Kaip ir paciam video parasyta, atsisukate 1:07 ir gerai isiziurejus matosi, jog Range mode ijungtas. Eilinis bandymas nugesint tesla 5 dienos praejus po to, kai pakilo Tesla akcijos. Ir sitaip kaskart, kai tik pakyla akcijos, atsiranda visokie nepatvirtinti saltiniai su nuotraukomis apie "chalturas" gamyklose.
Tai kad jau krūvos video ir komentaru, kad topgeras laikus paemė iš seno bandymo (ar prieš metus) o ši syki startuodami neijungė "launch kontrol". Žodžiu laukiam kol kas nusipirks jas dvi naujas (porshe ir tesla) ir padaryt normalius testus.
Kiek leidžia mano supratimas, Tesla pirmauja technologiniuose pasiekimuose, bet lenktynėse atsilieka: a) Porše yra žemesnio/sportiškesnio profilio, todėl sukuria mažesnį oro pasipriešinimą; b) Porše yra net 100kg sunkesnis, vadinasi nuo tam tikro momento pasireiškia inercijos privalumai. Kai Testa vis dar turi stumti oro masę prieš save, naudodama variklio galią, Porše tai daro išnaudodama 100kg svorio pranašumą, dėl to variklio galia įgyja persvarą. Beje, Porše yra apie 50% brangesnis. Taip kad su Tesla dar reiks pasigalynėti.
Tiesa pasakius Top Gear nusivaziavo galutinai , per testa net nenufilmavo nustatymus atliktus Tesla automobilyje , bet buvo greitai pagauti meluojant ir falsifikuojant . Klausimas kodel?
Vanduo4: visada žavėjausi Tamstos fantazija (net nepaisant sugebėjimo aiškiai reikšti mintis trūkumo), bet šis Tamstos bajeris su masės privalumais įsibėgėjant jau yra kitas lygis. Bravo!
Kiek leidžia mano supratimas, Tesla pirmauja technologiniuose pasiekimuose, bet lenktynėse atsilieka: a) Porše yra žemesnio/sportiškesnio profilio, todėl sukuria mažesnį oro pasipriešinimą; b) Porše yra net 100kg sunkesnis, vadinasi nuo tam tikro momento pasireiškia inercijos privalumai. Kai Testa vis dar turi stumti oro masę prieš save, naudodama variklio galią, Porše tai daro išnaudodama 100kg svorio pranašumą, dėl to variklio galia įgyja persvarą. Beje, Porše yra apie 50% brangesnis. Taip kad su Tesla dar reiks pasigalynėti.
a) tu neturi techninio supratimo. pasipriesinimas priklauso nuo daug dalyku. dydis neduoda tiesiogines priklausomybes pasipriesinimui. labiau svarbi forma. pas porsa ten kazkokios grotos priekyje - ten aiskiai duoda minusa pasipriesinime. tesla aerodinamiskesne vizualiai. b) tu neturi techninio supratimo. inercija veikia atvirksciai nei prifantazavai. sunkesni automobili igreitint sunkiau. nes trukdo mases inercija. ir cia porsui irgi minusas, nes papildomas svoris trukdo igreitet.
+4
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
tu neturi techninio supratimo. inercija veikia atvirksciai nei prifantazavai. sunkesni automobili igreitint sunkiau. nes trukdo mases inercija. ir cia porsui irgi minusas, nes papildomas svoris trukdo igreitet.
Ne visai taip. Didesnis svoris leidzia tureti didesni sukibima su danga, todel begejantis is vietos tai gali padeti, tol kol nepritruksta galios. Prie didesniu greiciu pradeda pritrukti galios, todel svoris tampa zalingas. Bet cia tik tiesiai vaziuojant, posukiuose didesnis svoris visada blogai.
Ne visai taip. Didesnis svoris leidzia tureti didesni sukibima su danga, todel begejantis is vietos tai gali padeti, tol kol nepritruksta galios. Prie didesniu greiciu pradeda pritrukti galios, todel svoris tampa zalingas. Bet cia tik tiesiai vaziuojant, posukiuose didesnis svoris visada blogai.
cia ka tu sneki yra du atskiri parametrai. vienas yra galios kiekis esamai masei. o ten video kazkokia fignia pateikia - kazkoki maksimalu sukimo momenta. kuris yra isvis netiesioginis parametras - nes kinta. jis tesvarbus tik pajudejimo momentu sujudejo ir pasikete mazejimo kryptim gal dvigubai -trigubai... varikli slaviankos apvijom pervyniok ir ji pagerinsi gal 30% kas liecia sukibima su danga, cia vel esi neteisus. viniu prikalk i padangas ir sukibimas bus geresnis, nepriklausomai nuo tokio nedidelio svorio skirtumo. galima siauresnes padangas uzdet ir bus geresnis sukibimas net prie mezesnio svorio. galima svori paskirstyt tarp asiu ir bus geresnis. labai daug ko galima ir cia manau porsas daugiau ziniu turi uz tesla. va cia jie ir puikuojasi - nes sita jie gali bet cia zemo lygio marketingine strategija manau. --------- Muskas su Tesla padare vienintele paslauga pasauliui - kad parode elektrines pavaros privaluma pries vdv mechanika parode kad net ju sudinas auto duoda labai gerus rezultatus ir visus "rimtus gamintojus" isdurnino sito senai reikejo. labai senai. dabar net ir nenoredami tures daryt visi elektromobilius na ir dar autopilotai - kaip priedas. pigiai integruojami i elektros pavaru valdyma. aug pigiau nei i vdv (desimtis kartu!!! pigiau). cia antrinis efektas. bus pagaliau istobulinta ir sita sritis. akumu tik vis dar truksta normaliu dabar visa kontrole bus per akumus... garantuoju - ives kazkada ir akumu mokescius...
+1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
cia ka tu sneki yra du atskiri parametrai. vienas yra galios kiekis esamai masei. o ten video kazkokia fignia pateikia - kazkoki maksimalu sukimo momenta. kuris yra isvis netiesioginis parametras - nes kinta. jis tesvarbus tik pajudejimo momentu sujudejo ir pasikete mazejimo kryptim gal dvigubai -trigubai... varikli slaviankos apvijom pervyniok ir ji pagerinsi gal 30% kas liecia sukibima su danga, cia vel esi neteisus. viniu prikalk i padangas ir sukibimas bus geresnis, nepriklausomai nuo tokio nedidelio svorio skirtumo. galima siauresnes padangas uzdet ir bus geresnis sukibimas net prie mezesnio svorio. galima svori paskirstyt tarp asiu ir bus geresnis. labai daug ko galima ir cia manau porsas daugiau ziniu turi uz tesla. va cia jie ir puikuojasi - nes sita jie gali bet cia zemo lygio marketingine strategija manau. --------- Muskas su Tesla padare vienintele paslauga pasauliui - kad parode elektrines pavaros privaluma pries vdv mechanika parode kad net ju sudinas auto duoda labai gerus rezultatus ir visus "rimtus gamintojus" isdurnino sito senai reikejo. labai senai. dabar net ir nenoredami tures daryt visi elektromobilius na ir dar autopilotai - kaip priedas. pigiai integruojami i elektros pavaru valdyma. aug pigiau nei i vdv (desimtis kartu!!! pigiau). cia antrinis efektas. bus pagaliau istobulinta ir sita sritis. akumu tik vis dar truksta normaliu dabar visa kontrole bus per akumus... garantuoju - ives kazkada ir akumu mokescius...
Tu čia rimtai kalbi ar išsipisinėji? Ar tiesiog nemėgsti teslos, nes negali įpirkt? Užtenka vidurinės mokyklos fizikos žinių, kad suprastum jog papildomas svoris neturi neigiamos įtakos, kol variklio sukuriama jėga viršija sukibimo su keliu jėgą. Tuomet įveikiant oro pasipriešinimą didesnis svoris ir yra privalumas. Kiek tai atsispindi šitam eksperimente nekomentuosiu, nes nevairavau P100 ir negaliu pasakyt nuo kokio greičio ratai jau pradeda sukibti su keliu.
Ką porshe tikrai padarė kitaip, tai pakėlė baterijos įtampa. Model S esant max apkrovai iš baterijos siurbia 1400A. Taycan dėl didesnės įtampos ir mažensės apkrovos turėtų būti mažesni nuostoliai. Tik kaži ar nebus dėl to daugiau problemų su balansavimu po pirmo 100 tūkst. km. Kitas dalykas, tai transmisija. Tesla šitoj vietoj turėjo problemų, kurias lyg ir išsisprendė. Neaišku ką turėsim su taycan po pirmo 100 tūkst. kilometrų agresyvaus vairavimo.
P.S. Lyginam skirtingų klasių automobilius. Reiktų palaukti 2020 metų roadsterio. Tik kad roadsteris 2 vietų ir mažesnis už porshe, tai ir vėl bus nelygi kova.
cia ka tu sneki yra du atskiri parametrai. vienas yra galios kiekis esamai masei. o ten video kazkokia fignia pateikia - kazkoki maksimalu sukimo momenta. kuris yra isvis netiesioginis parametras - nes kinta. jis tesvarbus tik pajudejimo momentu sujudejo ir pasikete mazejimo kryptim gal dvigubai -trigubai... varikli slaviankos apvijom pervyniok ir ji pagerinsi gal 30% kas liecia sukibima su danga, cia vel esi neteisus. viniu prikalk i padangas ir sukibimas bus geresnis, nepriklausomai nuo tokio nedidelio svorio skirtumo. galima siauresnes padangas uzdet ir bus geresnis sukibimas net prie mezesnio svorio. galima svori paskirstyt tarp asiu ir bus geresnis. labai daug ko galima ir cia manau porsas daugiau ziniu turi uz tesla. va cia jie ir puikuojasi - nes sita jie gali bet cia zemo lygio marketingine strategija manau. --------- Muskas su Tesla padare vienintele paslauga pasauliui - kad parode elektrines pavaros privaluma pries vdv mechanika parode kad net ju sudinas auto duoda labai gerus rezultatus ir visus "rimtus gamintojus" isdurnino sito senai reikejo. labai senai. dabar net ir nenoredami tures daryt visi elektromobilius na ir dar autopilotai - kaip priedas. pigiai integruojami i elektros pavaru valdyma. aug pigiau nei i vdv (desimtis kartu!!! pigiau). cia antrinis efektas. bus pagaliau istobulinta ir sita sritis. akumu tik vis dar truksta normaliu dabar visa kontrole bus per akumus... garantuoju - ives kazkada ir akumu mokescius...
Tu čia rimtai kalbi ar išsipisinėji? Ar tiesiog nemėgsti teslos, nes negali įpirkt? Užtenka vidurinės mokyklos fizikos žinių, kad suprastum jog papildomas svoris neturi neigiamos įtakos, kol variklio sukuriama jėga viršija sukibimo su keliu jėgą. Tuomet įveikiant oro pasipriešinimą didesnis svoris ir yra privalumas. Kiek tai atsispindi šitam eksperimente nekomentuosiu, nes nevairavau P100 ir negaliu pasakyt nuo kokio greičio ratai jau pradeda sukibti su keliu.
Ką porshe tikrai padarė kitaip, tai pakėlė baterijos įtampa. Model S esant max apkrovai iš baterijos siurbia 1400A. Taycan dėl didesnės įtampos ir mažensės apkrovos turėtų būti mažesni nuostoliai. Tik kaži ar nebus dėl to daugiau problemų su balansavimu po pirmo 100 tūkst. km. Kitas dalykas, tai transmisija. Tesla šitoj vietoj turėjo problemų, kurias lyg ir išsisprendė. Neaišku ką turėsim su taycan po pirmo 100 tūkst. kilometrų agresyvaus vairavimo.
P.S. Lyginam skirtingų klasių automobilius. Reiktų palaukti 2020 metų roadsterio. Tik kad roadsteris 2 vietų ir mažesnis už porshe, tai ir vėl bus nelygi kova.
Masė reiškia inerciją ir šito išvengti neįmanoma iš principo. Vidurinės mokyklos kurso tam įsisąmoninti gana. Gal galėtumėte patikslinti, kaip didesnė masė padeda įveikti oro pasipriešinimą?
+4
Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39 Pranešimai: 5014 Miestas: Vilnius
Gal jūs profkiniai nykit iš čia su savo idejom nejuokine pasaulio. Apie mokykline fizika pasakoja, bet jos net nesupranta. Kūno inertiškumas priklauso nuo jo masės. Kuo kūnas inertiškesnis, tuo daugiau jėgos reikia sunaudoti norint kūną išjudinti. Tai galioja ir stabdant.
Masė reiškia inerciją ir šito išvengti neįmanoma iš principo. Vidurinės mokyklos kurso tam įsisąmoninti gana. Gal galėtumėte patikslinti, kaip didesnė masė padeda įveikti oro pasipriešinimą?
Jei gerai pamenu, inercija nuo masės turi tiesinę priklausomybę (F = masė * pagreitis). Trinties jėga taippat turi tiesinę priklausomybę nuo masės(F= masė * trinties koeficientas). Kol variklio sukuriama jėga didesnė už trinties jėgą, masės pokytis neturi jokios reikšmės. Ar jus mokykloj kitaip mokino?
Masė reiškia inerciją ir šito išvengti neįmanoma iš principo. Vidurinės mokyklos kurso tam įsisąmoninti gana. Gal galėtumėte patikslinti, kaip didesnė masė padeda įveikti oro pasipriešinimą?
Jei gerai pamenu, inercija nuo masės turi tiesinę priklausomybę (F = masė * pagreitis). Trinties jėga taippat turi tiesinę priklausomybę nuo masės(F= masė * trinties koeficientas). Kol variklio sukuriama jėga didesnė už trinties jėgą, masės pokytis neturi jokios reikšmės. Ar jus mokykloj kitaip mokino?
Kaip suprantu, turite omenyje rimties trinties jėgą, kuri kasdiene automobilistų kalba reiškia padangų sukibimą su kelio danga? Formulę panaudojote teisingą, tik kazkaip sugebėjote prieiti prie klaidingų išvadų. Kai variklio sukuriama jėga didesnė už rimties trintį (ratų sukibimą), ji virsta slydimo trintimi, kuri yra gerokai silpnesnė už rimties trintį: kai ratai kasasi, įsibėgėjimas būna <==8ovas. Ir masė su inercija čia ne draugai. Jei kada dalyvavai drago lenktynėse, turėtum žinoti, kad jei sustojus su apylygiu priešininku prasukai ratus startuodamas - tai jau pralošei. Ne veltui gamintojai tiek investuoja į praslydimo kontrolės sistemas - ne tik dėl saugumo, bet ir dėl įsibėgėjimo. Ratų prasukimas tinka tik driftui.
Vanduo4: visada žavėjausi Tamstos fantazija (net nepaisant sugebėjimo aiškiai reikšti mintis trūkumo), bet šis Tamstos bajeris su masės privalumais įsibėgėjant jau yra kitas lygis. Bravo!
- Tu mažiau žavėkis, o daugiau mąstyk: 1. įsibėgėjant po starto - didesnis svoris trukdo tai padaryti greičiau, būtent todėl Tesla pradžioje pirmavo; 2. bet vėliau, kai susilygino variklių suteikiama inercija (variklių galia beveik vienoda), pasireiškė didesnio svorio privalumas. Kame? O gi tame, kad norint išlaikyti mažesnio svorio kūno tokį patį greitį reikia daugiau pastabgų nei didesnį svorio. Va nuo šio momento ir pasireiškė svorio privalumas. - Kurie jau čia esat technikos ekspertai, įrodykit jog klįstu.
Youtube video apie Bugatti Chiron pagrindinio vairuotojo/bandytojo paklausė gal būtu geriau jeigu Chironas svertu pora šimtu kg mažiau. Pagreitėjimas būtu dar geresnis. Atsakymas buvo - ne. Reikalingas tam tikras svoris, kad padangos optimaliai sukibtu su kelio danga. Su mažesniu svoriu tik visa laika “šlifuos”. Yra antras golfas su 1200 ag. Bet jis su visais varančiais ratais, specialiomis padangomis ir ant kibaus paviršiaus “šlifuoja” važiuodamas ant 200 km/h. Tai tas pats tinka ir šiems dviems automobiliams
Jei gerai pamenu, inercija nuo masės turi tiesinę priklausomybę (F = masė * pagreitis). Trinties jėga taippat turi tiesinę priklausomybę nuo masės(F= masė * trinties koeficientas). Kol variklio sukuriama jėga didesnė už trinties jėgą, masės pokytis neturi jokios reikšmės. Ar jus mokykloj kitaip mokino?
O kai variklio jėga susilygina su trinties jėga, kas atsitinka tada?
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume