Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-30, 15:15 
     
Taip kalba dar neturedami pardave nei vieno elektromobilio. Gal po baliaus vyrukas
  • -1




Užsiregistravo: 2011-04-26, 16:13
Pranešimai: 25
Miestas: Rotterdam
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-30, 17:51 
     
zeuline rašė:
Taip kalba dar neturedami pardave nei vieno elektromobilio. Gal po baliaus vyrukas
Turi jie ten brangiu golfelektrokibirų ir gal net yra kelis pardavę :)) Šiaip jo wv optimistai, bet ištikro tai yra daroma, tam kad įlysti į ES tą vietą kur nesueina. Tam kad bendras parduodamų taršių auto kiekis nusividurkintu, nu tipo id3 0 CO2 emisiujų, o koks ten didelis parketnikas 200g/km CO2, tai vidurkis bus 100g/km CO2 ir net nesvarbu, kad id3 bus parduoti 3 vienetai per metus, o taršių 3000.000 vienetų per metus. Tokia vat idiotiška ES politika. Va čia tapati istorija kai suzuki nepasipaišė "ant popieriaus" elektrokibiro ir buvo išspirti iš es http://www.technologijos.lt/n/technolog ... ti?l=2&p=1
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7377
Miestas: KLP
Reputacija: +1561
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-30, 21:42 
     
Užtat jie turi pardavimų tinklą ir gamybos pajėgumus.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-15, 13:28
Pranešimai: 983
Reputacija: +401
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-31, 00:00 
     
bahuriux rašė:
zeuline rašė:
Taip kalba dar neturedami pardave nei vieno elektromobilio. Gal po baliaus vyrukas
Turi jie ten brangiu golfelektrokibirų ir gal net yra kelis pardavę :)) Šiaip jo wv optimistai, bet ištikro tai yra daroma, tam kad įlysti į ES tą vietą kur nesueina. Tam kad bendras parduodamų taršių auto kiekis nusividurkintu, nu tipo id3 0 CO2 emisiujų, o koks ten didelis parketnikas 200g/km CO2, tai vidurkis bus 100g/km CO2 ir net nesvarbu, kad id3 bus parduoti 3 vienetai per metus, o taršių 3000.000 vienetų per metus. Tokia vat idiotiška ES politika. Va čia tapati istorija kai suzuki nepasipaišė "ant popieriaus" elektrokibiro ir buvo išspirti iš es http://www.technologijos.lt/n/technolog ... ti?l=2&p=1


Jei dabar nesumaišiau, tai šitas veikia tik Amerikoje, ne Europoje.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14442
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2298
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-31, 00:02 
     
man tai keistoka strategija prisigamint "i sandeli" ir tik tada prekiaut... nesuprantu kam to isvis reikia... juk praranda pozicijas. ir sandeliavimas kainuoja.
panasiau kad kazka slepia - gal kokie akumai smarkiai veluoja... :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3967
Reputacija: -323
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-31, 11:52 
     
AAA000 rašė:
man tai keistoka strategija prisigamint "i sandeli" ir tik tada prekiaut... nesuprantu kam to isvis reikia... juk praranda pozicijas. ir sandeliavimas kainuoja.
panasiau kad kazka slepia - gal kokie akumai smarkiai veluoja... :)



Nėra viskas juoda/balta. Priklauso ir nuo marketingo, plėtros strategijų.

Statistiškai vakarietis susirūpina naujo automobilio paieška likus apie 6 savaitėms (vadinasi, realiai dažnai dar vėliau) iki turimo lizingo pabaigos. T.y. jei per tą laiką negali jam pristatyti auto, tu jam neįdomus.

Vadinasi, jei turi ilgus pristatymo terminus, t.y. neturi pagaminęs "į sandėlį":
1) apriboji save a) instituciniais pirkėjais, kurie planuoja "toliau"; b) manijakais entuziastais (obuolio fanais palapinėje prie parduotuvės), kurių kažin ar vw turi (o tesla tikrai turi, tad vw net nebando važiuoti ne savo rogėse, jų auditorija ne ta).
2) reikia ilgo ir brangaus marketingo, nes nepaleidus į rinką masės iškart, nesuveikia "prekė reklamuoja prekę", ko pasekoje po stiprios pirminės reklamos kompanijos vėliau galima atsikvėpti, nes vien to, kad kasantras auto mieste yra "kaškajus" jau pakanka geriems tolimesniems pardavimams.
  • +2


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 633
Reputacija: +554
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-31, 21:38 
     
bahuriux rašė:
zeuline rašė:
Taip kalba dar neturedami pardave nei vieno elektromobilio. Gal po baliaus vyrukas
Turi jie ten brangiu golfelektrokibirų ir gal net yra kelis pardavę :)) Šiaip jo wv optimistai, bet ištikro tai yra daroma, tam kad įlysti į ES tą vietą kur nesueina. Tam kad bendras parduodamų taršių auto kiekis nusividurkintu, nu tipo id3 0 CO2 emisiujų, o koks ten didelis parketnikas 200g/km CO2, tai vidurkis bus 100g/km CO2 ir net nesvarbu, kad id3 bus parduoti 3 vienetai per metus, o taršių 3000.000 vienetų per metus. Tokia vat idiotiška ES politika. Va čia tapati istorija kai suzuki nepasipaišė "ant popieriaus" elektrokibiro ir buvo išspirti iš es http://www.technologijos.lt/n/technolog ... ti?l=2&p=1


Mano supratimu, vidurkis skaičiuojamas atsižvelgiant į parduotų modelių skaičių.

immortallt rašė:
Jei dabar nesumaišiau, tai šitas veikia tik Amerikoje, ne Europoje.


JAV, bent jau neseniai, dalyje valstijų buvo kvotos, kiek kuris gamintojas privalėjo parduoti "Zero Emission Vehicles" (ZEV) pagal bendrą parduodamą auto skaičių ir ZEV kreditais, gautais už ZEV pardavimus, auto gamintojai galėjo prekiauti tarpusavyje ir dar lyg kažkoks visuotinis reguliavimas buvo, kurio nebepamenu. ES skaičiuojamas parduoto fleet'o taršumo vidurkis ir jei jis viršija normas, gresia didžiulės baudos. Tačiau auto gamintojai konkrečiais metais gali sujungti savo fleet'us ir bus skaičiuojamas bendras vidurkis, dėl to Fiat sutarė Teslai sumokės neatskleidžiamą pinigų sumą (spekuliuojama, kad apie porą mlrd, šiemet turėtų pradėt aiškėt) - taktiškai ekologijos nedaug, bet gaunasi labai ženkli parama ekologiškus auto sėkmingai parduodančioms kompanijoms ir bauda to nesugebančioms daryti.

*buvau nusirašęs dėl JAV
  • +2




Užsiregistravo: 2012-08-08, 16:12
Pranešimai: 58
Reputacija: +39
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-02, 00:03 
     
Ar_as? rašė:

Nėra viskas juoda/balta. Priklauso ir nuo marketingo, plėtros strategijų.

Statistiškai vakarietis susirūpina naujo automobilio paieška likus apie 6 savaitėms (vadinasi, realiai dažnai dar vėliau) iki turimo lizingo pabaigos. T.y. jei per tą laiką negali jam pristatyti auto, tu jam neįdomus.

Vadinasi, jei turi ilgus pristatymo terminus, t.y. neturi pagaminęs "į sandėlį":
1) apriboji save a) instituciniais pirkėjais, kurie planuoja "toliau"; b) manijakais entuziastais (obuolio fanais palapinėje prie parduotuvės), kurių kažin ar vw turi (o tesla tikrai turi, tad vw net nebando važiuoti ne savo rogėse, jų auditorija ne ta).
2) reikia ilgo ir brangaus marketingo, nes nepaleidus į rinką masės iškart, nesuveikia "prekė reklamuoja prekę", ko pasekoje po stiprios pirminės reklamos kompanijos vėliau galima atsikvėpti, nes vien to, kad kasantras auto mieste yra "kaškajus" jau pakanka geriems tolimesniems pardavimams.

matai, elektromobilis biski kitoks nei vdv auto. licio akumas sensta ir nuo sandeliavimo. tu pvz pirktum menesio senumo batona? :D ir pirkejai ta zino. cia didina vw susimovimo rizika. plius elektromobilizmo segmentas siaip irgi naujas. cia reikia kovot kas greiciau uzpildys nisa. o vw delsia :) ir jei islis koks stambesnis gedimas - irgi susimovimo rizika neproporcingai isaugs - nes reikes atsaukinet. bus kaip su tuo GM elektromobiliu kur ant svino akumu buvo. EV-1. susimove konkreciai - nes net fanus nuvyle. dabar gaunasi, kad gamina vos ne del pavydo :)
va leafai tai pagal mane platinami logiskai. kiek gali - tiek ir prikisa. reikes gi visus komponentus perdaryt ant aukstovoltazo. naujus gamybinius standartus sukurt. pvz standartizuot ten kokius nors ekranusm valdymo principus ir pan. gali gautis, kad kazkas pasens vien nuo stovejimo metu begyje :D Tesla tuo net piktnaudziauja savo individualius standartus ivedineja ir monopolizuoja rinka - net kur turi but gamintoju bendras susitarimas. cia gi aiskiai vw praranda pozicijas - su delsimu sandeliuojant. as manau tai nepateisinama net tavo 2) variantu. o 1) priezastis tiesiog kvaila. kuo daugiau skirtingu grupiu pritrauksi - tuo geriau. dirbtinai mazint galimu pirkeju grupes ir kazkurias ignoruot - vardant tipo "didziausios" grupes - kurios dar net nera - kas cia per nesamone? :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3967
Reputacija: -323
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-02, 19:00 
     
Talkatif rašė:
Užtat jie turi pardavimų tinklą ir gamybos pajėgumus.


Gamybos pajėgumų jie visai neturi. Elektromobilio gamyboje pagrindinis ribojantis faktorius ne kėbulas ir pan., o būtent pats akumuliatorius. Visa kita - prieinama ir galima greitai pradėti gaminti.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14442
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2298
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'