Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 7 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-09-12, 10:32 
     
stajakas.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 199
Miestas: Riga
Reputacija: +141
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-09-12, 19:56 
     
Cituoti:
„Audi AI:TRAIL quattro“ kėbulas yra pagamintas iš pažangaus plieno, aliuminio ir anglies pluošto. Tai leido pasiekti, kad elektromobilis sveria tik 1750 kilogramų

O kiek svertu jei butu pagamintas tiesiog is gelezies?

Is pazangiu medziagu pagamintas toks aparatas neturetu sverti daugiau 1.2 tonos.
Palyginimui, benzinine Mazda 6 be jokiu mandru medziagu sveria ~1350, o quatro 2.2 dyzelis ~1500.

Ar cia tos modernios medziagos ne svorio metimui skirtos?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-09-12, 20:02 
     
Xdmin rašė:
Cituoti:
„Audi AI:TRAIL quattro“ kėbulas yra pagamintas iš pažangaus plieno, aliuminio ir anglies pluošto. Tai leido pasiekti, kad elektromobilis sveria tik 1750 kilogramų

O kiek svertu jei butu pagamintas tiesiog is gelezies?

Is pazangiu medziagu pagamintas toks aparatas neturetu sverti daugiau 1.2 tonos.
Palyginimui, benzinine Mazda 6 be jokiu mandru medziagu sveria ~1350, o quatro 2.2 dyzelis ~1500.

Ar cia tos modernios medziagos ne svorio metimui skirtos?

Akumai didžiausias svoris troleibusuose be šleikų..
  • +2




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2539
Reputacija: +1072
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-09-13, 18:16 
     
SaMaras rašė:
Akumai didžiausias svoris troleibusuose be šleikų..

Pagal nuvaziuojama atstuma tai bus ~60-70kwh baterija, kurios svoris turetu buti ~400kg.
Paimam dar karta benzinine Mazda, idedam i ja baterija, paliekam VDV varikli, pavaru deze, sankaba ir visus kitus mazgus, nenaudojam jokio anglies pluosto ir turim didesni, bet tiek pat sverianti automobili.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-09-13, 19:56 
     
Xdmin rašė:
SaMaras rašė:
Akumai didžiausias svoris troleibusuose be šleikų..

Pagal nuvaziuojama atstuma tai bus ~60-70kwh baterija, kurios svoris turetu buti ~400kg.
Paimam dar karta benzinine Mazda, idedam i ja baterija, paliekam VDV varikli, pavaru deze, sankaba ir visus kitus mazgus, nenaudojam jokio anglies pluosto ir turim didesni, bet tiek pat sverianti automobili.


O gal vis dėl to reikėtų lygint vienodo dydžio ir vienodos paskirties automobilius? Šis Audi didesnis už tavo minimus automobilius, be to skirtas bekelei, atitinkamai jo ir mazgai, kėbulas turi būt tvirtesnis.
Dabar tavo palyginimas panašus į dviračio suaugusiam ir vaikui lyginimą ir stebėjimąsi kaip čia dviratis suaugusiam nėra lengvesnis už vaikišką dviratuką.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 543
Reputacija: +368
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-09-14, 10:21 
     
Kyborg rašė:
Xdmin rašė:
SaMaras rašė:
Akumai didžiausias svoris troleibusuose be šleikų..

Pagal nuvaziuojama atstuma tai bus ~60-70kwh baterija, kurios svoris turetu buti ~400kg.
Paimam dar karta benzinine Mazda, idedam i ja baterija, paliekam VDV varikli, pavaru deze, sankaba ir visus kitus mazgus, nenaudojam jokio anglies pluosto ir turim didesni, bet tiek pat sverianti automobili.


O gal vis dėl to reikėtų lygint vienodo dydžio ir vienodos paskirties automobilius? Šis Audi didesnis už tavo minimus automobilius, be to skirtas bekelei, atitinkamai jo ir mazgai, kėbulas turi būt tvirtesnis.
Dabar tavo palyginimas panašus į dviračio suaugusiam ir vaikui lyginimą ir stebėjimąsi kaip čia dviratis suaugusiam nėra lengvesnis už vaikišką dviratuką.

Sitos Audi kebulas yra VW Golf dydzio. Uzdeti auksti ratai ir isaukstinta vaziuokle.

Nissan taip pat giriasi, kad naujajame GTR naudoja anglies pluosta. Jie plastmasinius buferius pakeite anglies pluosto, o duris paliko metalines. Svorio daug aisku nenumete, kaina pakilo nevaikiskai ir siaip niekas nesuprato tokio sprendimo.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'