Tokių straipsnių apie nieką nereikia spausdint. Jei jautėt norą padėt žmogui, tai reikėjo parašyti laišką su užklausa kaip jis be skaičiavimų nusprendė kad jis net 30% efektyvesnis. Atsiprašau, bet tai buvo šlamštas.
Bet tokio tipo išradimų modifikuojant alkūninio veleno ir stūmoklio sujungimus jau krūvos prikurta ir nei vienas iš jų nėra efektyvesnis nei įprasta schema. Nieko gero nesigaus jei pridėsi į prietaisą daugiau judančių dalių ir dar kritinėse vietose kur jėgos didelės.
Aš esu gal kokia ~50++ išradimų prigalvojęs, bet visi jie guli "stalčiuje", nes patentuoti reikia daug pinigų. Jei pasaulyje nebeliktu patentų sistemos, arba būtu kažkokia "world wide free patent" sistema visus paskelbčiau nemokamai.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Aš esu išradęs variklį, kuris visai nenaudoja jokio kuro, o kaip šalutinį produktą gamina bulves. Taip išsprendžia ir globalinio atšilimo ir pasaulinio bado problemas vienu metu. Tik, be abejo, naftininkai su ūkininkais deda visas pastangas, kad šį mano išradimą nuslėptų. Rašiau net seimo nariams, bet šie, akivaizdžiai nupirkti naftininkų ir ūkininkų mane ignoravo. Taip pat rašiau garsiems Lietuvos fizikams, bet šie, taip pat nupirkti naftininkų su ūkininkais, paprašė, kad savo išradimą nunesčiau adresu Vasaros g. 5, Vilnius. Kai nuėjau ten su išradimu, tai pasirodos buvo spąstai! Šiuo adresu yra įsikūręs visas naftininkų ir ūkininkų štabas! Nes norėjo mane net uždaryti ir neišleisti, kad tik pasaulis nesužinotų tiesos! Laimei šiaip taip pabėgau. Matau bent jau technologijos.lt spausdina labai kokybišką, naftininkų nenupirktą turinį, ar išspausdinsite šį mano komentarą kaip straipsnį?
Atsimenat šitą veikėją? 2014 metais bandė kandidatuoti į prezidentus. Kadangi dar neturėjo 40 metų, tai ketino valdyti Lietuvą per atstovą.
Betgi jį dievas pašaukė!
Cituoti:
Sveiki. Lietuvos žmonės. Aš Mindaugas Filipavičius. Nepriklausomas kandidatas į Lietuvos Respublikos Prezidentus. Daugelis iš jūsų norėjote geros valdžios ir geresnio gyvenimo. DIEVAS pašaukė manę siekti tapti Lietuvos Respublikos Prezidentu ir kardinaliai pakeisti Lietuvą, kad žmonių gyvenimas gerėtu
+1
Užsiregistravo: 2008-09-19, 22:34 Pranešimai: 2006 Miestas: Vilnius
realus isradejai visai kitokio tipo zmones jie niekada nesneka apie visokius samokslus ar dar kazka ten panasaus. jiems REALIAI tai neidomu. jie sneka butent apie specifikacijas ir juos dominancius dalykus konkrecioj srity. ju niekada neapgausi butent toje srityje - nes jie buna tos konkrecios srities specialistai. ir jie niekada nedaro ten kazkokiu buhalteriniu paskaiciavimu - tipo kazka ten isgelbes ar kazka isspres. jie visada tiksliai zino tik tos srities kur kazka idomaus isrado ar pamate - kiek tiksliai kazka pagerint galima procento daliu tikslumu bet niekada nezino koks bus tikras poveikis ar kaina ta idiegt va tokie zmones yra isradejai. o cia ufonautas... faktiskai viska ka turim - yra senai istobulinta iki praktiniu galimybes ribu. net keli procentai jau paprastai buna kompromisas su kazkuo neigiamu... tokie tobulinimo suoliai, tipo trecdalis - imanomi tik pacioje globalaus atradimo pradzioje. kol reiskinys naujas. su vdv tas deja nebeimanoma nebe tas etapas. -------------- jei komentuot konkreciai sita video - tai jokio naujo vidaus degimo variklio jis nesukure. jis tiesiog idejo sverto mechanizma tarp cilindro ir varomojo veleno. cia yra tiesiog kaip vieno laipsnio letinancios greiciu dezes ikisimas i kita kontrukcine vieta. ne kaip tipiniam variklyje: - cilindras>alkuninis velenas>greiciu deze. o pas ji cilindras>1 laipsnio letinanti greiciu deze>alkunins velenas. va ir viskas. nesuprantu kuo cia girtis. cia joks ne isradimas. uzdek ant duonos desra ir tada sviesta ant desros uztepk. ir cia tipo bus "nauja" buterbrodo rusis - 30% geresne? va tokio lygio cia ideja teisybe tik kad bus geresnis sukimo momentas letose apsukose. cia video nesumelavo. bet uztat subyres greitose apsukose - nes reikes sverto sijas tampyt - nereikalingi svoriai svaistikliuose... darbinis diapazonas tik persislinks. ir dar i bendro NK prastejimo puse. kazkas panasaus budavo 18 amziaus gariniuose garveziuose - kai svaistiklines sijos nulekdavo ir uzmusdavo kruva zmoniu stabdant gelezinkelio stotyje o dabar matai "isrado vel" sita nepasiteisinusia seniena ufonautas kazkoks
+1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai- Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Manau, kad kartas nuo karto reikia publikuoti tokius paistalus, kad nepamirštume, jog internetas - tai didelis šiukšlynas, kuriame, beje galima rasti ir pakankamai vertingų dalykų
o jei taip karstom ismetamom dujom sildyt kura iki isgarinimo ir ipuciama ora i varikli? turetu NK kazkiek pakilt
Pašildžius orą jo tankis sumažėja=mažiau deguonies= mažiau kuro galima sudeginti vieno ciklo metu=mažiau galios. Jei šildyti orą tame pačiame tūryje, padidėja jo slėgis, dėl ko daugiau darbo sunaudojama jį įpučiant į cilindrą, tad naudos greičiausiai nebus. Šiaip orą stengiamasi atvėsinti prieš patekimą į cilindrus, ypač po suslėgimo kompresoriumi, tam ir dedami intercooleriai. O kokia nauda išgarinti kurą? Nebent kad garuodamas atvėsintų orą?
o jei taip karstom ismetamom dujom sildyt kura iki isgarinimo ir ipuciama ora i varikli? turetu NK kazkiek pakilt
Pašildžius orą jo tankis sumažėja=mažiau deguonies= mažiau kuro galima sudeginti vieno ciklo metu=mažiau galios. Jei šildyti orą tame pačiame tūryje, padidėja jo slėgis, dėl ko daugiau darbo sunaudojama jį įpučiant į cilindrą, tad naudos greičiausiai nebus. Šiaip orą stengiamasi atvėsinti prieš patekimą į cilindrus, ypač po suslėgimo kompresoriumi, tam ir dedami intercooleriai. O kokia nauda išgarinti kurą? Nebent kad garuodamas atvėsintų orą?
Teoriškai viską teisingai išdėstei, bet praktiškai karštesnis oras ir kuras leidžia sutaupyti nuo kelių iki keliolokos procentų kuro, nes pašiles variklis dirba su mažesne trintimi, nes tepalai skystesni tampa, o šiltesnis kuras praktikoj sudega pilnai. Kadangi įpuškimas, o ne korbai šiais laikais dominuoja (tiek dyz, tiek benz varikliuose) tai "AIR mas sensor" neduoda įpurkšti kuro daugiau nei isiurbiama (karštesnio) oro.
Ir jūs abu esat teisūs tik mobilunkas praktikoj, o Darius995 teorijoj, realiai galia pasiekiama didesnė kai šaltas oras, o ekonomija kai karšta, bet ne abu parametrai iškarto.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Tas išradėjas siūlo gauti daugiau jėgos padidinant stūmoklio veikiam petį, bet tada praras nueinamą kelią ir rezultatas liks identiškas.
mobilunkas rašė:
o jei taip karstom ismetamom dujom sildyt kura iki isgarinimo ir ipuciama ora i varikli? turetu NK kazkiek pakilt
atvirkščiai. Kuo šaltesnį orą kiši į variklį, tuo daugiau ko telpa ir gauni didesnę kompresiją. Turbina slėgdamą orą sušildo todėl turbininiuose varikliuose naudojamas tarpinis radiatorius (intercooleris) jam atšaldyti. Prisiurbi į cilindrą šalto oro, jis sušyla, sukelia slėgį ir tas slėgis spaudžia stumoklį žemyn.
Man įdomu jei kartu įpurkštume šiek tiek skysto vandens ir jis nuo tos pačios temperatūros išgaruotų-išsiplėstų. Ar nepadidėtų N.K?
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume