Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-20, 23:24 
     
P.S. visi čia aiškinantys, kad nepirks elektrinio kol bus ką kito pirkti bus patys pirmieji pirkti elektromobilius, kai VDV ir elektrinio kaina bus vienoda už tą patį automobilio komfortą, tik elektromobilis bus daug galingesnis ir smagesnis.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 00:46 
     
Kaunas rašė:
jei galvojat, kad elektromobiliai greitai pilnai pakeis vidaus degimo, truputį siaurai galvojat. Technologija nėra dar tiek pažengus ir nepanašu, kad greitai pakankamai patobulės. Yra tokių gyvenviečių, kaip salos, atokesnės vietos ir pnš.. Ką tu ten su tuo elektromobiliu? Taip, vidaus degimo rinka sumažės, bet tam tikrose vietose vidaus degimo variklius pakeist bus itin sunku. Vidaus degimo tiesiog per daug praktiški kalbant apie ilgas distancijas, atokias vietas, mašinos ilgalaikį palikimą iki kito sezono ir t.t.. Elektromobiliam dar labai daug ir ilgai tobulėt iki to. Mazda tą puikiai supranta ir matomai su savo mažom mašinytėm į visokias tokias salų ir atokių vietų rinkas taikosi galvodama apie ateitį, nes ten jokių elektromobilių dar tikrai ilgai nebus.

klysti.
vieninteliai parametrai kur elektromobilis gauna malku - tai letas uzpildymo (ikrovimo) greitis ir akumuliatoriu nepatikimumas.
ikrovimo greiti tobulina. jau greit susilygins. si problema realiai sprendziama, nes egzistuoja pvz superkondensatoriai zaibisko ikrovimo. ta prasme cia tik tobulinimo klausimas. kazka su laiku tikrai isras.
del akumuliatoriu patikimumo as dar nesu didelis optimistas - bet tikesimes bus ir cia progreso. sita probema siaip svarbesne - nes kol nera patikimu akumu - juos teks vis atsivezinet ir atsivezinet is gamintoju. taigi iskyla klausimas - ka geriau atsivezinet? - ar kura kuris negenda ilga laika, ar akumus - kurie sugenda greiciau? o sitam parametre akumai kolkas smarkiai atsilieka.
------
elektros gamyba yra lengvai organizuojama bet kur. net ir plaukianciam laive. ir net irodyta bandymais - kad skrendanciam lektuve tas imanoma. kai pvz kura lektuve tikrai nepasigaminsi :D lektuvui tektu nusileist pasipildyt. su elektra galima skraidyt istisai - isvis nenusileidziant. cia kaip tik su kuro pristatymu yra problema. reikalinga pastoviai palaikoma transportavimo logistika iki atkampiausiu vietu. elektros gaminimo iranga is esmes uztenka nugabent ar nusipirkt tik viena karta - ir tos elektros nebeturesi kur det. pvz dabar elektra kaupiancios sistemos is atsinaujincia saltiniu faktiskai pasivijo savikaina elektros atvedimo iki atokiu vietu kastus is paskirstymo tinklu. cia irgi uzvirs konkurencija. centralizuoti elektros tinklai gali pradet po biski byret. ypac visokios atokios ir atkampios atsakos (kaimams ir provincijai bus ragas, centralizacijos sanaudos augs :D ) bet sita ateitis - tik jei bus patikimas kaupiantis komponentas -akumas. taigi cia dar reikia padirbet... bet jei sita parametra kazkas iveiks - akumu ilgamziskuma - visi vdv variklia is esmes atsidurs siukslyne. tik ant sito parametro gal tekaba vdv kaip technologija :D jei atsiras labai ilgaamzis akumas - tai faktiskai net vandenilio deginimo technologijas palaidos :D pasidarys nesvarbu, net ir kad jos ten visiskai ekologiskos .
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3472
Reputacija: -76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 07:48 
     
Kokioj čia mažoj saloj elektros nėra?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 239
Reputacija: +56
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 08:52 
     
Benediktas rašė:
Kokioj čia mažoj saloj elektros nėra?

Elektrėnų mariose kelios salos ir bent vienoj tikrai nėr elektros, reik akumą plukdytis.
  • +1




Užsiregistravo: 2016-02-12, 13:06
Pranešimai: 26
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 09:59 
     
AAA000 rašė:
tai faktiskai net vandenilio deginimo technologijas palaidos :D

Jo niekas nedegina. Geriau vadink tai "vandenilio baterijom" ;-)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3642
Reputacija: +1080
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 15:00 
     
Mazda paskutiniu metu kaip įkyrus pardavimų vadybininkas, nori įkišti savo produktą, kurio niekas nenori.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2176
Miestas: Kaunas
Reputacija: +586
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 15:42 
     
Viskas su elektromobiliais gražu ant popieriaus, bet...

  • Jau dabar elektromobilių prikėjai skundžiasi nepigiu servisu kas 10-15k km, nors realiai nieko tiem automobiliam daryt nereik ir nieko jiem nedaro, nebent kokį software update'ą sudiegia. Visa tai tik tam, kad dealership'ai būtų laimingi, taip, kad priksi benzą/dyzelį/elektrą vis tiek busi priverstas kas met atsibašliuot su salonu už tariamą aptarnavimą.
  • Kita didelė bėda devėtų elektromobilių paklausa atvažinėjus 5, 10 ar 15m. Iš vis jie bus įdomus kam nors po 5, 10 ar 15m ar dėl paklausos nebuvimo dar teks ir susimokėt gamintojui, kad perdirbtų.
  • Na, ir paskutinė bėda akumuliatorių keitimas. Ar pasibaigus garantiniam/gamybos laikotarpiui gamintojai teiksis keist akumuliatorius, ar bus kaip su didžiaja dalim esamų hibridų, kur naujų akumuliatorių nėra, geriausiu atveju refurbished iš sudaužytų/nurašytų automobilių pas garažinius meistriukus. Faktas, gamintojai bus suinteresuoti parduot naują dėl didesnio pelno, tuo labiau pažengus technologijom naujesni akumulatoriai nebutinai galės būt naudojami senesniuose automobiliuose.

Gryžtant prie mazdos, tiek dyzelis, tiek benzinas niekur nedigs. Azija, afrika, lotynų/pietų amerika - pirkėjų bus. Didesnė problema kylančios kainos. Nauja Mazda 3 - 22k EUR, tubūt nesuklysiu sakydamas, kad kokiais 4-5k EUR daugiau nei ankstensės kartos bazinė versija. Tokiais kainų šuoliai tuoj elektromobiliai bus pigesni nei VDV.

Iš vienos pusės norėčiau ir pats pirkt elektromobilį, iš kitos pusės, yra baimė, kad tas automobilis bus kaip bet kuris naujas apple produktas - atrodo gražiai, bet niekas neremontuojama, komponentai nekeičiami, viskas suklijuota ir jei kažkas sugedo pirk naują.
  • 0


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1186
Miestas: Curepipe
Reputacija: +262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 16:12 
     
sub rašė:
Mazda paskutiniu metu kaip įkyrus pardavimų vadybininkas, nori įkišti savo produktą, kurio niekas nenori.


O jūs skaitėt straipsnį, ar tik clickbaitinę antraštę? Mazda nesako kad negamins elektromobilių, priešingai kitais metais ir savo pristatys, bet neapleidžia ir VDV, kaip kad kiti garsiai skalambija, ir aš pilnai suprantu juos, jei neša pelną ir dar įmanoma kažką išspaust iš to, tai kodėl gi ne? Viską sutelkt tik į elektromobilius ir man atrodo kvaila, kaip investavimas be diversifikacijos.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 466
Reputacija: +179
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 16:20 
     
mch0lic rašė:
Viskas su elektromobiliais gražu ant popieriaus, bet...

  • Jau dabar elektromobilių prikėjai skundžiasi nepigiu servisu kas 10-15k km, nors realiai nieko tiem automobiliam daryt nereik ir nieko jiem nedaro, nebent kokį software update'ą sudiegia. Visa tai tik tam, kad dealership'ai būtų laimingi, taip, kad priksi benzą/dyzelį/elektrą vis tiek busi priverstas kas met atsibašliuot su salonu už tariamą aptarnavimą.
  • Kita didelė bėda devėtų elektromobilių paklausa atvažinėjus 5, 10 ar 15m. Iš vis jie bus įdomus kam nors po 5, 10 ar 15m ar dėl paklausos nebuvimo dar teks ir susimokėt gamintojui, kad perdirbtų.
  • Na, ir paskutinė bėda akumuliatorių keitimas. Ar pasibaigus garantiniam/gamybos laikotarpiui gamintojai teiksis keist akumuliatorius, ar bus kaip su didžiaja dalim esamų hibridų, kur naujų akumuliatorių nėra, geriausiu atveju refurbished iš sudaužytų/nurašytų automobilių pas garažinius meistriukus. Faktas, gamintojai bus suinteresuoti parduot naują dėl didesnio pelno, tuo labiau pažengus technologijom naujesni akumulatoriai nebutinai galės būt naudojami senesniuose automobiliuose.

Gryžtant prie mazdos, tiek dyzelis, tiek benzinas niekur nedigs. Azija, afrika, lotynų/pietų amerika - pirkėjų bus. Didesnė problema kylančios kainos. Nauja Mazda 3 - 22k EUR, tubūt nesuklysiu sakydamas, kad kokiais 4-5k EUR daugiau nei ankstensės kartos bazinė versija. Tokiais kainų šuoliai tuoj elektromobiliai bus pigesni nei VDV.

Iš vienos pusės norėčiau ir pats pirkt elektromobilį, iš kitos pusės, yra baimė, kad tas automobilis bus kaip bet kuris naujas apple produktas - atrodo gražiai, bet niekas neremontuojama, komponentai nekeičiami, viskas suklijuota ir jei kažkas sugedo pirk naują.



keli momentai:

Didžiausi naujų automobilių pirkėjai perka juos veiklos nuoma (lt dažnai maišoma su lizingu, išperkamąja nuoma), t.y. gamintojas/jo atstovas po garantinio laikotarpio (dažniausiai 5 m. fiziniam asmenim, 3 metai juridiniam) gauna automobilį/elektromobilį atgal.

Kodėl (tūlam lietuviui žodis nuoma kelia lengvas konvulsijas ir epilepsijos priepuolius)?
a) Juridiniai asmenys nenori įšaldyti tokių didelių sumų, jos turi "suktis" versle;
b) Juridiniai asmenys yra pasirengę permokėti tam, kad turėtų aiškias fiksuotas išlaidas (jokių "ups, subyrėjo greičių dėžė, reikia sąskaitos, tai iš jūsų xxx eur");
c) Fiziniai asmenys irgi naudoja a) (mieliau nusipirksiu vieno kambario butą Kaune ir iš jo nuomos pajamų dengsiu veiklos nuomą, o ne sukišiu santaupas į auto) ir b) (plius dar dažnai neturi nei laiko nei noro lakstyti po šrotus, garažiukus ir bendrauti su tuo, kas ten tarpsta);
d) Būtent, tokiu būdu gamintojas prisiima riziką, ar bus po 5 metų akumų, detalių ir ar kasnors norės dar tą daiktą pirkti (jei nenorės/nebus - irgi ne tragedija, keliaus tiesiai į perdirbimą).
  • 0


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 603
Reputacija: +507
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 17:20 
     
DaveDeivax rašė:
Benediktas rašė:
Kokioj čia mažoj saloj elektros nėra?

Elektrėnų mariose kelios salos ir bent vienoj tikrai nėr elektros, reik akumą plukdytis.


Taik kam ten tada automobilio? Ten net negyvenama vieta reiškias.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 239
Reputacija: +56
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-21, 21:02 
     
mch0lic, o kuo nors nesiskundžiama?
Skundžiasi, kad Prius baterijų nėra pirkti, bet Prius kainos užlaužtos.
Elektromobilių kainos nukrenta, nebent be akumo parduoda.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-22, 17:08 
     
immortallt rašė:
mch0lic, o kuo nors nesiskundžiama?
Skundžiasi, kad Prius baterijų nėra pirkti, bet Prius kainos užlaužtos.
Elektromobilių kainos nukrenta, nebent be akumo parduoda.


Matai, yra skirtumas, elektromobilį bandoma parduot kaip mažiau judančių dalių turintį daigtą, kuriam nereikia tiek aptarnavimo, tepalų keitimo t.t. Iš čia kyla klausimas, kodėl kaip vartojas turiu mokėt po 150-200eur už padangų paspardimą ir software update'o sudiegimą kasmetinio aptarnavimo metu? Tuo labiau, kad programinę įgrangą galima diegt OTA (over the air). Čia ir atsiranda vartotojų nepasitenkinimas.

Nežinau apie kurį Prius kalbi, bet aš nemanau kad jų kainos užlauštos, visos toyota'os išlaiko kainą gan neblogai, Prius kaina gal kažkiek aukštesnė dėl didesnės paklausos tarp taksistų ar pavežėjų (lietuvoje)?

Elektromobilių kainų kritimo dar nematėm ir manau dar bent 3-5 metus nematysim, bet... yra toks Nissan Leaf, kurio vertė krinta labai stipriai dėl greito akumuliatoriaus nusidevėjimo. Aš manau, kad net jeigu ir akumulatorius nenusidevės taip greit kaip Leaf'e, žmonės nebus linkę perpirkinėt 5, 7, 10 ar 15 metų elektromobilio ko pasekoje nuvertėjimas tik pagreitės. Čia mano asmeninė nuomonė žiūrint į tai kas vyksta su hibridais ir jų akumuliatoriais šalyje kur nauji/mažai naudoti hibridai labai populiarūs gerą dešimtmetį dėl mokestinių lengvatų, tačiau 7-10 metų hibridai absoliučiai nepaklausūs.
  • 0


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1186
Miestas: Curepipe
Reputacija: +262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-22, 22:04 
     
Na su elektromobiliais, Tesla ir pradžioje kas 15k km į servisą kvietėsi, dabar berods prailgino. Nori stebėti iš arčiau kaip dėvisi, o kai nori inovatyvius dalykus pirkti - tenka susimokėti.
OTA diegti gali kažkas daugiau be Tesla?

Prieš metus kai žiūrinėjau dėvėtų prius kainas, tai jų kaina mažėja daug lėčiau nei kitų Toyota automobilių. Ir jų paklausa tarp taksistų ne tik Letuvoje didelė ;)

Su elektromobilių nuvertėjimu, viskas priklausys nuo to, kaip greitai vystysis akumuliatorių atnaujinimo, naujų akumuliatorių pardavimo rinka ir senų akumuliatorių supirkimas. Ir aišku, kaip kiekvienas gamintojas sugebės tą akumuliatorių pagaminti, kad nebūtų kaip su Leaf'u. Jei akumas per 500k km praras 20% talpos, daugumai vis tiek tokio nuvažiuojamo atstumo pakanka. O kai tokio automobilio išlaikymas beveik niekas nekainuoja, tai būtų karšta bandelė su kokia 300k km tikra rida.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'