Tikrai labai keista, kad Tesla su nežymiai didesne baterija nuvažiuoja daug toliau. Net nebūčiau pagalvojęs, kad taip gali skirtis elektromobilių efektyvumas. Spėju čia bus susiję su regeneracija.
Rašo straipsnyje kad pas tuos poršus yra transmisija, ta prasme pavarų dėžė, reduktoriai su riboto praslydimo diferiancialiais ir pusašiai. Kombinacijoj su nelabai efektyviais varikliais ir gaunasi tokia nesamonė. Na aš nežinau tiksliai iš ko ten susideda Taicanų transmisija, bet čia toks mano spėjimas, kad jie tiesiog vietoj benzininio variklio įmontavo elektrinį ir viskas.
Rašo straipsnyje kad pas tuos poršus yra transmisija, ta prasme pavarų dėžė, reduktoriai su riboto praslydimo diferiancialiais ir pusašiai. Kombinacijoj su nelabai efektyviais varikliais ir gaunasi tokia nesamonė. Na aš nežinau tiksliai iš ko ten susideda Taicanų transmisija, bet čia toks mano spėjimas, kad jie tiesiog vietoj benzininio variklio įmontavo elektrinį ir viskas.
Rašo straipsnyje kad pas tuos poršus yra transmisija, ta prasme pavarų dėžė, reduktoriai su riboto praslydimo diferiancialiais ir pusašiai. Kombinacijoj su nelabai efektyviais varikliais ir gaunasi tokia nesamonė. Na aš nežinau tiksliai iš ko ten susideda Taicanų transmisija, bet čia toks mano spėjimas, kad jie tiesiog vietoj benzininio variklio įmontavo elektrinį ir viskas.
dar prisideda pacio automobilio aerodinamines savybes. skaiciu nezinau, bet jei Porshe turi didesni oro pasipriesinima, tai ir cia prisideda papildomos elektros sanaudos.
Rašo straipsnyje kad pas tuos poršus yra transmisija, ta prasme pavarų dėžė, reduktoriai su riboto praslydimo diferiancialiais ir pusašiai. Kombinacijoj su nelabai efektyviais varikliais ir gaunasi tokia nesamonė. Na aš nežinau tiksliai iš ko ten susideda Taicanų transmisija, bet čia toks mano spėjimas, kad jie tiesiog vietoj benzininio variklio įmontavo elektrinį ir viskas.
Na tai reiškia tesla neturi pavarų dėžės, o tik reduktorių (viena dantračių pora ir jokių perjungimo mechnizmų), kas automatiškai reiškia mažiau nuostuolių dėl transmisijos.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Rašo straipsnyje kad pas tuos poršus yra transmisija, ta prasme pavarų dėžė, reduktoriai su riboto praslydimo diferiancialiais ir pusašiai. Kombinacijoj su nelabai efektyviais varikliais ir gaunasi tokia nesamonė. Na aš nežinau tiksliai iš ko ten susideda Taicanų transmisija, bet čia toks mano spėjimas, kad jie tiesiog vietoj benzininio variklio įmontavo elektrinį ir viskas.
Radau kaip daugmaž atrodo Taican viduriai
Kiek dantračių poru ? Žiurėk net ir diferencialas yra.
Kiek dantračių poru ? Žiurėk net ir diferencialas yra.
OK dvi poros, (nesigilinau kolkas kol dar nežadu pirkti model S). Paprastas diferencialas nieko nereiškia tiesiai važiuojant jis net neveikia, o riboto praslydimo mechaninis diferencialas gali valgyi energiją kurkas labiau, bet tik ant posūkių aišku. Ir išvis kam reikėjo diferencialo jei yra du elektros varikliai, tai jau automatiškai diferencialas. O pas poršą yra pavarų dėžė dviejų pavarų + riboto praslydimo diferencialas, tas turbūt neatperka net efektyvesnio variklio.
Negi Poršo sinchroninis variklis mažiau efektyvus už Tesla asinchroninį wtf? O gal ESC (electronic speed control) pas teslą efektyvesnis?
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Sunkus tas Taycan'as. Už benzininę Porsche Panamera sunkesnis visais 300kg. Spėju, kad dėl gamybos paprastumo šitam elektromobiliui pagaminti buvo sunaudoti kalnai vario. Todėl jis ir tapo labai sunkus ir neefektyvus.
0
Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29 Pranešimai: 1747 Miestas: Kaunas
o ten ne plienos skardinis tas porschas? tesla "s" aliumine kiek zinau. plienine tik model 3. man siaip plienas labiau patinka jei ka. asincroniniai varikliai efektyvus pagal svori, bet neefektyvus pagal valdymo paprastuma. isskyrus kai kuriuos modelius kuriu tesla tikrai zinau kad nenaudoja as uz asinchroninius. nesidomejau kas ten elektriniam porsche sukista kolkas - tai nelabai galiu lygint. mazai ju dar yra. kiek maciau - daug investuota i dazyma ir surinkima, kas man visiskai pofig... o ispusta kaina dazymais man minusas... sitoj vietoj tesla taupo - kas respektas is manes. aplamai kol nera bent 30% elektromobiliu rinkoje - tai visi elektromobiliai bus sudu sudas - nes vis dar nisinis sektorius... nera jokios vidines konkurencijos. cia paxazuxa - sitie lyginimai. kad ten pora parametru isspaudzia - cia nerodo kad geras elektromobilis. man geras tik kai visuma sprendimu geriausia imanoma ar bent netoli to. pirma tegu bent kiekiais nors kazkiek realiau pasiveja vdv...
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Tikrai labai keista, kad Tesla su nežymiai didesne baterija nuvažiuoja daug toliau. Net nebūčiau pagalvojęs, kad taip gali skirtis elektromobilių efektyvumas. Spėju čia bus susiję su regeneracija.
teslos pagreitis ir greitis gerokai prastesni ten labiau seimyninis auto kaip koks priusas ,o cia jau link supercaruarciau
Tikrai labai keista, kad Tesla su nežymiai didesne baterija nuvažiuoja daug toliau. Net nebūčiau pagalvojęs, kad taip gali skirtis elektromobilių efektyvumas. Spėju čia bus susiję su regeneracija.
teslos pagreitis ir greitis gerokai prastesni ten labiau seimyninis auto kaip koks priusas ,o cia jau link supercaruarciau
Tesla S šeimyninis? Na taip, šeima didelė telpa, su dideliu bagažu, bet šeimyniniu nedrįsčiau vadinti kai 100km/h per 3s nėra iššūkis.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Vartotojai naršantys šį forumą: immortallt ir 4 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume