Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 22 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 15:39 
     
Man viskas logiška. Jei tie automobiliai būtų kraunani atainaujinančiais elektros ištekliais generuota elektra, Trumpas būtų blogietis. Tačiau taip nėra, tad nematau reikalo jo kaltint dėl nieko.
  • -3




Užsiregistravo: 2016-04-23, 19:21
Pranešimai: 14
Reputacija: +43
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 16:04 
     
Kasmet vis didesnis procentas elektros energijos pagaminama is atsinaujinančių šaltinių, o VDV varomų automobilių atsinaujinančios energijos procentas lieka ties stabiliu nuliu ne perspektyvos kisti. Tad palyginimas nekorektiškas.
  • +5




Užsiregistravo: 2015-05-26, 00:12
Pranešimai: 78
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 16:17 
     
Pompa rašė:
Man viskas logiška. Jei tie automobiliai būtų kraunani atainaujinančiais elektros ištekliais generuota elektra, Trumpas būtų blogietis. Tačiau taip nėra, tad nematau reikalo jo kaltint dėl nieko.


Kalifornijoje su atsinaujianciais elektros istekliais is viso didele nesamone. diena elektra yra pigi ir yra perteklius, nes zmones patys pasigamina didele dali, o vakate elektros kaina pakyla 5 kartus, nes saules nebera ir privalo pirkti is tinklo
  • +1




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 346
Reputacija: +122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 17:39 
     
Parodykit statistiką, kurioje nurodoma, kiek kartų ekologiškiau važiuoti automobiliu. Jei atsinaujinantys šaltiniai sudaro nedidelę dalį, vdv yra vistiek švariau/lygu/labai mažai taršesni, nes kraunant akumuliatorių irgi yra nuostoliai.
  • -3




Užsiregistravo: 2016-04-23, 19:21
Pranešimai: 14
Reputacija: +43
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 17:41 
     
Neaupraskit klaidingai, aš už švaresnę gamtą, tačiau šiuo metu esu įsitikinęs, kad elektromobiliams šiek tiek per anksti vadintis ekologiškais.
  • -3




Užsiregistravo: 2016-04-23, 19:21
Pranešimai: 14
Reputacija: +43
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 18:59 
     
Battery electric cars emit less greenhouse gases and air pollutants over their entire life cycle than petrol and diesel cars, according to a European Environment Agency (EEA) report, published today.

The report confirms that the greenhouse gas emissions of electric vehicles, with the current EU energy mix and over the entire vehicle life cycle, are about 17-30 % lower than the emissions of petrol and diesel cars. However, as the carbon intensity of the EU energy mix is projected to decrease, the life-cycle emissions of a typical electric vehicle could be cut by at least 73 % by 2050.


https://www.eea.europa.eu/highlights/ee ... ctric-cars
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1286
Reputacija: +195
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 20:21 
     
Berserkas rašė:
Battery electric cars emit less greenhouse gases and air pollutants over their entire life cycle than petrol and diesel cars, according to a European Environment Agency (EEA) report, published today.

The report confirms that the greenhouse gas emissions of electric vehicles, with the current EU energy mix and over the entire vehicle life cycle, are about 17-30 % lower than the emissions of petrol and diesel cars. However, as the carbon intensity of the EU energy mix is projected to decrease, the life-cycle emissions of a typical electric vehicle could be cut by at least 73 % by 2050.


https://www.eea.europa.eu/highlights/ee ... ctric-cars


O tai kodėl tos električkos brangios? Iš ko ta kaina susideda? Aš taip įsivaizduoju, į kainą įskaičiuojamos energijos, darbo sąnaudos. Daug darbo reikia? O gal daug energijos norint išgauti reikalingas medžiagas? Tuomet reiškiasi teršia ir reikėtų pasigilinti į skaičiavimus.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1276
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +165
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 21:16 
     
As manau, kad siuo metu elektromobilius zmones perka del ju komforto, o ne ekologijos.
Elektrines transporto priemones mieste sprendzia tarsos problema, bet per mazai vartotoju nori pirkti automobili tik miestui, todel ir pasiulos praktiskai nera.

Visi nori elektromobilio ilgoms kelionems, bet nesupranta, kad kai vaziuosi pro kukuruzu laukus niekam nerupes dumiji tu ar ne.
Mieste puikiai tiktu vazineti galingesni elektriniai golfu lauku masiniukai, ir atstumo uztektu ir kaina gera, bet jie negali normaliai dalyvauti bendrame eisme kaip ir dviraciai siuo metu tiek del saugumo tiek ir del istatymu apribojimu.

Ir sita situacija pakeistu tik labai griezti VDV ribojimai ar kosminiai ju mokesciai, bet zinant kaip mes priprate prie dideliu automobiliu komforto tai nemanau, kad taip kada nors ivyks.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2041
Reputacija: +490
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 21:39 
     
Pompa rašė:
Man viskas logiška. Jei tie automobiliai būtų kraunani atainaujinančiais elektros ištekliais generuota elektra, Trumpas būtų blogietis. Tačiau taip nėra, tad nematau reikalo jo kaltint dėl nieko.


Trumpas nekenčia atsinaujinančios energetikos ir elektromobilių. Todėl jei nebūtų Trumpo, tai ir nebūtų tos problemos, nes jis kaip ir daro viską, kad tik pakenkti pažangai.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3434
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +476
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 21:43 
     
Pompa rašė:
Parodykit statistiką, kurioje nurodoma, kiek kartų ekologiškiau važiuoti automobiliu. Jei atsinaujinantys šaltiniai sudaro nedidelę dalį, vdv yra vistiek švariau/lygu/labai mažai taršesni, nes kraunant akumuliatorių irgi yra nuostoliai.


  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3434
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +476
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 23:22 
     
technologas rašė:
Berserkas rašė:
Battery electric cars emit less greenhouse gases and air pollutants over their entire life cycle than petrol and diesel cars, according to a European Environment Agency (EEA) report, published today.

The report confirms that the greenhouse gas emissions of electric vehicles, with the current EU energy mix and over the entire vehicle life cycle, are about 17-30 % lower than the emissions of petrol and diesel cars. However, as the carbon intensity of the EU energy mix is projected to decrease, the life-cycle emissions of a typical electric vehicle could be cut by at least 73 % by 2050.


https://www.eea.europa.eu/highlights/ee ... ctric-cars


O tai kodėl tos električkos brangios? Iš ko ta kaina susideda? Aš taip įsivaizduoju, į kainą įskaičiuojamos energijos, darbo sąnaudos. Daug darbo reikia? O gal daug energijos norint išgauti reikalingas medžiagas? Tuomet reiškiasi teršia ir reikėtų pasigilinti į skaičiavimus.


Dar reikia pridėti, kad pirkėjas irgi turi pinigus uždirbti taip iššskirdamas CO2:
Cituoti:
To produce a GDP of 65.17 trillion (International Dollars), the world economies emitted about 10.38 billion metric tons of carbon [~38.06 billion tons of CO2.] That is, for every dollar paid (or received) each time in 2007 an average of about 160 grams of carbon, or 584 g of CO2 were released to the environment! [Sources: CASF and MSRB]
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-02-13, 16:43
Pranešimai: 965
Miestas: Vilnius
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 23:46 
     
technologas rašė:
O tai kodėl tos električkos brangios? Iš ko ta kaina susideda? Aš taip įsivaizduoju, į kainą įskaičiuojamos energijos, darbo sąnaudos. Daug darbo reikia? O gal daug energijos norint išgauti reikalingas medžiagas? Tuomet reiškiasi teršia ir reikėtų pasigilinti į skaičiavimus.

ne tarsoj ten problema. problema kad akumai per ilgai atsipirkineja. realiai nekonkurencingos masinos elektromobiliai. tik del akumu.
mokesciu nasta ant kuro pramones yra apie 80-90%, o ant elektros pramones gal tik apie 20-30%. jei numest mokescius - VDV auto vis dar pigesni, ir net gal kokius 3 kartus. ir tik del to didieji gamintojai neskuba pereidinet. jiem neapsimoka susimazint pelnus. nes jie nemoka eksplotavimo mokesciu. jie tik gamina.
o vartotojai kitaip ziuri - jie skaiciuoja ir REALIAS savo sanaudas - islaidas kurui ir elektrai. ir vartotojams susidaro ispudis - kad elektra eksplotuot pigiau - NES MOKESTINE DALIS mazesne :D bet is tikro politikai zino situacija - kad zlugs mokestine sistema - nes kuro MOKESTINE dalis iskart sumenks. Norvegijoj apie tai placiau diskutuoja :D ir tada minios basiaku ir visokiu tipo mokytojai-gydytojai -visokie valdininkeliai - liks be dideliu algu. nu visas viesas sektorius labai aug pinigu nebegaus - nes jie visi yra islaikytiniai. :D o akcizai - didele vieso sektoriaus pajamu dalis.
elektra NEBRANGSTA realiai. ji pinga. bet dirbtinai KELIAMA MOKESTINE dalis, kad sumazint mokestines zirkles. perejimas i elektromobilius tikrai bus. bet jis bus ilgas - nes vieni nori lengvatu, o kiti nori neprarast valdisku kedziu ir geru algu :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D


Paskutinį kartą redagavo AAA000 2019-12-18, 23:50. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4470
Reputacija: -423
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-18, 23:49 
     
lape rašė:
technologas rašė:
Berserkas rašė:
Battery electric cars emit less greenhouse gases and air pollutants over their entire life cycle than petrol and diesel cars, according to a European Environment Agency (EEA) report, published today.

The report confirms that the greenhouse gas emissions of electric vehicles, with the current EU energy mix and over the entire vehicle life cycle, are about 17-30 % lower than the emissions of petrol and diesel cars. However, as the carbon intensity of the EU energy mix is projected to decrease, the life-cycle emissions of a typical electric vehicle could be cut by at least 73 % by 2050.


https://www.eea.europa.eu/highlights/ee ... ctric-cars


O tai kodėl tos električkos brangios? Iš ko ta kaina susideda? Aš taip įsivaizduoju, į kainą įskaičiuojamos energijos, darbo sąnaudos. Daug darbo reikia? O gal daug energijos norint išgauti reikalingas medžiagas? Tuomet reiškiasi teršia ir reikėtų pasigilinti į skaičiavimus.


Dar reikia pridėti, kad pirkėjas irgi turi pinigus uždirbti taip iššskirdamas CO2:
Cituoti:
To produce a GDP of 65.17 trillion (International Dollars), the world economies emitted about 10.38 billion metric tons of carbon [~38.06 billion tons of CO2.] That is, for every dollar paid (or received) each time in 2007 an average of about 160 grams of carbon, or 584 g of CO2 were released to the environment! [Sources: CASF and MSRB]


Tada reikia drausti prabangos prekes.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1286
Reputacija: +195
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-19, 00:08 
     
Vdv tikrai ne ateitis - nafta baigsis ir tersia ora. Tai kodel neskatinti elektrobobiliu. Atomines elektrines ir atsinaujinati elektra oro netersia.
  • +3




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 301
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-19, 10:03 
     
Benediktas rašė:
Vdv tikrai ne ateitis - nafta baigsis ir tersia ora. Tai kodel neskatinti elektrobobiliu. Atomines elektrines ir atsinaujinati elektra oro netersia.


Nes kai kuriems žmonėms gerai ir taip, kaip jie gyvena dabar, jie nenori tobulėti, nenori keisti nusitovėjusios tvarkos. Tada išsigalvoja visokių nesamonių, kad VDV naujas auto kainuoja 3kart pigiau nei Tesla ir pan., nors Tesla X ir S modeliai yra tame pačiame kainų segmente kaip MB, BMW, VW, Ford ir kiti tokio pačio komforto lygio automobiliai. Tokie išsigalvojimai neturi nieko bendro su realybe. Elektromobiliai bus, jie visiškai pakeis VDV per eilę metų, tam prireiks laiko ir pastangų, bet taip bus.
Električkos brangios, nes baterijos daug kainuoja. Električkos, kalbu apie Teslos modelius, pradėtos gamint pakankamai neseniai, palyginus su didžiausiais vdv automobilių gamintojais, tai manau reikia laiko įsibėgėt, modernizuot gamybą. Tada atpigs.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2353
Miestas: Kaunas
Reputacija: +652
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-19, 13:53 
     
Berserkas rašė:
Battery electric cars emit less greenhouse gases and air pollutants over their entire life cycle than petrol and diesel cars, according to a European Environment Agency (EEA) report, published today.

The report confirms that the greenhouse gas emissions of electric vehicles, with the current EU energy mix and over the entire vehicle life cycle, are about 17-30 % lower than the emissions of petrol and diesel cars. However, as the carbon intensity of the EU energy mix is projected to decrease, the life-cycle emissions of a typical electric vehicle could be cut by at least 73 % by 2050.


https://www.eea.europa.eu/highlights/ee ... ctric-cars


Žiūrint kaip skaičiuoti. Jei skaičiuoti pagamintų automobilių ciklą - visiškai tikiu, kad emisijos mažesnės, nes skaičiuojama kad elektrinės mašinos <100g CO2/100km išskiria (elektrinių kuro pavidalu). Bėda su baterijų gamyba. Jei vdv automobilių gamybai plieną naudoja, kurio telkiniai koncentruoti, tai baterijoms reikia ličio, o norint jį išgauti reikia daug energijos sunaudoti (priteršti).
"In fact, recent studies have corroborated the fact that EVs are considerably worse for the climate than diesel cars."
https://www.entrepreneur.com/article/334059
"Battery manufacturing with contemporary technology requires 350 to 650 Megajoule of energy per kWh, as per a study led by the IVL Swedish Environmental Research Institute."

https://www.wired.co.uk/article/lithium ... ent-impact

lape rašė:
technologas rašė:
Berserkas rašė:
Battery electric cars emit less greenhouse gases and air pollutants over their entire life cycle than petrol and diesel cars, according to a European Environment Agency (EEA) report, published today.

The report confirms that the greenhouse gas emissions of electric vehicles, with the current EU energy mix and over the entire vehicle life cycle, are about 17-30 % lower than the emissions of petrol and diesel cars. However, as the carbon intensity of the EU energy mix is projected to decrease, the life-cycle emissions of a typical electric vehicle could be cut by at least 73 % by 2050.


https://www.eea.europa.eu/highlights/ee ... ctric-cars


O tai kodėl tos električkos brangios? Iš ko ta kaina susideda? Aš taip įsivaizduoju, į kainą įskaičiuojamos energijos, darbo sąnaudos. Daug darbo reikia? O gal daug energijos norint išgauti reikalingas medžiagas? Tuomet reiškiasi teršia ir reikėtų pasigilinti į skaičiavimus.


Dar reikia pridėti, kad pirkėjas irgi turi pinigus uždirbti taip iššskirdamas CO2:
Cituoti:
To produce a GDP of 65.17 trillion (International Dollars), the world economies emitted about 10.38 billion metric tons of carbon [~38.06 billion tons of CO2.] That is, for every dollar paid (or received) each time in 2007 an average of about 160 grams of carbon, or 584 g of CO2 were released to the environment! [Sources: CASF and MSRB]


Būtent, pinigai ir yra energijos išraiška. Sudėtinga, bet išraiška.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1276
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +165
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-19, 14:44 
     
Kai baigsis nafta elektromobiliai kažkaip turės išlaikyti visą kelių+tinklų infrastruktūrą.

Dabar jie tuo naudojasi nemokamai + gauna dotacijas, bet palaipsniuj jie turės perimti tą naštą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4538
Reputacija: +1453
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-19, 17:26 
     
Pompa rašė:
Parodykit statistiką, kurioje nurodoma, kiek kartų ekologiškiau važiuoti automobiliu. Jei atsinaujinantys šaltiniai sudaro nedidelę dalį, vdv yra vistiek švariau/lygu/labai mažai taršesni, nes kraunant akumuliatorių irgi yra nuostoliai.



Kaip tema apie elektromobilius, taip ir vėl krūva nematančių toliau rytojaus...

a) lokalinė tarša yra baisi, elektromobiliai ją mažina kardinaliai - mažina jos sukeltas ligas, išlaidas ir sąnaudas jų gydymui, neigiamą poveikį infrastruktūrai, jos atstatymui, t.y. gerina gyvenimo kokybę ir taupo finansus (galėsime skirti kelių priežiūrai, dėl kurios taip verkiate);

b) atsinaujinanti energetika auga didžiuliais tempais;
c) ne tik elektra, bet ir vdv kuras nenukrenta iš oro - teršiama jį kasant, pervežant;
d) vdv kuro ištekliai ne begaliniai, jei pradėsime alternatyvomis užsiimti, kai ištekliai visai baigsis, bus vėlu;
e) vdv kuro poreikio mažinimas lygiagrečiai vystant atsinaujinančią energetiką užtikrins nepriklausomybę ir tokie karaliukai kaip putinas ir arabų karaliukai neteks savo svertų, todėl nebebus toleruojami tarptautinėje politikoje (kas gal ne visai gerai, nes šitos beždžionės daug ginklų turi...);
f) elektromobiliai ir dabar nėra tokie brangūs, jei turi garažą ir skaičiuoji bent 5 metų bendrą auto kainą.

p.s. Gražus pavyzdys yra Spark vs. Citybee. Kažkokiu būdu Spark su brangesniais automobiliais gali pasiūlyti daug draugiškesnę kainodarą, jau nekalbu apie malonumą važiuoti su tais dinamiškais mažyliais, lengvai papuvęs x5 pasilikęs snkryžoje dar ilgai nesupranta, kur tas kibiriukas dingo :)
  • +2


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 659
Reputacija: +581
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-19, 19:27 
     
- Tie visi skaičiavimai beprasmiai. Bobutė eidama į kapines irgi teršia aplinką, nes važiuoja autobusu, moka pinigus, kuriuos kažkas teršdamas aplinką uždirbo - žodžiu apsurdas.
- Aš viską skaičiuočiau paprasčiau:
a) auto gamybai reikalinga visa infrastruktūra, tad šis argumentas atkrenta;
b) Baterijos, pakeisų naftos pramonę, bet tarkim tai lygiavertė tarša;
c) galutiniam rezultate, elektromobiliai visiškai eliminuoja CO2.
- Tad bent jau vienas sektorius visoje elektromobilių gamybos grandinėje tampa netaršiu.
Išvada: laipsniškas perėjimas prie atsinaujinančių žaliavų šaltinių neginčijamai yra ekologiškesnis. Tad dėl ko čia ginčytis?
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2569
Reputacija: +232
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-20, 23:16 
     
Darius995 rašė:
Kasmet vis didesnis procentas elektros energijos pagaminama is atsinaujinančių šaltinių, o VDV varomų automobilių atsinaujinančios energijos procentas lieka ties stabiliu nuliu ne perspektyvos kisti. Tad palyginimas nekorektiškas.

Taip, pagalvojau kiek reikės elektros, kad pakeisti visus VD variklius. Šen paieškojau, ten radau energijos sąnaudas Lietuvos respublikoj.
Ten parašyta 2018 metais:
-Žalia nafta ir naftos produktai 39.6%
-Gamtinės dujos 23.1%
-Atsinaujinantys energijos ištekliai 19.8%
-Elektros energija 10.8%
-Anglys, durpės 6.7%
Taigi, gaunasi, kad reikia dar 4 kartus daugiau elektros energijos.
O įdomiausia apie "atsinaujinančius" energijos išteklius - iš tų 19.8% saulės energija yra 0.5%, vėjo 6.5%, visa kita biokuras. T.y. bendrame visos energijos balanse saulės energija yra 0.1%, vėjo - 1.3%.
Reiškia, kad norint aprūpinti visus elektromobilius elektra iš saulės reikia dar 400 kartų daugiau saulės elektrinių, arba 30 kart daugiau vėjo.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-02-13, 16:43
Pranešimai: 965
Miestas: Vilnius
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-12-21, 01:35 
     
lape rašė:
Taip, pagalvojau kiek reikės elektros, kad pakeisti visus VD variklius. Šen paieškojau, ten radau energijos sąnaudas Lietuvos respublikoj.
Ten parašyta 2018 metais:
-Žalia nafta ir naftos produktai 39.6%
-Gamtinės dujos 23.1%
-Atsinaujinantys energijos ištekliai 19.8%
-Elektros energija 10.8%
-Anglys, durpės 6.7%
Taigi, gaunasi, kad reikia dar 4 kartus daugiau elektros energijos.
O įdomiausia apie "atsinaujinančius" energijos išteklius - iš tų 19.8% saulės energija yra 0.5%, vėjo 6.5%, visa kita biokuras. T.y. bendrame visos energijos balanse saulės energija yra 0.1%, vėjo - 1.3%.
Reiškia, kad norint aprūpinti visus elektromobilius elektra iš saulės reikia dar 400 kartų daugiau saulės elektrinių, arba 30 kart daugiau vėjo.

kazka tu cia nusiskaiciavai...
transporte grubiai sunaudojama apie 40%, visa kita 60% pramone ir vartojimas.
o tie 10% elektros dalis yra tuose 60% dalyje.
jei visa transporta pervest i elektra - elektros tinklu pajegumus reikia padidint kazkur 5 kartus. pas mus kazkokia debiliska galios ribojimo politika ir dar reikia ten kazka issipirkinet, kad galia pasididint... kai turetu realiai primoket ar kaina elektros tarifo pamazint - jei vartotojas nori pasididint galia...
elektros dabar pagamina mazdaug trecdali atsinaujinantys, pagrinde vejas. kita ismetam pinigus pirkdami. bendram energijos poreiky atsinaujinantys is vejo sudaryty apie 3% - bet plest 30 kartu tikrai nereikia. nes biokuras nauda irgi Lietuvoje lieka. nuliniu emisiju cia saka. dalies vejas nepadengs del nepastovumo. tai pilna vejo gamyba reikalinga maksimaliai gal tik apie 8-9 kartai didesne. dabartiniai elektros tinklai net nepaveztu, nors investuotojai pristatytu manau labai greit tu maluneliu...
dar toks dalykas - jei pervest ir miestu sildyma ant elektros - tai bendra elektros tinklu galia kartu su automobilizmu tektu didint gal net 8 kartus... bet yra toks dalykas - jei skatint ne kazkokias sienu siltinimo programas - o vartotojus pasigaminancius dali elektros ir elektrinius sildymosi budus (naikint sildymo centralizacija ir pan) - kazkiek nusiimtu galingumai nuo elektros tinklu. del susibalansavimo galutinej grandy.
tai manau reiktu orientuotis i kokius 3-4 kartusa tinklu galios ispletima. va cia labiausiai reiketu investuot Lietuvai. i viesus elektros tinklus. i modernius neprobleminius atsiskaitymo budus. leist visiems vartotojams nevarzomai gamintis elektra ir pertekliu supirkinet. gal uz puse pardavimo kainos - bet be suvarzymu. - o ka turim? tik ribojimus, isikalinejimus ir kazkokius mekenimus - kad skatina atsinaujinancia... uzsakomuju straipsneliu kazkokiu pameto - kad veikia issijuose... vietoj to kuria isvis kazkokias istatymines nesamones energetikoje - kaip vartot kazkokiais nuotoliniais budais, lug elektra butu kazkoks vos ne kibiran ipilamas produktas... isradineja skraidanti dvirati... kam to reikia? tegu elektra superka uz pinigus - padaro tegu saskaitas vartotojams - bent puse kainos. tegu pinigai kaupiasi, o ne kazkokios sukauptos kwh. ir vartotojas gaves pinigus suvartos kur jam reikia tiesiog nusipirkdamas elektra uz tuos pacius gautus pinigus. - o dabar kazkokius marazmatinius leidimus tures derint.. . turi ten savininkas kazkoks but ar dar ten kazkokios b*bienes...cia tipo skatina atsinaujinancia? cia juk DRAUDZIA atsinaujinancia Lietuvoj, per tokius apribojimus - kad stambieji gamintojai ir uzsienio kapitalas isigaletu... realiai zlugdo Lietuva per tokiais elektros vartotoju numelzimo praktikas. labiausia cia konservai pridare zalos...
tarpininku bizneliai matyt neblogai sukasi... :( :( :( paziurekit kokius kiekius perkam ir isivezam... visa tai Lietuvos resurso isplovimas is Lietuvos. tuoj net emigrantu iplaukos valdziasikniu padaromos zalos nebepadengs... o dar isvis - ant automobiliu kazkokia registracijos mokestine nesamone uzkrove. jei ES reikalauja mokescio - tik kad jis aplamai butu - galima imitacini mokesti uzdet. arba naudinga kazkam - pvz miestieciams. bet ne - parazitizmas nugalejo - padare kazkoki apsunkinima butent gyventojams. isvis be logikos.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4470
Reputacija: -423
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'