Sorry porche. Tavo 2019m mašinos spes vos traukia teslos 2012 specs, todėl sėdėk su savo atsilikusiom technologijom ir tylėk.
Taigi tau ir rašo - tegu visokios teslos ir skraidančius kilimus tegu pradeda gaminti, bet kaip Porsche pirko dėl to, kad tai yra Porsche taip bus ir toliau. Aišku, reikia kažkiek ir prie madų derintis, pinigų įdomesnei veiklai susirinkti (Toureg'ą perrengė į Cayan'ą, perrengs ir Teslą jei pinigų pasimatys), bet tikslas ne toks.
Bus kaip kokiai Nokiai, pati nenori i traukini, poto jau nori ir nespeja. Poto nupirks koks kitas financinis milzinas ir bandys is porche elektromobilius padaryt, but jau bus ziauriai per velu.
+3
_________________ Don't worry. Jeb taught me this.
Ko jus puolat porcha, tai ir taip normaliausias konkurentas. O kokia kita e-auto pristatyma suregavo muskas?
Porchas taiko visai i kitus pirkejus, nei tesla. Porcho pirkejei perka auto ne kasdien vazineti i darba, ar 1000km kelionems, o tiesiog pramogai pramogai ar uzkonservuos garaze kaip investicija. Specifikaciju tam tikrai uztenka.
Investiciju skyre tikrai nemazai, iseit tycanas, gaus daugiau ziniu kaip daryti, ko nedaryti, ir pasiulys geresniu variantu. Vietoj to, kad kabinetis geriau pasidziaugtumete, kad kazkas rimtai pradejo i tai ziureti.
Porsche nėra tas automobilių gamintojas, kuris iš kolekcionierių gali laikytis. Jis gamina automobiliais važinėti kasdien ir pavieniai modeliai kolekciniai.
+2
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
...kaip Porsche pirko dėl to, kad tai yra Porsche taip bus ir toliau....
Labai klysti. Porsche jau buvo ant bankroto ribos ir tai jau nebe Porsche, o VW padalinys. Cayenne yra ant Tuareg bazės, su taip pačiais varikliais, kuriais Tuareg važinėja. Nekalbu apie "šūstriausius" modelius, bet mainstream'as taip. Taigi, čia lygiai toks pats serijinis automobilis kaip Passat, tik geresnių charakteristikų ir aukštesnės klasės segmente. Tas pats ir Lambo, kurio vidinės durelių rankenėlės paimtos iš Audi 8 serijos ir dar krūva dalių. Mašinos gal ir išskirtinės, bet jau nebe tokios unikalios. Beje, Tesla unikalumu lenkia Porsche šviesmečiais...
Žirgynai niekada nebuvo darbinių arklių "garažais". Jie kaip buvo žirgynais (prabangos ir malonumo simboliais), taip ir liko. O štai su darbiniais arkliais kaip? Labai juos žmonės naudoja?
Bus kaip kokiai Nokiai, pati nenori i traukini, poto jau nori ir nespeja. Poto nupirks koks kitas financinis milzinas ir bandys is porche elektromobilius padaryt, but jau bus ziauriai per velu.
Žirgynai niekada nebuvo darbinių arklių "garažais". Jie kaip buvo žirgynais (prabangos ir malonumo simboliais), taip ir liko. O štai su darbiniais arkliais kaip? Labai juos žmonės naudoja?
Straipsnis apie susisiekimo priemones, o ne apie traktorius. Žirgai kaip buvo tūkstantmečius susisiekimo priemonė taip ir liko, tik dabar kaip paminėjai tai prabangos simbolis, bet vis tiek tai tam tikra transporto priemonė kuria naudojamasi savo malonumui. Lengvasis automobilis nėra skirtas atlikt žemės ūkio darbus, ar pervežt sunkiu krovinius, tad tavo palyginimas nevykęs.
Žirgynai niekada nebuvo darbinių arklių "garažais". Jie kaip buvo žirgynais (prabangos ir malonumo simboliais), taip ir liko. O štai su darbiniais arkliais kaip? Labai juos žmonės naudoja?
Straipsnis apie susisiekimo priemones, o ne apie traktorius. Žirgai kaip buvo tūkstantmečius susisiekimo priemonė taip ir liko, tik dabar kaip paminėjai tai prabangos simbolis, bet vis tiek tai tam tikra transporto priemonė kuria naudojamasi savo malonumui. Lengvasis automobilis nėra skirtas atlikt žemės ūkio darbus, ar pervežt sunkiu krovinius, tad tavo palyginimas nevykęs.
Wat... Žirgai buvo susisiekimo priemone, bet tikrai nebėra. Kaip nėra ir kokie nors kartingai. Taip, pramogai gali "pasitransportuoti" uždaroje trasoje, bet tai ne susisiekimo priemonė. Nemaišykit savokų.
Kad benzinas išliks ilgai - tai faktas. Net jeigu dabar staiga nustotų gaminti vidaus degimo variklius, reikėtų dešimtmečių kol jie išnyktų iš gatvių. Tai yra tiesos žodžiuose. Kitas dalykas yra kiek plačiai įmonė žiūri į ateitį. Akivaizdu, kad elektriniai auto yra vienintelė ateitis. Kas spės į ją ateit anksčiau - tas laimės (Tesla), kas vėliau - tam bus sunkiau.
+2
Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19 Pranešimai: 3293 Miestas: Vilnius
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume