Apie tai aš galvojau labai senai ir ne aš vienas. Anksčiau tokiam varikliui siūlė naudoti tiesiog metalo gabalą ritėje per kurį paleista pjūklo formos srovė, tam kad judėjimo greitis pirmyn ir atgal skirtusi. Problema tame kad iki reliatyvistinių greičių toli. Aš mąsčiau apie galbūt reliatyvistiniais greičiais plazmos klibinimą pirmyn ir atgal su panašia pjūklo formos srove. Jei plazmą sunku įgreitinti, tai elektronus tikrai nebūtu sunku. Supratau kad tai neefektyvu, nes tą masės skirtumą teks sukurti iš energijos ir vienas būdas tokį draiv'ą padaryti efektyvesniu tai kažkaip susigražinti visą energiją sukištą į tą masę kuri bus klibinama, ta prasme atgal kinetinę reliatyvistinę energiją paversti į tarkim elektros energiją, kuri bus naudojama vėl ir vėl.
O vat šitas straipsnis feikas. Autorius ne fizikas ir net prie kavos su fizikais nepasitarė. Jau krūva pasipiktinusiu fiziku straipsniu yra, tame tarpe iš nasa dėl grubiu klaidu. Autorius tiesiog neįsigilino į STR matematiką plius praleido tą dalį, kad per greitinančius laukus atoveiksmis greitintuvui sėkmingai yra, o pastarasis teigtina variklio dalis. Pvz., https://arstechnica.com/science/2019/10 ... -universe/
Tai kuria kryptim turėtų"skristi" ta magiška dėžė: į atoveiksmio jėgos pusę kuri veiks kol beveik iki šviesos greičio bus įgreitinamas žiedas, ar į tą pusę, kur bus impulsas kai žiedas atsitrenks?
kol ziedas greitinamas, erdvelaivis letės. Kuo greičiau ziedas judes, tuo didesne mase tures, tuo sunkiau bus zieda isjudint, tuo labiau ziedo isjudinimas stabdys erdvelaivi. Nesugalvoju kur geriau tiktų posakis "pilstymas iš tuščio į kiaurą". Ta prasme tas mokslininkelis praleido visiškai tą vidurinę dalį, kur masė žiedo bus tarp žiedo max masės ir tarp tos dalies, kur žiedas nejuda, kitaip sakant mažiausiai sveria. Tikrai, kad prieštaraus fizikos desniams.
O jei grįžtume prie kvantinės fizikos: elektronas elgiasi kaip dalelė arba kaip banga, priklausomai nuo to, ką norime matyti. Tad gal elektrono "pavertimas" banga nesukeltų "atoveiksmio"?
Bet, Burnsas kelia klausimą – kas būtų, jei slenkančio žiedo masė būtų daug didesnė, kai jis slenka į vieną pusę, nei tada, kai slenka atgal? va sita vieta tegu parodo, kaip ta mase mazes ir dides kad prielaida iskele - tai kas is to? visokie mulkiai juk ir dieva isgalvojo. tik realios naudos is to ner. nes jis nei yra, nei nera tai tik koncepcija. koncepcijas perka uz grynus tik visiski glusai. -------------- jei ta mases skirtuma padaryt - tada aisku kad veiktu. bet sito tiesiog nepadarysi uzdaroj sistemoj. pertekline mase tegali tik arba ismest is uzdaros sistemos i isore (ir gausis pvz raketa arba granata). arba isiurbt is isores (gausis kokia nors pvz vandeniu judanti torpeda arba juodoji skyle).
kol ziedas greitinamas, erdvelaivis letės. Kuo greičiau ziedas judes, tuo didesne mase tures, tuo sunkiau bus zieda isjudint, tuo labiau ziedo isjudinimas stabdys erdvelaivi. Nesugalvoju kur geriau tiktų posakis "pilstymas iš tuščio į kiaurą". Ta prasme tas mokslininkelis praleido visiškai tą vidurinę dalį, kur masė žiedo bus tarp žiedo max masės ir tarp tos dalies, kur žiedas nejuda, kitaip sakant mažiausiai sveria. Tikrai, kad prieštaraus fizikos desniams.
Aš nesuprantu per kurią vietą jums visiems nesueina galai nes man visi galai sueina su salyga, kad darbinis kūnas bus žiedo arba cilindro formos, ne sraigto. Tarkim žiedo formos greitintuve kuris yra laivo priekyje įsukam ratu kažkokius jonus, elektronus, protonus, nesvarbu kažką tokio iki beveik šviesos greičio. Tai reiškia viso greitintuvo masė padidėja, tada stumiam greitintuvą link galo, to pasekoj laivas pajuda į priekį labiau nei kai gražinsim greitintuvą atgal į priekį, nes stumiant atgal greitintuve darbinė medžiaga bus sunkesnė dėl reliatyvistinių efektų. Problema tik ta kaip susigražinti tą nesveiką energijos kiekį kurį sukišom į greitintuvą tam kad gauti masės pokytį, nes visi puikiai žinot masės ir energijos formulę E=mc^2 ar ne? Toks draivas veiktu be problemų, jei energijos turėsim nesveikai daug. Nežinau, kas atsitinka su reliatyvistine mase kai dalelės įgreitintos 90 laipsnių kampu, bet kadangi energija sukišta padidinti greitį, tai masė visomis kryptimis turi būti padidėjusi, jei ne apšvieskit mane, kodėl. Ir taip toks draivas pažeidžia niutono dėsnius, bet ne reliatyvumo, aš nežinau kaip tai vertinti. Edit, Niutono dėsnius pažeidžia ir nepažeidžia tuo pačiu metu, nes Niutono dėsniai nieko nesako apie kūno masę, kai greičiai arti c.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Ir taip toks draivas pažeidžia niutono dėsnius, bet ne reliatyvumo, aš nežinau kaip tai vertinti. Edit, Niutono dėsnius pažeidžia ir nepažeidžia tuo pačiu metu, nes Niutono dėsniai nieko nesako apie kūno masę, kai greičiai arti c.
reliatyvumo teorija kolkas nera desnis jei ka as manau jei akivaizdziai ir nepazeidzia - tiesiog bus kazkokio tipo teorinis gravitacinis variklis. ir va cia gerai parasyta: Visos inercinės varos sistemos – kiek žinau – niekados neveikdavo aplinkoje be trinties. trintis as taip suvokiu tiesiog turima minty "juntama gravitacija" iki praktinio panaudojimo lygio.
-1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai- Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
tau rimtai nedasunta, kad stabdant/greitinant zieda laivas bus atitinkamai greitinamas stabdomas?
Ne nedašunta kaip 90 laipsnių judėjimo krypčiai stabdant ir greitinant baranką galima paveikti išvis kažką, tarkim kad barankos bus dvi besisukančios į priešingas puses kad kompensuotu sukimo momentą. Kol barankos viršuj mes jas įsukam iki tiek kad jų krašto freitis bus netoli c, o masė 1000 kartų didesnė už patí erdvėlaivį. Barankas kurių masė didelė stumiam atgal ir tokiu būdu palei niutono dės į patį laivą pastumiam į priekį. Reliatyvistinės pasunkėjusios barankos lieka gale, tada mes jas sustabdom ir atsiimam visą sukištą energiją. Barankos lieka vėl normalios pradinės masės, tada jas gražinam į priekį, laivas judės atgal bet ne tiek stipriai, kaip reliatyvistinės masės atveju. Tada ciklą kartojam iš najo, įsukam iki c ir tt. Jei dar nedaeina marš į wiki mokytis niutono dėsnių ir reliatyvumo, bent tos dalies apie greičio ir masės santykį. Veiksmas lygus atoveiksmiui, tik priešingos krypties. O kai masės skirsis skirsis ir judesio kiekis. Kam dar nedaėjo pasisakykit?
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Ir taip toks draivas pažeidžia niutono dėsnius, bet ne reliatyvumo, aš nežinau kaip tai vertinti. Edit, Niutono dėsnius pažeidžia ir nepažeidžia tuo pačiu metu, nes Niutono dėsniai nieko nesako apie kūno masę, kai greičiai arti c.
reliatyvumo teorija kolkas nera desnis jei ka as manau jei akivaizdziai ir nepazeidzia - tiesiog bus kazkokio tipo teorinis gravitacinis variklis. ir va cia gerai parasyta: Visos inercinės varos sistemos – kiek žinau – niekados neveikdavo aplinkoje be trinties. trintis as taip suvokiu tiesiog turima minty "juntama gravitacija" iki praktinio panaudojimo lygio.
Nesikabinėk prie smulkmenų, esmės vistiek nepagavai. Čia yra psedo reaktyvinis variklis veikiantis palei niutono kurį ten lygtai 3 dėsnį, veiksmas atoveiksmis bla bla. Išpradžių atsistumiam nuo reliatyvistinės masės, kaip nuo kokios sienos, o paskui tą pačią masę gražinam į normalią būseną ir stumiant į priekį laivas pajudės daug mažiau.
Čia visiems. Na kad lengviau būtu jums suprasti įsivaizduokit kad tos barankos sveria 10 gramų, o kai įsukam 10 tonų, gal dabar aiškiau? Kai atsistumiam kaip nuo sunkvežimio, o tada to sunkvežimio masę paverčiam į plunksnos ir parnešam į lai o priekį.
Ai ir čia ne inercinės varos sistema, nes fūros masės barankų masę sumažinsim iki plunksnos dar net napasiekus laivo galo, tai ta masė net neatsitrnks į laivo galą, na atsitrnks tik punksna, kai tuo tarpu atsistmsim nuo kalno. Maniau kad čia bus jums savaime suprantama. Bet net jei ir leistume atsitrenkti sunkiom reliatyvistinėm barankom į laivo galą vistiek visas laivas jau bus pajudėjęs į priekį. Sumažinant masę pakeliui link galo tik efektyviau gausis viskas.
Barankos iš elementariųjų dalelių, kuriu greitis tarkim 0,5c ir 0,9999.. .c
Ten tie mokslininkai kur paneiginėjo principą yra idiotai net nesuprantantys kaip veikia niutono dėsniai realiai.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Ir taip toks draivas pažeidžia niutono dėsnius, bet ne reliatyvumo, aš nežinau kaip tai vertinti. Edit, Niutono dėsnius pažeidžia ir nepažeidžia tuo pačiu metu, nes Niutono dėsniai nieko nesako apie kūno masę, kai greičiai arti c.
reliatyvumo teorija kolkas nera desnis jei ka as manau jei akivaizdziai ir nepazeidzia - tiesiog bus kazkokio tipo teorinis gravitacinis variklis. ir va cia gerai parasyta: Visos inercinės varos sistemos – kiek žinau – niekados neveikdavo aplinkoje be trinties. trintis as taip suvokiu tiesiog turima minty "juntama gravitacija" iki praktinio panaudojimo lygio.
Nesikabinėk prie smulkmenų, esmės vistiek nepagavai. Čia yra psedo reaktyvinis variklis veikiantis palei niutono kurį ten lygtai 3 dėsnį, veiksmas atoveiksmis bla bla. Išpradžių atsistumiam nuo reliatyvistinės masės, kaip nuo kokios sienos, o paskui tą pačią masę gražinam į normalią būseną ir stumiant į priekį laivas pajudės daug mažiau.
Čia visiems. Na kad lengviau būtu jums suprasti įsivaizduokit kad tos barankos sveria 10 gramų, o kai įsukam 10 tonų, gal dabar aiškiau? Kai atsistumiam kaip nuo sunkvežimio, o tada to sunkvežimio masę paverčiam į plunksnos ir parnešam į lai o priekį.
Na supratau - įsukame porą barankų nuo 10g iki 10t priešingomis kryptimis. Barankų masė padidėja, tad mes turime neblogą pagrindą nuo ko "atsispirti" į priekį. Atsispiriame. Kas tada? Reikia sustabdyti barankų sukimąsi, kad jos vėl būtų 10g. Mes patys to negalim padaryti, nes nušokome nuo barankų ir esame su jomis niekaip nesurišti, nesusieti. Reikia žemės kosmonautų pagalbos. Jie sulėtina barankas iki 10g masės, tada nusiunčia lengvas barankas mums, greitai skriejantiems erdve, kad vėl galėtume jas pasunkinti ir ciklą pakartoti dar kartą ir t.t. Čia gaunasi panašus variantas kaip saulės burė, tik šiek tiek kitoks. Šiuo atveju energiją turi naudoti žemiečiai, kad sulėtintų barankas, jas įdėtų į raketą + daugybę kuro jų pagreitinimui nuo 10g iki 10t ir išsiųsti pas mus. Nežinau, bet mano nuomone saulės (ar lazerinės) burės būtų priimtinesnis variantas šiuo atveju
0
Užsiregistravo: 2009-07-14, 00:08 Pranešimai: 185 Miestas: Vilnius
[ Na supratau - įsukame porą barankų nuo 10g iki 10t priešingomis kryptimis. Barankų masė padidėja, tad mes turime neblogą pagrindą nuo ko "atsispirti" į priekį. Atsispiriame. Kas tada? Reikia sustabdyti barankų sukimąsi, kad jos vėl būtų 10g. Mes patys to negalim padaryti, nes nušokome nuo barankų ir esame su jomis niekaip nesurišti, nesusieti. Reikia žemės kosmonautų pagalbos. Jie sulėtina barankas iki 10g masės, tada nusiunčia lengvas barankas mums, greitai skriejantiems erdve, kad vėl galėtume jas pasunkinti ir ciklą pakartoti dar kartą ir t.t. Čia gaunasi panašus variantas kaip saulės burė, tik šiek tiek kitoks. Šiuo atveju energiją turi naudoti žemiečiai, kad sulėtintų barankas, jas įdėtų į raketą + daugybę kuro jų pagreitinimui nuo 10g iki 10t ir išsiųsti pas mus. Nežinau, bet mano nuomone saulės (ar lazerinės) burės būtų priimtinesnis variantas šiuo atveju
Nu OK jau puse viso reikalo supratai. Barankos įgreitinamos ir stabdomos elektrinio lauko pagalba pačiame barankų greitintuve. Barankos išlaikomos ir netgi galima judinti jas pirmyn atgal magnetiniame lauke. Kai greitinsim ir stabdysim elektrinis laukas veiks 90 laipsnių judėjimo krypčiai, todėl niekaip neįtakos nieko kito išskyrus pačių barankų sukimosi greitį ir tuo pačiu masę. Barankų greitintuvai yra pačiame laive.
Yra tik toks menkniekis su energija sukurti masę yra nelabai racionalu, nes reikės daug energijos, bet jei tą energiją susigražinti tai tada visksa gerai.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume