Jokio azarto. Visada žinai, kad užsikurs ir be problemų nuveš iki tikslo.
Todėl ir negamins dabar elektromobilio - su PHEV nereikia jaudintis, ar užteks elektros.
Galbūt reikėtų jiems daugiau pereiti prie elektrinių variklių, tačiau su varikliu kuris dirbtų kaip generatorius.
Aš irgi taip manau. Man keista, kodėl tokio tipo PHEV neišpopuliarėjo.
Prieš kelis metus svarsčiau apie Chevrolet Volt pirkimą. Mano nuomone - šiuo metu geriausia, kas gali būti. ~60km vien elektra - tikrai retas kuris tiek per dieną pravažiuoja. O savaitgalį gali ir iki Palangos nuvažiuot*
Vidutinės kuro sąnaudos nesiekia 3 litrų - Prius'ai dvigubai daugiau ima.
* Netgi Teslai Vilnius - Palanga yra iššūkis. 85kwh modeliui 330km atstumą įveikti reiktų važiuoti ~130km/h greičiu. 60kwh modeliui - 120km/h greitis jau per didelis: https://www.tesla.com/en_EU/blog/drivin ... edirect=no
Jokio azarto. Visada žinai, kad užsikurs ir be problemų nuveš iki tikslo.
Todėl ir negamins dabar elektromobilio - su PHEV nereikia jaudintis, ar užteks elektros.
Galbūt reikėtų jiems daugiau pereiti prie elektrinių variklių, tačiau su varikliu kuris dirbtų kaip generatorius.
Variklis tik kaip generatorius, o užmiesty prie didelio greičio moka prijungt ratus (tipo kaip aukšta pavara, nes taip efektyviau) bet mieste tai tik EV arba VDV veikia kaip generatorius.
Jokio azarto. Visada žinai, kad užsikurs ir be problemų nuveš iki tikslo.
Todėl ir negamins dabar elektromobilio - su PHEV nereikia jaudintis, ar užteks elektros.
Galbūt reikėtų jiems daugiau pereiti prie elektrinių variklių, tačiau su varikliu kuris dirbtų kaip generatorius.
Variklis tik kaip generatorius, o užmiesty prie didelio greičio moka prijungt ratus (tipo kaip aukšta pavara, nes taip efektyviau) bet mieste tai tik EV arba VDV veikia kaip generatorius.
Tai jo, šitą žinau. Galėtų būti daugiau tokių. Mat Toyota tokių negamina.
+1
_________________ "There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee
As testdraivinau sita nauja RAV4 AWD hibrida. Laukiau pasirodant, galvojau bus tikrai rimtas kandidatas i nauja auto. Taciau pabandzius, varikliai nuvyle stipriai. Realios kuro sanaudos nuo deklaruojamu skiriasi vos ne kartais (man 9.8l uzmiesty, ir 7.5 mieste, ne piko metu, neissidirbinejant, vaziuojant praktiskai kartu su srautu), geresnes traukos diapazonas mazas. Is hibrido su 2.5l benzininiu motoru tikejausi daug daugiau. Turbina cia nebutu pamaisius. Kam neturiu priekaistu, tai isvaizdai, man, kone, tobulai atrodantis suv.
As testdraivinau sita nauja RAV4 AWD hibrida. Laukiau pasirodant, galvojau bus tikrai rimtas kandidatas i nauja auto. Taciau pabandzius, varikliai nuvyle stipriai. Realios kuro sanaudos nuo deklaruojamu skiriasi vos ne kartais (man 9.8l uzmiesty, ir 7.5 mieste, ne piko metu, neissidirbinejant, vaziuojant praktiskai kartu su srautu), geresnes traukos diapazonas mazas. Is hibrido su 2.5l benzininiu motoru tikejausi daug daugiau. Turbina cia nebutu pamaisius. Kam neturiu priekaistu, tai isvaizdai, man, kone, tobulai atrodantis suv.
taigi tau parode manau koks turi but teisingas hybridas tik su pilna 100% elektros pavara. o vdv arba optimaliu jam rezimu ikraudineja. arba avarinis atvejis - stipo sakykim akumas ir elektronika, tada isijungi tiesiogine pavara is vdv ir nuvaziuoji iki remonto, kur tau ta akuma pakeis manau net tokia kardanine pavara nebutina - galimetu vaziuot tiesioginio elektros padavimo rezimu kokiu nors. isvis manau jau laikas butu atsirast 4 varanciu ratu sistemoms, kur kiekviena rata atskiras nepriklausomas elektros variklis suka. ir viska sistemiskai kontroliuoja elektronika. va ten tai butu pravazumas. ir stabilumas. nu gal galiniai ratai nebent sublokuoti dar gali likt per diferenciala - kaip kokia populiari seniena. bet is esmes mechanika visgi pilnai nesusitvarko su 4 varanciasiais ratais... islenda minusai kai tik vaziavimo greitis padideja...
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Toyota bėda manau yra akumuliatoriai, niekas apart Tesla neturi pakankamo kiekio masiniai elektromobilių gamybai, todėl beveik visi (išskyrus Tesla) elektromobiliai yra compliance car. Vakar kažkaip užmačiau id.3 apžvalgą, tai visai suintrigavo, aišku teks palaukt salone, pabandyt užsiregistruot test drive'ui, bet jei kaina ok, ir kažkokių bėdų nėra, visai patrauklus variantas.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume