Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 14 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Lėktuvai ir aviacija
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-27, 21:54 
     
taigi ivaizdi nesunku pakeist. reikia reklamuot kaip ypac prabangius skraidancius karstus ir pardavinet laidojimo agenturoms. sitos visada uzsakymu turi :)
vidutinius kiekius labiau automatizuotos versijos manau stabiliai imtu ir akbar'o gerbejai :D kurie giliai padeje ant kazkokios FAA sprendimu :D :D :D
  • -3




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3452
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-28, 19:27 
     
Tik 2 lektuvai nukrito 3 pasaulyje kur skraide keli lektuvai. Kodel 1 pasaulyje nenukrito ne vienas kur skraide tukstanciai? Gal kad polotai ne bezdziones? Buvo problemu su tuo automatiniu lektuvo nosies pakelimu, nuleidimu, bet visi puikiai susitvarkydavo.O afrikoje kaip visada. Dabar tokia firma aviacijoje Nr. 1 tures bankrutuoti del to?
  • -2




Užsiregistravo: 2009-11-24, 19:19
Pranešimai: 26
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-28, 20:25 
     
Jeigu Boeing būtu tik komercinių lėktuvų gamintoja, tai už tai ką pridarė su 737 MAX tikrai nusipelno bankroto.
Net sunku suvokti, kaip tokia kompaniją galėjo pridaryti tokių nesąmonių.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1148
Reputacija: +647
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-29, 16:55 
     
Siguas rašė:
Tik 2 lektuvai nukrito 3 pasaulyje kur skraide keli lektuvai. Kodel 1 pasaulyje nenukrito ne vienas kur skraide tukstanciai? Gal kad polotai ne bezdziones? Buvo problemu su tuo automatiniu lektuvo nosies pakelimu, nuleidimu, bet visi puikiai susitvarkydavo.O afrikoje kaip visada. Dabar tokia firma aviacijoje Nr. 1 tures bankrutuoti del to?

- Gera mintis, kodėl avarijos įvyko trečiojo pasaulio šalyse? Tikriausiai ten mažiau intensyvi sistemų kontrolė, bei kitoks klimatas, kurio sąlygomis labiau pasireiškia minėtos problemos;
- Bet tai nepateisina problemų ir jas reikia spręsti. Panašiai kaip automobilių oro taršos rodiklių klastojimas - to neturėtų būti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2445
Reputacija: +231
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-29, 17:28 
     
Cia bent kas nors domejosi, sio lektuvo problemom? Tos imones vadovai, bei inzinieriai uz grotu turetu sedet. Tik va, kad keli simtai nuzudytu, tik statistika, o ir pinigu perdaug ten sukasi. Ir ne programinei irangoi, davikliuose ar prieziuroi cia problema, net jei ir suveike netinkamai. Tas daiktas turi visas but perdarytas, pritaikant ji didesniem varikliam. Dabar cia tas pats kas turet automobili kuri pastoviai I viena puse traukia. Toks automobilis tiesiog negaletu but eksplotuojamas, net jei ir turetu automatine vairo pasukimo sistema. Tie lektuvai kazkaip dar gavo leidimus eksplotacijai. Ne viena kalejimo kamera turetu but skirta sitiem zmogzudziam
  • 0




Užsiregistravo: 2016-03-05, 18:12
Pranešimai: 22
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-29, 17:56 
     
aro rašė:
Cia bent kas nors domejosi, sio lektuvo problemom? Tos imones vadovai, bei inzinieriai uz grotu turetu sedet. Tik va, kad keli simtai nuzudytu, tik statistika, o ir pinigu perdaug ten sukasi. Ir ne programinei irangoi, davikliuose ar prieziuroi cia problema, net jei ir suveike netinkamai. Tas daiktas turi visas but perdarytas, pritaikant ji didesniem varikliam. Dabar cia tas pats kas turet automobili kuri pastoviai I viena puse traukia. Toks automobilis tiesiog negaletu but eksplotuojamas, net jei ir turetu automatine vairo pasukimo sistema. Tie lektuvai kazkaip dar gavo leidimus eksplotacijai. Ne viena kalejimo kamera turetu but skirta sitiem zmogzudziam


O man kaip tik atrodo, kad didžiausia problema ne lėktuvo pakeitimo konstrukcijoje. Daugelio lėktuvų konstrukciniai trūkumai taisomi programiškai. Tik šita programa buvo tiesiog debiliška atsižvelgiant į aviacijos saugumo standartus. Jei programa būtu buvusi normali, tai apie šį konstrukcinį lėktuvo trūkumą niekas nebūtu net puse žodžio užsiminę.

Dar viena nesuvokiama klaida, kad boeing teigė, kad "737 MAX" yra valdomas lygiai taip pat kaip senesni "737", todėl pilotams nereikia perlaikyti savo licenzijų. Ir pakankamai neinformavo (jau nekalbant apie apmokymus) pilotų apie iš esmės pasikeitusius lėktuvo valdymo aspektus.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1148
Reputacija: +647
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-29, 19:12 
     
Evil Goku rašė:
O man kaip tik atrodo, kad didžiausia problema ne lėktuvo pakeitimo konstrukcijoje. Daugelio lėktuvų konstrukciniai trūkumai taisomi programiškai. Tik šita programa buvo tiesiog debiliška atsižvelgiant į aviacijos saugumo standartus. Jei programa būtu buvusi normali, tai apie šį konstrukcinį lėktuvo trūkumą niekas nebūtu net puse žodžio užsiminę.

Dar viena nesuvokiama klaida, kad boeing teigė, kad "737 MAX" yra valdomas lygiai taip pat kaip senesni "737", todėl pilotams nereikia perlaikyti savo licenzijų. Ir pakankamai neinformavo (jau nekalbant apie apmokymus) pilotų apie iš esmės pasikeitusius lėktuvo valdymo aspektus.


Jei ne senas lektuvo dizainas, kuris per zemas tokiem varikliam, tai nieko taisyt nei programiskai, nei kitaip, nereiketu. Kaip suprantu, nieko neperdarius, tiesiog dingo balansas, kuris aviacioi turetu buti svarbus. Apmokymus kiek zinau dave, bet tik ant ipad, vos keliu valandu trukmes. Man kaip nlb ka ismanaciam aviacioi atrodo, kad konstrukcija, turetu buti visko pamatas. O pamatas, apskritai neturetu buti taisomas. Jei ne konstrukcija, kuri netinkama tokiem varikliam, tai nieko nebutu buve, nepriklausomai, nuo programines irangos, ar davikliu gedimu
  • 0




Užsiregistravo: 2016-03-05, 18:12
Pranešimai: 22
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-29, 20:42 
     
aro rašė:
Jei ne senas lektuvo dizainas, kuris per zemas tokiem varikliam, tai nieko taisyt nei programiskai, nei kitaip, nereiketu. Kaip suprantu, nieko neperdarius, tiesiog dingo balansas, kuris aviacioi turetu buti svarbus. Apmokymus kiek zinau dave, bet tik ant ipad, vos keliu valandu trukmes. Man kaip nlb ka ismanaciam aviacioi atrodo, kad konstrukcija, turetu buti visko pamatas. O pamatas, apskritai neturetu buti taisomas. Jei ne konstrukcija, kuri netinkama tokiem varikliam, tai nieko nebutu buve, nepriklausomai, nuo programines irangos, ar davikliu gedimu


Programinė įranga, kuri padeda pilotams ir ištaiso jų klaidas (bei neleidžia daryti nesąmonių) yra būtina ir jos vis daugės komerciniuose lėktuvuose.
737 MAX nėra kažkoks aerodinamiškai nestabilus lėktuvas. Tiesiog, kad sumažintu pirkėjų kaštus (personalo apmokymui) ir įgautu konkurencinį pranašumą, Boeing turėjo 737 MAX padaryti mažai besiskirianti nuo įprasto 737. O tai sugalvojo padaryti programiškai. Bet tokio sprendimo įgivendinimas buvo atliktas katastrofiškai prastai. O kadangi, anot boeingo, valdymo prasme beveik nieko nesiskiria nuo senesnių 737, tai ir pakankamai neinformavo operatorių.

Federalinė aviacijos administracija yra praktiškai susijusi su Boeing, ir todėl iš esmės lėktuvo saugumo įvertinimas buvo paliktas pačiai įmonei.

https://www.engineering.com/Hardware/Ar ... ainst.aspx
https://www.bbc.com/news/business-48528383


Ir vienas labai įdomus bet ilgas straipsnis, tačiau rekomenduoju jį perskaityti:
https://spectrum.ieee.org/aerospace/avi ... -developer
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1148
Reputacija: +647
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-29, 22:05 
     
Evil Goku rašė:
aro rašė:
Jei ne senas lektuvo dizainas, kuris per zemas tokiem varikliam, tai nieko taisyt nei programiskai, nei kitaip, nereiketu. Kaip suprantu, nieko neperdarius, tiesiog dingo balansas, kuris aviacioi turetu buti svarbus. Apmokymus kiek zinau dave, bet tik ant ipad, vos keliu valandu trukmes. Man kaip nlb ka ismanaciam aviacioi atrodo, kad konstrukcija, turetu buti visko pamatas. O pamatas, apskritai neturetu buti taisomas. Jei ne konstrukcija, kuri netinkama tokiem varikliam, tai nieko nebutu buve, nepriklausomai, nuo programines irangos, ar davikliu gedimu


Programinė įranga, kuri padeda pilotams ir ištaiso jų klaidas (bei neleidžia daryti nesąmonių) yra būtina ir jos vis daugės komerciniuose lėktuvuose.
737 MAX nėra kažkoks aerodinamiškai nestabilus lėktuvas. Tiesiog, kad sumažintu pirkėjų kaštus (personalo apmokymui) ir įgautu konkurencinį pranašumą, Boeing turėjo 737 MAX padaryti mažai besiskirianti nuo įprasto 737. O tai sugalvojo padaryti programiškai. Bet tokio sprendimo įgivendinimas buvo atliktas katastrofiškai prastai. O kadangi, anot boeingo, valdymo prasme beveik nieko nesiskiria nuo senesnių 737, tai ir pakankamai neinformavo operatorių.

Federalinė aviacijos administracija yra praktiškai susijusi su Boeing, ir todėl iš esmės lėktuvo saugumo įvertinimas buvo paliktas pačiai įmonei.

https://www.engineering.com/Hardware/Ar ... ainst.aspx
https://www.bbc.com/news/business-48528383


Ir vienas labai įdomus bet ilgas straipsnis, tačiau rekomenduoju jį perskaityti:
https://spectrum.ieee.org/aerospace/avi ... -developer


Reiktų paminėt dar ir tą faktą, kad vienu metu buvo svarstomas ir visiškai naujas lėktuvas, vietoj 737, bet kadangi Airbus'as porą metų aplenkė Boeingą su savo 320 Neo versija, kuri ir jau buvo efektyvesnė ir turėjo tuos naujus didesnius variklius, tai 737 max'o išleidimas buvo pakankamai skubotas, ir tuo net galima bandyt grįsti nenorą naujai apmokyt pilotų, neišdirbtos MCAS sistemos atsiradimą ir t.t., kad tik kuo greičiau paleisti į rinką.

320 Neo pirmas skrydis 2014 Rugsėjo 25, pasiekė rinką: 2016 sausio 25
737 Max pirmas skrydis 2016 Sausio 29, pasiekė rinką: 2017 geužės 22
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 464
Reputacija: +176
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-29, 23:06 
     
HDi rašė:
Evil Goku rašė:
aro rašė:
Jei ne senas lektuvo dizainas, kuris per zemas tokiem varikliam, tai nieko taisyt nei programiskai, nei kitaip, nereiketu. Kaip suprantu, nieko neperdarius, tiesiog dingo balansas, kuris aviacioi turetu buti svarbus. Apmokymus kiek zinau dave, bet tik ant ipad, vos keliu valandu trukmes. Man kaip nlb ka ismanaciam aviacioi atrodo, kad konstrukcija, turetu buti visko pamatas. O pamatas, apskritai neturetu buti taisomas. Jei ne konstrukcija, kuri netinkama tokiem varikliam, tai nieko nebutu buve, nepriklausomai, nuo programines irangos, ar davikliu gedimu


Programinė įranga, kuri padeda pilotams ir ištaiso jų klaidas (bei neleidžia daryti nesąmonių) yra būtina ir jos vis daugės komerciniuose lėktuvuose.
737 MAX nėra kažkoks aerodinamiškai nestabilus lėktuvas. Tiesiog, kad sumažintu pirkėjų kaštus (personalo apmokymui) ir įgautu konkurencinį pranašumą, Boeing turėjo 737 MAX padaryti mažai besiskirianti nuo įprasto 737. O tai sugalvojo padaryti programiškai. Bet tokio sprendimo įgivendinimas buvo atliktas katastrofiškai prastai. O kadangi, anot boeingo, valdymo prasme beveik nieko nesiskiria nuo senesnių 737, tai ir pakankamai neinformavo operatorių.

Federalinė aviacijos administracija yra praktiškai susijusi su Boeing, ir todėl iš esmės lėktuvo saugumo įvertinimas buvo paliktas pačiai įmonei.

https://www.engineering.com/Hardware/Ar ... ainst.aspx
https://www.bbc.com/news/business-48528383


Ir vienas labai įdomus bet ilgas straipsnis, tačiau rekomenduoju jį perskaityti:
https://spectrum.ieee.org/aerospace/avi ... -developer


Reiktų paminėt dar ir tą faktą, kad vienu metu buvo svarstomas ir visiškai naujas lėktuvas, vietoj 737, bet kadangi Airbus'as porą metų aplenkė Boeingą su savo 320 Neo versija, kuri ir jau buvo efektyvesnė ir turėjo tuos naujus didesnius variklius, tai 737 max'o išleidimas buvo pakankamai skubotas, ir tuo net galima bandyt grįsti nenorą naujai apmokyt pilotų, neišdirbtos MCAS sistemos atsiradimą ir t.t., kad tik kuo greičiau paleisti į rinką.

320 Neo pirmas skrydis 2014 Rugsėjo 25, pasiekė rinką: 2016 sausio 25
737 Max pirmas skrydis 2016 Sausio 29, pasiekė rinką: 2017 geužės 22


Vis tiek manau didžiausias kozeris jų buvo tai, kad 737 MAX pristatė kaip patobulintą 737 versiją. Nes aviakompanijoms kurios jau naudojo senus 737 lėktuvus nebūtu reikėję daug laiko ir investicijų įsisavinti 737 MAX lėktuvus (be to gali laisvai kaitalioti pilotus tarp MAX ir įprasto 737). O kadangi tokių kompanijų daug, tai boeing įgyja didžiulį konkurencinį pranašumą .
O susukti tokią "varkią" jiems nelabai kas trukdė, nes FAA praktiškai neįgali, o boeingo įtaka didžiulė.

Komentaruose skaičiau, kad MCAS taip agresyviai veikė ne todėl, kad paslėptų konstrukcinius trūkumus, bet kad padarytu 737MAX valdymą panašesnį įprasto 737. Duodi gazo, o MCAS pakoreguoja atakos kampus taip, kad atrodytu kad 737 MAX į gazo davimą reaguoja taip pat kaip įprastas 737.

Vis dėlto Boeingas turėtu išlipti gan sausas, kadangi:
* Tai strateginė JAV korporacija
* Ji turi daug pinigų ir įtakos (ypač aviacijos srityje)
* Ji yra kaip JAV simbolis
* Katastrofos įvyko vakarų valstybėse
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1148
Reputacija: +647
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-30, 08:02 
     
Evil Goku rašė:
HDi rašė:
Evil Goku rašė:

Reiktų paminėt dar ir tą faktą, kad vienu metu buvo svarstomas ir visiškai naujas lėktuvas, vietoj 737, bet kadangi Airbus'as porą metų aplenkė Boeingą su savo 320 Neo versija, kuri ir jau buvo efektyvesnė ir turėjo tuos naujus didesnius variklius, tai 737 max'o išleidimas buvo pakankamai skubotas, ir tuo net galima bandyt grįsti nenorą naujai apmokyt pilotų, neišdirbtos MCAS sistemos atsiradimą ir t.t., kad tik kuo greičiau paleisti į rinką.

320 Neo pirmas skrydis 2014 Rugsėjo 25, pasiekė rinką: 2016 sausio 25
737 Max pirmas skrydis 2016 Sausio 29, pasiekė rinką: 2017 geužės 22


Vis tiek manau didžiausias kozeris jų buvo tai, kad 737 MAX pristatė kaip patobulintą 737 versiją. Nes aviakompanijoms kurios jau naudojo senus 737 lėktuvus nebūtu reikėję daug laiko ir investicijų įsisavinti 737 MAX lėktuvus (be to gali laisvai kaitalioti pilotus tarp MAX ir įprasto 737). O kadangi tokių kompanijų daug, tai boeing įgyja didžiulį konkurencinį pranašumą .
O susukti tokią "varkią" jiems nelabai kas trukdė, nes FAA praktiškai neįgali, o boeingo įtaka didžiulė.

Komentaruose skaičiau, kad MCAS taip agresyviai veikė ne todėl, kad paslėptų konstrukcinius trūkumus, bet kad padarytu 737MAX valdymą panašesnį įprasto 737. Duodi gazo, o MCAS pakoreguoja atakos kampus taip, kad atrodytu kad 737 MAX į gazo davimą reaguoja taip pat kaip įprastas 737.

Vis dėlto Boeingas turėtu išlipti gan sausas, kadangi:
* Tai strateginė JAV korporacija
* Ji turi daug pinigų ir įtakos (ypač aviacijos srityje)
* Ji yra kaip JAV simbolis
* Katastrofos įvyko vakarų valstybėse



Na taip, aš visiškai pilnai suprantu MCAS paskirtį ir norą 737 MAX'ą padaryt "tokiu pačiu" kaip ir įprastas 737.

Bet tiesiog neatmesčiau ir Airbuso faktoriaus su 320 Neo lėktuvais, ir kai daug faktų sudedi į krūvą, atrodo pakankamai aišku, kodėl sufailino.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 464
Reputacija: +176
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-30, 09:23 
     
Cia pakankamai trumpai ir aiskiai viskas isdestyta.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-07, 21:15
Pranešimai: 335
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-30, 17:31 
     
namaste rašė:
Cia pakankamai trumpai ir aiskiai viskas isdestyta.


Labai paviršutiniškas video. Neatskleidžia katastrofų esmės. Naujų variklių sumontavimas, nepadarė jį blogu lėkturvu, tiesiog jo valdymas skyrėsi nuo senesnių 737
Cituoti:
The Maneuvering Characteristics Augmentation System (MCAS) flight control law was introduced on the 737 MAX to mitigate the aircraft's tendency to pitch up due to the aerodynamic effect of its larger, and heavier, and more powerful CFM LEAP-1B engines and nacelles. The stated goal of MCAS, according to Boeing, was to make the 737 MAX perform similar to its immediate predecessor, the 737 Next Generation. The FAA and Boeing both refuted media reports describing MCAS as an anti-stall system, which Boeing asserted it is distinctly not.
Boeing tęsia 737 MAX gamyba ir tai rodo, kad jie pilnai pasitiki savo dizainu.

Visa esmė debiliškoje MCAS sistemoje. Ne kad pati sistema yra bloga, bet jos išpildymas buvo absoliučiai siaubingas. + Dar neinformuoti pilotų kad tokia sistema iš vis yra (facepalm)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1148
Reputacija: +647
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'