Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 18 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-13, 14:36 
     
Aš maniau, kad per greitas mišinio degimas, (angliskai knock) kenkia varikliui. Šiuo atvėju mišinys dega vis dar pakankamai lėtai, negadinant variklio komponentų? . Kaip iš technologijų portalo, būtų smagu sužinoti skaičius įvairiais atvėjais ir t. t.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-04-23, 19:21
Pranešimai: 14
Reputacija: +43
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-13, 16:01 
     
Pompa rašė:
Aš maniau, kad per greitas mišinio degimas, (angliskai knock) kenkia varikliui. Šiuo atvėju mišinys dega vis dar pakankamai lėtai, negadinant variklio komponentų? . Kaip iš technologijų portalo, būtų smagu sužinoti skaičius įvairiais atvėjais ir t. t.


Knock arba lietuviškai detonacija, variklio atveju reiškia, kad mišinys užsidega savaime (nuo temperatūros), ir svarbu paminėti, kad nekontroliuojamai - pvz ne tada kada to reikia, pvz kai stumoklis dar kyla į viršų, ir gaunasi, kad velenas stumia stumoklį į viršų dar, o savaime užsidegęs mišinys jau spaudžia stumoklį žemyn, tai tame ir atsiranda žala varikliui.

Dar yra vadinami bad knock ir good knock, tai bad vadinamas žalingas, kuris įvyksta suspaudimo takto metu (kylant stumokliui ir spaudžiant mišinį), good knock gali įvykti degimo takto metu, žalingas nebent ilgoje perspektyvoje tad vistiek vengtinas.

Šitam straipsnyje uždegimo faktorius vistiek išlieka, tai su knock niekaip nesiečiau.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 469
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-13, 16:11 
     
Kumuliatyvo principas? Svarbiausia, kad tarnavimu laiką, resursą prailgintų..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2989
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +396
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-13, 16:23 
     


efektyvumas apie 50 proc.
galimai efektyviau uz dyzelius, neblogai.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-10-20, 22:14
Pranešimai: 42
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-13, 16:33 
     
Kalena variklis tuomet, kaip ir pats minėjote, kuomet nekontroliuojamai užsidega mišinys prieš ar po žvakės kibirkšties. Žalingas tiek vienu, tiek kitu atvėju, tik daugiau arba mažiau. Sieju dėl to, nes įdomu kiek greitesnis mišinio degimas palyginus su standartiniu ir kokia yra toji pavojinga riba, ties kuria jau girdima, kai varikliui negerai. Taipogi nepainiokime knock - kalimo ir detonacijos. kalena variklis tuomet, kai detonuoja. Du vienas nuo kito priklausantys reiškiniai, tačiau reiškia ne tą patį. Net jei detonuoja po žvakės kibirkšties, variklio komponentai vistiek patiria didesnį stresą, nei įprastai. Gaunasi panašus efektas, kaip važiuojant lėtai per aukštu bėgiu."Gerasis" kalimas ne toks jau ir geras. Arba variklis kala arba nekala.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-04-23, 19:21
Pranešimai: 14
Reputacija: +43
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-13, 20:14 
     
Jei keli gamintojai sujungtu visas savo technologijas kartu gautusi idomus variantas. Dabar to negalima daryti del patentu.

Tiek Mazda tiek Nissan turi idomiu sprendimu kaip stipriai pagerinti benzininiu varikliu efektyvuma.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1970
Reputacija: +467
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-13, 22:22 
     
Xdmin rašė:
Jei keli gamintojai sujungtu visas savo technologijas kartu gautusi idomus variantas. Dabar to negalima daryti del patentu.

Tiek Mazda tiek Nissan turi idomiu sprendimu kaip stipriai pagerinti benzininiu varikliu efektyvuma.


Kas kad turi, technologijos per daug brangios, paimk ta patį skyactive-x 3k eurų daugiau nei skyactive-g. Taip, galingesnis, efekyvesnis, t.t.t bet... priklausomai nuo gyvenamosios vietos, už panašia kaina gali iš salono išvažiuot ir elektromobiliu (Hyundai Ioniq, MG ZS EV). O kur dar registracijos/taršos mokesčiai, degalų ir priežiūros kainų skirtumai.

Aš supraščiau jei tie nauji varikliai būtų ne tik efektyvesni, bet dar ir pigesni, bet panašu, kad su laiku jie tik brangsta, kai tuo tarpu elektromobilių kainos krinta, o nuvažiuojamas atstumas didėja. Aš buvau žiauriai excited dėl mazdos kai pasirodė žinios dėl naujų variklių, bet kai pas mus salone pamačiau, kad nauja mazda 3 su 1.5L skyactive-g varikliu nuo 33k€ (ankstesnės karta buvo nuo 26k€) realiai nei į stendus nei į jų "specialius" pasiūlymus kreipiu dėmesį.
  • +1


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1190
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-13, 23:16 
     
Reikėjo autosportui seniai pereiti prie "lenktyniavimo" dėl efektyvumo, ribojant, ne automobilio litražą, bet sunaudojamą kuro kiekį. Tai jau dabar važinėtumėm su 50% efektyvumo automobiliais, kurie realiai būtu efektyvūs, o ne ant popieriaus.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1169
Reputacija: +654
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-14, 20:31 
     
Evil Goku rašė:
Reikėjo autosportui seniai pereiti prie "lenktyniavimo" dėl efektyvumo, ribojant, ne automobilio litražą, bet sunaudojamą kuro kiekį. Tai jau dabar važinėtumėm su 50% efektyvumo automobiliais, kurie realiai būtu efektyvūs, o ne ant popieriaus.

F1 varikliai yra itin efektyvus, nes papildomas kuras sveria, o didelis svoris trukdo laimeti. Litrazas beje mazinamas ne siaip sau, o butent del efektyvumo.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1970
Reputacija: +467
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-14, 20:42 
     
Na nėra taip, kad visi sėdi ant patentų ir nesidalina. Dažniausiai komponentų tiekėjų ir komponentų patentų savininkų yra daug, tik už technologijas pasiima pinigus vieni ir pakankamai ribotą laiką. Bet tai mirus technologija. Niekam to labai greitai nebereikės. Iš esmės max 15 metų, po to liks tik egzotika.
Čia kaip neaišku kam kai kurios šalys investuoja į brangių naftos išteklių žvalgybą. Na prastumia lobistai gerai, kad reikia, bet faktas, kad niekada net nepradės išgauti, nes nafta tiek nebekainuos.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-14, 21:18 
     
Xdmin rašė:
Evil Goku rašė:
Reikėjo autosportui seniai pereiti prie "lenktyniavimo" dėl efektyvumo, ribojant, ne automobilio litražą, bet sunaudojamą kuro kiekį. Tai jau dabar važinėtumėm su 50% efektyvumo automobiliais, kurie realiai būtu efektyvūs, o ne ant popieriaus.

F1 varikliai yra itin efektyvus, nes papildomas kuras sveria, o didelis svoris trukdo laimeti. Litrazas beje mazinamas ne siaip sau, o butent del efektyvumo.


F1 variklis efektyvus, nes pagrindinis jo galingumą ribojantis veiksnys tapo momentinio kuro srauto ribojimas iki 100kg/h.
Kai F1 buvo senieji turbo motorai ir galia buvo ribojama litražu ir turbinos slėgiu, tai net dūmai būdavo melsvi, nes maksimalus galingumas daug svarbesnis už ekonomiją.
Dabar, kuo variklis efektyvesnis, tuo jis galingesnis. Ir F1 varikliai savo efektyvumu deda į pavėsį tonas sveriančius pramoninius dyzelinius generatorius, kurie specialiai kuriami, kad jų eksploataciniai kaštai būtu kuo mažesni.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1169
Reputacija: +654
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-14, 22:00 
     
1989-2014 f1 neturėjo turbokompresorių.
asmeniškai man jie (V12 ir V10) ir yra "senieji", dėl mano amžiaus bei tarybinės uždangos iki tol :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3748
Reputacija: +1140
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-14, 22:24 
     
F1 variklių nelabai pritaikysi paprastiems vartotojams. Jų kompresija didelė, veikia numatytą laiką ir numatytomis sąlgomis. Kad ir turi būti pašildomas prieš vedant. O generatoriai turi būti nereiklūs nei kurui, nei sąlygoms, gal net galios ar taupumo paaukoti dėl patikimumo. Tad f1 spaudžia max galią, o generatoriai manau max patikimumą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-04, 12:01
Pranešimai: 143
Reputacija: +37
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-14, 22:31 
     
O šiaip jau resursus ir taip sumažino variklių. Daro mažesnius ir taupesnius, prisidengiant ekologija - bet seni laikydavo 500k, geresni dyzeliai ir 1000k km, o dabartinių 1l ir čiut didesnių resursai baigsis ties 200-300k, priklausomai kiek garantija. Ir tada keisti variklį ar visą mašina. Už tą gerbiu Muska, Tesla net su beterijų trūkumais nori iki 1kk mylių datempti. Tai jei išliks atnaujinama tai vidutiniam lietuviui jei nesurudys turetu užtekti vos ne gyvenimui. Va čia tai resursų taupymas. Tik kad kaina dar nukristų.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-05-04, 12:01
Pranešimai: 143
Reputacija: +37
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-14, 23:02 
     
laimius rašė:
O šiaip jau resursus ir taip sumažino variklių. Daro mažesnius ir taupesnius, prisidengiant ekologija - bet seni laikydavo 500k, geresni dyzeliai ir 1000k km, o dabartinių 1l ir čiut didesnių resursai baigsis ties 200-300k, priklausomai kiek garantija. Ir tada keisti variklį ar visą mašina. Už tą gerbiu Muska, Tesla net su beterijų trūkumais nori iki 1kk mylių datempti. Tai jei išliks atnaujinama tai vidutiniam lietuviui jei nesurudys turetu užtekti vos ne gyvenimui. Va čia tai resursų taupymas. Tik kad kaina dar nukristų.

1. Na nelaike visi varikliai 500k km, tik kai kurie vyke modeliai tokiais galejo pasigirti. Juk ir seniau automobilius skirste i labiau ir maziau patikimus.
2. Virs 2 litru varikliai neidavo i miesto automobilius, isskyrus kelis modelius, taip pat ir 1 litro varikliai neina i galingus uzmiescio automobilius. Paprasciausiai lygini skirtingas kategorijas.
3. Tas ilgas kai kuriu automobiliu resursas mums dabar bumerangu sugrizo - pilna salis dumijanciu, bet vis dar vaziuojanciu automobiliu.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1970
Reputacija: +467
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-15, 00:00 
     
HardAxe rašė:
1989-2014 f1 neturėjo turbokompresorių.
asmeniškai man jie (V12 ir V10) ir yra "senieji", dėl mano amžiaus bei tarybinės uždangos iki tol :)


Aš kalbėjau apie ~1986m. 1000kw iš 1,5 turbo motorų, kurie lakydavo kelis ratus, o vėliau buvo slopinami ribojant patenkamo oro kiekį - turbinos slėgį.

laimius rašė:
O šiaip jau resursus ir taip sumažino variklių. Daro mažesnius ir taupesnius, prisidengiant ekologija - bet seni laikydavo 500k, geresni dyzeliai ir 1000k km, o dabartinių 1l ir čiut didesnių resursai baigsis ties 200-300k, priklausomai kiek garantija. Ir tada keisti variklį ar visą mašina. Už tą gerbiu Muska, Tesla net su beterijų trūkumais nori iki 1kk mylių datempti. Tai jei išliks atnaujinama tai vidutiniam lietuviui jei nesurudys turetu užtekti vos ne gyvenimui. Va čia tai resursų taupymas. Tik kad kaina dar nukristų.


Aš taip drąsiai nekalbėčiau apie naujų variklių patikimumą. Pamenu kaip į Lietuvą tik pradėjo eiti naudoti turbo dyzeliai, tai daug kas buvo prisišikę į kelnes ir šaukė kad čia visiškas šūdas, kad remontas už mašiną bus didesnis, kad niekas jų neremontuos ir t.t.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1169
Reputacija: +654
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-15, 15:10 
     
Tai, kad ne tik nauji varikliai nepatikimi, dėl kosminio elektronikos kiekio viskas byra ir visos tos dalys kosmosą kainuoja. Aš nenuvažiavęs 150k jau turėjau prietaisų skydelį (spidometras, tachometras, etc) keist, nes važiuojant dingdavo rišys tarp skydelio ir likusių auto kompų (CAN bus), užsižiebdavo visos lemputes, apsipildavo variklio, greičių dežės klaidom ir iš kart limp mode, tik tiek, kad spėtum kelkreašty sustot. Pagooginus paiškėjo, kad dažna bėda. Naujas toks pats š*dinas prietaisų skydelis 650€. Teko ir kuro pompą keist, kuri ne ka mažiau kainavo, nes dal*ajobai sugalvojo, kad reik kuro filtrą integruot į pompą ir aišku užsikišus filtrui keiti visą pompą su visa elektronika.

Trumpai tariant, automobilius jau gamina su mintim, kad atvažinės garantinį kiek jau ten gamintojas numatęs, o paskui bandyt naują įpiršt. Vienintelė tos logikos skylė - jei dar pavažinėji pora metų po garantijos ir susipažysti su tokiom nesamonėm, kito auto iš to pačio gamintojo jau vengi.
  • 0


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1190
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'