Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 09:14 
     
Man įdomu, jei atsisakysim dyzelį naudojančių automobilių, kur tas dyzelis bus naudojamas? Jug dyzelis viena iš naftos perdibimo produkto dalis.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 07:49
Pranešimai: 814
Miestas: Vilnius
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 09:54 
     
T rašė:
Man įdomu, jei atsisakysim dyzelį naudojančių automobilių, kur tas dyzelis bus naudojamas? Jug dyzelis viena iš naftos perdibimo produkto dalis.


Įdomus klausimas. Suprantantys technologiją gal galėtų atsakyti. Aišku, jei transporto pramone pereis ant elektros, gaminamos is atsinaujinanciu istekliu arba atomines, tai ir pacios naftos zymiai maziau reikes isgauti. Gal supils atgal į isnaudotus grežinius :D
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 236
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 10:23 
     
T rašė:
Man įdomu, jei atsisakysim dyzelį naudojančių automobilių, kur tas dyzelis bus naudojamas? Jug dyzelis viena iš naftos perdibimo produkto dalis.

Niekas net neplanuoja atsisakyti dyzelio. Dyzelis šiaip naudojamas visam sunkiajame transporte įskaitant sunkvežimius, traktorius, traukinius, laivus ir pan. Ir čia kol kas rimtų pakaitalų nėra, artimiausia alternatyva suskystintos gamtinės dujos.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1715
Miestas: Kaunas
Reputacija: +270
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 10:39 
     
"Mes sumažinome dyzelių taršą 80%" - pasakė kompanija, įsivėlusi į milžinišką skandalą dėl dyzelio taršos kiekio falsifikavimo... Man kyla kažkoks nepaaiškinamas noras abejoti jų žodžiais. Nežinau kodėl... Neįsivaizduoju...
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-23, 20:44
Pranešimai: 1638
Reputacija: +37
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 10:42 
     
Bet kokiu atveju, vdv dar kuri laika tikrai gyvuos. Ar jis bus varomas dyzeliu, ar benzinu ar vandeniliu ar iprastomis dujomis, priklausys nuo to, ka ir uz kokia kaina sugebes pasiulyt gamintojai. Dyzeiu varomas vdv turi dideli pranasuma del savo ekonomijos ir dinamikos, ir vartotojai to tikrai nepamirs, jeigu tik bus finansiskai naudinga.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 286
Reputacija: +204
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 12:04 
     
pagalvokit, koks dabar būtų electro car išsivystymas, jei jie būtų tobulinę tai 100 metų.

O jie blet tobulina tai, kas neturėtų egzistuoti... durneliai :D
  • -1




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 209
Miestas: Riga
Reputacija: +148
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 12:14 
     
Vytax rašė:
T rašė:
Man įdomu, jei atsisakysim dyzelį naudojančių automobilių, kur tas dyzelis bus naudojamas? Jug dyzelis viena iš naftos perdibimo produkto dalis.

Niekas net neplanuoja atsisakyti dyzelio. Dyzelis šiaip naudojamas visam sunkiajame transporte įskaitant sunkvežimius, traktorius, traukinius, laivus ir pan. Ir čia kol kas rimtų pakaitalų nėra, artimiausia alternatyva suskystintos gamtinės dujos.



Visos technologijos kurios neegzistuos po 100 metų, turėtų nebeegzistuoti jau šiandien.
Joks vidaus degimo variklis neegzistuos po 100. Joks.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 209
Miestas: Riga
Reputacija: +148
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 13:18 
     
čia pažiūrėjus retrospektyviai 150 metų atgal reikėjo pradėti pjauti arklius, nes atsidarinėjo automobiliai?
Arba griauti garo variklius?
  • +2




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3584
Reputacija: +1050
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 14:09 
     
Lukasfragas rašė:
Vytax rašė:
T rašė:
Man įdomu, jei atsisakysim dyzelį naudojančių automobilių, kur tas dyzelis bus naudojamas? Jug dyzelis viena iš naftos perdibimo produkto dalis.

Niekas net neplanuoja atsisakyti dyzelio. Dyzelis šiaip naudojamas visam sunkiajame transporte įskaitant sunkvežimius, traktorius, traukinius, laivus ir pan. Ir čia kol kas rimtų pakaitalų nėra, artimiausia alternatyva suskystintos gamtinės dujos.



Visos technologijos kurios neegzistuos po 100 metų, turėtų nebeegzistuoti jau šiandien.
Joks vidaus degimo variklis neegzistuos po 100. Joks.


Yra toks posakis: „Ateis laikas, bus ir vaikas.“
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1715
Miestas: Kaunas
Reputacija: +270
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 14:25 
     
kukulis4 rašė:
Bet kokiu atveju, vdv dar kuri laika tikrai gyvuos. Ar jis bus varomas dyzeliu, ar benzinu ar vandeniliu ar iprastomis dujomis, priklausys nuo to, ka ir uz kokia kaina sugebes pasiulyt gamintojai. Dyzeiu varomas vdv turi dideli pranasuma del savo ekonomijos ir dinamikos, ir vartotojai to tikrai nepamirs, jeigu tik bus finansiskai naudinga.


Vandenilinis tai ne VDV :D ten viskas kaip elektromobilyje.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-06-15, 02:36
Pranešimai: 296
Reputacija: +41
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 15:55 
     
Valdenilio nėr ir nebus. Net teoriškai negali pasiteisint. Saugumas ir kitas š. Net lpg retas daigtas pasaulyje, o čia dar tokią nesąmonę kaip vandenilis.
O elektrinio nėra ką tobulint, varikliai tobuli iki begalybės. Problema geros baterijos, kurios neegzizstavo prieš 100 metų, dabar ir nekažką, tai ir viskas.
  • +2




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +187
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 17:11 
     
Taip, elektriniai varikliai yra puikūs, bet vat niekaip nėra proveržio baterijų srityje. Ličio jonų baterijas reiktų keist į kažką kito, tačiau visi metalai jau išbandyti turbūt, vienintelė išeitis - sukurti kažkokį tai pakaitalą, kuris gebėtų talpinti žymiai daugiau elektros energijos ir kad kraunant greitai iki 100% batarkė nesusigadintų, tada būtų utopija...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2019-07-25, 08:16
Pranešimai: 48
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 19:23 
     
House_of_gold rašė:
Taip, elektriniai varikliai yra puikūs, bet vat niekaip nėra proveržio baterijų srityje. Ličio jonų baterijas reiktų keist į kažką kito, tačiau visi metalai jau išbandyti turbūt, vienintelė išeitis - sukurti kažkokį tai pakaitalą, kuris gebėtų talpinti žymiai daugiau elektros energijos ir kad kraunant greitai iki 100% batarkė nesusigadintų, tada būtų utopija...

Bateriju yra, tik ju kaina netenkina dabartiniams automobiliams.

Utopija butu, jei zmones pradetu transporto priemones adekvacias rinktis. Arba valdzia parinktu uz juos (pvz Japonija, kurios gyventojai irgi itin vertino prabangius automobilius vien del statuso, kol neivede dideliu mokesciu jiems, ir palaipsniui dauguma gyventoju pagijo).
Jei is savo prabangiu sedanu persestume i Renault Twizy arba bent jau Kei tipo masinas, tai dabartiniu bateriju tenkintu ir kaina ir ilgaamziskumas.

Utopija, tai mieste vazineti su itin mazais masiniukais, mazais greiciais (iki 50km/h), tuomet ir saugumo sistemu dideles dalies nebereikia (automobiliai itin atpinga, krenta ju svoris, pagereja visos kitos imanomos savybes), o uzmiestyje su kitu transportu.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1921
Reputacija: +445
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 19:34 
     
Lukasfragas rašė:
pagalvokit, koks dabar būtų electro car išsivystymas, jei jie būtų tobulinę tai 100 metų.

O jie blet tobulina tai, kas neturėtų egzistuoti... durneliai :D


Elektromobilio svarbiausi komponentai akumuliatorius ir elektros varikliai. Ir šie komponentai visus tuos 100 metų buvo tobulinami, tad elektromobiliai būtų ne ką pažangesni. Minimalus elektromobilių naudojimas nebūtų turėjęs jokios apčiuopiamos reikšmės šių komponentų tobulinimui.

O dėl durnelių, tai net tyrimais įrodyta, kad didžiausiais visažiniais jaučiasi ir linkę nuvertint kitų nuomonę būtent durneliai...
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 551
Reputacija: +370
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 20:50 
     
Vytax rašė:
Lukasfragas rašė:
Visos technologijos kurios neegzistuos po 100 metų, turėtų nebeegzistuoti jau šiandien.
Joks vidaus degimo variklis neegzistuos po 100. Joks.


Yra toks posakis: „Ateis laikas, bus ir vaikas.“

po 100 metu gali ir nebebut. bus gal klonai, ar kokie mutantai :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3339
Reputacija: +54
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 20:58 
     
Xdmin rašė:

Utopija, tai mieste vazineti su itin mazais masiniukais, mazais greiciais (iki 50km/h), tuomet ir saugumo sistemu dideles dalies nebereikia (automobiliai itin atpinga, krenta ju svoris, pagereja visos kitos imanomos savybes), o uzmiestyje su kitu transportu.

mieste isvis neturetu but vazinejama jokiais individualiais automobiliais. net ir elektromobiliais. jie visi turetu but palikti priemiesciuose. turetu but isvystyta kokia nors judejimo infrastruktura kaip metro, liftu sistemos ir pan. ir tik visiskai saugios asmenines judejimo priemones pestiesiems - ne daugiau kokiu lengvu elektros mopedu ir elektriniu transporto vezimeliu.
aplamai cia miesto gyventojai turetu dotuot mokesciais, kad uzmiescio transposto sistemos egzistuotu ir jie galetu keliaut pigiai. statyt mieste visokia infrastruktuta - tipo keliaaukscius viadukus automobilias - cia yra visiska nesamone. o i uzmiescio transporta net balso teises neturetu turet miestu gyventojai, koks jis turetu but.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3339
Reputacija: +54
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 22:00 
     
AAA000 rašė:
Xdmin rašė:

Utopija, tai mieste vazineti su itin mazais masiniukais, mazais greiciais (iki 50km/h), tuomet ir saugumo sistemu dideles dalies nebereikia (automobiliai itin atpinga, krenta ju svoris, pagereja visos kitos imanomos savybes), o uzmiestyje su kitu transportu.

mieste isvis neturetu but vazinejama jokiais individualiais automobiliais. net ir elektromobiliais. jie visi turetu but palikti priemiesciuose. turetu but isvystyta kokia nors judejimo infrastruktura kaip metro, liftu sistemos ir pan. ir tik visiskai saugios asmenines judejimo priemones pestiesiems - ne daugiau kokiu lengvu elektros mopedu ir elektriniu transporto vezimeliu.
aplamai cia miesto gyventojai turetu dotuot mokesciais, kad uzmiescio transposto sistemos egzistuotu ir jie galetu keliaut pigiai. statyt mieste visokia infrastruktuta - tipo keliaaukscius viadukus automobilias - cia yra visiska nesamone. o i uzmiescio transporta net balso teises neturetu turet miestu gyventojai, koks jis turetu but.

Pvz Paryžių išvažnėsi skersai išilgai 5 kartus greičiau su metro, nei su savo auto vieną kartą ir 5 kart pigiau, bet vistiek jie gūdasi kaip pamišėliai (tarpų tarp auto mažiau nei pačių auto ilgio) ir lamdo buferius parkuojantis, tokia žmonių psichologija.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 22:50 
     
Baterijos pinga devynmyliais žingsniais. Iš esmės spartesniam elektromobilių pigimui iki VDV kainos trukdo tik vienas - nespėja plėsti baterijų gamybos. Jei elektromobilio, kuris nuvažiuoja realiai 400km vienu važiavimu kaina bus lygi VDV, kiek iš jūsų rinksis VDV, nes kartą per 10 metų važiuosite daugiau nei 400km be sustojimo?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14261
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 23:23 
     
AAA000 rašė:
mieste isvis neturetu but vazinejama jokiais individualiais automobiliais. net ir elektromobiliais. jie visi turetu but palikti priemiesciuose. turetu but isvystyta kokia nors judejimo infrastruktura kaip metro, liftu sistemos ir pan.


Kai tu gyveni vilniuj, tai gal ir patogu būtų. O man mažam kaime nevažiuos autobusas kas 15min, arba dviratį tektų minti arba laiką idealiai derintis.
Tada kelionė iš 15min mašina iki darbo užtruktų 30-40min, ir būtų tas pats šūdas ar mažam kaime gyventi ar didmiestyje. Tiksiau Vilniuj beveik niekad daugiau 10min iki darbo neidavau...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3584
Reputacija: +1050
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-10, 00:06 
     
HardAxe rašė:
Kai tu gyveni vilniuj, tai gal ir patogu būtų. O man mažam kaime nevažiuos autobusas kas 15min, arba dviratį tektų minti arba laiką idealiai derintis.
Tada kelionė iš 15min mašina iki darbo užtruktų 30-40min, ir būtų tas pats šūdas ar mažam kaime gyventi ar didmiestyje. Tiksiau Vilniuj beveik niekad daugiau 10min iki darbo neidavau...

taigi tame ir reikalas. kaime turi vazinet dzipais. be jokiu suvarzymu. nes kaime jie niekam nekliudo. nes mazas tankumas. neaktuali tarsa. o vaziuot juk BUTINA visiems. o mieste juos reikia uzdraust - nes mieste aktualiau saugumas ir tarsa. ir ten yra judejimo alternatyva. sprendimas mieste ir kaime turi SKIRTIS, nes salygos skiriasi. kas imanoma mieste - neimanoma pasiekt kaime. bet juk kaime ir nebutina ribot. o pas mus deda apynasri, ir vis bando det visuotini sprendima ir taip susika viska. reikia problemas sprest pagal esamas salygas. o ne apribojimus be proto didint. tuoj kalejimu ir policine valstybe tapsim ir dar milijonas isbegs. del tokio visuotinio debilizmo.
mane tai piktina, kai i miestus prikisa milijardu bereikalingiems viadukams, kad dar labiau sugrust auto ir padaryt dirbtinius kamscius. o paskui deda rinkliavas ant kaimu paskutiniu bevaziuojanciu lauzu - nes matai dar reikia keliu viaduku. dar reikia keliu tvoru. ir "ismanesniu" sviesoforu, kad dar labiau miestai uzsikistu... o kaimus tuoj net nuo dviraciu nulaipins - nes matai kelkrascius reikia siaurint "pagal miesto standarta". ir dar visa sita nesamone pavadina ekologijos didinimu...
deja didint pravazuma reikia butent kaimuose ir statyt apvaziavimus apie gyvenvietes. tas daug nekainuoja. o miestus reikia tvert ir det slagbaumus. issodint reikia butent miestiecius is auto. o daro atvirksciai. kaimiecius issodina, o miestiecius sukisineja i auto :D ir taip atseit co2 dar mazina kazkokiu ufonautisku budu, nes atseit atskris is kazkur del to Lietuvon "ekologiskesniu" auto parkas... taigi vazines tuo paciu tersianciu sudu... kad ten 10 procentu ww pamazino kazkoki VDV ismetima iki naujos "normos" - tas nieko nelemia Lietuvoje...
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3339
Reputacija: +54
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-10, 08:27 
     
AAA000 rašė:
mane tai piktina, kai i miestus prikisa milijardu bereikalingiems viadukams, kad dar labiau sugrust auto ir padaryt dirbtinius kamscius. o paskui deda rinkliavas ant kaimu paskutiniu bevaziuojanciu lauzu - nes matai dar reikia keliu viaduku.


Yra toks dalykas kaip kamščių paradoksas. Sakykim yra 2 juostų gatvė, jos pralaidumas mažas ir joje pastoviai stovi kamštis. Žmonės jau pradeda važiuoti visuomeniniu transportu (sakykim toje gatvėje yra A juosta), nes stovėti kamštyje jau per sudėtinga. Tada valdžia sugalvoja, kad reikia tą gatvę paplatinti iki 4 juostų. Ir obana! kamščio nebėra ... kažkiek laiko. Tada vėl visi žmonės persėda iš visuomeninio transporto i savo transportą, nes kamščio nebėra ir savo mašina važiuoti daug patogiau. Taip pat pradeda važiuoti savo masina tie kurie visada visuomeniniu transportu važiavo ir vės susidaro tas pats kamštis.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 736
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-10, 08:34 
     
immortallt rašė:
Baterijos pinga devynmyliais žingsniais. Iš esmės spartesniam elektromobilių pigimui iki VDV kainos trukdo tik vienas - nespėja plėsti baterijų gamybos. Jei elektromobilio, kuris nuvažiuoja realiai 400km vienu važiavimu kaina bus lygi VDV, kiek iš jūsų rinksis VDV, nes kartą per 10 metų važiuosite daugiau nei 400km be sustojimo?


Jau kažkada rašiau panašų komentarą, bet dar pakartosiu. Dabartiniu metu jau ne baterijos talpos problema. Hyunday kona deklaruoja, kad nuvažiuoja 400 km, tai jie ji nuvažiuos 300 km, tai jau visiems bus per akis. Problema - pakrovimo infrastruktūra. Nereikia man mieste greitų pakrovimo stotelių kažkur prie parduotuvės, tai man nepatogu. Man reikia rozetės prie daugiabučio namo ar šiaip kur sustojimo vietoje. Atvažiuoju po darbo, pasistatau mašiną prie daugiabučio, įkišu į rozetę, paleidžiu kokį nors apsą kuris skaičiuoja kiek sunaudojau elektros ir mašina stovi kol ryte vėl važiuosiu. Ir viskas, to pilnai pakanka eiliniam žmogui.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 736
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-10, 09:14 
     
Nerkus rašė:
Jau kažkada rašiau panašų komentarą, bet dar pakartosiu. Dabartiniu metu jau ne baterijos talpos problema. Hyunday kona deklaruoja, kad nuvažiuoja 400 km, tai jie ji nuvažiuos 300 km, tai jau visiems bus per akis.

Benzininės Hyunday Kona kaina 20k. €, elektrinės - 40k. €.
Akivaizdu, kad kainų skirtumas vis dar per didelis ir elektrinę Kona tiesiog finansiškai neapsimoka pirkti.

Nerkus rašė:
Problema - pakrovimo infrastruktūra. Nereikia man mieste greitų pakrovimo stotelių kažkur prie parduotuvės, tai man nepatogu. Man reikia rozetės prie daugiabučio namo ar šiaip kur sustojimo vietoje. Atvažiuoju po darbo, pasistatau mašiną prie daugiabučio, įkišu į rozetę, paleidžiu kokį nors apsą kuris skaičiuoja kiek sunaudojau elektros ir mašina stovi kol ryte vėl važiuosiu. Ir viskas, to pilnai pakanka eiliniam žmogui.

Kai iš tiesų reikės tų pakrovimo stotelių, tai daugiabutyje pasidarysite rinkliavą, susimesite po kelis šimtus ar kokį tūkstantį eurų ir įsirengsite tas stoteles prie daugiabučių. Nėra čia kažkoks sudėtingas inžinerinis stebuklas,
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1715
Miestas: Kaunas
Reputacija: +270
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-10, 09:15 
     
Nerkus rašė:
Yra toks dalykas kaip kamščių paradoksas. Sakykim yra 2 juostų gatvė, jos pralaidumas mažas ir joje pastoviai stovi kamštis. Žmonės jau pradeda važiuoti visuomeniniu transportu (sakykim toje gatvėje yra A juosta), nes stovėti kamštyje jau per sudėtinga. Tada valdžia sugalvoja, kad reikia tą gatvę paplatinti iki 4 juostų. Ir obana! kamščio nebėra ... kažkiek laiko. Tada vėl visi žmonės persėda iš visuomeninio transporto i savo transportą, nes kamščio nebėra ir savo mašina važiuoti daug patogiau. Taip pat pradeda važiuoti savo masina tie kurie visada visuomeniniu transportu važiavo ir vės susidaro tas pats kamštis.

cia paradoksas nebent tame, kad valdzia padare bereikalinga sprendima :D nu tikras paradoksas - nereikia - bet daro :D o kur reikia - nedaro :D :D :D ir taip istisai. kamstis ne prie ko :D :D :D
Vilniuje tai pagrindines problemos - sukisa infrastruktura po vaziuojamu asfaltu, o paskui remontuoja uzdarydami.
taip pat stovejimo vietu trukumas - leidzia sutankintai statyt be reikalavimo isirengt nemokama parkavima...
taip pat - viadukai centre - jie neduoda pralaidumo. jie duoda kamsciu problemas. nes srautas priverstinis. nebegali vairuotojas rinktis optimaliausio marsruto - turi "vazinetis".
taip pat tokius objektus kaip aerouostas, mega perkybos centrai, arenos, tarptautinio pervezimo gelzkeliu stotys, juros uostai, logistikos centrai - reikia iskelinet uz miesto apvaziavimo. mieste juos reikia nugriaut. nes tokie objektai sutraukia ne miestiecius ir papildomai uzkisa vidines gatves.
normaliai isvystytas miestas nuima keliu apkrovas, o ne sukelia. kamsciai cia kaimu problema. viadukus statyt reikia apvaziavimo zieduose - va ten gali sukt ratus. cia kaip gigantiska ziedine sankryza. mieste reikia statyt mazus ziedus, nemokama parkavima kur tik imanoma ir atskirinet pesciuosius su dviraciais. kad nekirtinetu kelio. stovinti parkavime masina NETERSIA. o ivaryta i priverstini judejimo srauta - TERSIA dvigubai-trigubai...TERSIA PAPILDOMAI net kai ieskai vaziuodamas kur susimoket uz stovejima, ar ten prie slagbaumo kokio lauki i aikstele... tu kazka uzkisi... as darbe su tuo pastoviai susiduriu :D tie kur puse gyvenimo vazineja tarp dvieju punktu tuo paciu marsrutu ir tuo paciu laiku viso sito net nemato...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3339
Reputacija: +54
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'