Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 10:57 
     
Jaučiu reikia pinigų kelių fondui ar papraščiausiai biudžetui. Tegul papraščiausiai padidina akcizą kurui, nes vienas važiuoja ir važiuoja, o kitas tik kartais išvažiuoja pasivažinėti ir nereikia jam jokio naujo automobilio.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-04-28, 07:49
Pranešimai: 810
Miestas: Vilnius
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 11:34 
     
Taigi rase kad ES pareikalavo papildomu 115 milijonu euru i ES biudzeta, Lietuva skolinasi ir atiduos bet geriau atimti is runkeliu.
  • -1




Užsiregistravo: 2015-02-14, 19:18
Pranešimai: 540
Reputacija: -662
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 11:40 
     
T rašė:
Jaučiu reikia pinigų kelių fondui ar papraščiausiai biudžetui. Tegul papraščiausiai padidina akcizą kurui, nes vienas važiuoja ir važiuoja, o kitas tik kartais išvažiuoja pasivažinėti ir nereikia jam jokio naujo automobilio.


Akcizas, o tiksliau didesnė galutinė degalų kaina turi tokį dvejopą poveikį, vienu atveju kaip ir teisinga, kad kuo daugiau važiuoji tuo daugiau moki, iš kitos pusės, atsiranda būdų jo ir vengti:

reikšmingas skirtumas:
gali versti pasienio gyventojus pilti kurą kaimyninėse šalyse, nereikia net Rusijos ar Baltarusijos, jei bus pigiau tai pils ir Latvijoj ar Lenkijoj ir to net drausti nėra priemonių, nes ES.
gali suaktyvėti kontrobandinio kuro vežimas iš Kaliningrado/Baltarusijos
Tolimųjų reisų vežėjai ir turistai vengs pilti kurą Lietuvą nes bus alternatyvų ir Latvijoj ir Lenkijoj.

Su automobilio registravimu svetur, kad išvengt mokesčio, bus kiek kebliau, ir ne visi tam ryšis, tuo labiau, kad Latviai turi kažkokį mokestį irgi, tai lieka tik lenkai. Aš nieko blogo tame nematau, kad bus mokestis.

P.S. turiu du automobilius kurių vienas ir eksplotuojamas tik "for fun".
  • +2




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 453
Reputacija: +163
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 11:51 
     
T rašė:
Jaučiu reikia pinigų kelių fondui ar papraščiausiai biudžetui. Tegul papraščiausiai padidina akcizą kurui, nes vienas važiuoja ir važiuoja, o kitas tik kartais išvažiuoja pasivažinėti ir nereikia jam jokio naujo automobilio.


Kelių fondas ir taip berods per didelis, akcizais ir taip šeriamos nesusijusios sritys.
O šiaip tai idėja paprasta ir prasta - atimti ir tiek, lyg iš niekur atsiras tie papildomi melejonai, o ne iš tos pačios valstybės piliečių.
  • -1




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2996
Reputacija: +381
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 12:05 
     
Dydžioji dalis kuro Lietuvoje nuperkama legaliai. Laikoma, kad Vilniuje kas penkta surukyta cigarėtė yra kontrobandinė. Taip mastant reikėtu atsižvelgti ne tik į kontrobandinį kurą, bet ir jo vagystes, kai pasukamas į priekį spidomentras ir nupilmamas kuras. Čia manau einama JAV keliu, kai ten per puse pygesnis kuras, bet mokami kelių mokesčiai.

Dar neaišku kaip iššoks dyželinių automobilių paklausa, nes jie mažiau imlus kurui.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-04-28, 07:49
Pranešimai: 810
Miestas: Vilnius
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 12:30 
     
T rašė:
Dydžioji dalis kuro Lietuvoje nuperkama legaliai. Laikoma, kad Vilniuje kas penkta surukyta cigarėtė yra kontrobandinė. Taip mastant reikėtu atsižvelgti ne tik į kontrobandinį kurą, bet ir jo vagystes, kai pasukamas į priekį spidomentras ir nupilmamas kuras. Čia manau einama JAV keliu, kai ten per puse pygesnis kuras, bet mokami kelių mokesčiai.

Dar neaišku kaip iššoks dyželinių automobilių paklausa, nes jie mažiau imlus kurui.


Skaičiau, kad Estijoje planuojama mažinti akcizą alkoholiui, nes pastebėjo, kad dabar Švedai nebeplaukia į Estiją, o patys Estai - keliauja į Latviją. (https://news.err.ee/946269/bill-lowerin ... -riigikogu)

Sumažinus akcizą benzinui(dyzeliui ir taip ~30% mažesnis),
1. Sumažėtų šešėlis
2. Žmonės būtų labiau linkę sėstį į benzininius automobilius.

Laimi visi.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2165
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +292
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 14:40 
     
Jeigu tikrai ekologija rūpėtų, gatvėse važinėjančius kalmarus gaudytų ir dėtų baudas bei tech. atiminėtų +, jei tech. "praėjo" prieš mažiau nei 3 mėn., tikrintų ir galimą korupciją tech. apžiūros darbuotojo, kuris praleido tokią auto.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3381
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +444
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 15:09 
     
Ekologinė prostitucija. Mokestis, kuris su tarša tik pavadinimą bendrą turi. Tas pats kas Žaliųjų lyderis važinėja su prabangiu tanku ir prekiauja neorganinėm trąšom. Tai čia tik falšyvumas. O bukiausia, kad mokestis žiauriausiai palies vargingiau gyvenančius.
  • +8



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-15, 13:28
Pranešimai: 980
Reputacija: +370
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 15:54 
     
Bet tikrai, kad keista, turėti taršų automobilį dar nereiškia, kad juo visad važiuoji. Juk labai paprasta, akcizas kurui.
  • +3




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +167
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 15:57 
     
Realiai, toks mokestis yra nesąmonė. Kodėl ? Nes bus apmokestinti skurdžiausi LT gyventojai, kurie neįperka geresnių auto, kartais ir jie nuvažiuoja daug dėl darbo ir t.t. todėl scenarijus, jog didinti akcizą kurui neveikia. Solution ? Apmokestinti žmones, kurie turi didesnes nei vidutines pajamas per mėnesį, bet turi seną automobilį. Be to, būtų galima įvesti mokestį tiems, kas važiuoja su itin didelio litro auto, pvz sportiniais auto, kurie ėda daug arba pikapais, kurie LT vpš nereikalingi, ypač mieste. LT ir taip nėra vidutinės klasės beveik, dėl to ir struglinam ;)
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2019-07-25, 08:16
Pranešimai: 35
Reputacija: +17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 17:30 
     
Talkatif rašė:
Ekologinė prostitucija. Mokestis, kuris su tarša tik pavadinimą bendrą turi. Tas pats kas Žaliųjų lyderis važinėja su prabangiu tanku ir prekiauja neorganinėm trąšom. Tai čia tik falšyvumas. O bukiausia, kad mokestis žiauriausiai palies vargingiau gyvenančius.


Aš esu "už" tokį mokestį. Oro kokybė truputį pagėrės, ir varguoliai pradės sunkiau ir geriau dirbti.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-16, 03:07
Pranešimai: 900
Reputacija: +109
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 19:57 
     
FtBall rašė:
T rašė:
Dydžioji dalis kuro Lietuvoje nuperkama legaliai. Laikoma, kad Vilniuje kas penkta surukyta cigarėtė yra kontrobandinė. Taip mastant reikėtu atsižvelgti ne tik į kontrobandinį kurą, bet ir jo vagystes, kai pasukamas į priekį spidomentras ir nupilmamas kuras. Čia manau einama JAV keliu, kai ten per puse pygesnis kuras, bet mokami kelių mokesčiai.

Dar neaišku kaip iššoks dyželinių automobilių paklausa, nes jie mažiau imlus kurui.


Skaičiau, kad Estijoje planuojama mažinti akcizą alkoholiui, nes pastebėjo, kad dabar Švedai nebeplaukia į Estiją, o patys Estai - keliauja į Latviją. (https://news.err.ee/946269/bill-lowerin ... -riigikogu)

Sumažinus akcizą benzinui(dyzeliui ir taip ~30% mažesnis),
1. Sumažėtų šešėlis
2. Žmonės būtų labiau linkę sėstį į benzininius automobilius.

Laimi visi.

Kuro atpiginimas padetu ekonomikai, bet ne ekologijai. Zmones ir taip mazai juda, vazineja atstumus mazesnius nei 1km, neiesko budu kooperuotis ar ieskoti alternatyviu transporto priemoniu. Kodel? Nes neverta. Kuras ir dabar yra per pigus. To pasekme - pilnas miestas miesto visureigiu ir limuzinu.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 20:01 
     
jei neturi pinigu naujam automobiliui tai ivedus papildoma mokesti tu pinigu turesi dar maziau ir vazinesi dar senesniu grabu, nes vietoj to kad sutaupytum najesniam auto tu tuos pinigus atiduosi mokesciam. ir siaip kokia prasme prikt naujesni automobili, kai jis vistiek ismes tuos 130g, nes kiek jau cia tokiu automobiliu kurie ismeta maziau? vienetai. Kamscius mazinkim tai ismes maziau co2 kilometrui, vazinekim auksciuasiu galimu begiu- irgi sumazes co2 kilometrui, panaikinkim gulincius policininkus, nestokim be reikalo prie zaliu rodykliu, vazinekim be sviesu ir automobilis ismes perpus maziau co2 kilometrui
  • +2




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1385
Reputacija: +55
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 21:03 
     
mobilunkas rašė:
jei neturi pinigu naujam automobiliui tai ivedus papildoma mokesti tu pinigu turesi dar maziau ir vazinesi dar senesniu grabu, nes vietoj to kad sutaupytum najesniam auto tu tuos pinigus atiduosi mokesciam. ir siaip kokia prasme prikt naujesni automobili, kai jis vistiek ismes tuos 130g, nes kiek jau cia tokiu automobiliu kurie ismeta maziau? vienetai. Kamscius mazinkim tai ismes maziau co2 kilometrui, vazinekim auksciuasiu galimu begiu- irgi sumazes co2 kilometrui, panaikinkim gulincius policininkus, nestokim be reikalo prie zaliu rodykliu, vazinekim be sviesu ir automobilis ismes perpus maziau co2 kilometrui


Pamiršai parašyt, kad dar ir žmones iš miestų reikėtų iškeldint, kad galima būtų važinėt juose taip kaip siūlai.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 545
Reputacija: +368
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-22, 21:53 
     
mobilunkas rašė:
jei neturi pinigu naujam automobiliui tai ivedus papildoma mokesti tu pinigu turesi dar maziau ir vazinesi dar senesniu grabu, nes vietoj to kad sutaupytum najesniam auto tu tuos pinigus atiduosi mokesciam. ir siaip kokia prasme prikt naujesni automobili, kai jis vistiek ismes tuos 130g, nes kiek jau cia tokiu automobiliu kurie ismeta maziau? vienetai. Kamscius mazinkim tai ismes maziau co2 kilometrui, vazinekim auksciuasiu galimu begiu- irgi sumazes co2 kilometrui, panaikinkim gulincius policininkus, nestokim be reikalo prie zaliu rodykliu, vazinekim be sviesu ir automobilis ismes perpus maziau co2 kilometrui

Mano akimis, tai kuo visuomene turtingesne, tuo galingesni - tarsesni automobili renkasi. Sitas mokestis skatina rinktis mazesni automobili, nebutinai naujesni.
Dabar rinkdamasis automobili, supranti, kad greiciausiai vazinesi vienas, kaip ir visi, bet bus dienu, kai noresi koki balda parsivezti ar koki slamsta i soda isvezti, tai pradedi ieskot kazko panasaus i VW Passat arba VW Sharan. Galiausiai nusiperki Chrysler Voyager ir vazineji mieste. Arba kam sedeti Toyota Yaris jei gali sedeti senesneje Audi A6? Ir kuo pigesnis kuras / mazesni mokesciai, tuo labiau tai pastebima.

Jei 30-50 euru metinis mokestis bus priezastis nepirkti naujesnio automobilio, tai is kokiu pinigu tas automobilis draudziamas, taisomas ir pilamas kuras?

Aisku, noreciau, kad mokestis butu proporcingas nuvaziuojamam atstumui. Mano variantas butu toks:

1. Dyzelinui kelti akcizo negalima, nes ir taip pilna kontrabandinio. Dyzeliniams automobiliams reikia deti mokesti, gali buti pagal CO2 ar bet ka, bet jis turi buti didelis. Arba tu vaziuoji daug ir tau atsiperka pigesnis kuras arba neperki dyzelinio automobilio. Dabar net tie kas vaziuoja mazai renkasi dyzelinius automobilius.

2. Kontrabandinis benzinas yra retas reiskinys. Jam galima kelti akciza. Benzininis automobilis butu idealus pasirinkimas kai vaziuoji tiek nedaug, kad tau nesvarbu kiek centu tas litras pabrangs.

3. Ir tada turim dujas. Nekeliam joms akcizo, tai butu pasirinkimas tiems, kas vaziuoja daugiau, investuoja i automobili ir vaziuoja ekologisku kuru, netersia gatviu suodziais ir isleidzia ant kuro tiek pat kiek dyzeliniu automobiliu vairuotojai.
  • +3




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 00:15 
     
Laurynas19 rašė:
Talkatif rašė:
Ekologinė prostitucija. Mokestis, kuris su tarša tik pavadinimą bendrą turi. Tas pats kas Žaliųjų lyderis važinėja su prabangiu tanku ir prekiauja neorganinėm trąšom. Tai čia tik falšyvumas. O bukiausia, kad mokestis žiauriausiai palies vargingiau gyvenančius.


Aš esu "už" tokį mokestį. Oro kokybė truputį pagėrės, ir varguoliai pradės sunkiau ir geriau dirbti.

va tokie kvailiai kaip tu deja ir yra dabartines Lietuvos dauguma... :(
nepageres oro kokybe :D pageres tik parazitu, kurie bus paskirti to mokescio rinkimui finansine situacija. o oro kokybe suprastes. butent tau ir suprastes :D ir butent po mokescio ivedimo, kurio tu troksti :D :D :D
oro kokybe visai nuo kitko priklauso. nuo konkrecios situacijos. pvz siaures asigalyje ji visai nebloga - ta oro kokybe :D :D :D
o pvz miestuose oro kokybe pagerintu sakykim nemokamu parkavimosi vietu statymas labiausiai automobilizuotose vietose. o ka daro sitie kovotojai uz tarsa? jie apmokestina parkavimasi ir dar labiau didina oro uzterstuma!!!
net sita surinkta mokesti issvastys isvis neaisku kam... jiem tesvarbu tik ivest ir rinkt. o tiem, kuriem is tikro svarbu oro kokybe - jie ir kalba apie oro kokybe. o ne apie kazkokius mokescius... dabar jau svaigsta apie prognozuojamas sumas. surinktos sumos dydis kazkaip susijes su oro kokybe? :D o jau dziaugiasi - kad didins ta suma :D :D :D iki apsymyzimo vos ne dziaugsmas demonstruojamas straipsnyje... :D :D :D ir uz tokius balsuoja ar neina balsuot kvailiai kaip tu... :( :( :(
---------
as tai siulyciau ivest visuotini intelekto mokesti visuomenei. jei nesurenki 95% balu - turi moket pilnus mokescius. tie kur nesurenka 95% ir yra valdiskam sektoriuje pareigose - pvz politikoje - turetu but arba nusalinti nuo sprendimu priemimu, arba kiekviena ju priimta mokesti turetu vykdyt su koeficientu pagal algos koeficiento dydi nuo MMA. pvz jei gauna 25MMA - tai ir toks naujas mokestis jeim turetu but taikoms 25x dydziu palyginus su eiliniu visuomenes nariu. su tokia tvarka manau baigtusi greit mokestines nesamones :D
beja Europa ir visokios ten komisijos butu uz :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3202
Reputacija: +70
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 00:40 
     
Xdmin rašė:
Aisku, noreciau, kad mokestis butu proporcingas nuvaziuojamam atstumui. Mano variantas butu toks:

1. Dyzelinui kelti akcizo negalima, nes ir taip pilna kontrabandinio. Dyzeliniams automobiliams reikia deti mokesti, gali buti pagal CO2 ar bet ka, bet jis turi buti didelis. Arba tu vaziuoji daug ir tau atsiperka pigesnis kuras arba neperki dyzelinio automobilio. Dabar net tie kas vaziuoja mazai renkasi dyzelinius automobilius.

2. Kontrabandinis benzinas yra retas reiskinys. Jam galima kelti akciza. Benzininis automobilis butu idealus pasirinkimas kai vaziuoji tiek nedaug, kad tau nesvarbu kiek centu tas litras pabrangs.

3. Ir tada turim dujas. Nekeliam joms akcizo, tai butu pasirinkimas tiems, kas vaziuoja daugiau, investuoja i automobili ir vaziuoja ekologisku kuru, netersia gatviu suodziais ir isleidzia ant kuro tiek pat kiek dyzeliniu automobiliu vairuotojai.

---------
nesamone siulai.
mokestis turi but suristas ne su automobiliu, o su jo laikymo-eksplotavimo vieta. jei tu vazineji rajone, kur automobiliu mazai - tu nemoki jokiu mokesciu. jei gyveni mieste tipo panevezys - 100 tukstanciu, moki 1x norma (jei automobilis vdv). jei gyveni kaune, moki 4x, jei sostineje - moki 7x. jei is kaimo ivaziuoji i sostine - nusiperki laikina mokestines tarsos vinjete kokia nors pvz parai 7x tarifu. ir viskas. suskirstyt mokestinemis zonomis pagal realu oro uzterstumo laipsni.

va toki modeli reikia ivest. isimtys tik pvz rajonams su daug nemokamo parkavimo vietu (sakykim virsijantiems 1 parkavimo vieta 1 registruotam auto), vazinejantiems i uzmiesti ir pan. tarifus mazint sakysim 50%. o tie kur smirdi savo centruose su savo auto uz slagaumu ir kiliedia apie globaline tarsa - max tarifas pagal tankuma. pvz kokia Palanga ar Druskininkai galetu rinkt 3-5x mokesti sezono metu. kai parkavimosi vietu pradeda trukt. tik toks tarsos apmokejimo modelis per automobilius socialiai teisingas. kai jis veiks tiesiogiai pacia tarsa del VDV tipo auto.
nes reikia ne dirbtinai verst atsiskyt automobilio ar juo vazinejimo intensyvumo. cia yra visiska nesamone. verst reikia kad tankiai gyvenantys rinktusi kitus transporto budus, o ne turet savo tersianti auto. ir taip pat reikia tas zonas saugot nuo ivezamos tarsos. nori ivaziuot - susimokek uz tarsa - jei ivazineji su tarsiu auto.
bendras mokestis visiems auto nieko visiskai nespres. cia taspats kaip butu ivest visuotini mokesti uz greicio virsijima. nes statistiskai atseit vistiek visi kzkiek virsija :D nu tai atseit reikia baust visuotiniskai. va toki mokesti dabar siulo... kuris gilins probema, o ne ja spres.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3202
Reputacija: +70
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 08:24 
     
apmokestinus 130g, dalis lengvuju pralistu pro toki tarpa, bet visas visuomeninis transportas, spec tarnybos, visi smigu ant sio mokescio. Nerealiai brangtu visuomeninis transportas ir gautusi kad labiau apsimoka savu senu 200 g co2 ismetanciu auto vaziuot nei pirkt bilieteli autobusui kuris ismeta 500 g co2, nes paskaiciavus koeficienta, kuri dar sugalvos, gausis kad kaimuose butina panaikint, miestuose radikaliai sumazint visuomenini transporta nes neber zmoniu poajegiu ji apmoket
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1385
Reputacija: +55
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 09:17 
     
Pritariu Talkatif. Taršos mokestis, kuris nebus skirtas taršos mažinimui, tai ne joks taršos mokestis. Dar vienas eilinis mokestėlis, kuris neturi jokio tikslo. Arba mūsų valdžia neturi logikos, arba nemoka sukomunikuoti su tautiečiais. Spėju, kad abu variantai.
  • +2


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2164
Miestas: Kaunas
Reputacija: +585
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 09:22 
     
mobilunkas rašė:
apmokestinus 130g, dalis lengvuju pralistu pro toki tarpa, bet visas visuomeninis transportas, spec tarnybos, visi smigu ant sio mokescio. Nerealiai brangtu visuomeninis transportas ir gautusi kad labiau apsimoka savu senu 200 g co2 ismetanciu auto vaziuot nei pirkt bilieteli autobusui kuris ismeta 500 g co2, nes paskaiciavus koeficienta, kuri dar sugalvos, gausis kad kaimuose butina panaikint, miestuose radikaliai sumazint visuomenini transporta nes neber zmoniu poajegiu ji apmoket


Nuo kada mokestis lengviesiems automobiliams taikomas sunkiajam transportui? Argi tose šalyse, kur 3litrų variklį turėti yra nerealiai brangu nevažinėja fūros?

Mokesti pririšti prie vietos tai visiška katastrofa. Tada dėdės/tetos kaimuose turės po 20 automobilių ir tiek žinių.

Xdmin rašė:
Jei 30-50 euru metinis mokestis bus priezastis nepirkti naujesnio automobilio, tai is kokiu pinigu tas automobilis draudziamas, taisomas ir pilamas kuras?


Tai mažinti mokesčius naujiem euroX, o kuo senesnis, tuo labiau kelti. Tas pats su XX CO2. Dyzeliam dar kokį tai papildomą skaičiuką dadėk.
kaip pvz skandinavai:
https://www.carfax.eu/sites/default/fil ... k=kZh111Hh

Dar būtų sveika įdėti kokį monstrinį vienkartinį registravimo mokestį, visiem automobiliam atvežtiem iš užsienio senesniem kaip 5 metai. Jeigu senesni kaip 10 tai dvigubą.

O norint realiai mažinti taršą neapribojant gyventojų mobilumo reikia surinktus pinigus investuoti į greičio prevenciją (aka zonines kameras, ypač magistralėse, miestuose viršyjus uždegti raudonus šviesoforus ir t.t.) Tada tarša tikrai sumažės ;-)
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3473
Reputacija: +1008
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 11:04 
     
1. Norima įvesti "taršos" mokestį, bet kaip surinkti pinigai mažins taršą jokio plano nėra (ministras pasvaigo apie nemokamą viešą tranportą, savivaldybių administracijos "nusodino").
2. Iš kur ta 130 g CO2 riba? Kodėl ne 0 ar 200? Prieš porą metų ėjo straipsniai apie planus 200 g...
3. Planuojamas mokestis primena tą nelemtą laikmenos mokestį autorių teisių gynėjams (perki atminties kortelę fotoaparatui ir mokėk - o gal va kokią dainą nelegaliai įsirašysi). Tai čia tas pats - turi automobilį , važiuoji ar nevažiuoji mokėk.
4. Visa europa veja dyzelnius automobilius iš miestų (azoto oksidai, kietos dalelės). Kaip šis įstatymas skatins benzininius automobilius, jei jie dažniausiai turi didesnius CO2 išmetimo rodiklius (analogiškos galios)?

Žodžiu tiesiog ieškoma būdų "numelšti" liaudį.
  • +2




Užsiregistravo: 2011-01-20, 00:55
Pranešimai: 82
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 11:43 
     
sub rašė:
Pritariu Talkatif. Taršos mokestis, kuris nebus skirtas taršos mažinimui, tai ne joks taršos mokestis. Dar vienas eilinis mokestėlis, kuris neturi jokio tikslo. Arba mūsų valdžia neturi logikos, arba nemoka sukomunikuoti su tautiečiais. Spėju, kad abu variantai.


Akivaizdu, kad viskas daroma dėl statistikos, nes ES taršą skaičiuoja atsižvelgdama į vidutinį auto amžių, todėl įvedant tokį mokestį valdžia tiesiog nori "paskatinti" visokius sodininkus atsisakyti savo geldų, su kuriom jie vis tiek praktiškai nevažinėja, ir taip pagerinti auto parko amžiaus vidurkį.

O "tautos" pasipiktinimas dėl to mokesčio, tai kaip visada pas mus - dėl nieko. Kiek kartų buvo sakyta, kad apmokestins tik naujai registruojamas mašinas? Niekas nesiklauso - iš subinės ištraukia "faktus" ir rėkia ant viso svieto apie "tautos genocidą".
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3381
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +444
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 12:01 
     
SILORAKAS rašė:
3. Planuojamas mokestis primena tą nelemtą laikmenos mokestį autorių teisių gynėjams (perki atminties kortelę fotoaparatui ir mokėk - o gal va kokią dainą nelegaliai įsirašysi). Tai čia tas pats - turi automobilį , važiuoji ar nevažiuoji mokėk.


Jeigu nevažiuoji visvien terši. Tepalus bei kitus pavojingus skysčius reikia keisti ne tik pagal kilometražą, bet ir pagal amžių.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3473
Reputacija: +1008
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 14:01 
     
HardAxe rašė:
Mokesti pririšti prie vietos tai visiška katastrofa. Tada dėdės/tetos kaimuose turės po 20 automobilių ir tiek žinių.


Čia tu ir tavo pažįstami tą mokestį stuma?? :D nes nesamones visiškai šneki. Ar čia ironizuoji kaip aš su praeitu savo komentaru :))

Mokestį pririšti prie vietos, tai pats geriausias būdas mažinti taršą kuris buvo pasiūlytas komentaruose. Pasigugling kur didesnė tarša ar Utenos rajone esančioje labanoro girioje ar Vilniaus centre?

Aišku jei tu tikrai nori tą taršą mažinti??? Jei esi valdžioje ir nori tik surinkti pinigų tai žinoma jog to nedarysi, nes pats vilniuje gyveni.
O apie dėdes ir tetas kaimuose su 20automobilių tai išvis nusikliedėjai, gal bent kartą nuvažiuok ten, pasižiūrėk kiek ir kokie automobiliai važinėja, pasidomėk kiek žmonės uždirba, kiek kilometrų nuvažiuoja ir kiek apskritai automobiliai kainuoja tada galėsi paskaičiuoti.

HardAxe rašė:
O norint realiai mažinti taršą neapribojant gyventojų mobilumo reikia surinktus pinigus investuoti į greičio prevenciją (aka zonines kameras, ypač magistralėse, miestuose viršyjus uždegti raudonus šviesoforus ir t.t.) Tada tarša tikrai sumažės ;-)


Na čia išvis kliedesiai.. Tu neturi jokių tyrimo rezultatų patvirtinančių tavo apgailėtiną teoriją, aš taip pat neturiu, bet esu pasiryžęs lažintis iš 10 000eurų, jog automobilis važiuodmas 100km per valandą greičiu įveiks 1km atstumą išmesdamas mažiau taršos, nei tas pats automobilis važiuodamas 90km/val greičiu tą patį 1km, bet sustodmas pusiaukelėje prie raudono šviesofor signalo 30sekundžių. Lažinamės?
  • +1




Užsiregistravo: 2009-05-16, 03:07
Pranešimai: 900
Reputacija: +109
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'