Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 17:02 
     
Ne ne, Tesla yra šūdas. Aš baterijų inžinierius, geriau žinau nei tie darbuotojai.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1179
Reputacija: +136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 17:18 
     
Berserkas rašė:
Ne ne, Tesla yra šūdas. Aš baterijų inžinierius, geriau žinau nei tie darbuotojai.

Nemegdziok AAA000 :D
  • +2




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 300
Reputacija: +92
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 17:39 
     
Berserkas rašė:
Ne ne, Tesla yra šūdas. Aš baterijų inžinierius, geriau žinau nei tie darbuotojai.


Tada klausimas kodėl šiuo metu niekas nepasiūlo nieko geresnio? Nes atrodo, kad kol kas visi kiti gamintojai tik bando po pasiekti Teslos lygį.
O jei kaip šios srities inžinierius žinai geriau nei kiti, tai kodėl pats nepasiūlai kažkokio baterijos prototipo ar dizaino. Dabar rinka atrodo ištroškus naujų baterijų ar patobulinimų. Jei žinai geriau nei Tesla, gali uždirbti milijonus surasdamas sprendimą, kaip patobulinti dabartines baterijas.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-02-20, 22:08
Pranešimai: 52
Reputacija: +40
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 18:16 
     
jilted rašė:
Berserkas rašė:
Ne ne, Tesla yra šūdas. Aš baterijų inžinierius, geriau žinau nei tie darbuotojai.


Tada klausimas kodėl šiuo metu niekas nepasiūlo nieko geresnio? Nes atrodo, kad kol kas visi kiti gamintojai tik bando po pasiekti Teslos lygį.
O jei kaip šios srities inžinierius žinai geriau nei kiti, tai kodėl pats nepasiūlai kažkokio baterijos prototipo ar dizaino. Dabar rinka atrodo ištroškus naujų baterijų ar patobulinimų. Jei žinai geriau nei Tesla, gali uždirbti milijonus surasdamas sprendimą, kaip patobulinti dabartines baterijas.

taigi cia apie autopilotu sistema straipsnis, o ne apie akumu baterijas. labai geras straipsnis beja. is esmes cia labai sudetingas mikrovaldiklis ir sudetingumu jis tikrai lyderis pasaulyje. toki sudetingumo laipsni ir teslos pigumo sanaudom staigiai isdirbt gali nebent kokios nors elektronikos milzinu kompanijos nebent - nes cia adaptuota milkrovaldiklio platforma skirta vienai funkcijai. faktiskai gal kokie samsung, lg, huavei ar aplle tik pasigalynet galetu tokiam lygyje. bet jie net nelenda rimtai i autopilotus. taigi pilnai sutinku su straipsniu, kad Teslos cia vienintelis rimtas koziris. kosmoso programoje ten irgi manau panasu dalyka turi. o ten net konkurentu beeik nera be kitaicu kosmoso programos.
del komponentu bazes automobiliams - tiesiog pati baze moraliai paseno. dabar reikia visokiu jutikliu ir naujus standartus isdirbinet. o kai elektromobiliu gamintoju mazai - nera kam vystyt tiesiog ir komponentus. nera uzsakovu stambiu. bet manau kitaicai jau turi komponentu baze ir jau Tesla cia senai aplenke. isskyrus pacia valdymo platforma. cia kitaicam pavogt ar nuplagijuot tikrai neiseis :D idomu lexus kokio sudetingumo lygio sistema. ten irgi nebloga. ju variantai ant vdv padaryti - o cia sudetingiau siaip net. europieciai uzsisedejo ant vdv varikliu parametru reguliavimo elektronikos... kai pacius vdv gali isstumt elektromobilizmas - tai visi desimtmeciu idirbiai moraliskai atgyvent gali keliu metu begyje...
------
ir cia beja gal vienintelis teisingas straipsnis teslos pasiekimu apzvalgoje. :D dauguma kitu kazkokie propagandiniai , pucia slove kur jos nera :D ypac akumuose. tos gigafaktory gamyklos nera sudetingos technologiskai. o va t sita elektronine platfotma - cia nepadidinsi lengvai kaip akumu linijas... bet as netikiu "sviesia" autopilotu ateitim - per daug novatoriska. vartotoju mastysenos neperlausi deja :( nu tikesimes teslos valdikliui pasiseks. but gerai :D :D :D nes tokio autopiloto noriu ir as :D :D :D
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D


Paskutinį kartą redagavo AAA000 2020-02-20, 18:23. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3963
Reputacija: -321
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 18:17 
     
O jie kartais neaplenkė toje srityje kurioje niekas daugiau ir nelenktyniauja? Konkrečiai straipsnyje nekalbama nei apie baterijas, nei kažkokias ypatingas elektros grandines etc, tik "autopilotą" kuris kol kas yra vištos ir kiaušinio stadijoje - kol nepatvirtinta kad tokie gali važinėti gatvėse kas gali norėti mesti savo pinigus developmentui (o patvirtinta ir nebus kol neatsiras daugiau norinčių tą daryti)? Juolab ta autopiloto funkcija nelabai kam ir reikalinga, duokit pradžiai bent VDV lygiaverčius elektrinius auto :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3114
Reputacija: +408
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 18:28 
     
kestutisz rašė:
O jie kartais neaplenkė toje srityje kurioje niekas daugiau ir nelenktyniauja? Konkrečiai straipsnyje nekalbama nei apie baterijas, nei kažkokias ypatingas elektros grandines etc, tik "autopilotą" kuris kol kas yra vištos ir kiaušinio stadijoje - kol nepatvirtinta kad tokie gali važinėti gatvėse kas gali norėti mesti savo pinigus developmentui (o patvirtinta ir nebus kol neatsiras daugiau norinčių tą daryti)? Juolab ta autopiloto funkcija nelabai kam ir reikalinga, duokit pradžiai bent VDV lygiaverčius elektrinius auto :)

kaip nelenktyniauja? vien Google buhalteriai prikiso milijardus - o sukure visiska slamsta :D :D :D :D :D
vysto tikrai bent 15-20 kompaniju labai rimtai. cia tikrai Teslos nepaims lengvai. Europa kazkodel labiau vysto isimenanti marsruta autopilota - kuris dalinai sugeba apsimokyt, o ne nuo nulio, kaip Teslos. Teslos autopilotas pazangesnis maziausiai vienu kokybinio suolio lygiu.
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3963
Reputacija: -321
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 18:56 
     
AAA000 rašė:
kestutisz rašė:
O jie kartais neaplenkė toje srityje kurioje niekas daugiau ir nelenktyniauja? Konkrečiai straipsnyje nekalbama nei apie baterijas, nei kažkokias ypatingas elektros grandines etc, tik "autopilotą" kuris kol kas yra vištos ir kiaušinio stadijoje - kol nepatvirtinta kad tokie gali važinėti gatvėse kas gali norėti mesti savo pinigus developmentui (o patvirtinta ir nebus kol neatsiras daugiau norinčių tą daryti)? Juolab ta autopiloto funkcija nelabai kam ir reikalinga, duokit pradžiai bent VDV lygiaverčius elektrinius auto :)

kaip nelenktyniauja? vien Google buhalteriai prikiso milijardus - o sukure visiska slamsta :D :D :D :D :D
vysto tikrai bent 15-20 kompaniju labai rimtai. cia tikrai Teslos nepaims lengvai. Europa kazkodel labiau vysto isimenanti marsruta autopilota - kuris dalinai sugeba apsimokyt, o ne nuo nulio, kaip Teslos. Teslos autopilotas pazangesnis maziausiai vienu kokybinio suolio lygiu.


Bet tai čia softas gal kiek labiau advanced, ir tai labiau dėl to kad gal anksčiau rimčiau apie tai pagalvojo. Straipsnis labiau apie kažkokį stebuklingą hardwarą (kuris taip, jų pačių sudizainintas, bet realiai gaminamas Samsung'o). Net jei tikrai niekas nežino kaip gi čia dar pagaminti tokį stebuklingą chipą per artimiausius 6 metus (niekaip netikiu - vin dėl to, kad jų stebuklas yra 14nm FinFET CMOS, o tas pats Samsung'as jau nuo 2018 ne tik žino bet ir moka kažką gaminti su 5nm procesu) - tiesiog įmestų didesnę dėžę su daugiau ir didesnių procesorių... :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3114
Reputacija: +408
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 19:37 
     
kestutisz rašė:
Bet tai čia softas gal kiek labiau advanced, ir tai labiau dėl to kad gal anksčiau rimčiau apie tai pagalvojo. Straipsnis labiau apie kažkokį stebuklingą hardwarą (kuris taip, jų pačių sudizainintas, bet realiai gaminamas Samsung'o). Net jei tikrai niekas nežino kaip gi čia dar pagaminti tokį stebuklingą chipą per artimiausius 6 metus (niekaip netikiu - vin dėl to, kad jų stebuklas yra 14nm FinFET CMOS, o tas pats Samsung'as jau nuo 2018 ne tik žino bet ir moka kažką gaminti su 5nm procesu) - tiesiog įmestų didesnę dėžę su daugiau ir didesnių procesorių... :)

Įtariu, kad nežino, kaip tuos tranzus išdėliot, o ne kaip juos pagamint :)
Ir dar programinė įranga daug ką reiškia. Čia gal tas ir turima omenyje, kad reikėjo eilę metų testuoti ir rinkti informaciją ant ankstesnių platformų, kad galiausiai sukurtų šią.
  • +1


_________________
stars will never align for you



Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 962
Reputacija: +371
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 19:47 
     
jilted rašė:
Berserkas rašė:
Ne ne, Tesla yra šūdas. Aš baterijų inžinierius, geriau žinau nei tie darbuotojai.


Tada klausimas kodėl šiuo metu niekas nepasiūlo nieko geresnio? Nes atrodo, kad kol kas visi kiti gamintojai tik bando po pasiekti Teslos lygį.
O jei kaip šios srities inžinierius žinai geriau nei kiti, tai kodėl pats nepasiūlai kažkokio baterijos prototipo ar dizaino. Dabar rinka atrodo ištroškus naujų baterijų ar patobulinimų. Jei žinai geriau nei Tesla, gali uždirbti milijonus surasdamas sprendimą, kaip patobulinti dabartines baterijas.


Nes elektromobilis vis dar nišinis produktas, kad jam būtų galima skirti tiek pajėgumų ir investicijų. O ne-tesla gamintojai gamina tai ko nori pirkėjai, ir tik po truputį plėtoja savo platformas tinkamas elektromobiliams, plečia kraunamų hibridų segmentą, paleidžia vieną kitą elektromobilį, bet bandyt pranokt Teslą ar stačia galva nerti į elektromoblius tikrai būtų keista ir naudinga tik vartotojui, bet pačioms įmonėms nebūtinai. Pramins tesla kelius, atsiras infrastruktūra, ners ir grandai į tą reikalą pilnu tempu, o kolkas tik tam ruošiasi.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 474
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 20:10 
     
AAA000 rašė:
Google buhalteriai prikiso milijardus - o sukure visiska slamsta :D :D :D :D :D
vysto tikrai bent 15-20 kompaniju labai rimtai. cia tikrai Teslos nepaims lengvai. Europa kazkodel labiau vysto isimenanti marsruta autopilota - kuris dalinai sugeba apsimokyt, o ne nuo nulio, kaip Teslos. Teslos autopilotas pazangesnis maziausiai vienu kokybinio suolio lygiu.

priskaldei malku visiškai. Google nuo pat pradžių kuria absoliučiai "self driving" sistemą (waymo), o Tesla - tai daugiau yra "driving asistant" https://miro.medium.com/max/731/1*Qh4hQ ... ndcPuA.png
https://en.wikipedia.org/wiki/Self-driving_car
Be to kažkur skaičiau, kad Tesla, kaip ir BMW, naudojasi Nvidia, Mobileye platformom, o kas ten jiems chipus gamina velniai žino gali but TSMC, gal Samsung, o gal ir koks NXP, bet tikriausiai bus ten kur Nvidia gaminasi savo chipus.
p.s.
O tie Googles buhalteriai yra Stanfordo univero dirbtinio intelekto laboratorijos inžinieriai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-10-13, 19:07
Pranešimai: 703
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 20:45 
     
pilnas autopilotas dar nera visiskai leidziamas istatymais. net ir turint veikiancia sistema gatveje dar nelabai gali naudot.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 284
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 21:26 
     
Siemet legaliai paleisti autonominiai siuntu pristatymo automobiliai.
https://www.theverge.com/2020/2/6/21125 ... -exemption
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1988
Reputacija: +472
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 22:18 
     
Kilgoras Trautas rašė:
priskaldei malku visiškai. Google nuo pat pradžių kuria absoliučiai "self driving" sistemą (waymo), o Tesla - tai daugiau yra "driving asistant" https://miro.medium.com/max/731/1*Qh4hQ ... ndcPuA.png
https://en.wikipedia.org/wiki/Self-driving_car
Be to kažkur skaičiau, kad Tesla, kaip ir BMW, naudojasi Nvidia, Mobileye platformom, o kas ten jiems chipus gamina velniai žino gali but TSMC, gal Samsung, o gal ir koks NXP, bet tikriausiai bus ten kur Nvidia gaminasi savo chipus.
p.s.
O tie Googles buhalteriai yra Stanfordo univero dirbtinio intelekto laboratorijos inžinieriai.

as siek tiek ne apie tai turejau minty. yra verslo strategijos, kaip suformuot poreiki vartotojams, isiterpt i sistema ir is to generuot pajamas. google nusitaike tik i aptarnavima ir susimove. o tie inzinieriai - jie nepriime pacio sprendimo. jie tik vykdytojai, kurie neapziojo idejos iki isbaigto projekto.
Teslos verslo modelis visiskai kitoks. jie kuria realu produkta orientuota ne i paslauga, o i iranki, kuris ta paslauga pades vykdyt. transporto-keliavimo-pervezimo sektorius. o autopilotas tik vienas is komponentu. man pvz nepatinka ju programine iranga visiskai - duomenu rinkimo metodai, atnaujinimas ir pan. bet ju analogine dalis - pats procesorius labai gerai isdirbtas rinkinys. as manau jie ten kruvas variantu pratestavo, kol toki funkcini rinkini surinko ir sukiso i ta "valdymo dezute". ir toki darba nera lengva pakartot. strigs kazkas kazkur. net jei nukopijuosi. programine iranga kadanors nuknis, dekoduos ar koks negaves "pakankamos" algos rimtesnis proramuotojas isnes pas konkurentus :D tiesiog net ir tai padarius - kiti gamintojai nesugebetu taip iskart integruot i savo auto :D :D :D va tame kitu atsilikimas. sprendimai turi but isdirbti ir gyvybingi. ir komponentai standartizuoti kazkokiam bendradarbiavimo lygmeny - nes nebus pigu ir konkurencinga. sita dalis - autopilotas - svarbi, bet dar nera lemianti visa automobilizmo ateiti. ta dar reikia arba idiegt praktikoje, arba irodyt - kad sistema patikima ir patogesne. net jei Tesla bankrutuos - autopiloto mazga jau kazkas tikrai perpirktu :D :D :D cia jau reali verte sukurta. plius Tesla irgi tobulina pati mazga. "grynina". o kiti tik pirstelius ciulpia is pavydo - net platformos normalios neturi, visi komponentai atsilike... :D
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3963
Reputacija: -321
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 23:04 
     
jilted rašė:
Berserkas rašė:
Ne ne, Tesla yra šūdas. Aš baterijų inžinierius, geriau žinau nei tie darbuotojai.


Tada klausimas kodėl šiuo metu niekas nepasiūlo nieko geresnio? Nes atrodo, kad kol kas visi kiti gamintojai tik bando po pasiekti Teslos lygį.
O jei kaip šios srities inžinierius žinai geriau nei kiti, tai kodėl pats nepasiūlai kažkokio baterijos prototipo ar dizaino. Dabar rinka atrodo ištroškus naujų baterijų ar patobulinimų. Jei žinai geriau nei Tesla, gali uždirbti milijonus surasdamas sprendimą, kaip patobulinti dabartines baterijas.


Nesupratai, kad čia juokelis apie AAA000 :D
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1179
Reputacija: +136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-20, 23:21 
     
Tesla HW3

Tesla put a processor, a graphics card, a neural processor, as well as a bunch of other things you probably didn’t even know existed onto this single chip.

CPU

The way Tesla explained it, there are 12 ARM Cortex A72 64-bit CPUs in the chip running at 2.2Ghz. Although, a more accurate description would be to say that there are three 4-core CPUs in there.

NPU

Tesla’s HW2 is powered by an NVIDIA Xavier chip that can do 21 to 30 TOPs (terra operations per second). Tesla’s new HW3 chip can do 144 TOPS.

Tesla’s neural network processor has a whopping total of 64MB SRAM that is divided into two 32MB SRAM segments to support the two neural network processors.

GPU

The GPU in this chip has (per Tesla) modest performance, runs at 1 Ghz, and is capable of 600 GFLOPS.


Ir čia viskas per vieną lustą, o toje pagrindinėje plokštėje yra du tokie lustai. Tai yra 24 ARM procesoriai, 2 GPU ir 4 NPU (tik kur performance yra, truputį pasimetęs, a čia per chipą tas performance ar per vieną "gabalėlį" iš dviejų pačiame luste. Ai man rodos čia vienam chipe bendrai du NPU skaičiuojant. Tai išeina 288 TOPS bendrai per abudus lustus.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Daugiau info: https://cleantechnica.com/2019/06/15/te ... -dive/amp/
  • +1


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1179
Reputacija: +136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-21, 05:10 
     
Neperskaitėt viso straipsnio ar ką? Juk inžinierius pasakė: Modulių gamintojams reikia biznį tęsti. Kaip suprantu, pas Tesla tas vienas blokas atsakingas už visus mazgus. Kai pas VDV gamintojų technikoje visi mazgai turi savo "smegenis": durelės, airbags, šviesos, variklis, media ir t.t. Ir prašau, kiekvienas modulis kainuoja, ir ne vienas gamintojas juos gamina.
O šį kas nors matė? https://github.com/commaai/openpilot/bl ... -openpilot
  • +1




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 766
Reputacija: +130
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-21, 10:06 
     
lizunas rašė:
Neperskaitėt viso straipsnio ar ką? Juk inžinierius pasakė: Modulių gamintojams reikia biznį tęsti.


Būtent! Beveik visi gamintojai realiai tik surenka automobilius iš dalių kurias gamina šimtai smulkių dalių gamintoju visam pasaulyje. Nei vienas tradicinis gamintojas nepasirengęs pjaut šakos ant kurios sėdi, ko pasekoje tų konkurencingų elektromobilių ir gamintojų Teslai nėra.

Iš kitos pusės, Tesla jau pradėjo savo nešvarius žaidimėlius (greito krovimo išjungimas, parduodant naudota automobili išjungiamas auto pilotas, subscription service planas ir .t.t) kas iš tikro mane stipiriai nuvylė ir realiai bent jau iki kažkokių esminių pasikeitimų manes kaip prikėjo nebedomina.
  • 0


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1193
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-21, 11:06 
     
Berserkas rašė:
Tesla HW3

Tesla put a processor, a graphics card, a neural processor, as well as a bunch of other things you probably didn’t even know existed onto this single chip.

CPU

The way Tesla explained it, there are 12 ARM Cortex A72 64-bit CPUs in the chip running at 2.2Ghz. Although, a more accurate description would be to say that there are three 4-core CPUs in there.

NPU

Tesla’s HW2 is powered by an NVIDIA Xavier chip that can do 21 to 30 TOPs (terra operations per second). Tesla’s new HW3 chip can do 144 TOPS.

Tesla’s neural network processor has a whopping total of 64MB SRAM that is divided into two 32MB SRAM segments to support the two neural network processors.

GPU

The GPU in this chip has (per Tesla) modest performance, runs at 1 Ghz, and is capable of 600 GFLOPS.


Ir čia viskas per vieną lustą, o toje pagrindinėje plokštėje yra du tokie lustai. Tai yra 24 ARM procesoriai, 2 GPU ir 4 NPU (tik kur performance yra, truputį pasimetęs, a čia per chipą tas performance ar per vieną "gabalėlį" iš dviejų pačiame luste. Ai man rodos čia vienam chipe bendrai du NPU skaičiuojant. Tai išeina 288 TOPS bendrai per abudus lustus.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Daugiau info: https://cleantechnica.com/2019/06/15/te ... -dive/amp/


24 ARM branduoliai*

Dėl to per tą planšete ir galima žaisti žaidimukus
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1179
Reputacija: +136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-21, 11:17 
     
lizunas rašė:
Neperskaitėt viso straipsnio ar ką? Juk inžinierius pasakė: Modulių gamintojams reikia biznį tęsti. Kaip suprantu, pas Tesla tas vienas blokas atsakingas už visus mazgus. Kai pas VDV gamintojų technikoje visi mazgai turi savo "smegenis": durelės, airbags, šviesos, variklis, media ir t.t. Ir prašau, kiekvienas modulis kainuoja, ir ne vienas gamintojas juos gamina.
O šį kas nors matė? https://github.com/commaai/openpilot/bl ... -openpilot


Kiekviena architektūra turi savo minusus ir pliusus, ar tai hardware ar tai software. Didelė monolitinė sistema turi savus privalumus ir trūkumus, decentralizuota sistema iš mažų komponentų - savo.

Nusprogs koks kondensatorius tam teslos kompe, ar užtvindys tą kompą netyčia ir visa mašina out? Teks keist kompą už brangiai? O kai daug valdymo modulių, tai realia px ar nusprogo airbagų modulis, ar abs ar magė. Mašina vistiek važiuos, kol bus gyvas variklio kompas. Su daug modulių priežiūra ir infrastruktūra sudėtingesnė, gal brangiau, bet didesnis patikimumas, paskirų modulių darbas neįtakoja kitų sistemų darbo, lengviau atskirus modulius pritaikyt kituose gaminiuose.

Čia kažkoks eilinis Teslos aukštinimas, kad viską ką tesla daro, yra zjbs neisigilinant net į privalumus ir trūkumus.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 474
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-21, 12:20 
     
Jo, man irgi prieš metus AAA000 pasakė, kad visos Teslos yra shoodas įskaitant ir jų baterijas. Tai aš juo ir tikiu šventai.
Ir jūs tikėkit.
  • +1




Užsiregistravo: 2016-04-29, 08:48
Pranešimai: 80
Reputacija: -5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-21, 12:21 
     
Bet kai yra daug modulių tai jie ir apsiriboja tik po viena funkcija, o čia šį hardware gali panaudoti daugybei dalykų, realiai tik reikia sugalvoti. Va, gali Netflix žiūrėti per planšete, gali nuobodžiai žaidimukus žaisti, įvairūs kiti dalykai. Sau krauni elektromobilį, hotdogą amerikietis valgo ir kokio serialo serija žiūri. Sau sumąstė, iš kamerų padarė dashcamų funkcija. Sumąstė, padarė sentry mode. Sumąstė, padarė funkcija gyvūnams mašinoj kuri apsaugotų nuo karščio. Būtent koks yra privalumas didžiausias, kad turi didele skaičiavimo galia ir yra vienos bendros smegenys į kur viskas sueina. Tada tereikia tobulinti software ant jo ir vos ne viskas priklauso nuo tavo lakios vaizduotės ir kaip tai išpildysi. Taip pat labai didelis pliusas paprastume. Tesla apskritai turi mažai judančių detalių, greičiu dėžė atlaiko milžiniškus atstumus ir tiesiog vienos pavaros, vienos bendros smegenys. Viskas padaryta, kad kuo mažiau priežiūros reikalautų elektromobilis. Tai stipriai nurungia konservatyviųjų automobilių gamintojus. Ir tie jų pliusai daug daug prastesni nei minusai.

Atrodo, kad pats nesupratai iš straipsnio, ką norėjo pasakyti inžinierius. Tesla nesipelno taip kaip tiek senieji auto gamintojai. O tu dar drįsti sakyti, kad čia Tesla aukštinimas.

Tai ką Tesla daro yra ateitis. Vienos bendros galingos smegenys, o ne kažkokie šu**kai kiekvienam atskirai.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1179
Reputacija: +136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-21, 12:34 
     
Berserkas rašė:
Tai ką Tesla daro yra ateitis. Vienos bendros galingos smegenys, o ne kažkokie šu**kai kiekvienam atskirai.


Čia aš irgi nematau kažkokio stebuklo/kitaip nei kiti. Neabejoju, kad tas "superkompas" nevaldo visų funkcijų pats "asmeniškai", kad ten irgii koks milijonas atskirų kontrolerių. Tam jau prieš turbūt keliasdešimt metų buvo sugalvota CAN bus(?) sistema, vien tam kad sutaupyti keletą kilometrų kabelių einančių nuo pagrindinio "kompo" iki už kiekvieną funkciją atsakingo kontrolerio kuris jau sėdi pačioj detalėj - ar tai bus veidrodėlis, lango atidarymo mechanizmas ar kuro pompa.
Ar čia mintis, kad va labai kažkaip gudriai sujungė pagrindinį ECU su multimedijos sistema ir kameromis? Nesu tikras ar tai gerai (na, tarkim savo senam kibire aš visai džiaugiuosi, kad niekam nešovė tada į galvą mintis sujungti ECU su kasetniku, ir aš jį galėjau tiesiog pakeisti :))
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3114
Reputacija: +408
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-21, 12:42 
     
HDi rašė:
Čia kažkoks eilinis Teslos aukštinimas, kad viską ką tesla daro, yra zjbs neisigilinant net į privalumus ir trūkumus.


Nežinau, aš nešlovinu ir neaukštinu Teklos, bet ir nesakau, kad šlamštas. Labiau komentaruose sutinku, kurie sako šlamštas ir niekuo nepagrindžia nuomonės - tas keisčiausia.
Aš sakau - o gerai kad kuria tokias sistemas, nes tai ateitis ir neišvengiama. Anksčiau ar vėliau tokie kompai bus visose markėse ir visų markių automobiliai anksčiau ar vėliau bus autonominiai - čia faktas. Tai kodėl nepasidžiaugus tais, kurie jau dabar imasi tą daryti. Taip infrastruktura tam neparuošta, taip įstatmymai neparuošti, taip programinė įranga dar ne tobula. O ar buvo kažkas pasaulyje sukurta iš karto tobulai - ne.
  • +2




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 300
Reputacija: +92
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-02-21, 13:15 
     
Autopilotas ir "Plansete" turi atskiras sistemas, ir sis modulis(autopiloto) pilnai visko tikrai neatlieka.

Ps. Nepamenu kur skaiciau, bet jauciu youtube video maciau, kad tesla eina link bevieliu valdikliu
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-09, 17:46
Pranešimai: 122
Reputacija: +70
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'