Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 15:52 
     
Tai aišku, geriau investuot, kas yra seniai patikima ir patobulint 10 kartų. Šiaip dabartinės Mazdos geros, nes klauso, ko nori jų pirkėjai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2019-07-25, 08:16
Pranešimai: 60
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 16:08 
     
Koks durnas turi būti, kad tobulinti tai, kas vapšė neturėtų egzistuoti?
  • -1




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 221
Miestas: Riga
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 16:43 
     
House_of_gold rašė:
Tai aišku, geriau investuot, kas yra seniai patikima ir patobulint 10 kartų. Šiaip dabartinės Mazdos geros, nes klauso, ko nori jų pirkėjai.


Tuois pas teslą bus viskas 10x ismatuota ir patikrinta. skirtumas tik tas, kad vienas tobulina technologiją, kuri ateityje egzistuos, o kiti technologiją, iš kurios ateityje visi juoksis, kad tokia egzistavo - važinėjantis teršalas.

Įsivaizduo, jei elektromobilius ir batatkes butu tobuline tiek laiko kiek masinio teršimo mašinas? :D
  • +1




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 221
Miestas: Riga
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 18:55 
     
Lukasfragas rašė:
Įsivaizduo, jei elektromobilius ir batatkes butu tobuline tiek laiko kiek masinio teršimo mašinas? :D

tai tobulino - bet pasieke akligatvi svinas :D
jei ne licio akumai - jokio siandieninio elektromobilizmo nebutu buve isvis. aisku ekologija butu sprendziama - bet manau butu nueje greiciausiai kokiu nors maglev tipo traukiniu ateitin. arba kokiu magnetiniu keliu sukurimas butu buves. ir gal butu buve dar idomiau :) prototipu buvo pilna prikurta. tiesiog neisplito.
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3456
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 19:53 
     
Mazda rotorinius irgi tobulino, tobulino ir... uždarė. Su šituo fetišu bus tas pats. 2-5, maksimum 10 metų ir mirs šita įdėja. Kartu su visa mazda, jei ir toliau šūdą mals.
Beje, juk rugsėjo pradžioj (T.lt rašė 09-26) MB parašė, kad nebekurs naujų VDV, tai apie ką čia parašyta???
  • +2




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 486
Reputacija: +310
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 21:57 
     
daynewss rašė:
Mazda rotorinius irgi tobulino, tobulino ir... uždarė. Su šituo fetišu bus tas pats. 2-5, maksimum 10 metų ir mirs šita įdėja. Kartu su visa mazda, jei ir toliau šūdą mals.
Beje, juk rugsėjo pradžioj (T.lt rašė 09-26) MB parašė, kad nebekurs naujų VDV, tai apie ką čia parašyta???


Parasyta apie tai, kad nauju nekurs, o esamus tobulins.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 299
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 22:06 
     
reklaminasi ir tiek :)
as tai laukiu realiu elektromobiliu daugumai. darbiniu arkliuku. o ne situ dizaineriniu nesamoniu visokiu.
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3456
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 22:40 
     
Aš tai va, laukiu kada automobiliai atrodys panašesni į konceptinius automobilius, o ne į šituos kurie nesikeičia tiek laiko. A tipo nieks nenori nusipirkti ateities automobilio? Kodėl toks didelis konservatyvumas? Bijo kažką išbandyti naujo todėl nieko drastiško nekeičia dizaine. Va, tarkim Tesla tai pakankamai eina ties tuo. Ypač bus įdomu pamatyti jų pick up'ą. Nu kaip čia kažką minėjo, tiesiog Elonas turi Geek'o fetishų. Daro ne tik dėl pelno, aišku tai svarbu, kad viskas toliau vystytųsi, bet tuo pačiu nori patenkinti save. Ir tai nėra blogai. Kalba neina vien tik apie Tesla. Yr mums reikia mažiau kažkokių konservatyvų pirdžių.
  • +1


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 22:51 
     
AAA000 rašė:
reklaminasi ir tiek :)
as tai laukiu realiu elektromobiliu daugumai. darbiniu arkliuku. o ne situ dizaineriniu nesamoniu visokiu.


Tikriausiai reikės dar kokių 4 metų kuomet jau būtų galima nusipirkti elektromobilį už benzininio kainą. Kaip matom, konkurencija didėja.
  • +1


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-18, 23:03 
     
Viskas su Mazda gerai, turi jie daug ideju, daug ju isbande, o dabar, kol dar ne velu, nori jas realizuoti.
Kol elektromobiliai kainuos po 30k, Mazdas su visom inovatyviom technologijom ir ~15k kaina graibstys kaip karstas bandeles.

Beje, rotorinis variklis nemire, Toyota juos zada naudoti kaip range extenderius.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1942
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-19, 08:59 
     
O kas nirs susimaste kas bus kai dauguma bus elektrines masinos. Nebus naudotu masinu. 10m elektromobilus praktiskai garantuotai negyva arba vos gyva batarke. Na jos perbrangios kjeitimui
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 267
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-19, 09:40 
     
Paramotoras rašė:
O kas nirs susimaste kas bus kai dauguma bus elektrines masinos. Nebus naudotu masinu. 10m elektromobilus praktiskai garantuotai negyva arba vos gyva batarke. Na jos perbrangios kjeitimui


Kažkada ir litis, kolbatas ir kt. pasibaigs. Reikės kažkaip perdirbt arba rast kitokią technologiją. Man įdomu, ar būtų įmanomas elektrinis auto išvis be batarkių, važiuoji ir imi elektrą iš šaltinio (be laidų) tuo momentu. Čia jau reiktų superduper technologijų proveržio...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2019-07-25, 08:16
Pranešimai: 60
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-19, 10:16 
     
Po kokių 200k km, akumas bus praradęs iki 15% talpos - važiuok ir žvenk. Jei reikės tų 15%, išardysi akumą ir pakeisi sugedusias celes ir turėsi kokius 95% talpos vėl už kelių celių kainą + darbas. Užtat variklis neužmušamas, pavarų dėžės nėra. Realiai už tepalų keitimo kainą atsinaujinsi akumą. Nu jei būsi tas, kuris važiuoja po 50k km į metus, tai teks jau pasikeisti akumą, seną parduosi ir jį panaudos elektros tinklams balansuoti/krovimo stotelėms, o tu gausi naują už kokius 6,000€, jei pirksi 60kWh akumą. Tuo tarpu seną 60kWh akumą pridavęs turėtum dar gauti 3,000€. O dabar paskaičiuok, kiek per 500,000 km išleistum ant kuro? 38,500€. Kiek išeitų naujų akumuliatorių už tą kainą? Nu gerai, teisybės dėlei atimkime elektros kainą, tai vis tiek bus 28,000€ kainų skirtumas, neatmetant dar kiek kainuoja tepalai, ar purkštukus kokius pakeisti, kai jie nusmigs.

Kad litis pasibaigtų ilgai teks laukti. Problema ta, kad didelės koncentracijos ličio šaltinių nėra, bet jo užteks visam poreikiui patenkinti. Perdirbimas prasidės vos tik akumuliatorių po antrinio naudojimo srautas išaugs.
  • +2


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14290
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2233
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-19, 10:41 
     
House_of_gold rašė:
Kažkada ir litis, kolbatas ir kt. pasibaigs. Reikės kažkaip perdirbt arba rast kitokią technologiją. Man įdomu, ar būtų įmanomas elektrinis auto išvis be batarkių, važiuoji ir imi elektrą iš šaltinio (be laidų) tuo momentu. Čia jau reiktų superduper technologijų proveržio...

Paveikslėlis
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1942
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-19, 12:40 
     
House_of_gold rašė:
Kažkada ir litis, kolbatas ir kt. pasibaigs. Reikės kažkaip perdirbt arba rast kitokią technologiją. Man įdomu, ar būtų įmanomas elektrinis auto išvis be batarkių, važiuoji ir imi elektrą iš šaltinio (be laidų) tuo momentu. Čia jau reiktų superduper technologijų proveržio...

nereikia jokio proverzio. jau yra. tereikia daug vario. technologija vadinasi tiesialinijinis variklis.
tokiu principu pvz didesniu krautuviu automatines durys vazineja. ant tokio spec begio. taip pat yra traukiniai - maglev vadinasi. japonijoj ir kinijoj vazineja. vokietijoj bande bande - testavo kelis metus - paskui buvo ziauri avarija ir isarde :D. tipo "magnetine levitacija". ten tas pats tiesialinijinis variklis ikistas. belenkokia masina ant to begio uzvaryk ir vaziuos be jokiu laidu ir vidines energijos. energija gauna is begio (istiesinto iki reikiamo ilgio elektrinio variklio).
sliauziantis laidu kontaktas kaip kokiuose trulikuose ar elektrickose nebutinas. taip pat jei zmogus uzlipa ant to begio - nenutrenkia. nes ten ne elekra, o elekromagnetizmas.
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3456
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-19, 12:55 
     
immortallt rašė:
Po kokių 200k km, akumas bus praradęs iki 15% talpos - važiuok ir žvenk. Jei reikės tų 15%, išardysi akumą ir pakeisi sugedusias celes ir turėsi kokius 95% talpos vėl už kelių celių kainą + darbas. Užtat variklis neužmušamas, pavarų dėžės nėra. Realiai už tepalų keitimo kainą atsinaujinsi akumą. Nu jei būsi tas, kuris važiuoja po 50k km į metus, tai teks jau pasikeisti akumą, seną parduosi ir jį panaudos elektros tinklams balansuoti/krovimo stotelėms, o tu gausi naują už kokius 6,000€, jei pirksi 60kWh akumą. Tuo tarpu seną 60kWh akumą pridavęs turėtum dar gauti 3,000€. O dabar paskaičiuok, kiek per 500,000 km išleistum ant kuro? 38,500€. Kiek išeitų naujų akumuliatorių už tą kainą? Nu gerai, teisybės dėlei atimkime elektros kainą, tai vis tiek bus 28,000€ kainų skirtumas, neatmetant dar kiek kainuoja tepalai, ar purkštukus kokius pakeisti, kai jie nusmigs.

.

taip nebus kaip tu cia skiedi.
licio akumai visiskai kitaip stimpa. jei jau pradejo celes mirinet - procesas nebesustabdomas. kad daryt kaip aprasei - visu pirma celes turi but nesunkiai isardomos ir pakeiciamos. pvz teslose tas neimanoma nesulauzant pacio akumo. ir ju celes greito numirimo. nera jokiu ten 10-15% likutines talpos. numirsta iskart ir atsijungia is bendro bloko. yra tik dar veikiancios celes . ir yra jau mirusios. o tos kur dar geros - ju bukle "prie pat mirties" :D jei tu manai kad pardaves gausi 3k€ - tai tu visiskas kvailys :D net naujos isardytos tegausi gal tik puse kainos :D vertingos celes - kur vaikscios antrineje rinkoje - tai pvz is sudauzytu elektromobiliu, kur islieka sveikos. ar ten kokios naujos, bet uzsistovejusios platintoju sandeliuose (nes jos genda ir nuo stovejimo - taigi reikes issiparduot atsargas). niekas atidirbusiu nekeis ir nedes. gali cia nefantazuot. cia jau sukciu sfera ir tokiais "keitejai" domesis nebent policija.
yra dar kitas budas - buna regeneruojami akumo celiu variantai. bet su liciu ju dar faktiskai nera isdirbta. dar ne tas etapas, kai jau verta kurt. pirma turi rinka persisotint licio akumais. dabar gamina grieztai vienkartinius licio akumus. kuriuos tegali tik ismest. ten kur tu aiskini apie balansavimo akumus - ten visai kitokie licio akumai. visai kitoks tipas ir jie sunkus. ten svorio parametras neaktualu. automobiliuose tokiu nenaudoja ir niekada nenaudos. gali ju nusipirkt pas visokius, kur saules ar vejo mini sistemas- jegaines pardavineja. tada suprasi kas ten per licio akumai :D nes panasu tu ju gyvenime nesi net mates nei apie juos girdejes :D :D :D ir cia kvailini visus tik savo buhalterinem pasakelem. :) kiek pastebiu - savo melus stumi pastoviai kazkodel sitam forume. cia manau verta susimastyt del ko?
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3456
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-19, 18:51 
     
Tai gi tuoj Tesla isleis batkes, kur milijona vaziuoja. Dar kondensatoriu prides i Tesla, maziau vargins batarke
  • +2




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 239
Reputacija: +56
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-20, 10:50 
     
Mazda teisingai elgiasi - jeigu pradėjo visi masiškai gaminti elektro mašinas, nereiškia, kad visi apie jas ir svajoja. Aš pvz.pirksiu benzinines mašinas tol, kol jos apskritai išnyks nuo žemės paviršiaus. Netikiu elektromobilio ateitimi nors tu ką. Ir jei mazda bus paskutinis pionierius, gaminantis VDV, pirksiu jos modelius, nes elektromobilizmas šiuo metu yra labai ribotų galimybių, ir nelabai matosi, kad artimiausiu metu perspjautų VDV nuriedamų km atstumu
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 303
Reputacija: +118
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-20, 12:34 
     
Visa ta ekologija yra labiau kaip didelis biznis, būdas užkal pinigų. Dažniau keist automobilius ir panašiai. Viskas su jais gerai. Bet idomu kas bus kai ekeltriniai senstels. Kokios tada isterijos prasidės.
  • -2




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +194
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-20, 18:13 
     
jei galvojat, kad elektromobiliai greitai pilnai pakeis vidaus degimo, truputį siaurai galvojat. Technologija nėra dar tiek pažengus ir nepanašu, kad greitai pakankamai patobulės. Yra tokių gyvenviečių, kaip salos, atokesnės vietos ir pnš.. Ką tu ten su tuo elektromobiliu? Taip, vidaus degimo rinka sumažės, bet tam tikrose vietose vidaus degimo variklius pakeist bus itin sunku. Vidaus degimo tiesiog per daug praktiški kalbant apie ilgas distancijas, atokias vietas, mašinos ilgalaikį palikimą iki kito sezono ir t.t.. Elektromobiliam dar labai daug ir ilgai tobulėt iki to. Mazda tą puikiai supranta ir matomai su savo mažom mašinytėm į visokias tokias salų ir atokių vietų rinkas taikosi galvodama apie ateitį, nes ten jokių elektromobilių dar tikrai ilgai nebus.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-09, 14:32
Pranešimai: 78
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-20, 20:03 
     
Atokios vietovės - ten kaip tik paprasčiau bus elektra, nes nereikės labai brangiai vežioti kuro.
Ilgos distancijos - teoriškai taip, jei tai nuošali vietovė, praktiškai - ten turbūt nėra nė 5% pasaulio automobilių.
Tam tikrose vietose dar ir dabar arkliai naudojami, bet turbūt nė vienas iš jūsų neaiškinat, kaip arklių nenukonkuruos automobiliai?

Elektromobiliams dar labai daug tobulėti iki ko? Ko dar nepasiekė elektromobilis? Viena įkrova nuvažiuoti 1000km? Mano dabartinis automobilis su pilnu baku vos 440km įveikia. O dauguma žmonių 600km per dieną nuvažiuoja kartą metuose.

Nori palikti automobilį pusmečiui? Pajungsi ilgalaikio saugojimo aikštelėje prie stotelės ir tiek. Ar paprašysi ko nors po 3 mėn. įjungti pakrauti kelioms valandoms. Nors tai nėra geras sprendimas nei VDV, nei elektromobiliui.

Mazda bando užpildyti kažkokią nišą, bet baigsis kaip Nokia, arba kas nors nupirks juos dėl dizaino, ir vidurius sudės elektrinius.

O šiaip matosi, kad esi emocijų valdomas, elektromobilio turbūt net nebandęs ir apie pačią problemą nesi net svarstęs rimtai, be jokių nervų ar emocijų.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14290
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2233
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-20, 20:49 
     
Lukasfragas rašė:
Įsivaizduo, jei elektromobilius ir batatkes butu tobuline tiek laiko kiek masinio teršimo mašinas? :D


Puikiai įsivaizduoju. Mėtant senus akumus belekur (o seniau visi teršė kaip norėjo) nebebūtų neužteršto gamtos kampelio...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3628
Reputacija: +1074
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-20, 21:18 
     
Kaunas rašė:
jei galvojat, kad elektromobiliai greitai pilnai pakeis vidaus degimo, truputį siaurai galvojat. Technologija nėra dar tiek pažengus ir nepanašu, kad greitai pakankamai patobulės. Yra tokių gyvenviečių, kaip salos, atokesnės vietos ir pnš.. Ką tu ten su tuo elektromobiliu? Taip, vidaus degimo rinka sumažės, bet tam tikrose vietose vidaus degimo variklius pakeist bus itin sunku. Vidaus degimo tiesiog per daug praktiški kalbant apie ilgas distancijas, atokias vietas, mašinos ilgalaikį palikimą iki kito sezono ir t.t.. Elektromobiliam dar labai daug ir ilgai tobulėt iki to. Mazda tą puikiai supranta ir matomai su savo mažom mašinytėm į visokias tokias salų ir atokių vietų rinkas taikosi galvodama apie ateitį, nes ten jokių elektromobilių dar tikrai ilgai nebus.

Svarbu ka vairuos mases, o ne keli procentai vairuotoju su specifiniais poreikiais.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1942
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-20, 21:23 
     
  • +1




Užsiregistravo: 2013-03-05, 19:11
Pranešimai: 122
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'