Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 15:14 
     
Xdmin rašė:
Mano akimis, tai kuo visuomene turtingesne, tuo galingesni - tarsesni automobili renkasi.


Kardinaliai laidingas supratimas: didelis ir galingas automobilis yra neseniai šiek tiek prakutusių ubagų simbolis. Jų reikia visoje postsovietinėje erdvėje, neseniai buvusiose trečiojo pasaulio dalimi azijos valstybėse.
Vienintelė civilizuota valstybė, kuriai tinka tavo parašymas yra JAV, bet ten sava specifika.
Visoje vakarų europoje milijonierių dažniau rasi už VW ar miniuko vairo, o ne plaukiantį su cayenne.
Čia tik homo sovietikus kibiriukuose netelpa, nes gyvi kaimo gyvenimo prisiminimai vis kužda į ausį: "o ką, jeigu reikės paršelius į turgų nuvežti?"

P.S. Kol gyvenau Olandijoje, jei pamatydavai BMW mieste, iškart buvo aišku, kad arba turkas (ir visi kiti iš to kampo), arba rytų europietis. Jiems šeima gali būt neėdus, gyvent 5 vienam kambary, bet automobilis verslo klasės, dažniausisi ir nublizgintas kaip ankstyva vairuotojo plikė.


Pats ekologinis mokestis nėra kardinaliai bloga mintis (ypač kai maniškės popieriai rodo 95 g :) ir dar nepastebėjau, kad būčiau kur nespėjęs ar b* būtų sutrumpėjęs).
Krūvos senų grabų gali teršti net ir nevažiuodami, gyvenant prie ligoninių, kur ženklų "nepamatę" tautiečiai prisistato automobilių už 1 km nuo jiems reikiamos vietos, kad tik sutaupyt eurą pem už parkingą. matau krūvas tų dvesiančių limuzinų paliktų tepalo dėmių, kurios metam bėgant tampa duobėmis. Vat šitiem tai nuoširdžiai kartais norisi padangas supjaustyt.
  • +2


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 600
Reputacija: +506
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 15:59 
     
Pumper rašė:
sub rašė:
Pritariu Talkatif. Taršos mokestis, kuris nebus skirtas taršos mažinimui, tai ne joks taršos mokestis. Dar vienas eilinis mokestėlis, kuris neturi jokio tikslo. Arba mūsų valdžia neturi logikos, arba nemoka sukomunikuoti su tautiečiais. Spėju, kad abu variantai.


Akivaizdu, kad viskas daroma dėl statistikos, nes ES taršą skaičiuoja atsižvelgdama į vidutinį auto amžių, todėl įvedant tokį mokestį valdžia tiesiog nori "paskatinti" visokius sodininkus atsisakyti savo geldų, su kuriom jie vis tiek praktiškai nevažinėja, ir taip pagerinti auto parko amžiaus vidurkį.

O "tautos" pasipiktinimas dėl to mokesčio, tai kaip visada pas mus - dėl nieko. Kiek kartų buvo sakyta, kad apmokestins tik naujai registruojamas mašinas? Niekas nesiklauso - iš subinės ištraukia "faktus" ir rėkia ant viso svieto apie "tautos genocidą".


Tavo pirma pastraipa prieštarauja antrajai. Jeigu tavo nuomone valdžia taršos mokesčiu bando paskatint atsisakyt senų geldų, kodėl tada apmokestina naujai registruojamus automobilius?

Jokių "faktų" netraukiu iš subinės, nes ten jų tiesiog negali būti ir nerėkiu apie "tautos genocidą" - tiesiog labai įtartinai tas mokestis bandomas prastumt, kai jis visiškai nėra susijęs su taršos mažinimu, o tiesiog eiliniu biudžeto papildymu be jokių esminių taršos mažinimo būdų.
Man šitas mokestis primena laikmenos mokestį, kuris irgi buvo visiškas bullshit. Bet jeigu jums taip patinka aklai primetami mokesčiai - tai valio. Neturiu automobilio, tai man kaip ir vienodai tas mokestis, bet skamba nelogiškai tiesiog. Jokių emocijų.
  • +1


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Paskutinį kartą redagavo sub 2019-08-23, 16:33. Iš viso redaguota 2 kartus.


Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2169
Miestas: Kaunas
Reputacija: +586
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 16:21 
     
sub rašė:
Pumper rašė:
sub rašė:
Pritariu Talkatif. Taršos mokestis, kuris nebus skirtas taršos mažinimui, tai ne joks taršos mokestis. Dar vienas eilinis mokestėlis, kuris neturi jokio tikslo. Arba mūsų valdžia neturi logikos, arba nemoka sukomunikuoti su tautiečiais. Spėju, kad abu variantai.


Akivaizdu, kad viskas daroma dėl statistikos, nes ES taršą skaičiuoja atsižvelgdama į vidutinį auto amžių, todėl įvedant tokį mokestį valdžia tiesiog nori "paskatinti" visokius sodininkus atsisakyti savo geldų, su kuriom jie vis tiek praktiškai nevažinėja, ir taip pagerinti auto parko amžiaus vidurkį.

O "tautos" pasipiktinimas dėl to mokesčio, tai kaip visada pas mus - dėl nieko. Kiek kartų buvo sakyta, kad apmokestins tik naujai registruojamas mašinas? Niekas nesiklauso - iš subinės ištraukia "faktus" ir rėkia ant viso svieto apie "tautos genocidą".


Aš piktinuos ne dėl pačio mokesčio, o dėl to kam tie pinigai bus panaudoti. Pats vairuoju, bet neturiu auto, tad baigiam apie verkšlenimus. Man asmeniškai trūksta logikos šitame mokestyje.


Logikos jame ir nėra, jei norėtų padaryt nemokamą viešąjį transportą reiktų tiesiog kokių 3 eur mokesčio į mėn kiekvienam Vilniaus gyventojui, o toks mokestis koks čia - pasipinigavimas.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2019-07-25, 08:16
Pranešimai: 60
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 17:37 
     
House_of_gold rašė:
Logikos jame ir nėra, jei norėtų padaryt nemokamą viešąjį transportą reiktų tiesiog kokių 3 eur mokesčio į mėn kiekvienam Vilniaus gyventojui, o toks mokestis koks čia - pasipinigavimas.


Šitą turbūt praleidai pro akis, nes patogu buvo? https://www.delfi.lt/verslas/transporta ... d=82023105
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3389
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +453
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 17:40 
     
sub rašė:
Tavo pirma pastraipa prieštarauja antrajai. Jeigu tavo nuomone valdžia taršos mokesčiu bando paskatint atsisakyt senų geldų, kodėl tada apmokestina naujai registruojamus automobilius?

Jokių "faktų" netraukiu iš subinės, nes ten jų tiesiog negali būti ir nerėkiu apie "tautos genocidą" - tiesiog labai įtartinai tas mokestis bandomas prastumt, kai jis visiškai nėra susijęs su taršos mažinimu, o tiesiog eiliniu biudžeto papildymu be jokių esminių taršos mažinimo būdų.


Visi tokie mokesčiai ankščiau ar vėliau tampa visuotiniais, tiesiog pasipiktinimas būtų per didelis iškart visiem įvesti.

Turbūt negirdėjai kalbų, kad ES milijonines baudas Lietuvai kals už kelių metų, jei nebus sumažintas senų geldų skaičiuos keliuose, ar bent registracijoj. To ir siekiama - ekologija popieriuj.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3389
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +453
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 22:48 
     
Kodėl nusišnekat ištisai? Kiek kainuoja senas 3l tdi kuriam reikės mokėti daug mokesčių, ir kiek kainuoja 1,6l ekonominis automobilis tokių pačių metų? Čia yra tiesiog pasiteisinimas ir naudojimasis neva skurstančiais. Už 3000 eurų pasiimsi ~7 metų senumo yaris su kuriuo važiuosi dar bent 7 metus be remontų, už kurą mokėsi mažai, o ir automobilio mokesčių nebus, arba bus minimalus pagal apibrėžtą tvarką. Bet kur tau, kiekvienas ubagas turi bent jau A6 įpirkti ar bmw 5.

Kitas dalykas, turi būti naikinamas lengvatinis akcizas ūkininkams ir šildymui.

Toliau, nemokamas transportas, didžiausia nesąmonė. Kiek žmonių važinėjasi automobiliu, o ne viešuoju transportu, nes pastarasis per brangus? Reikia gerinti viešojo transporto kokybę, ne padaryti jį nemokamą.

Konkrečiai šita forma automobilio mokesčio kvestionuotina. Įvedimas, netvarkant pajamų apmokestinimo ydingas, bet pats auotmobilio mokestis susietas su tarša - būtinas. Kitaip mokėsime kasmet 80-100 mln. eurų iš biudžeto.
  • +5


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14290
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2233
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 23:05 
     
AAA000 rašė:
Xdmin rašė:
Aisku, noreciau, kad mokestis butu proporcingas nuvaziuojamam atstumui. Mano variantas butu toks:

1. Dyzelinui kelti akcizo negalima, nes ir taip pilna kontrabandinio. Dyzeliniams automobiliams reikia deti mokesti, gali buti pagal CO2 ar bet ka, bet jis turi buti didelis. Arba tu vaziuoji daug ir tau atsiperka pigesnis kuras arba neperki dyzelinio automobilio. Dabar net tie kas vaziuoja mazai renkasi dyzelinius automobilius.

2. Kontrabandinis benzinas yra retas reiskinys. Jam galima kelti akciza. Benzininis automobilis butu idealus pasirinkimas kai vaziuoji tiek nedaug, kad tau nesvarbu kiek centu tas litras pabrangs.

3. Ir tada turim dujas. Nekeliam joms akcizo, tai butu pasirinkimas tiems, kas vaziuoja daugiau, investuoja i automobili ir vaziuoja ekologisku kuru, netersia gatviu suodziais ir isleidzia ant kuro tiek pat kiek dyzeliniu automobiliu vairuotojai.

---------
nesamone siulai.
mokestis turi but suristas ne su automobiliu, o su jo laikymo-eksplotavimo vieta. jei tu vazineji rajone, kur automobiliu mazai - tu nemoki jokiu mokesciu. jei gyveni mieste tipo panevezys - 100 tukstanciu, moki 1x norma (jei automobilis vdv). jei gyveni kaune, moki 4x, jei sostineje - moki 7x. jei is kaimo ivaziuoji i sostine - nusiperki laikina mokestines tarsos vinjete kokia nors pvz parai 7x tarifu. ir viskas. suskirstyt mokestinemis zonomis pagal realu oro uzterstumo laipsni.

va toki modeli reikia ivest. isimtys tik pvz rajonams su daug nemokamo parkavimo vietu (sakykim virsijantiems 1 parkavimo vieta 1 registruotam auto), vazinejantiems i uzmiesti ir pan. tarifus mazint sakysim 50%. o tie kur smirdi savo centruose su savo auto uz slagaumu ir kiliedia apie globaline tarsa - max tarifas pagal tankuma. pvz kokia Palanga ar Druskininkai galetu rinkt 3-5x mokesti sezono metu. kai parkavimosi vietu pradeda trukt. tik toks tarsos apmokejimo modelis per automobilius socialiai teisingas. kai jis veiks tiesiogiai pacia tarsa del VDV tipo auto.
nes reikia ne dirbtinai verst atsiskyt automobilio ar juo vazinejimo intensyvumo. cia yra visiska nesamone. verst reikia kad tankiai gyvenantys rinktusi kitus transporto budus, o ne turet savo tersianti auto. ir taip pat reikia tas zonas saugot nuo ivezamos tarsos. nori ivaziuot - susimokek uz tarsa - jei ivazineji su tarsiu auto.
bendras mokestis visiems auto nieko visiskai nespres. cia taspats kaip butu ivest visuotini mokesti uz greicio virsijima. nes statistiskai atseit vistiek visi kzkiek virsija :D nu tai atseit reikia baust visuotiniskai. va toki mokesti dabar siulo... kuris gilins probema, o ne ja spres.



Ir dabar man paaiškink, kaip galėtum tai įgyvendinti?
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 23:07 
     
mobilunkas rašė:
apmokestinus 130g, dalis lengvuju pralistu pro toki tarpa, bet visas visuomeninis transportas, spec tarnybos, visi smigu ant sio mokescio. Nerealiai brangtu visuomeninis transportas ir gautusi kad labiau apsimoka savu senu 200 g co2 ismetanciu auto vaziuot nei pirkt bilieteli autobusui kuris ismeta 500 g co2, nes paskaiciavus koeficienta, kuri dar sugalvos, gausis kad kaimuose butina panaikint, miestuose radikaliai sumazint visuomenini transporta nes neber zmoniu poajegiu ji apmoket


Tačiau autobusas neveža vieno žmogaus...
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-24, 00:05 
     
Labai geras pavyzdys Indija, kur ilgą laiką kuras kainavo pigiau, nei vanduo, nes neva skurstantieji taip galėjo geriau gyventi, keliauti į darbą ir pan.. Atliko labai išsamų tyrimą ir paaiškėjo, kad 90% lengvatos nukeliaudavo į pasiturinčių kišenes, nes jie važinėdavosi su prabangiais >30l/100km automobiliais po vieną, o skurstantys po 4 ant vieno motorolerio su <4l/100km. Taip ir čia, aiškinat, kad skurstantys neva mokės daug, bet pasikartosiu, jei skursti, tu nepirksi 3l TDI, o jei perki ir neturi už ką valgyti, tai reikia dar labiau apmokestinti, kad net minties neturėtų. Ir skurdas nėra pasiteisinimas nei žudyti, nei teršti.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14290
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2233
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-24, 12:58 
     
Berserkas rašė:

Ir dabar man paaiškink, kaip galėtum tai įgyvendinti?

problemos igyvendinant? :)
pirmam etape pastatei kokiu 20 pinigu rinkimo automatu su slagbaumais aplink Vilniu, ir kokiu 15 apie Kauna ir kokius 7 apie Klaipeda. po 1-2 eurus ivaziuojant sumeta ir gauna sakykim teise isbut para. panasiai kaip mokamuose keliuose - tik pagal laika. elektromobiliai irgi turi but apmokestinti - nes jie UZIMA VIETA keliuose ir parkavime mieste, ir taip daro spustis ir netiesiogiai prisideda prie tarsos. butent miestuose. tik tarifas elektromobiliams mazesnis turetu but.
o veliau galima tikslesne apmokejimo sistema ivest. pagal konkreciai isbuta laika. su visokiais likuciais ar galimybe ant kito automobilio perkelt. galetu bilietus pirkt ar kortele kokia papildymo. o vietiniai automobilistai issipirkinetu tiesiog nuolatini abonementa. viskas turetu but iskart pvz regitros sistemoje - prirista prie automobilio numerio - kaip draudimas ir TA. ir policija tikrintu ar susimokejes automobilis - ir nesusimokejusiam, bet esanti tersimo zonos viduje iskart nutemptu lauzan. kol apmokejimo sistema netiksli - pradzioje gal ne taip grieztai. bet veliau su nutempimu ir baudom. butu pretekstas isvezt lauzus - nes nesusimokejes tarsos zonoje viesoje vietoje stovi.
pvz parkuotis butu galima tokioje zonoje nemokamai - jei susimokejes uz tarsa. va tokia sistema turi but - moki ten - kur ta tarsa aktualu. taip pat tai sprestu kita problema - parkavimosi - visi stengtusi laikyt automobili savo individualiose vietose - garazuose ar nuosavose valdose. kad galetu nemoket be butino reikalo. atlaisvetu viesas parkavimas.
prie ko cia turi moket visi turintys automobilius - net ir tie kur realiai netersia? nes labai mazai vaziuoja. visokie pensionai ir pan. ar ten kur kazkokiam kaime iki parduotuves tik tevazineja. kodel jie turi moket - man paaiskink - uz kazkokias didimiesciu problemas? kai ten nuvaziuos, tai ir susimokes. dabar situ mokesciu tenorima tik apiplest visuomene. ypac neturtingaja dali. kur ir taip vos isgali tuos supuvusius padevetus auto isigyt. o jokios tarsos problemos net nebus sprendziamos. ismetys kokiom parlamentaru rentom didint...
as sakyciau arba sprendziam REALIAI, ir isivedam naudinga mokesti pagal paskirti - mazint tarsa. arba visus dabartinio varianto auto apmokejimo siulytojus sodinam. nes akivaizdziai siulo blogint Lietuvos situacija - korupcija akivaizdi...
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3454
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-24, 13:16 
     
immortallt rašė:
Labai geras pavyzdys Indija, kur ilgą laiką kuras kainavo pigiau, nei vanduo, nes neva skurstantieji taip galėjo geriau gyventi, keliauti į darbą ir pan.. Atliko labai išsamų tyrimą ir paaiškėjo, kad 90% lengvatos nukeliaudavo į pasiturinčių kišenes, nes jie važinėdavosi su prabangiais >30l/100km automobiliais po vieną, o skurstantys po 4 ant vieno motorolerio su <4l/100km. Taip ir čia, aiškinat, kad skurstantys neva mokės daug, bet pasikartosiu, jei skursti, tu nepirksi 3l TDI, o jei perki ir neturi už ką valgyti, tai reikia dar labiau apmokestinti, kad net minties neturėtų. Ir skurdas nėra pasiteisinimas nei žudyti, nei teršti.

vel buhalteriniai pezalai... :D
tavo ziniai motoroleriai ir mopedai su dvitakciais varikliais ima netoli 6-7 litru 100km. nes ten puse kuro isvis ismeta tiesiogiai net nesudeginus. darbo ciklas toks. kuo labiau gazuoji - tuo neekonomiskesni. ekonomiski varikliai yra tik keturtakciai. ju sanaudos yra fiksuotos. bet jie turi problema - ju negalima vartyt. uzkala iskart. todel ju ir nededa i motorolerius. nebent i kokias trirates motopirdas. ta visa vartoma pusiau dviratine moto technika yra labai neekonomiska kurui. taip pat vdv irankiai - kur vartomi - irgi neekonomiski. visokie trimeriai, krumapjoves, grandinines pielos ir panasus. ant kuriu ubagai ir megsta savo namudines auto technikos "sedevrus" kurt.
------
joo issamu tryrima atliko :D :D :D buhalteriu smegenu intelekta matyt tyre... sveikinu. nepraejai tyrimo :D :D :D indusai tave apkniso :D :D :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3454
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-24, 13:45 
     
HardAxe rašė:
Mokesti pririšti prie vietos tai visiška katastrofa. Tada dėdės/tetos kaimuose turės po 20 automobilių ir tiek žinių.



o kas tau cia blogai kad tures po 20 auto? svarbu kad su jai nevazines kur tarsa aktuali. tegu turi jei jiem tiek reikia. o tu nori apribot turejima. be jokio pagrindo. kokia tarsos problema sprendzia turimu atomobiliu kiekio dirbtinis sumazinimas? nes mokestis ribos butent turejima. o tarsos problemu visiskai nespres. o AISKINA TAI ATVIRKSCIAI!!! ir tau matau tokie dabartiniu valdanciuju propagandiniai makaronai ziuriu labai gerai ant ausu limpa :D :D :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3454
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-24, 14:01 
     
Pumper rašė:
Turbūt negirdėjai kalbų, kad ES milijonines baudas Lietuvai kals už kelių metų, jei nebus sumažintas senų geldų skaičiuos keliuose, ar bent registracijoj. To ir siekiama - ekologija popieriuj.

o tai kokia problema? as uz tai kad isvis naikint automobiliu registracija ir vazinet visoje Lietuvoje be registraciniu numeriu. as tik uz - visom keturiom ir dar penktu :D o jei reikes islist i uzsieni - issinuomosiu kokia nors registruota gelda ir suvazinesiu uzsienin.
davai tik darom ir kuo greiciau :D :D :D manau koks milijonas lietuviu iskart sugriztu cia gyvent vel :D :D :D :D :D jei taip padaryt :D :D :D :D :D
o va jei ives dabartini auto turejimo mokesti - dabartiniuose siulymo variantuose - dar +200 tukstanciu emigruos is durnyno... :( :( :(
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3454
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-24, 15:50 
     
Berserkas rašė:
Tačiau autobusas neveža vieno žmogaus...

Teisingai, jie daznai vaziuoja ir tusti :D
HardAxe rašė:
Jeigu nevažiuoji visvien terši. Tepalus bei kitus pavojingus skysčius reikia keisti ne tik pagal kilometražą, bet ir pagal amžių.

Tie 5l tepalo per metus yra praktiskai niekas. Kas daug vazineja, kas menesi arba du keicia tepalus :)

Tie kas per menesi vaziuoja 10k kilometru nepajaus skirtumo koks tas metinis mokestis net jei ir 300e jis siektu.
Tie kas per metus nuvaziuoja 10k kilometru labiausiai pajaus sita mokesti, nors jie maziausiai ir tersia, jie tik vieta uzima realiai.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1941
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-24, 19:54 
     
Pumper rašė:

Turbūt negirdėjai kalbų, kad ES milijonines baudas Lietuvai kals už kelių metų, jei nebus sumažintas senų geldų skaičiuos keliuose, ar bent registracijoj. To ir siekiama - ekologija popieriuj.


O kas teršia labiausiai Lietuvoje ir aplamai visame pasaulyje ? Nemanau, kad tai automobiliai — žymiai labiau teršia gamyklos, kurios 24/7 leidžia į aplinką š. Tačiau niekas juk verslo nesiims apmokestinti dar naujais mokesčiais, tad mokestis krenta ant pensininkų su senom geldom. Iš diskusijos supratau, kad nesvarbu kaip bus įvestas mokestis - jis vistiek nepatenkins visų pusių ir neatitiks to, ko ištikrųjų siekiame - sumažinti taršą.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2019-07-25, 08:16
Pranešimai: 60
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-24, 20:14 
     
House_of_gold rašė:
O kas teršia labiausiai Lietuvoje ir aplamai visame pasaulyje ? Nemanau, kad tai automobiliai — žymiai labiau teršia gamyklos, kurios 24/7 leidžia į aplinką š. Tačiau niekas juk verslo nesiims apmokestinti dar naujais mokesčiais, tad mokestis krenta ant pensininkų su senom geldom. Iš diskusijos supratau, kad nesvarbu kaip bus įvestas mokestis - jis vistiek nepatenkins visų pusių ir neatitiks to, ko ištikrųjų siekiame - sumažinti taršą.

sakykim tu esi stambus automobiliu gamintojas. nu koks nors BMW group. ir ruosiesi statyt BMW surinkimo gamykla Lietuvoje. na tipo pastatyt gamyklele kur prie Kauno - pajegumo kasmet po 5 milijona vienetu VDV auto galincia atstampuot. paskaitineji vietine spauda. kas dedasi sitam uzkampy, kuo liaudis gyvena. ir cia islenda infa, pirmieji asmenys - tokie siulytojai su savo automobiliu mokesciu... o pas tave prie gamyklos milijonas sandeliuose nauju BMW stovi, ir dar pora milijonu renkama - tuoj nuo konvejeriu nuvaziuos. nu ir primesk situs musu pakrumiu politikos pylipukus su savo "ekologiniais" "nedideliais" pradiniais mokesteliais po "iki 100" euriuku... cia butu kaip oficialus reketas is stambaus investitoriaus 300 milijonu kasmet... ir dar stebiesi kodel mes esam tokia siknos skyle Europos mastu? kodel niekas cia normaliai neinvestuoja ir is cia liaudis emigruoja? va butent del tokiu debilisku mokesciu... kurie nepagristi jokia logika. o tiesiog elementarus valdiskas reketas. dar ir prisidengiant "euro" sajunginiais reikalavimais... kodel tauta nepraso atsakyt i tokius klausimus? situ geroves ivedinetoju? :D :D :D :D :D
ir tada kaip stambusinvestitorius gristi i normalia Europietiska aplinka - vel pasirankioji naujienu - skaitai kad bus milijardinis fondas ten kokioms super didelems kompanijoms. dykai dar duos pinigu - jei tu gaminsi daugiau... ir palyginkit investicine aplinka cia ir tikrojoj Europoj :D :D :D man atrodo reiketu ten perrink kazka anksciau laiko... nemanot? :D prisisiule jau per daug biski su tais naujais mokesciais....
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3454
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-25, 10:05 
     
AAA000 rašė:
man atrodo reiketu ten perrink kazka anksciau laiko... nemanot? :D prisisiule jau per daug biski su tais naujais mokesciais....


Perrinkt reiktų, bet nėra nei VIENOS normalios partijos, kuri atitiktų savo politinę kryptį. Ai, bbd baigsiu studijas ir emigruosiu, jei iki tol niekas nepasikeis :D
  • +1



Paskutinį kartą redagavo House_of_gold 2019-08-25, 15:26. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2019-07-25, 08:16
Pranešimai: 60
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-25, 14:02 
     
Didelės gamybinės įmonės jau moka ir Lietuvoje už taršą. Taip kad lysk atgal į krūmus ieškodamas būdų pateisinti savo taršą.

Taip, autobusai dažniausiai važiuoja tušti. Nu tiesiog geniali išvada, kuri remiasi? Remiasi tuo, kad 1-2 kartus važiavo autobusu, kuris buvo tuščias. Čia kaip tie kurie rėkia, kad kainos dabar kaip prie euro, pagal 1-2 paslaugų kainas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14290
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2233
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-25, 15:35 
     
Pumper rašė:
sub rašė:
Pritariu Talkatif. Taršos mokestis, kuris nebus skirtas taršos mažinimui, tai ne joks taršos mokestis. Dar vienas eilinis mokestėlis, kuris neturi jokio tikslo. Arba mūsų valdžia neturi logikos, arba nemoka sukomunikuoti su tautiečiais. Spėju, kad abu variantai.


Akivaizdu, kad viskas daroma dėl statistikos, nes ES taršą skaičiuoja atsižvelgdama į vidutinį auto amžių, todėl įvedant tokį mokestį valdžia tiesiog nori "paskatinti" visokius sodininkus atsisakyti savo geldų, su kuriom jie vis tiek praktiškai nevažinėja, ir taip pagerinti auto parko amžiaus vidurkį.

O "tautos" pasipiktinimas dėl to mokesčio, tai kaip visada pas mus - dėl nieko. Kiek kartų buvo sakyta, kad apmokestins tik naujai registruojamas mašinas? Niekas nesiklauso - iš subinės ištraukia "faktus" ir rėkia ant viso svieto apie "tautos genocidą".


Bet kad mažai kas daroma, kad tie "sodininkai" nusigautų iš taško A į B. Pabandykite savaitgalį Kaune per Vaišvydavą pravažiuoti. Kamščiai kaip Vilniuje. O todėl, kad kažkoks "genijus" sugalvojo, kad savaitgaliais pakanka žymiai mažiau viešo transporto, todėl galima įjungti autobusų "savaitgalio režimą", paleisti keletą kartų mažiau autobusų. Rezultate ir autobusas pergrūstas ir keliuose kamščiai, nes ir taip visiems aišku kad įtilpti į tą retai važiuojantį miesto autobusą kad pasiekti prie pat miesto esančius sodus šansų nedaug.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1251
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +154
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-26, 10:17 
     
Xdmin rašė:
FtBall rašė:
T rašė:
Dydžioji dalis kuro Lietuvoje nuperkama legaliai. Laikoma, kad Vilniuje kas penkta surukyta cigarėtė yra kontrobandinė. Taip mastant reikėtu atsižvelgti ne tik į kontrobandinį kurą, bet ir jo vagystes, kai pasukamas į priekį spidomentras ir nupilmamas kuras. Čia manau einama JAV keliu, kai ten per puse pygesnis kuras, bet mokami kelių mokesčiai.

Dar neaišku kaip iššoks dyželinių automobilių paklausa, nes jie mažiau imlus kurui.


Skaičiau, kad Estijoje planuojama mažinti akcizą alkoholiui, nes pastebėjo, kad dabar Švedai nebeplaukia į Estiją, o patys Estai - keliauja į Latviją. (https://news.err.ee/946269/bill-lowerin ... -riigikogu)

Sumažinus akcizą benzinui(dyzeliui ir taip ~30% mažesnis),
1. Sumažėtų šešėlis
2. Žmonės būtų labiau linkę sėstį į benzininius automobilius.

Laimi visi.

Kuro atpiginimas padetu ekonomikai, bet ne ekologijai. Zmones ir taip mazai juda, vazineja atstumus mazesnius nei 1km, neiesko budu kooperuotis ar ieskoti alternatyviu transporto priemoniu. Kodel? Nes neverta. Kuras ir dabar yra per pigus. To pasekme - pilnas miestas miesto visureigiu ir limuzinu.


Sutinku, kad kuras yra per pigus - ir labiausiai erzina, kai kieme kūrena savo dyzelius pusę valandos (nors tai yra KET pažeidimas, už kurį nebaudžiama).

Bet branginti kuro kaip ir negalim, nes, kaip Estijos pavyzdys rodo, žmonės tiesiog iš kaimyninių šalių pirks kurą.
mobilunkas rašė:
apmokestinus 130g, dalis lengvuju pralistu pro toki tarpa



Deja, labai mažai kas pralįstų.

Pritaikius WLTP, "taupumo etalonas" Prius'as pradėjo išmest ~40% daugiau CO2. (78->112).

https://www.fleetnews.co.uk/news/manufa ... -and-prius

Mažas miesto automobiliuskas Ford Fiesta su "super ekonomišku" 1.0 Ecoboost varikliu - 132g. (prieš WLTP - 109g)
https://www.grange.co.uk/technical-data ... line-x-5dr

Trumpai tariant, pritaikius 130g ribą, bus uždėtas toks griežtas ribotuvas, kad pirkt mašiną iki 2017 metų, nes tada 30-50% išaugo CO2 reikšmės.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo FtBall 2019-08-26, 10:34. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2195
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-26, 10:28 
     
Pumper rašė:
sub rašė:
Tavo pirma pastraipa prieštarauja antrajai. Jeigu tavo nuomone valdžia taršos mokesčiu bando paskatint atsisakyt senų geldų, kodėl tada apmokestina naujai registruojamus automobilius?

Jokių "faktų" netraukiu iš subinės, nes ten jų tiesiog negali būti ir nerėkiu apie "tautos genocidą" - tiesiog labai įtartinai tas mokestis bandomas prastumt, kai jis visiškai nėra susijęs su taršos mažinimu, o tiesiog eiliniu biudžeto papildymu be jokių esminių taršos mažinimo būdų.


Visi tokie mokesčiai ankščiau ar vėliau tampa visuotiniais, tiesiog pasipiktinimas būtų per didelis iškart visiem įvesti.

Turbūt negirdėjai kalbų, kad ES milijonines baudas Lietuvai kals už kelių metų, jei nebus sumažintas senų geldų skaičiuos keliuose, ar bent registracijoj. To ir siekiama - ekologija popieriuj.


Okay, aš nieko prieš mokestį, kuris yra protingas, reikalingas ir aiškus. Tai gal nededam taršos mokesčio, tiesiog draudžiam įvežti ir pirkti senesnius nei 10 metų automobilius, apmokestinam galingus automobilius ir dyzelinius, apmokestinam pagrindinius šalies kelius visiems, ne tik verslui. Tik svarbu kad surinkti pinigėliai nueitų ten kur priklauso, o ne kokiems vyriausybės naujiems automobiliams, ar Pranckiečio apsaugai Filharmonijos koncerte. Juokauju žinoma, bet dažnaisuiai taip ir būna su mokesčiais, kurie nieko nekeičia visuomenėje.

Manau supranti mane, aš suprantu tave, nekreipiam dėmesio į lunatikus (turiu omeny AAA000) bus ekologija popieriuij, kaip ir nori mūsų valdžia, mokesčiai bus sumokėti, bet šnipštas iš jų ekologijos labui.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2169
Miestas: Kaunas
Reputacija: +586
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-26, 12:55 
     
sub rašė:

Manau supranti mane, aš suprantu tave, nekreipiam dėmesio į lunatikus (turiu omeny AAA000) bus ekologija popieriuij, kaip ir nori mūsų valdžia, mokesčiai bus sumokėti, bet šnipštas iš jų ekologijos labui.


Nieko naujo - EU lygiu jau seniai tai vyksta. Gamintojų deklaruojamos kuro sąnaudos mažėja, tačiau realios kuro sąnaudos praktiškai nekinta.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2195
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'