Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 9 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 00:07 
     
Biški straipsnyje yra loginių klaidelių (iš pradžių kalbama apie masės ir galios santykį, paskui apie darbinio tūrio ir masės; ir kažkaip šiuo metu esančių rinkoje automobili sąraše atsidūre nebegaminamas EVO) bet Koenigsegg tikrai nerealus gamintojas.

Keli pastebėjimai, tos variklio vibracijos atsirado dėl plokščio alkūninio veleno. O kitais metai MB turėtų prisatyti hyperautomobilį su 1,6l 750hp varikliu)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1148
Reputacija: +648
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 00:37 
     
Tesla
  • -1




Užsiregistravo: 2011-12-22, 13:21
Pranešimai: 16
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 08:16 
     
Tesla su savo nousavom 2 tonom ko gero galetu su kokiu sunkvezimiu konkuruoti. O siaip malonu jog bet ir siai dienai ne pinigai iska lemia. Maza kontora gali buti irgi shustra
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 267
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 11:20 
     
O kokia Teslos variklio kubatūra, kad jau imate lyginti?
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-26, 00:12
Pranešimai: 64
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 12:41 
     
Darius995 rašė:
O kokia Teslos variklio kubatūra, kad jau imate lyginti?

du varikliai mazdaug 4-5 litru turio :) elektromotorai siaip labai kompaktiski jei lygint pagal galia. kompaktiskiau tik hidrauliniai motorai ir paskui raketos. pagal vidine kubatura lyginami tik vdv su vdv. cia lempinis parametras. sukure visokie senoves marketingistai. nu tipo buhalterinio mastymo lopiniai, kur neraukia technikoje, bet turi poreiki pasididziuot pimpalo ilgiais :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3466
Reputacija: -80
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 12:45 
     
AAA: užskaitau. :D Patikslintas klausimas: koks Teslos variklio darbinis tūris?
  • +1




Užsiregistravo: 2015-05-26, 00:12
Pranešimai: 64
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 13:13 
     
Negaliu telefonu koreguoti komentarų, tad telieka pridurti, kad visiškai Jums pritariu: reikia VDV permarketinguoti pagal vienintelį teisingą parametrą: bucikus. Vienas bucikas (Bc) pagal SI sistemą yra lygus 1kW/1g CO2 šimtui kilų. Automobiliai, turintys mažiau nei 1 Bc, galėtų parkuotis neįgaliųjų vietose, o turintys >2Bc galėtų važinėti dažyta soliarka.
  • +2




Užsiregistravo: 2015-05-26, 00:12
Pranešimai: 64
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 21:58 
     
Darius995 rašė:
AAA: užskaitau. :D Patikslintas klausimas: koks Teslos variklio darbinis tūris?

jei ka, ziurint i patikslinta klausima - darbini turi manau imanoma palygint :D aisku netiesiogiai, bet imanoma.
reikia isskaiciuot visa serdies ir apviju turi - kur veikia magnetine indukcija. aktyviaja zona. ismetant asi, korpusa, ausinimo elementus, guolius, pajungimo laidus ir visa kita. elektros variklyje tai sudaro kazkur apie 40% palyginus su bendru viso agregato turiu. gerai isprojektuotam variklyje gal net ir 70% eiles. pas Tesla aktyvus ausinimas, bet kiti optimizavimo budai nenaudoti (pvz europieciai gamintojai cia labiau pasistengia). tai manau Teslos elektrovarikliu "darbinis turis" siekia kazkur 45-50% nuo bendro turio. taigi imciau apie 2-2,5 litrus padauginta is dvieju vienetu - jei abi asys varomos :D
bet cia irgi beprasmiskas technologiskai parametras :D bet buhalteriskai jis nesunkiai lyginamas :D galima iskart girtis - kad "kazkas" gereja ir galima issikelt visiskai idiotiska - bet realiai vykdoma veikla :D :D :D
Darius995 rašė:
Negaliu telefonu koreguoti komentarų, tad telieka pridurti, kad visiškai Jums pritariu: reikia VDV permarketinguoti pagal vienintelį teisingą parametrą: bucikus. Vienas bucikas (Bc) pagal SI sistemą yra lygus 1kW/1g CO2 šimtui kilų. Automobiliai, turintys mažiau nei 1 Bc, galėtų parkuotis neįgaliųjų vietose, o turintys >2Bc galėtų važinėti dažyta soliarka.

BUTENT - minti supratote puikiai - gereja tipo kazkokie "labai svarbus" bucikai :D :D :D :D :D :D :D

as dar siulyciau itraukt kokia nors politine dedamaja, pvz kokiu nors referendumo rezultatu ekologijos klausimais patikslinamaji koeficienta. jei nubalsavo sakykim 60% pries, dauginam 1kW/1g CO2 šimtui kilų is 0,6.
ir jei salies automobiliu parko vidurkis virsija 10Bc - tokia sali galima subombarduot atominemis bombomis :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3466
Reputacija: -80
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'