Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-23, 13:00 
     
R35P3CT rašė:
BMW dėl tokių dalykų tikrai bėdų neturi, kad ir M5 su 441kw. Čia labiau EV problema nes rotorius tiesiogiai sujungtas su transmisija ir vat tas velenas kuris jungiasi į transmisija dažniausiai ir nusisuka.


Kaip čia jau kažkas minėjo, Model S vis dar ta pati 2012 metų su patobulinimais. Grįžtant prie benzininių, retas kas taip važiuoja su benzu kaip su tesla. Pats bmw neturėjęs, tai negaliu konkrečiai sakyt, bet tekę girdėt, kad drifteriai dažnai keičia galinius reduktorius. Kitas niuansas, kad benzinui pagaminti tuos pačiuos kw turi variklis suktis prie redline ir dėl garso tai jau atrodo kaip chuliganišas vairavimas. Plius vairuotojas gaili dėžės ir variklio, dar kuro sanaudos prisideda. Dėl to ne kasdien prie šviesoforo spaudžiamas pedalas iki galo. O su tesla spaudi iki galo, jokio garso, apkrovos belekokios, po poros sekundžių jau važiuoji 70km/h. Nėra garso dėl to niekas nepagalvoja apie tai, kad kažkas dėl apkrovų dyla. Dar jei paspaudus iki galo prarandamas sukibimas, stabilumo kontrolė kala per kaladėles, o viskas kaip tu sakei sujungta su rotorium "ant kieto" tada ir nelaiko šlicai. Tvarkingai važiuojant (kaip su benzu) viskas ten laiko.

Pabandykim pagalvot kiek problemų turėtų bet koks benzininis ar dyzelinis automobilis, jei gamintojas duotų 8 metų neriboto kilometražo variklio ir transmisijos garantiją.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-11-11, 12:04
Pranešimai: 52
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-23, 13:31 
     
Pas Hondas, bent 2007-2013 metų dyzeliai su mechaninėm turėjo problemų dėl sankabos. Nelaikydavo ji, prabuksavimas prasideda jau po 50-60k km, jei keičiama ne OE sankaba. OE pagal forumus laikydavo 120-160k mylių.
Taigi, kaip laurius gerai pastebėjo, viskas priklauso nuo tarpinės prie vairo. Įdomu, ar Tesla instrukcijoje nėra parašyta, kad tas greitas ir dažnas įsibėgėjimas kenkia mechaninėms dalims :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 760
Reputacija: +119
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-23, 13:32 
     
kukulis4 rašė:
As tik nesuprantu, kodel vieni ar kiti neturetu mest geriausio ka turi?


Tai kaip ir rašiau, kol viskas vyksta gražiai tai tik traukt popkornus ir mėgautis :) Kiek nuvalkiotai skamba labai klišiniai laimėjimai, visokie "geriausias drago greitis važiuojant kelis kartus iš eilės", "tarp keturių durų elektrinio sedano" ir pan.

Čia kaip pasakyčiau, kad esu geriausias GO programuotojas Kupiškio vakarinėj pusėj, kuriantis softą dantistų kabinetams. Labai maža imtis.

VAG`as turi didelius šansus realiai aplenkti tešlą, bet laimėjimas bus ne kažkokio eksliuzyvo pagerintas laikas, o pigus, nuobodus ir patogus automobilis masėms, aka tautovežis. Konstruoti tokius jie patirties turi, įmonė yra pagimdžiusi ne vieną legendą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3632
Reputacija: +1074
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-23, 13:34 
     
daynewss rašė:
R35P3CT rašė:
BMW dėl tokių dalykų tikrai bėdų neturi, kad ir M5 su 441kw.


Aha...
1.


Kurioje čia vietoje nusukti veleno dantys ? :D Čia buvo veleno laisvumas bei dėžę perrinko. Kitas dalykas tebunie nusuk tų ta veleną, kad ir ratu pusašį - paėmiai ir pasikeitei jie nėra tokie brangūs, o ką su teslos motoru padarytum ? keistum visa variklio rotoriu ? turbūt pigiau būtu susirasti dėvėta motorą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-23, 14:16 
     
laurius rašė:
R35P3CT rašė:
BMW dėl tokių dalykų tikrai bėdų neturi, kad ir M5 su 441kw. Čia labiau EV problema nes rotorius tiesiogiai sujungtas su transmisija ir vat tas velenas kuris jungiasi į transmisija dažniausiai ir nusisuka.


Kaip čia jau kažkas minėjo, Model S vis dar ta pati 2012 metų su patobulinimais. Grįžtant prie benzininių, retas kas taip važiuoja su benzu kaip su tesla. Pats bmw neturėjęs, tai negaliu konkrečiai sakyt, bet tekę girdėt, kad drifteriai dažnai keičia galinius reduktorius. Kitas niuansas, kad benzinui pagaminti tuos pačiuos kw turi variklis suktis prie redline ir dėl garso tai jau atrodo kaip chuliganišas vairavimas. Plius vairuotojas gaili dėžės ir variklio, dar kuro sanaudos prisideda. Dėl to ne kasdien prie šviesoforo spaudžiamas pedalas iki galo. O su tesla spaudi iki galo, jokio garso, apkrovos belekokios, po poros sekundžių jau važiuoji 70km/h. Nėra garso dėl to niekas nepagalvoja apie tai, kad kažkas dėl apkrovų dyla. Dar jei paspaudus iki galo prarandamas sukibimas, stabilumo kontrolė kala per kaladėles, o viskas kaip tu sakei sujungta su rotorium "ant kieto" tada ir nelaiko šlicai. Tvarkingai važiuojant (kaip su benzu) viskas ten laiko.

Pabandykim pagalvot kiek problemų turėtų bet koks benzininis ar dyzelinis automobilis, jei gamintojas duotų 8 metų neriboto kilometražo variklio ir transmisijos garantiją.


nuo 2012 model S buvo ir motorai, ir akumai atnaujinti, toks jausmas, kad tarp kokio seno P75 ir naujo P100D niekas nepasikeite ? daug kas pasikeitė ir ne tik nereikšmingi patobulinti.
Tiesa pasakius labai dažnas su benzu užspaudžia jei dar ir galingas, ir gerai traukia tai tiesiog jau norisi spustelėti (tik proto ribose ir saugiai), prie redline nėra tikslo sukti, nes pasiekus redline pradeda kristi galia ir tai kreivėje matosi- https://www.bmwblog.com/2018/04/04/dyno ... sel-283295 toli gražu iki redlino.
Tesla spaudžia ne dėl to, kad nėra garso, o dėl to, kad pagreitį turi greitą, bei visa galia nuo nulio prasideda, bet greitai ir išsikvepia. Beje šiuo dalyku dar vienas pliusas porschui, nes imetė dviejų bėgių dėžę ko niekas dar nėra daręs iš ev(neskaitant formule E) taip ir daug didesnį greitį gali išspausti, o ir efektyvumas įšauga. O dėl stabilumo kontrolės tai nematau, kad ji ką nors gadintu ji tiesiog per ABS bloką atleidžia arba uždaro padavimus ir šiek tiek pristabdo arba atleidžia stabžius automatiškai ir motoras pagesinamas tai apsoliučiai niekuo nesusija su kažko nusukimo ar sulaužimu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-23, 17:19 
     
R35P3CT rašė:
Porsche Nurbei pralėkė su silpnesnę versija tai yra turbo ir su įprastomis padangomis, kur eina iš konvejerio(Pirelli P Zeroes).
Maskas atvežė savo užbombinta tesla model S P100D+ ten sumesta carbo ceramica stabdžiai, važiuoklė praplatinta, priekyje padaryta didelis skylė dėl aušinimo, sumesta TRIS motorai, buvo minėta ir dėl išimtu sėdynių (dėl svorio) ir dar apautas super lipniom padangom, naujausiom (Goodyear Eagle F1 Supersport RS) kur tikrai nebus ant standarto. O tos super minkštos padangos labai daug prideda trasoje - laikui. Kitas dalykas tas prototipas jau buvo užlinkęs nurbei ir sustojęs laukė ratukų...
Porsche nevažiavo su turbo S kuris tikėtina permuš paprasto turbo laiką, o jei dar ir padangas užmetus semi slic'us tai dar neviena ir ne dvi sekundes išloštu.


Paims tą prototipą, pavadins "Model S nurburgring edition", ir "legalizuos" visus tuos "čytus". VAG'as jau seniai taip daro su rekordais.

Porsche kaip prabangus sportinis automobilis tikrai bus/yra geresnis už Tesla. Bet bent jau kol kas Teslos elektriniai parametrai yra geresni.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1149
Reputacija: +648
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-23, 22:01 
     
pravažiuotų teslos autopilotas greičiau už porche, nebeliktų diskusijų.
Norėčiau tai pamatyti :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3632
Reputacija: +1074
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-24, 10:43 
     
HardAxe rašė:
pravažiuotų teslos autopilotas greičiau už porche, nebeliktų diskusijų.
Norėčiau tai pamatyti :)


Tuo paciu dar ir kokia 80kg svorio numest galima atsisakius draiverio :D
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 299
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'