Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 2 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-13, 23:49 
     
straipsnis visiska nesamone. mechanine greiciu deze skirta geriau panaudot vdv varikli - kuris nedirba tiesialinijiniu rezimu. automatine deze skirta mulkiams - kurie nesugeba "jaust" vdv variklio ir naudotis mechanine pavaru deze jiems "per sudetinga".
bet dabar atsirado faktiskai tobulas pakaitalas - hybridine sistema. kai mechanines greiciu dezes darba atlieka elektrinis variklis. ir sita sistema faktiskai palaidojo visas seno tipo greiciu dezes kaip technologija - nes yra tobula vdv varikliu apkrovos valdyme. ta prasme tiesiog ivyko greicio deziu galutine evoliucija.
elektromobiliai cia isvis ne prie ko. jie atskiras automobiliu tipas.
dabar yra tiesiog elektromobiliai. ir vdv su hybridais. su seno tipo mechaninem ir automatinem greiciu dezem. arba jau su naujo tipo tobulom pavaru dezem. straipsnio autorius tiesiog neskiria - nes pavaru deze yra tiesiog reduktoriu tipas. su kintamu valdymu. ju kaip tik daugeja - naujo tipo ir lenkia elektromobilius kartais.
elektromobiliams valdoma mechaniskai pavaru deze nereikalinga. ten pakanka elektronines pavaros valdymo. mechanines pavaru dezes aplenks tik jei grynu elektromobiliu prades didet pardavimai labiau uz hybridus. o kol ner normaliu akumu - tas sunkiai tiketina.
mechanines laipsnines greiciu dezes siam momentui isstume butent hybridai. o ne kazkokie idiotai besirenkantys "su automatinem dezem" ar elektromobiliu pirkejai. pacios mechanines pavaru dezes niekur nedingo. jos tik pasidare tolydinio valdymo. ta prame - tobulos visam apsuku diapazone. ir net gali daryt neigiamas apsukas isejime nekeiciant variklio sukimosi krypties. net elektromobilis to nesugeba sklandziai - ji reikia perjungt i generacija arba perjungt polius :D taip kad cia dar neaisku su mechaninem greiciu dezem - gal net elektromobiliuose gali atsirast :D :D :D :D :D jegos elektronika dar neirode kad ji pigesne ir patikimesne uz mechanika :D :D :D
  • 0




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3515
Reputacija: -74
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'