kad privatininkams joks 800V elektros tinklas nepasiekiamas tektu ten kazka dubliuot vieso elektros tiekimo linijose. o aukstint keitikliu - neefektyvu. nuostoliai patiriami keitiklyje kazkur net 5-10% eiles (aukstinant). zeminant voltaza keitikliai daug efektyvesni - kokybiski gal net i 1-2% telpa. -------- siaip ideja tai gera. galima butu visur nutiest specialu dubliuojanti elektros infrastrukturos tinkla. tuo paciu ir modernu, koki nors ismanu tinkla. butent sitam elektros energijos poreikiui tenkint. vistiek teks kist daug pinigu i kabelius. 10kV biski per galingas o 0,4kV biski per silpnas bet cia sprendimas turetu but Europos mastu. labai gerai pamatuotas ir apsvarstytas. nes ant elektros labai daug infrastrukturos gali tekt pervest. visokius atsinaujinancius. sildyma. prekiavima-dalinimasi elektra. ismani apskaita. ir t.t. kruvos sriciu. as manau verta butu dubliuot. galbut verslui duot eksplotuot. ir kad biski monopoliui ragus aplauzytu. del tiekimo patikimumo garantijos. kad nebutu - vejas prasisuka ir sedi puse Lietuvos kaip miske su zvakem
Eksplotavimas vienas dalykas. Jis nera gal toks baisus kai turi privatų namą ar kotedžą užmiestyje, o darbas kur centre Vilniuje. Nemokamas parkavimas, A juostos, galimi kitų priemonių draudimai įvažiuoti, pigesnės kelionės. Privalumų yra, bet kol kas atbaido kaina... Nesuprantu kaip mažas elektrinis auto kainuoja 35-50eur, kai toks kibiriukas su vdv nuo 15. Jei būtų 30proc. Brangesnis ar pan. Tai apsimokėtų, 50, na dar dar, bet kai kelis kartus brangiau... nesuprantu kai Kinijoje sugeba nuo 10k pardavinėti. Kebulas aišku neturės tokio saugumo, bet baterijos gi panašios į kitų. Gal ir prastesnės celės - bet mes pripratę. Paleistu Clio dydzio auto su 200-300km atstumu už 20k eur, kaip miesto auto nespėtu gaminti.
Eksplotavimas vienas dalykas. Jis nera gal toks baisus kai turi privatų namą ar kotedžą užmiestyje, o darbas kur centre Vilniuje. Nemokamas parkavimas, A juostos, galimi kitų priemonių draudimai įvažiuoti, pigesnės kelionės. Privalumų yra, bet kol kas atbaido kaina... Nesuprantu kaip mažas elektrinis auto kainuoja 35-50eur, kai toks kibiriukas su vdv nuo 15. Jei būtų 30proc. Brangesnis ar pan. Tai apsimokėtų, 50, na dar dar, bet kai kelis kartus brangiau... nesuprantu kai Kinijoje sugeba nuo 10k pardavinėti. Kebulas aišku neturės tokio saugumo, bet baterijos gi panašios į kitų. Gal ir prastesnės celės - bet mes pripratę. Paleistu Clio dydzio auto su 200-300km atstumu už 20k eur, kaip miesto auto nespėtu gaminti.
Tik ką įvardinai pagrindines aplinkybes, kada elektromobilis naudingiausias. Na dar tik reikėtų pridėti, kad daugiabučiuose gyvenantys viešuoju transportu daugiausia turėtų naudotis, nes jiems tai patogiausia.
Ir ne, elektromobilis kuris kainuoja 50k € nėra tapatu VDV kuris kainuoja 15k€.
Kinijoje pardavinėja nuo 10k€, nes negalioja saugumo reikalavimai, taikomos valstybės subsidijos, nuvažiuojamas atstumas daug mažesnis ir dar daug kitų priežasčių, kurios netaikomos Europoje ir geriau, kad netaikytų.
E-up kaina už golfą vos 10% didesnė, galios turi daugiau. Na palyginamesnis variantas polo - kaina didesnė iki 20%.
+2
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume