euro paletės. Kada sukurtas tas traukinys? O kada muskas savo projektą pradėjo? Hyperloop prototipas jau pasiekė 324kmh greitį, o šitie?
Įdėja gal ir įdomi, bet visi, agituojantys už komercinę projekto sėkmę (jei jau kalbam apie komerciją tai kaip jie fundinasi?) galit eit slėptis po užpernykščiais lapais.
Tik 324 km/val. greitį pasiekė??? O kur 1200??? Kur bilietą nusipirkti ir kur veža? Noriu į kaimą važinėti dideliu greičiu!
Tik 324 km/val. greitį pasiekė??? O kur 1200??? Kur bilietą nusipirkti ir kur veža? Noriu į kaimą važinėti dideliu greičiu!
apie ką ir kalbam. * 10000m2 dirbtuvės * dirba nuo 2014m * finansuoja pasaulio galingieji Pažadėtų rezultatų dar nėra.
Kitą vertus jų bandomoji kapsulė bent jau susirinkinėja greitį 300m ilgio trąsoj. Tai spėju traukinys veikia, važiuoja greitai, ar neatsiras techninių/ekonominių problemų - prognozuoti nedrįstu ir nesakau, kad tai ateitis.
O kai googlinu "Skyway speed record" tai randu tik "pristatytas" bet ne "pasiekė". Gal reik rusiškai ieškot, bet rusiškai nemoku. Visgi rinkčiausi 300kmh kišenėj su 1200kmh miške vs 0km/h kišenėj ir 500kmh miške.
Koks speed record, jeigu bandomoji trasa kilometro ilgio nesiekia? Neįmanoma komfortiškai (vis tik keleivius veža, ne bulves) įsibėgėti ir stabdyti tokio ilgio trasoje. Speed record bus Emyratuose, kur testuos high-speed`ą. O šitam technoparke sąlygos leido 102 km/h:
Kaži koks vidutinis greitis tarp stotelių ir kokiu tankiu jie gali lakstyti vienas paskui kitą? Bei galima juos kažkaip išskirti į kelias linijas, jei nori turėt persidengiančius maršrutus?
(pvz vilniaus troleibusus pakeistus tokiais greitis padidėtų ar sumažėtų ne piko metu?)
man kaip tik sita vieta skysciausiai technologiskai atrodo trulikas sugedo - atkabinai usus, pastumei sonan ir toliau elektros padavimo linija laisva. kiti vaziuoja kaip nieko nebuve. dabar sakykim sugedo tas skyway vagonas. nu uzsikirto ten kazkas... nu ir kaba ten kazkur linijoje su isterikuojanciais keleiviais - neaisku net kur... pz. tie sveisoforai pasirodys niekas - nes VISA LINIJA KAPITALISKAI stoves... privalumai aisku yra. avarijos susidurimo manau nebus ziaurios ir ju bus nedaug. jei veikia - tai del pralaidumu nesiginciju net. jie tikrai bus. vairuotojai nebutini. galima labai smarkiai automatizuot iki 100% autonomijos beveik. ekologiskas - nes ant elektros ir dar be akumu. ir pan... bet issidevejimo atveju ar jei nuvirstu atrama - ragas iskart. manai visi lauks - net jei per savaite linijos remonta atliktu? as manau kelia vistiek teks tiest zeme - aptarnavimui... logistika klientu valdymo bus gaidiska... apsaugos aspektai visokie brangus... neisdirbtas ir labai zalias cia variantas dar kolkas. jis konkurentas tik gelzkeliams. ir manau net prastesnis variantas... neuzsiciklinkit ant momentinio greicio. svarbu visumos greiciai bendram pralaidumo sraute. o ne praleido vienetine gondola ir jau atseit "irodymas"... net nematom ar vietoj keleiviu backos su vandeniu sukistos - kaip pvz panasias linijas testuoja... nematom keliu gondolu judejimo vienu metu - tik sastateli. nematom ilaipinimo-islaipinimo procesu. aptarnavimo. vienu zodziu nieko beveik nematom - tik kazkokio kevalo judejima... juokingiausia - kad is drono , tai cia oficialus video, ar piratinis? . tipo per brangu kokybiskai pafilmuot? cia gi verte sprendimu komplekte, visumos isbaigtume, o ne technologijos sudetingume. cia kiekviena varzta galima rodyt stambiu masteliu. tai ne - is kazkokio drono vaizdelis nu gryn kaip loxatronine chaltura... nors kazkas jau yra - reikia pripazint, ir greitis neblogas sakyciau pakankamas 100km/h pilnai - jei bet kokiom salygom veiks. vat pvz klausimas - o jei smarkiai lis, apsale bus, ar smeli pustys ant linijos - kaip tada? kur tokie video? bet as tokiu projektu esu mates sandinavijoj pries gal 20 metu. net pas rusus prie sovietmecio buvo maziau vyke projektai. likimas - padare pramogu parkus kazkokius... ir paskui isvis supjauste i lauza. siaip nesuprantu del ko Lietuvoj nestate tos bandomosios linijos - juk ten kazka lygtai stume seniau. jei prasertifikuotu ES erdvej - tada pajudetu tikrai. o cia pas mus juk valdzia parsiduodanti, plius batarusius tauta laiko pusbroliais - tai palaikymas is vietines faunos tikrai butu net ir nesekmiu atveju mane asmeniskai labiausiai domintu pamatyt - kaip bus vykdomas remontas ir susidevejusiu pavirsiu keitimas nestabdant eismo. nes tokio tipo ptransposte tas yra svarbiausia. cia kaip gelzkelis - ir ten buna isardo linija ir stovi desimtmecius... taip sakant nusipirksi bilieta ir po desimtmecio vaziuosi... o zada kas 2 sekundes
-1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Ne "kaba kažkur ten su keleiviais", o prisikabina prie kito ir važiuoja toliau.
Visi atsakymai seniai yra, dokuementą "100 klausimų-100 atsakymų paskaitykit", bei gi monografiją: http://www.yunitskiy.com/author/english.htm. Ar manot, kad 40 metų vystant technologiją autorius nesprendė niuansų, o mes štai juos čia genialiai suradom?
Dėl Lietuvos: SW atėjimas 2014 nelaimingai sutapo su agresija Ukrainoj, politikai užkėlė vėjus kad "įtartinas rusas" (nors ne rusas, o lenkų klimės baltarusis), o dar Šiauliai skyrė sklypą, besiribojantį su NATO aerouostu, + Rail Baltika su Liet. Gelžkeliais, povandeninės srovės. Po "skandalo" Šiauliai grąžino milijoninį užstatą, atsiėmė sklypą. Tarnybos garsiai iškėlė feikinę bylą, kurią paskui tyliai prakišo. Teko kelt verslą į tėvynę, nes laukti, kol teisingumas nugalės, laiko nebuvo. Ir taip beveik du metai per tai šuniui ant uodegos.
man kaip tik sita vieta skysciausiai technologiskai atrodo trulikas sugedo - atkabinai usus, pastumei sonan ir toliau elektros padavimo linija laisva. kiti vaziuoja kaip nieko nebuve.
na tai galioja visam bėginiam transportui. Traukiniam, metro, tramvajam. Iš bedos gal galės paskui jį važiuojantis modulis prisijungti ir pastumti, aš tame nematau problemos.
man kaip tik sita vieta skysciausiai technologiskai atrodo trulikas sugedo - atkabinai usus, pastumei sonan ir toliau elektros padavimo linija laisva. kiti vaziuoja kaip nieko nebuve. dabar sakykim sugedo tas skyway vagonas. nu uzsikirto ten kazkas... nu ir kaba ten kazkur linijoje su isterikuojanciais keleiviais - neaisku net kur... .
Trulikas ... O lėktuvas? Jeigu rimtai užsikirto kur daugiau galimybių išgyventi lėktuve ar greitąjame bėginiame transporte ?
Automobiliniai keliai irgi uždaromi, jeigu kokia avarija ir priklausomai nuo sunkimo prisireikia ir kranų. Gal prilėks kokia platforma ir pasiims ant savęs priekinius, galinius ratukus ar visą. Mes net fantazuoti negalim ką Junickis suplanavęs per 40 metų.
bet issidevejimo atveju ar jei nuvirstu atrama - ragas iskart.
Jokio rago, skaitykit dokumentaciją. Kelias yra įtemptas, todėl blogiausiu atveju toje vietoje pasvirs žemyn ir reikės truputį sumažinti greitį.
AAA000 rašė:
... net nematom ar vietoj keleiviu backos su vandeniu sukistos - kaip pvz panasias linijas testuoja... nematom keliu gondolu judejimo vienu metu - tik sastateli. nematom ilaipinimo-islaipinimo procesu. aptarnavimo. vienu zodziu nieko beveik nematom - tik kazkokio kevalo judejima... juokingiausia - kad is drono , tai cia oficialus video, ar piratinis? . tipo per brangu kokybiskai pafilmuot? cia gi verte sprendimu komplekte, visumos isbaigtume, o ne technologijos sudetingume. cia kiekviena varzta galima rodyt stambiu masteliu. tai ne - is kazkokio drono vaizdelis nu gryn kaip loxatronine chaltura...
Dėl nematot ar yra keleiviai, tai mes važinėdamiesi pernai save matėm puikiausiai,
o testuoja ne su vandens backom o su smėlio maišais Šiais metais kviečiam rugpjūčio 17 dieną vykti į EkoTechnoParką ir patiems pasivažinėti. Daug klausimų atkris.
Dėl itin detalaus filmavimo. Ar žiūrėjote video iš gamybos ? Tikriausiai ne, jeigu taip rašote. O iš kitos pusės, tai nusipirkit BMW akciją ir paprašykit, kad jums pateiktų detalų video. Kažin kokį gausit atsakymą ?
Esu tikras, kad ne tik detalūs video, bet ir formate 3DExperience yra pateikiama tam kam reikia, t.y. galimiems stambiems investoriams ar partneriams. Kodėl manai, kad visos naujos technologijos detalės turi būti pateikiamos viešai ?
Visi atsakymai seniai yra, dokuementą "100 klausimų-100 atsakymų paskaitykit", bei gi monografiją: http://www.yunitskiy.com/author/english.htm. Ar manot, kad 40 metų vystant technologiją autorius nesprendė niuansų, o mes štai juos čia genialiai suradom?
as klausiu ne todel, kad neskaiciau atsakymu - o todel, kad tie kur skaiciau nuorodose - manes netenkina. del nepakankamo issamumo. toks atsakinejimo stilius - tipo "autorius 40 metu vyste" - cia nera isvis atsakymas. as tuo domiuosi 40 metu ir dar + 3 valandas - jei ka aplamai matau esi labai silpnas technologijose - jei manai kad vienas zmogus pajegus visapusiskai sukurt tokio sudetingumo technologija palyginimui - pvz Musko suburta inzinieriu komanda turi raketu prototipus - kurie jau realiai skraido ir realiai vykdo isipareigojimus. o cia paskaitinejus panasu kad vystanciu veikeju daug daugiau - o rezultatas faktiskai niekinis. o palyginus sudetingumo laipsni su skraidymu i kosmosa - tai rezultatas aferistines kategorijos jau
DeepStare rašė:
Trulikas ... O lėktuvas? Jeigu rimtai užsikirto kur daugiau galimybių išgyventi lėktuve ar greitąjame bėginiame transporte ?
Automobiliniai keliai irgi uždaromi, jeigu kokia avarija ir priklausomai nuo sunkimo prisireikia ir kranų. Gal prilėks kokia platforma ir pasiims ant savęs priekinius, galinius ratukus ar visą. Mes net fantazuoti negalim ką Junickis suplanavęs per 40 metų.
lektuvui begiu, keliu ar vandens kanalu nereikia - visai kitas lygis. jei lyginam - lyginkim su adekvaciu transportu pagal kategorijas. nemanai? del isgyvenamumo - tai sutinku. lektuvai - skraidantys karstai saugumo prasme - nes nediegia normaliu saugos sistemu. nemanau kad verta gilintis del ko tai vyksta. as klausiau del patogumo. reklamuojama juk greitis. bet nematau priezasciu - kad tai bus realizuota ir parasiau kodel. o veikianciu tokiais rezimais prototipu kaip reklaminama - nera. nors vieno uztektu. tai kame cia reikalas? per 40 metu galejo jau ir kazka pastatyt... as dar atkreipciau demesi - jei ten viskas "kaba" tik Junickio galvoje - tai isvis nesaugu investicine prasme... numirs nuo kokio insulto ar avarijoj ir viskas zlugs. net sitoj vietoj FAIL... ir net jau 40 metu FAIL...
-1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
O lėktuvas? Jeigu rimtai užsikirto kur daugiau galimybių išgyventi lėktuve ar greitąjame bėginiame transporte ?
Jeigu shit happens vienareikšmiškai geriau skristi lėktuvu nei 300+kmh lekiančiu traukiniu. Lėktuve yra ~50% tikimybė išgyventi. Ir išiaip lėktuvai kuriami taip, kad atlaikytų blogiausią įmanomą scenarijų. Deja tai nelabai taikoma visam kitam transportui.
Bet traukinyje kai sugenda varikliai situacija nėra "šit happens"
Trulikas ... O lėktuvas? Jeigu rimtai užsikirto kur daugiau galimybių išgyventi lėktuve ar greitąjame bėginiame transporte ? Automobiliniai keliai irgi uždaromi, jeigu kokia avarija ir priklausomai nuo sunkimo prisireikia ir kranų. Gal prilėks kokia platforma ir pasiims ant savęs priekinius, galinius ratukus ar visą. Mes net fantazuoti negalim ką Junickis suplanavęs per 40 metų.
Lėktuvai sukurti tam, kad perskristų atlanto ir ramujį vandenyną, po to pritaikyti skraidyti mažesniais atstumais. Pažiūrėsiu kaip tas stygas nuties per vandenyną. Autombilių keliu gali apsisukti ir važiuot pro kitus kelius, šiais laikais labai greitai ir waze ir google mapse pasimato, kur srautas sulėtėja arba avarija. Mes galim fantazuoti daugiau nei Junickis suplanavęs, nes tu net neįsivaizduoji kiek protingesnių žmonių yra už tą Junickį. Aš jo nenuvertinu, bet man nepatinka kai išaukština žmones už tai ko jie dar nepadarė. Šiaip jo ateities vizija tikrai įdomi ir futuristiška, bet ta vizija toli iki realybės. Ateitis parodys.
0
_________________ rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu
Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40 Pranešimai: 2457 Miestas: Kaunas
Diskutuotojai truputį nesupranta, kad tai, kas padaryta, padaryta nuo 2014.
Taip, idėjai apie 40 metų, bet tai tik nėštumo periodas, o kūdikis jau gimė. Ir jeigu kažkam atrodo, kad mažai padaryta, tai jūsų žiniai, net 9 nėščiosios nu niekaip negali pagimdyti per vieną mėnesį, kad ir kaip išsišiepusios plušėtų.
SkyWay lyginamas su Hyperloop (ne panašumu, bet tuo, kad starto datos panašios, ir šiaip ir tas, ir anas - visiška inovacija nuo nulio, t.y., absoliučiai nauja industrija). Tai SkyWay per tą patį laiką už kapeikas padarė daug daugiau dalykų "metale", negu Hyperloop One (jie vis dar ankstyvose testų stadijose). Ir padarė tai beprecedenčiu būdu - crowdinvesting`o pagalba.
Šiai dienai nuo nulio kompanija turi:
27 pastatus, 36 ha. žemės su Ekotechnoparku, kuriame funkcionuoja 5 tipų testinės trasos, 1 ha. gamybinių patalpų, nuosavą ofisų pastatą, kur dirba virš 800 aukščiausios kvalifikacijos inžinierių 15-oje padalinių, 10 autonominių "junibusų", keleivinių ir krovininių, iš kurių berods 4 (ar 6?..) jau sertifikuoti elektrinio transporto kategorijoje, elektromobilį neįgaliesiems http://unimobile.by/en (ne pritaikytą, o pagamintą specialiai), krūvas užsakymų, kurių fiziškai kol kas nespėja įgyvendinti dėl masinės gamybos buvimo statybų stadijoje, dėl ko užsakovai pagal prioritetą stoja į eilę, Šardžoje 50-yje 750 mln. USD vertės valdžios skirtų hektarų stato SkyWay inovacijų parką kartu su Šardžos Mokslo, Technologijų ir Inovacijų Parku https://srtip.ae/ bei Šardžos Amerikos Universitetu, kuriame kuriasi styginių technologijų fakultetas, Abu Dabyje- 1,5 mlrd. USD vertės taipogi valdžios skirtame 200 ha. sklype bus statomas 500 km/h High Speed`as, o neseniai Jungtinės Tautos skiria SkyWay į naujausios kartos pažangių miestų vystymo programos "Tvaraus vystymo tikslai ir sritys"( SDG (Sustainable Development Goals) ekspertus. Pfff, nieko nepadarė
Kam tokių pasiekimų nuo nulio per 4 metus mažai, tai tiems atrodo, kad projektą daro kvaileliai, ir kad laidelis nutrūks, o keleiviai pakibs Nu surimtėkit jau.
Tu gali prirašyti 100 puslapių, kaip skyway puikiai darbuojasi, kiek turto turi ir pan., vistiek yra kažkoks kabliukas, su kuriuo ne viskas aišku, kai viską kritiškai vertini. 500 m. trasa Australijoje už 9 mln. USD (arba 13 mln. AUD) nu labai įtartinai skamba, ypač kai Australijos spaudoje jokios info apie tai nėra. Skyway žmonėms už investicijas, išduoda popiergalius, tipo sertifikatus, nu labai keistai atrodo, koks patikimumas tų sertifikatų. Šiai dienai kompanija turi labai daug turto, bet vis dar viskas daroma per ofšorus, nu labai keistai skamba. 2016 m. Skyway žadėjo, kad 2018 m. jie pagaliau išeis į akcijų biržą, dabar jau 2019 m. vidurys, labai keistai skamba. Bet galbūt jie ruošiasi tam, galbūt. Dar kas labai įdomu, kai Skyway Capital pritraukinėjo žmones investuoti, jie garantavo jūsų sertifikatų išpirkimą už $ 1. Taigi, jei jie patenka į akcijų rinką ir rodo, kad tikroji jų akcijų vertė yra didelis riebus nulis, „SkyWay“ garantuoja išpirkti jūsų akcijas, kas vėl gi skamba keistai, nes pagal mano skaičiavimus ir jų prognozes, jei tu investavai pačioje pradžioje apie 4000 USD ir gavai 1 mln. akcijų, 1 $ už 1 akciją = 1 mln. USD Prof. J. Yunitskiy buvo pripažintas kaltu dėl mažesnių ankstesnių finansinių sukčiavimų, kas kelia įtarimą ir albai keistai skamba.
+2
_________________ rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu
Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40 Pranešimai: 2457 Miestas: Kaunas
2) 500 m. trasa Australijoje yra atšaukta,atsižvelgus į prioritetą Emyratuose, apie ką oficialiai yra paskelbęs Petų Australijos ex. transporto ministras, SW partneris Rod Hook.
3) apie pre-IPO shares ką nors girdėjot? Startuolius, visa kita?
4) Ofšorai yra legalūs. Geriausias teisinis reguliavimas yra UK, su šimtametėmis tradicijomis, bet atitinkami ir mokesčiai. SW perėjo į Virgin Irelands, nes ten galioja Britų teisė, bet taip pat ir lengvatiniai mokesčiai, kas aktualu startuoliams su nedideliais startiniais finansais. Britanijos Karalienė ofšoruose laiko savo aktyvus, dėl ko britai yra paburbėję, pasigooglinkit.
5) a) Ne, nežadėjo, o planavo. b) planus sugriovė ir atidėjo 2 metams istorija Lietuvoje.
6) Pas pirmuosius JAU išpirko. 1 USD bus po 15 etapų pabaigos ir po 3 metų stabilaus pelno demonstravimo, neieškokit mistikų, stebuklų ir šventinto šikpopierio kaip pas Paksių .
7) Ne, nebuvo, kitaip sėdėtų. O vat kad lietuviai išteisino, tai taip. Neskaitant kitus priteistų sumų už šmeižtą.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume