bet kaip lengva bus tokią atkalinėti po avarijų...
Nes nelabai ką atkalinėti ir reikės
Būtent, kitas sudaužytas mašinas ir toliau atkalinės, o cybertryck ir sudaužyta atrodys kaip nauja, nes ir plienas, ir dizainas yra tvirtas. Beto aliumininės mašinas visas atkala, abejoju ar taip gerai galės atkalti ir kietą plieną, o kadangi formos tiesios, tai iškart pasimatys kur yra daužta, nes taip tiesiai neišeis niekaip atkalti... Vat tau ir mašinų atkalimo era baigsis... Sakyčiau Tesla vienu žingsniu išprendė daug niuansų...
Žmonės perka pikapus, ne tik šuda išvežioti, bet ir mašina yra saugesnė, aukštesnė, iškart patogiau visas kelias matosi. Tad nemažai ir moterų tokias mašinas pirktų, nes ir vaikus tokiuose saugiau vežti. O saugumas mašinoj yra svarbiausia, jei nesaugi mašina, tai po to tave dalimis ir rinks visokie gaisrininkai, jei dar netapęs faršu...
Galu galę dezainas px, svarbu funkcionalumas. Tegu kiti žmonės ir toliau važinėja su savo boružėm ir galvoja, kad gražu.
Žmonės perka pikapus, ne tik šuda išvežioti, bet ir mašina yra saugesnė, aukštesnė, iškart patogiau visas kelias matosi. Tad nemažai ir moterų tokias mašinas pirktų, nes ir vaikus tokiuose saugiau vežti. O saugumas mašinoj yra svarbiausia, jei nesaugi mašina, tai po to tave dalimis ir rinks visokie gaisrininkai, jei dar netapęs faršu...
Galu galę dezainas px, svarbu funkcionalumas. Tegu kiti žmonės ir toliau važinėja su savo boružėm ir galvoja, kad gražu.
siaugiausia yra rutulio forma. iseina kad tu savo komentare zemini Tesla, nes nesugebejo sukurt rutulinio pikapo
-1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
bet kaip lengva bus tokią atkalinėti po avarijų...
Nes nelabai ką atkalinėti ir reikės
Būtent, kitas sudaužytas mašinas ir toliau atkalinės, o cybertryck ir sudaužyta atrodys kaip nauja, nes ir plienas, ir dizainas yra tvirtas. Beto aliumininės mašinas visas atkala, abejoju ar taip gerai galės atkalti ir kietą plieną, o kadangi formos tiesios, tai iškart pasimatys kur yra daužta, nes taip tiesiai neišeis niekaip atkalti... Vat tau ir mašinų atkalimo era baigsis... Sakyčiau Tesla vienu žingsniu išprendė daug niuansų...
Žmonės perka pikapus, ne tik šuda išvežioti, bet ir mašina yra saugesnė, aukštesnė, iškart patogiau visas kelias matosi. Tad nemažai ir moterų tokias mašinas pirktų, nes ir vaikus tokiuose saugiau vežti. O saugumas mašinoj yra svarbiausia, jei nesaugi mašina, tai po to tave dalimis ir rinks visokie gaisrininkai, jei dar netapęs faršu...
Galu galę dezainas px, svarbu funkcionalumas. Tegu kiti žmonės ir toliau važinėja su savo boružėm ir galvoja, kad gražu.
Nesideformuojanti mašina tiek saugi kiek karstas. Avarijos atveju viskas turi susilankstyti iki pat vairuotojo kojų mažinant stabdymo pagreitį, bet nepažeisti "salono kapsulės". Variklis pakabintas ant silpnų pagalvių, kad palystų po mašina ir būtų daugiau vietos stabdymui ir t.t. Čia didelis pliusas tešlai, ji turi daugiau vietos deformacijai kol kažkas pradeda lysti į saloną.
Jeigu turėsi tanką gal ir saugu bus įvažiuoti į kitus automobilius, bet bet koks medžio/sienos kliudymas baigsis kaip tam straipsnyje apie povandeninį laivą, tik blogiau. Būsi lavonas gražioj mašinoj. Taigi su protu surinkta mašina deformuosis. Realiai saugumas tolygiai proporcingas mašinos masei ir atstumui nuo tavo pėdos iki bamperio.
Toliau kuo sugiau džipas/pikapas apart svorio? Gal ir saugiau jei numuši briedį, bet jis daug lengviau verčiasi.
bet kaip lengva bus tokią atkalinėti po avarijų...
Nes nelabai ką atkalinėti ir reikės
Būtent, kitas sudaužytas mašinas ir toliau atkalinės, o cybertryck ir sudaužyta atrodys kaip nauja, nes ir plienas, ir dizainas yra tvirtas. Beto aliumininės mašinas visas atkala, abejoju ar taip gerai galės atkalti ir kietą plieną, o kadangi formos tiesios, tai iškart pasimatys kur yra daužta, nes taip tiesiai neišeis niekaip atkalti... Vat tau ir mašinų atkalimo era baigsis... Sakyčiau Tesla vienu žingsniu išprendė daug niuansų...
Žmonės perka pikapus, ne tik šuda išvežioti, bet ir mašina yra saugesnė, aukštesnė, iškart patogiau visas kelias matosi. Tad nemažai ir moterų tokias mašinas pirktų, nes ir vaikus tokiuose saugiau vežti. O saugumas mašinoj yra svarbiausia, jei nesaugi mašina, tai po to tave dalimis ir rinks visokie gaisrininkai, jei dar netapęs faršu...
Galu galę dezainas px, svarbu funkcionalumas. Tegu kiti žmonės ir toliau važinėja su savo boružėm ir galvoja, kad gražu.
Dėl saugumo tai geriau fūrą pirkti. Tikrai nieko nenutiks.
+1
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Na "dizainas" tai jau bala nematė, bet apie pėsčiųjų saugumą tai galėjo pagalvoti. Bent jau priekinius aštrius kampus galėjo suapvalinti, kad nutrenkti pėstieji patirtų mažesnius sužalojimus...
+1
Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11 Pranešimai: 748 Miestas: Vilnius
Na "dizainas" tai jau bala nematė, bet apie pėsčiųjų saugumą tai galėjo pagalvoti. Bent jau priekinius aštrius kampus galėjo suapvalinti, kad nutrenkti pėstieji patirtų mažesnius sužalojimus...
Kazin ar labai skirsis smugis kai pikapo priekis smailas ar status, abiem atvejais bus blogai. Sedana tai dar gali bandyt persokti, bet kai pilnas miestas SUV tai atrodo protingiau gultis ant zemes Mano nuomone, tokios transporto priemones turetu buti vairuojamos mieste tik su C ar kita kategorija.
Na "dizainas" tai jau bala nematė, bet apie pėsčiųjų saugumą tai galėjo pagalvoti. Bent jau priekinius aštrius kampus galėjo suapvalinti, kad nutrenkti pėstieji patirtų mažesnius sužalojimus...
Pikapai skirti amerikos rinkai. Pėstieji nėra skirti amerikos rinkai. Tai susidurti pas juos nėra tiek jau daug šansų...
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume