Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-27, 01:43 
     
Iš viso, išeitų gera policijos mašina Amerikoje. Greitas, tvirtas (aišku naudojant kitokį stiklą turintį atsparumą didesnio kalibro šaudmeniui, taip pat ir durelių ir realiai viską iš vidaus pastorinant su plokštėm, viduje daug vietos, po trys perrauge vyrai gali susėsti tiek priekyje, tiek gale, taip apsaugojant baterijas papildomai. Taip pat ir bagažo skyrių, ten būtų galima sukrauti visą ginkluotę policijos), pravažus. Visko ko reikia. Atstumo irgi užtenka. Juk jie ne taksistai, kad važinėti reikėtų pastoviai.
  • -1


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1039
Reputacija: +110
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-27, 03:05 
     
ISG rašė:
Idomu ar skelbimo autorius zino, kad pvz Tesla Model 3 sulauke 200k "uzsakymu" per pirma diena, ir depozitas buvo 1000 doleriu. Cybertruck depozitas yra 100 doleriu. Ir sitas depozitas yra grazinamas, kitaip tariant jis nereiskia praktiskai NIEKO. Tai tik irankis, kad muskas galetu pasakyti, kad YRA UZSAKYMU....


1. Po problemų su Model 3 gamybos pradžia (nepavyko planas su naujo lygio automatizacija ir gamybos pajėgumai vėluoja 6-18 mėnesiu) daug žmonių liko įšaldę pinigus ilgiau nei planavo ir galiausiai turėjo užleisti vietas eilėje, jei nepirkdavo brangesnių komplektacijų (Tesla pradėjo nuo brangiausių gamybos, nes tik jos atsiperka prie mažesnių gamybos pajėgumų + kapitalas užrakintas užsakymuose nuvertėja, tad reikia kuo greičiau susirinkt didesnę jo dalį). Tokia patirtis + Model 3 orientacija į globalesnę ir dėl to didesnę rinką + mažesnis elektrinių alternatyvų pasirinkimas tuo metu neleistų nieko panašaus pakartot Model 3 ar kitą elektromobilį pristatant dabar.

2. Iš Teslos/Musko pusės nekartą ėjo komunikacija, kad jie nėra tikri dėl pikapo populiarumo dėl dizaino, bet labai džiaugėsi inžineriniais sprendimais. Manau mažas užstatas buvo parinktas dėl rinkos testavimo ir platesnės auditorijos susisaistymo su produktu (užsisakiusieji seks naujienas, dalis kurių nebūdinga Teslai auditorija; tikėtina įšaldys naujo pikapo pirkimus iki savo išleis Tesla)

3. Net ir su 100 usd užstatų, tai bus keliasdešimties milijonų nemokama paskola.

4. Internetuose sklando nuomonė, kad registruojant užsakymą užšaldoma autopiloto kaina, kuri technologinio proveržio atveju turėtų ženkliai kilti – 100 usd gražinamas užstatas atsižvelgiant į poros metų infliacija gaunasi pigus loterijos bilietas. Panašu, kad tai nemenkai išpučia "pardavimus".

ISG rašė:
As nesakau, kad spec yra BLOGOS, bet jos tikrai nestebuklingos, ypac uz tokia kaina. Kaip jau sakiau, uz tokia kaina iseina F250, F350, kurie yra ne Light duty kaip F150, o HEAVY DUTY arba SUPER DUTY, ir tempia 2-3 KARTUS daugiau nei Cybertruckas.


1. Dar kart pažiūrėk pristatymą, lyginamasi su F150 pagal dimensijas ir kainą (įskaitant pigesnę eksploataciją). Koks skirtumas kiek reik palikt pradžioje, jei sumoki mažiau per visą eksploatacijos laiką, tuo labiau, kad pikapai darbinės mašinos – skirti vertei kuri, o ne mėgautis prabanga.

2. Jei nenori skaičiuot eksploatacijos kaštų, palygink su elektrinių konkurentų kainom/specifikacijom (pvz. Rivian, nžn ar jau išleistos elektrinio Fordo spec....). Niekas su panašia pelno marža artimiausiais metais negalės pasiūlyt nieko panašaus į cybertrucko kainą/spec., dėl Teslos turimų pranašumų baterijų ir variklių kainoje/efektyvume ir, manau, didelė dalimi dėl radikalių cybertrucko dizaino sprendimų, kurių pakartot gali neužtekt kiaušinių.


ISG rašė:
Kitas dalykas dizainas. As suprantu, kad jis atrodo OK dykumoj, angare, ar kokioj postapokalipdinej aplinkoj, kur nera kitu nauju masinu. Bet kai eisme susitiks Cybertruckas ir kitas naujas Truckas kaip pvz F250, labai DIDELIE tikimybe, kad Cypertruckas atrodys LABAI PRASTAI.


1. Skonio reikalas. Nelygu kiek žmogus grožiesi funkcija ir kiek tavyje don't give a fuck attitude ar tiesiog trolio.

2. Cybertrucko dizainas grįstas first principles ir vertėm reikalingom tradicinėms pikapo funkcijoms – galia, pravažumas, patvarumas, ekonomija. Kiek supratau, egzoskeletas leido sutaupyt masės, kas gali būti panaudota papildomoms baterijoms (nuvažiuojamam atstumui, galiai) ar papildomam kroviniui/pigesnei kelionei be jo. Greta to, pati dėžės gamyba turėtų būt kur kas pigesnė (pirmiausiai dėl mažesnių investicijų į gamybos pajėgumus). Kiek skaičiau, pikapu atveju jų towing capacity bottleneckas dažnai būna ne variklio pajėgumas, o struktūros patvarumas, nes reitinguojant keliams svarbu ne tik ar patrauki, bet ir kaip sekasi stabdyt ir manevruot, ir šiuo aspektu kėbulo forma nėra atsitiktinė, o parinkta optimizuojant aerodinamiškumą ir struktūros patvarumą (vienok 3mm kieto nerūdijančio plieno skardos atlieka funkciją). Spec. galėjo būt gerokai įspūdingesni, jei būtų parinktos 5mm skardos, kurios buvo svarstytos, bet tuomet tektų didinti kainą dėl papildomų baterijų arba mažinti nuvažiuojamą atstumą - galiausiai gautųsi kitas pikapų segmentas. (Taip, tai buvo siaubingai prastai iškomunikuota)

ISG rašė:
Nepamirsk, kad truckai amerikoj yra nr1 auto pardavimuose, ir net turint tai omenyje muskas sulauke maziau “uzsakymu” nei model 3, o akcijos nukrito 6% tuo tarpu, po model 3 prostatymo jos pakilo, atrodo, dvigubu skaicium


1. Nors keli pikapai yra labai populiarūs, kiek atmenu, JAV didžioji rinkos dalis priklauso SUV.

2. 6% korekcija žemyn yra niekis, ypač po 50+% ralio per paskutinius 3 mėnesius. Galiausiai akcijų pasaulyje krentanti kaina anaiptol nereiškia, kad tai buvo blogos naujienos ar nepateisinti lūkesčiai, tiesiog "sell the news", kai išėjus naujienai pasidaro aišku, kad kilimo potencialas išnaudotas ir spekuliantai palieką laivą. Teslos akcijos bene labiausiai spekuliuojamos rinkoje ir jų kilimas prieš numatytus renginius ir kritimas po jų yra įprastas dalykas. Tam kad akcijų kaina kiltų, reikėjo gerokai viršyti lūkesčius, kas Teslos atveju sunku, nes pastaruoju metu jie nemėgsta maišyti investuotojams svarbių naujienų komunikacijos su produktų komunikacija (pvz. pristatymais).

3. Model 3 pristatymas + išankstinių užsakymų paskelbimas rinkos supratimu buvo overkill'as, nes įrodė gerokai didesnę nei tikėtasi elektromobilių paklausą ir reiškė kelių šimtų milijonų nemokamą "paskolą".

ISG rašė:
Koks sveikas zmogus, ne teslos fanbojus, gali kreipti demesi ir traukos varzybas tarp galu varomo pigiausio ir silpniausio F150 uz nepilnus 30k doleriu, ir galingiausio Cybertrucko su 4 varomais, neaisku kiek kw, zymiai sunkenio ir su dvigubai platesnem padangom, ir 3x brangesnio? O butent toks ir buvo palyginimas). Fordas jau patweetino, kad davai pasilyginam tos pacios kainos truckais, o tos pacios kainos truckas tiesiog suplesys Cybertrucka savo pajegumais.


1. Jau rašiau, kad Tesla pozicionuoja Cybertruką būtent kaip alternatyvą F150 ir kad giliau pažiūrėjus kaina tampa palyginama.

2. Čia nebuvo galingiausias variantas, o tik vidurinis (už 50k), tikėtina su daugybe prototipui būdingų neefektyvumų.

3. Pats perskaityk ką patweetiino Fordo VP, nieko apie kainą.

4. Fordui būtų labai sunku išeit iš šitos kovos laimėtoju, net ir su didesniais vdv pikapais, o tuo labiau savo elektrinėm technologijom, tai suprasdami jie išplatino pranešimą, kad VP juokavo, o Muskas suskubo priimt iššūkį ir pažadėjo pabandyk surengt vaizdo transliaciją per porą savaičių. Reikalas tas, kad tokiose varžybose be variklio galios didelį vaidmenį vaidina sukibimas: sunkesnis elektrinis pikapas su tokiom pat padangom turės geresnį sukibimą, o elektrinis variklis anksčiau išvystys didesnį sukimo momentą (net jei max ir būtų vienodas), varžovas slystelės, jo sukibimas sumažės ir bus labai sunku susigrąžint, kas prarasta. Na, tikėkimės pamatysim ką nors per porą savaičių ir bus galima patikrint šią hipotezę.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-08-08, 16:12
Pranešimai: 44
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-27, 09:53 
     
Labai viskas grazu, bet tu pats nepastebi, kad esi Tesla fanbojus. Kaip pvz: koks tau skirtumas, ar tesla gavo ta "nemokama paskola" ar negavo? Kodel tu del to dziaugiesi, ir su pasididziavimu tai rasai? Atsakymas yra paprastas: tu aklai ginsi bent koki tesla produkta, ar sumanyma. Taip kaip Apple fanbojai gina bent koki Apple produkta. Ir nera ka cia su tavim diskutuoti. Cia tas pats kas su mano mociute diskutuoti apie Dievo egistavima. Labai liudna, kad pasaulis ritasi link to. Kazkokios imones siekiancios tik savo pelno tampa naiviu zmoniu religiniais objektais. Tikri preorderiai buvo Model 3, nes tai buvo 1000 doleriu, tai buvo +-tikras commitmentas. O situo atveju Muskas tiesiog zaidzia su naivuoliais, kelia hype. Vaiku zaidimai... As nesu Teslos heiteris, kaip jau sakiau. Rimtai svarsciau naudoto Tesla S pirkima, testdraivinau, bet galiausiai neemiau, bet tik del Lietuvos problemu, o ne del teslos, masina yra labai gera. Ir as NORIU kad elektromobiliai kuo greiciau isstumtu vidaus degima. Bet Cybertruckas... sekmes jam... daugiau neprisidesiu prie jo hypinimo, nes to muskas galiausiai ir siekia :) Viso gero:)
2018:
Ford F-Series – 909,330
Chevrolet Silverado – 585,582
Ram Pickup – 536,980
Toyota Tacoma – 245,659
GMC Sierra – 219,554
Chevrolet Colorado – 134,842
Toyota Tundra – 118,258
Nissan Frontier – 79,646
Nissan Titan – 50,459
GMC Canyon – 33,493
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 275
Miestas: Vilnius
Reputacija: +117
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-27, 10:56 
     
ISG rašė:
Labai viskas grazu, bet tu pats nepastebi, kad esi Tesla fanbojus. Kaip pvz: koks tau skirtumas, ar tesla gavo ta "nemokama paskola" ar negavo? Kodel tu del to dziaugiesi, ir su pasididziavimu tai rasai?


Prašau (rimtai), ISG, praturtink mano supratimą apie teksto analizę ir detaliai parodyk, kas būtent implikuoja džiaugsmą ir pasididžiavimą? Vienok arba atsiskleis kažkas ko visiškai negebu matyti (bent jau išryto) arba pasirodys tamstos negebėjimas tinkamai naudotis dedukcija ir jei laiku susiimsi gal dar gyvenimas sudėtingesnis ir įdomesnis pasirodys.


ISG rašė:
Atsakymas yra paprastas: tu aklai ginsi bent koki tesla produkta, ar sumanyma. Taip kaip Apple fanbojai gina bent koki Apple produkta. Ir nera ka cia su tavim diskutuoti. Labai liudna, kad pasaulis ritasi link to. Kazkokios imones siekiancios tik savo pelno tampa naiviu zmoniu religiniais objektais.


1. Net jei kas nors yra fanas (pvz. sporto klubo), tai nereiškia, kad negali kritiškai vertinti paties fenomeno (pvz. žaidėjo pasirodymo ar kontrakto), nors aišku emocinis ryšys gali sumažint objektyvumą. Negi tamstai išties šįryt taip sunku su dedukcija, o gal čia toks nenusisekęs bandymas išsaugot veidą pritrūkus argumentų, bet jaučiant poreikį nepakeist nuomonės? Nėra ko, vienok tikslas turėtų būt tiesa ir ana aiškėja būtent diskusijose.

2. Nereikia taip paprastai žiūrėti į verslą, ypač stambųjį, kad vieninteliu betkurios įmonės tikslu nedvejodamas įvardintum pelno siekimą. Jau ne vieną dešimtmetį tiek praktinėj, tiek akademinėj sferose plėtojasi strateginio valdymo teorijos paremtos vertės kūrimu įvairioms suinteresuotoms šalims (ne tik akcininkams).
  • +2




Užsiregistravo: 2012-08-08, 16:12
Pranešimai: 44
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-27, 12:25 
     
Dziaugsma implikuoja, kad AKLAI vardini tik pliusus. As kalbu konkreciai apie trucka, o tu, noredamas prirasyti kuo daugiau pliusu, vardini kad tesla gavo nemokama paskola. Prie ko cia ta paskola isviso? Ir nereikia eiti i asmeniskumus, nereikia cia man aiskint, kad mano gyvenimas idomesnis pasidarys ar kazkas panasaus, nei tu mane zinai nei ka :) Ta sakydamas pats parodai, kad neturi argumentu.
Kalbant apie sitos masinos kaina - niekas neskaiciuos islaidu tepalu keitimams. Zmones (visiskai didzioji dauguma) yra tokie sutverimai, kad pirks kas pigiau dabar. Pvz nieks neskaiciuoja, kad rukydami isleidzia n pinigu per gyvenima, ir neskaiciuoja ka galetu uz tuos pinigus nusipirkti. Cia lygiai tas pats. Jeigu tu to nesupranti - turi rimtu spragu marketingo ziniose. Model 3 ir Model S zmones perka todel, kad ju kaina salonuose JAU ATITINKA arba yra dar geresne nei konkurentu, ir tik kaip PRIEDAS, tu neturi keisti tepalu. Aaaaanway, atsibodo pilstyt is tuscio i kiaura, po poros metu pasimatys kas buvo teisus. Mano nuomone vienintelis sansas teslai yra pakeisti dizaina, sumazinti kaina, arba abu kartu, tik taip jie gales normaliai konkuruot su rimtais zaidejais. Priesingu atveju - bus nisinis zaisliukais, geriausiu atveju kompanijai nesantis 0 pelno.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 275
Miestas: Vilnius
Reputacija: +117
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-27, 18:25 
     
ISG rašė:
Dziaugsma implikuoja, kad AKLAI vardini tik pliusus. As kalbu konkreciai apie trucka, o tu, noredamas prirasyti kuo daugiau pliusu, vardini kad tesla gavo nemokama paskola. Prie ko cia ta paskola isviso?


1. Rašiau ne apie pliusus, o apie vietas kuriose su tavim nesutinku ar matau situaciją plačiau - dėl to ir punktai po citatomis. Jei būčiau norėjęs parašyt trucko apžvalgą būčiau surašęs + ir - be citatų.

2. Perskaityk viską dar kartą: pirmoj vietoj apie "paskolą" kalbu oponuodamas minčiai, kad "Tai tik irankis, kad muskas galetu pasakyti, kad YRA UZSAKYMU...." (ne TIK, tai daugiau naudų teikiantis įrankis), antroj - apie tai kodėl akcijų rinka reagavo kitaip į Model 3 pristatymą/užsakymus.

3. Ar jau pripažįsti savo dedukcijos klaidą?

ISG rašė:
Ir nereikia eiti i asmeniskumus, nereikia cia man aiskint, kad mano gyvenimas idomesnis pasidarys ar kazkas panasaus, nei tu mane zinai nei ka :) Ta sakydamas pats parodai, kad neturi argumentu.


1. "Žinau" tave iš tavo kelių komentarų ir juose pamačiau aibę loginių klaidų ir per daug supaprastintų požiūrių.

2. Argumentų aš turiu ir juos surašau papunkčiui, o pastarasis parašymas apeliavo į naudas tau, kad motyvuotų perlipt per ego ir pasikeist, nes loginės klaidos ir kategoriškai reiškiamos oversimplifikacijos skauda aplinkiniams ir šiuo atveju kenkia diskusijos forume kokybei.

3. Juokinga, kad pats į mano visiškai neasmenišką komentarą atsakei išvadindamas mane fanbojum ir dar tokios rūšies, kuris AKLAI gins... Kaip dabar matom, per klaidą dedukcijoje.

ISG rašė:
Kalbant apie sitos masinos kaina - niekas neskaiciuos islaidu tepalu keitimams. Zmones (visiskai didzioji dauguma) yra tokie sutverimai, kad pirks kas pigiau dabar. Pvz nieks neskaiciuoja, kad rukydami isleidzia n pinigu per gyvenima, ir neskaiciuoja ka galetu uz tuos pinigus nusipirkti. Cia lygiai tas pats. Jeigu tu to nesupranti - turi rimtu spragu marketingo ziniose.


1. Rūkymas sukelia priklausomybę ir tai daugumai nebeleidžia priimt racionalių sprendimų. Poteisybei savo laiku net aš skaičiavau šituos dalykus ir nutraukiau savo trumpą rūkoriaus karjerą.

2. JAV pikapai dažnai naudojami smulkiuose versluose, kurių savininkai skaičiuoja eksploatacijos kaštus, o kad jiems būtų paprasčiau Teslą tokią info komunikuoja nuo pat pristatymo.

ISG rašė:
Model 3 ir Model S zmones perka todel, kad ju kaina salonuose JAU ATITINKA arba yra dar geresne nei konkurentu, ir tik kaip PRIEDAS, tu neturi keisti tepalu.


1. Manau pirmiausia reiktų akcentuoti kaštų taupymą ne per tepalus, bet per elektrą.

2. Šie modeliai daug mažiau darbiniai (nebent kaip taxi) ir dėl to perkant juos daug labiau vertinamas teikiamas malonumas, o ne ekonomija eksploatuojant. Kita vertus tokią ekonomiją komunikuoja Tesla, o ir įvairiuose interneto užkaboriuose prirašyta nemažai apie tai. Model S gana prabangus reikalas ir jam kaina/ekonomija turi mažesnę įtaką, bet model 3 taiko į mases ir gan įdomus fenomenas, kad didelė dalis jo pirkėjų prieš tai turėjo pigesnes mašinas – tad gal visgi skaičiuojama.

ISG rašė:
Aaaaanway, atsibodo pilstyt is tuscio i kiaura, po poros metu pasimatys kas buvo teisus.


1. Kokio pardavimų skaičiaus tikiesi per metus?

2. Aš manau, kad pirmus porą metų be problemų bus parduodama viskas, kas bus pagaminama. Tik nesu tikras kiek konservatyviai bus instaliuojami gamybos pajėgumai - spėsiu 100-200k antrais metais, ilgesnėj perspektyvoj - 500k. Vienok dėl model Y ir taip smarkiai išaugs baterijų poreikis ir klausimas kur jis bus gaminamas. Bus įdomu pažiūrėti kaip keisis pikapų pardavimai kitąmet, jei produktas pataikė į šią auditoriją – turėtų mažėti.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-08-08, 16:12
Pranešimai: 44
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-28, 01:42 
     
Berserkas rašė:
Čia kaip pas mūsų universalai bulvėm vėžiot, tipo gal prireiks nors nei ten didžioji dalis prikrauna, nei ką. Taip pat ir pigiau kainuoja.

Taip, kad man įdomu kur tu ten mieste važinėsi po 250 mylių.

kokios dar bulves? bulves daba kieman maisais atveza paskambinus. bulves tikrai senai veziojau :D :D :D
as pvz vezioju zvyra, plytas, cemento maisus, visokias kalades ir atraizas malkoms, mediena, irankius, stakles, generatoriu, statybines medziagas, zoliapjoves, baldus ir dar dafiga visko :D ir kartais isimetu sedynes - kai reikia kelis zmones vezt ar TA praeit :D :D :D del akcijos galiu net ir kokius 100-200km iki reikiamos parduotuves ar vietos sukart - nes APSIMOKA! man tai juokas ima is ufonautu - kurie toki klausima aplamai kelia. ufonautai yra butent tie pazistami, kur sedi prie kompo ir visokias zinutes rasineja - kad buk zmogus - atvaziuok ir koki nors ju didesnio gabarito suda pervezk - nes visi ju pazistami tokie patys ufonautai su kazkokiais kibirais vazineja. i kuriuos kur patys vos ne vos ilenda, nes sunkiai paeina nuo persiryjimo ir komentaru rasymo apie autokibiru ekologijos problemas. o ju bandymai issinuomot priekaba paprastai baigiasi nustebimu - kad cia reikia kabli masinoje turet :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3666
Reputacija: -148
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'