Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-03, 14:51 
     
:D :D :D
pasidziaukim:
uzime net 51 vietą
ir cia faktiskai su geriausia rinkoje autopiloto versija...
net kazkokiu nedadarytu hybridu neaplenke... :(
------
mano nuomone jei neprades pilietines visuomenes dauguma REALIAI draust ivaziavimo i labiau sutankintu miestu vidu - nieko doro is tos elektromobilizmo "sviesios ateities" nebus... lengvatos elektromobiliams ir vdv apmokestinimas nieko nekeicia - tik lesas automobilizmo iseikvoja isvis pasaliniams-antraeiliams dalykams.
man asmeniskai noretusi greitesniu pokyciu :( visuomenes daugumos susidomejimas juk ne begalinis. nuslops ir tiek.
  • -2




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4241
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-03, 21:35 
     
AAA000 rašė:
nuslops ir tiek.

Tiki dar kad gali grizti prie VDV? :DDD
  • +1




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 300
Reputacija: +92
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 00:04 
     
Benediktas rašė:
Tiki dar kad gali grizti prie VDV? :DDD

as galvoju, kad elektromobilizmas isplis labiau i individualaus transporto aplamai sunaikinima. :D :D :D va cia tai mane tikrai neramina. kuro ekonomikoje mazesnis monopolizmo laipsnis nei elektros tiekime ir gamyboje. bet ir tai organizuoti parazitai sugebejo smarkiai apziot. o dabartiniu akumu technologines ribos viska labai stabdo... :( :( :(
  • -3


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4241
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 01:14 
     
AAA000 rašė:
:D :D :D
pasidziaukim:
uzime net 51 vietą
ir cia faktiskai su geriausia rinkoje autopiloto versija...
net kazkokiu nedadarytu hybridu neaplenke... :(
------
mano nuomone jei neprades pilietines visuomenes dauguma REALIAI draust ivaziavimo i labiau sutankintu miestu vidu - nieko doro is tos elektromobilizmo "sviesios ateities" nebus... lengvatos elektromobiliams ir vdv apmokestinimas nieko nekeicia - tik lesas automobilizmo iseikvoja isvis pasaliniams-antraeiliams dalykams.
man asmeniskai noretusi greitesniu pokyciu :( visuomenes daugumos susidomejimas juk ne begalinis. nuslops ir tiek.


Kalbant apie hibridus tai tikriausiai turėtum suprasti jog jie daug pigesni kaip ir kiti aukščiau esantys automobiliai, bet tavo buka galva to neišneša.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 02:19 
     
AAA000 rašė:
Benediktas rašė:
Tiki dar kad gali grizti prie VDV? :DDD

kuro ekonomikoje mazesnis monopolizmo laipsnis nei elektros tiekime ir gamyboje

Sita vieta gal gali paaiskint, nes as galiu saules baterijas isirengt ant stogo arba vejo elektrine, bet man nereikia naftos pumpuot ir perdirbt i kura. Tai nesuprantu kodel kure mazesnis monopolis.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 300
Reputacija: +92
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 02:27 
     
AAA000 rašė:
as galvoju, kad elektromobilizmas isplis labiau i individualaus transporto aplamai sunaikinima. :D :D :D va cia tai mane tikrai neramina

Kuo vdv variklio pakeitimas elektriniu itakoja individualaus transporto sunaikinima? Ir kodel turetu buti sunaikintas individualus transportas? Kuo pagristi sitie tavo svarstymai?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 300
Reputacija: +92
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 10:04 
     
Benediktas rašė:
Sita vieta gal gali paaiskint, nes as galiu saules baterijas isirengt ant stogo arba vejo elektrine, bet man nereikia naftos pumpuot ir perdirbt i kura. Tai nesuprantu kodel kure mazesnis monopolis.

del mobilumo ir koncentracijos.
DABARTINEJ SITUACIJOJ tu gali pvz turet sakykim backa kuro. nu sakykim 20 tonu kuro atsarga. ir ja visaip skaidyt i mazesnius kiekius. parduot - mainyt i kazka - paslept ir t.t. ta prasme tai likvidus, koncentruotas ir mobilus kapitalas. ir kartu energetinio resurso galimybe - jei degint paciam. ir galimybes ji panaudot ir verte smarkiai krenta naikinant visa VDV pramone :D cia yra gyvybingos ekonomikos dalies naikinimas. tu prarandi sitas galimybes - nes jos paremtos butent VDV.
daug prastesnis ekvivalentas sakykim butu malkos. su savo namu gamybos lipdymo peciais - kur jas gali
"suvartot". labai zemu lygiu :)
tai va - kai masiskai uzdraus VDV vystyma (cia tik laiko klausimas galima sakyt) - teliks nebent primityvus VDV varikliai ir visa situacija nusmuks iki mazdaug situacijos lygio - kaip su malkom :D nu kaip vos ne bevertis dalykas ir verte tik jei tu stambus miskavaldys. o zeme juk baigtinis resursas.
su saules baterijom visa ta turi daug labiau apribotom salygom nei su kuru tinkamciu VDV. tave kontroliuos taip pat pvz per zemes valdyma ir pan. tai fotovolto energijos rusis mazdaug malku situacijos lygyje. kol nera normaliu - kompaktisku ir patikimu akumuliatoriu technologiju - kuro ekonomikos (paremtos VDV naudojimu) lygio niekaip nepasieks. o akumuliatoriu gamyba velgi - papildoma kontrole ir stabdymai. kas kad susipirksi saules bateriju asmenini parkeli :D ten VARTOJIMO sprendimai visgi dar labai brangus. elektromobilis pilvertiskai kaip buvo neissprendzia - tik dalinai apsprendzia. as nekalbu vien tik apie nuvaziuojama atstuma ir ikrovimo problemas. i daugiau aspektu reikia ziuret.
sutinku tik kad technologinis suolis tikrai nemazas. pirminis resursas atpigo ir dar tapo ATSINAUJINANTIS. bet kolkas nepakankamai kaip visuma sprendimu. nes visa kita iranga dar neisvystyta reikiamu lygiu kaip su VDV.
-------
Benediktas rašė:
Kuo vdv variklio pakeitimas elektriniu itakoja individualaus transporto sunaikinima? Ir kodel turetu buti sunaikintas individualus transportas? Kuo pagristi sitie tavo svarstymai?

tiesiog plis labiau monopolizuotos rusys. reikes dar sudetingesniu keliu, panasesniu i gelezinkelius, rozeciu statymo infrastruktura tures but, ir viso to islaikymo. taigi mes ir mokesim :D klausimas ar visumoje tai bus pigiau :D :D :D akumai vis dar neatsiperka - deja...
palyginus su VDV technologija - tu is bedos gali ir varikli pasigamint ir kura uzsiaugint :D nu sakykim 100 zmoniu bendruomenes atzvilgiu jau kaip ir galetum atkurt. ziurint i atsinaujinancius - cia ir 1000 zmoniu bendruomenes gali nepakakt. o ziurint i akumus - tai situacija tokia kad net ir 100000 bendruomene gali but nepajegi susidorot... va cia deja ziaurus technologinis minusas. o bendra technologine verte visada matuojama pagal silpniausia grandi.
--------
ka nors supratai? :D :D :D
-------------------------
hybridus tu neteisingai vertini... jie beprasmiai - jei is anksto masiskai uzdraust VDV. taigi visas vystymo pastangas automatiskai nubraukia... nes idiotai "renkasi" net nepabande visu galimybiu - nors visas sektorius daug labiau turi potencialo uz neprognozuojamus akumus - kurie beveik issiseme technologiskai :D :D :D
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4241
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 10:35 
     
na su VDV turbut kasdien susimetam ant tokio buto pildami baka:
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... llion.html

Negi gaila...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4211
Reputacija: +1314
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 12:08 
     
Kažkaip man tavo pasakojimas atrodo labai mažai turi sąlyčio su realybe.
AAA000 rašė:
DABARTINEJ SITUACIJOJ tu gali pvz turet sakykim backa kuro. nu sakykim 20 tonu kuro atsarga. ir ja visaip skaidyt i mazesnius kiekius. parduot - mainyt i kazka - paslept ir t.t. ta prasme tai likvidus, koncentruotas ir mobilus kapitalas. ir kartu energetinio resurso galimybe - jei degint paciam. ir galimybes ji panaudot ir verte smarkiai krenta naikinant visa VDV pramone :D cia yra gyvybingos ekonomikos dalies naikinimas. tu prarandi sitas galimybes - nes jos paremtos butent VDV.


Kam aš norėčiau tą daryti? Kam 95% piliečių norėtų nusipirkti kuro ir jį slėpti, dalinti, mainyti. Kokioje situacijoje tai tampa pranašumu prieš elektrą? Atrodo, lyg kalbėtum apie tai, kas geriau karo ar apokalipsės sąlygomis. Bet to nėra, tau neapsimoka sandėliuot pačiam kuro, nes nuvažiuoji į degalinę ir nusiperki, už kiek monopolistai siūlo (tik jie ją turi, perdirba, užtikrina kokybę, sertifikuoja ir t.t.). O elektrą iš saulės ir vėjo, gali gauti praktiškai visame žemės rutulyje ir tik savo žemės sklype - jei jau norint būti visiškai nepriklausomu nuo šaltinio. Be to, jei kaip sakai bendruomenei, galima pasigaminti

AAA000 rašė:
palyginus su VDV technologija - tu is bedos gali ir varikli pasigamint ir kura uzsiaugint :D nu sakykim 100 zmoniu bendruomenes atzvilgiu jau kaip ir galetum atkurt. ziurint i atsinaujinancius - cia ir 1000 zmoniu bendruomenes gali nepakakt. o ziurint i akumus - tai situacija tokia kad net ir 100000 bendruomene gali but nepajegi susidorot... va cia deja ziaurus technologinis minusas. o bendra technologine verte visada matuojama pagal silpniausia grandi.

Vėl kalbi apie apokalipsės sąlygas, lyg žmonių gentims reiktų iš naujo patiems susikur vdv variklį, išsigryninti kurą :)
Bet ar yra tokios sąlygos? Ne. Yra laisva rinka ir fotoelemntų gamintojas ne vienas ir akumuliatorių gamintojas ne vienas ir elektoros variklio sandara niekam ne paslaptis. Tad jokioms bendruomenėms
nėra būtinybės gamintis. Kur dabar tos 100 žmonių bendruomenės - kodėl jos neužvaldė rinkos, juk pasak tavęs, būtų pigiau gamintis kurą kaimams, kur 100 darbingų žmonių? :)
Ar tu užrūkęs kažko komentarus rašai? :) Tu lygink ne apokalipsės sąlygomis, o laisvos rinkos, kurioje gyvename -yra konkurencija, kas pagamins pigesnius fotoelementus ir akumuliatorius, elektros variklius.

AAA000 rašė:
tai va - kai masiskai uzdraus VDV vystyma (cia tik laiko klausimas galima sakyt) - teliks nebent primityvus VDV varikliai ir visa situacija nusmuks iki mazdaug situacijos lygio - kaip su malkom :D nu kaip vos ne bevertis dalykas ir verte tik jei tu stambus miskavaldys. o zeme juk baigtinis resursas.

Uždraus, nes dar ir diversifikuojama rinka su elektromobiliais. Didžiausią vertę ir monopolį gauna valstybės, kurios turi ir eksportuoja naftą, o visi kiti turi pirkti už kainą, kurie ją pasiūlys. Dar klausimas, kaip tos valstybės panaudoja paskui tuos pinigus (Venesuela, Rusija).
Be to VDV varikliai nėra primityvūs - nepalyginamai lengviau pagaminti nuo 0 elektros variklį, nei VDV. Iš čia ir mažesnė tikimybė, kad kažkas suges eletros variklyje.



AAA000 rašė:
daug prastesnis ekvivalentas sakykim butu malkos. su savo namu gamybos lipdymo peciais - kur jas gali
"suvartot". labai zemu lygiu :)

Su malkom sutinku, jei dėl namų šildymo, užtenka turėti savo mišką, telieka pasigamninti malkas ir namuose bus šilta. Bet prie ko čia automobiliai?

AAA000 rašė:
su saules baterijom visa ta turi daug labiau apribotom salygom nei su kuru tinkamciu VDV. tave kontroliuos taip pat pvz per zemes valdyma ir pan. tai fotovolto energijos rusis mazdaug malku situacijos lygyje.

Gerai, sakykim tu esi ta 100 žmonių bendruomenė, apie kurią kalbėjai, kuri iš rapsų ar kitų augalų gamina biodegalus sau. Reiškia reikia jiems sandėlių, perdirbimo cechų - ar jie ore kabos? Ar ne kontroliuos jų per žemės valdymą? Jei lyginam, tai lyginam vienodai.

AAA000 rašė:
kol nera normaliu - kompaktisku ir patikimu akumuliatoriu technologiju - kuro ekonomikos (paremtos VDV naudojimu) lygio niekaip nepasieks. o akumuliatoriu gamyba velgi - papildoma kontrole ir stabdymai. kas kad susipirksi saules bateriju asmenini parkeli :D ten VARTOJIMO sprendimai visgi dar labai brangus.

AAA000 rašė:
sutinku tik kad technologinis suolis tikrai nemazas. pirminis resursas atpigo ir dar tapo ATSINAUJINANTIS. bet kolkas nepakankamai kaip visuma sprendimu. nes visa kita iranga dar neisvystyta reikiamu lygiu kaip su VDV.

Tesla jau testuoja baterijas, kurių talpa nukrenta keliais procentėliais per milijoną mylių. Tai gi viskas jau ne už kalnų. Ir kainos tuoj susilygins su VDV automobiliais. Jei saulės energetika ar vėjo pagal tave neapsimokama, tai kodėl vis daugiau netgi Lietuvoje matosi jos įrengtos? Jie nemoka skaičiuoti ar kas?

AAA000 rašė:
elektromobilis pilvertiskai kaip buvo neissprendzia - tik dalinai apsprendzia. as nekalbu vien tik apie nuvaziuojama atstuma ir ikrovimo problemas. i daugiau aspektu reikia ziuret.

Žiūrime daugiau aspektų - kaip žymiai švaresnis oras miestuose (mažiau susirgimų, didesnis komfortas), galimybė pasikrauti automobilį namuose per naktį.

AAA000 rašė:
Benediktas rašė:
Kuo vdv variklio pakeitimas elektriniu itakoja individualaus transporto sunaikinima? Ir kodel turetu buti sunaikintas individualus transportas? Kuo pagristi sitie tavo svarstymai?

tiesiog plis labiau monopolizuotos rusys. reikes dar sudetingesniu keliu, panasesniu i gelezinkelius, rozeciu statymo infrastruktura tures but, ir viso to islaikymo. taigi mes ir mokesim :D klausimas ar visumoje tai bus pigiau :D :D :D akumai vis dar neatsiperka - deja...


Kodėl plis labiau monopolizuotos rūšys? Visi gamintojai, kurtie dabar gamina VDV pereis ant elekrinių gamybos, plius dar atsiras naujų ir jie atsiranda - nes paprasčiau pagaminti, nei VDV automobilį. Nežinau, kuo pagrįsta tokia tavo išvada.

Kodėl reikės dar sudėtingesnių kelių? Kuo VDV pakeitimas elektriniu prašo sudėtingesnių kelių? :) Jau dabar žmonės važinėja eletromobiliais tais pačiais keliais ir džiaugiasi.

Kuo tave gasdina rozeciu statymo infrastruktura? O degalinėms, kuro tiekimui nereikia infrastruktoros? Dar klausimas, kurioms sunaudojama daugiau energijos.

Ar tikrai akumai neatsiperka, jei nuvažiuoja milijoną mylių ir talpa nukrenta keliais procentais? VDV nėra eksploatacijos išlaidų?

Iš kur toks noras pritemti vartojimo rinką prie postapokaliptinės lyginant kurą, gamybą ir ginti naftos pramonę? Juk nafta baigis ir jos kaina tik kils jos resursams mažėjant, jei laiku nepereisime ant saulės, vėjo, branduolinės ir akumuliatorių. Jau tas laikas atėjo, kai reikia pereidinėti. Technologijos jau yra - milijonas mylių ir keli % nusidėvėjimo.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 300
Reputacija: +92
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 12:19 
     
Aš manau, kad už VDV variklį lengviau būtų garo mašina padaryti. Tiek anglis lengviau būtų gauti. Vietoj 100 žmonių bendruomenės užtektų gal net 10 jeigu savo srityse profai.
  • +1


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 13:18 
     
Berserkas rašė:
Aš manau, kad už VDV variklį lengviau būtų garo mašina padaryti. Tiek anglis lengviau būtų gauti. Vietoj 100 žmonių bendruomenės užtektų gal net 10 jeigu savo srityse profai.

Tai kodėl to niekas nedaro? Ir tu matai realybę, kaip postapokaliptinę, po kokio branduolinio karo ar asteruodo nukritimo?
Žmonės, juk 21a jau. Kam fizika, matematika, chemija, IT?
  • +1




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 300
Reputacija: +92
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 16:29 
     
Benediktas rašė:
Berserkas rašė:
Aš manau, kad už VDV variklį lengviau būtų garo mašina padaryti. Tiek anglis lengviau būtų gauti. Vietoj 100 žmonių bendruomenės užtektų gal net 10 jeigu savo srityse profai.

Tai kodėl to niekas nedaro? Ir tu matai realybę, kaip postapokaliptinę, po kokio branduolinio karo ar asteruodo nukritimo?
Žmonės, juk 21a jau. Kam fizika, matematika, chemija, IT?


Čia sarkazmas buvo.

Dar tegul vietoj lėktuvų pradeda šnekėti apie būriavimą mediniais laivais.
  • +1


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 17:24 
     
Benediktas rašė:
Tesla jau testuoja baterijas, kurių talpa nukrenta keliais procentėliais per milijoną mylių. Tai gi viskas jau ne už kalnų. Ir kainos tuoj susilygins su VDV automobiliais.


Kaip tyčia jau prieš 5m rinkomės kibiriuką - kaip čia dabar pirkt vdv, kai tuoj tuoj, ne už kalnų elektra - tai jis jau baigia ir susivažinėt, o tas tuoj tuoj neatėjo :)
Reikia vėl rinktis į ką keisti - ir vis dar nėra ką paimt, be paspirtukų realiai naudingo daugiau nieko faktiškai ir neatsirado (elektriniai vis dar neadekvačiai brangūs, tokie patys liūdni atstumai, nesveikai nulegvinti ir t.t. ir pan)... Gal kiek daugiau hibridų, bet jų atsiperkamumas irgi miglotas, ypač kai mašinos reikia ne tik po kaimą trintis.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3204
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 17:41 
     
kestutisz rašė:
Benediktas rašė:
Tesla jau testuoja baterijas, kurių talpa nukrenta keliais procentėliais per milijoną mylių. Tai gi viskas jau ne už kalnų. Ir kainos tuoj susilygins su VDV automobiliais.


Kaip tyčia jau prieš 5m rinkomės kibiriuką - kaip čia dabar pirkt vdv, kai tuoj tuoj, ne už kalnų elektra - tai jis jau baigia ir susivažinėt, o tas tuoj tuoj neatėjo :)
Reikia vėl rinktis į ką keisti - ir vis dar nėra ką paimt, be paspirtukų realiai naudingo daugiau nieko faktiškai ir neatsirado (elektriniai vis dar neadekvačiai brangūs, tokie patys liūdni atstumai, nesveikai nulegvinti ir t.t. ir pan)... Gal kiek daugiau hibridų, bet jų atsiperkamumas irgi miglotas, ypač kai mašinos reikia ne tik po kaimą trintis.

Tai aišku šiai dienai Lietuvoje kol kas VDV prieinamiausi, ypač ne nauji. Dar gal hibridai. Bet Amerikojen ir kai kur Europoje situacija kitokia. O, kaip tau AAA000 fantazijos?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 300
Reputacija: +92
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 20:32 
     
kestutisz rašė:
Benediktas rašė:
Tesla jau testuoja baterijas, kurių talpa nukrenta keliais procentėliais per milijoną mylių. Tai gi viskas jau ne už kalnų. Ir kainos tuoj susilygins su VDV automobiliais.


Kaip tyčia jau prieš 5m rinkomės kibiriuką - kaip čia dabar pirkt vdv, kai tuoj tuoj, ne už kalnų elektra - tai jis jau baigia ir susivažinėt, o tas tuoj tuoj neatėjo :)
Reikia vėl rinktis į ką keisti - ir vis dar nėra ką paimt, be paspirtukų realiai naudingo daugiau nieko faktiškai ir neatsirado (elektriniai vis dar neadekvačiai brangūs, tokie patys liūdni atstumai, nesveikai nulegvinti ir t.t. ir pan)... Gal kiek daugiau hibridų, bet jų atsiperkamumas irgi miglotas, ypač kai mašinos reikia ne tik po kaimą trintis.


Tik kokiais 2023m. didieji auto gamintojai pradės normaliai gaminti elektrinius automobilius
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 22:21 
     
kestutisz rašė:
Benediktas rašė:
Tesla jau testuoja baterijas, kurių talpa nukrenta keliais procentėliais per milijoną mylių. Tai gi viskas jau ne už kalnų. Ir kainos tuoj susilygins su VDV automobiliais.


Kaip tyčia jau prieš 5m rinkomės kibiriuką - kaip čia dabar pirkt vdv, kai tuoj tuoj, ne už kalnų elektra - tai jis jau baigia ir susivažinėt, o tas tuoj tuoj neatėjo :)
Reikia vėl rinktis į ką keisti - ir vis dar nėra ką paimt, be paspirtukų realiai naudingo daugiau nieko faktiškai ir neatsirado (elektriniai vis dar neadekvačiai brangūs, tokie patys liūdni atstumai, nesveikai nulegvinti ir t.t. ir pan)... Gal kiek daugiau hibridų, bet jų atsiperkamumas irgi miglotas, ypač kai mašinos reikia ne tik po kaimą trintis.


Žiūri naują ar seną pirkti? Jei seną, tai aišku, kad EV nėra, nes juos išgraibsto ir kaina nekrenta. Jei naują, kodėl nėra? Yra. Hyundai Kona pvz labai smagus reikalas ir 80% žmonių užtenka akumo.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14702
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2426
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-05, 12:01 
     
immortallt rašė:
Žiūri naują ar seną pirkti? Jei seną, tai aišku, kad EV nėra, nes juos išgraibsto ir kaina nekrenta. Jei naują, kodėl nėra? Yra. Hyundai Kona pvz labai smagus reikalas ir 80% žmonių užtenka akumo.


Naują. Net pasitikrinau kad gal ką praleidau. Ne. Vis dar viskas blogiau su elektra:

Padori Kona versija (minimali "nuo 17k" kurios niekas nepirktų, nebent teleloto):
1.6 T-GDI 4WD Comfort 4Edition 7DCT (AT) 130hp - 22 990

Minimali elektrinė:
Electric 39 kW*h Comfort AT 136 hp - 35 990

Tas pats su tarkim Nissan - minimalus Leaf už 35 ar prifarširuotas Qashqai už 23?
Peugeot 2008 beveik su viskuom už 23 (kur e-2008 dar tik nusimato greitu metu irgi nemažiau 35+)?
Tesla? (įskaičiuojam dar traliuką iki artimiausio dilerio?)

Ir dar ne tik kaina, su visais turėsi galvot kaip kažkur rimčiau nuvažiuot, ne tik planuot atsipirkimą numetant stovėt kur po šimašiaus langais...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3204
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-05, 12:25 
     
kestutisz rašė:
immortallt rašė:
Žiūri naują ar seną pirkti? Jei seną, tai aišku, kad EV nėra, nes juos išgraibsto ir kaina nekrenta. Jei naują, kodėl nėra? Yra. Hyundai Kona pvz labai smagus reikalas ir 80% žmonių užtenka akumo.


Naują. Net pasitikrinau kad gal ką praleidau. Ne. Vis dar viskas blogiau su elektra:

Padori Kona versija (minimali "nuo 17k" kurios niekas nepirktų, nebent teleloto):
1.6 T-GDI 4WD Comfort 4Edition 7DCT (AT) 130hp - 22 990

Minimali elektrinė:
Electric 39 kW*h Comfort AT 136 hp - 35 990

Tas pats su tarkim Nissan - minimalus Leaf už 35 ar prifarširuotas Qashqai už 23?
Peugeot 2008 beveik su viskuom už 23 (kur e-2008 dar tik nusimato greitu metu irgi nemažiau 35+)?
Tesla? (įskaičiuojam dar traliuką iki artimiausio dilerio?)

Ir dar ne tik kaina, su visais turėsi galvot kaip kažkur rimčiau nuvažiuot, ne tik planuot atsipirkimą numetant stovėt kur po šimašiaus langais...


As cia pritarsiu. Ieskau naujos masinos, ir man reikia siek tiek didesnes - mazdaug tiguan pagal dydi butu pats tas. Bandziau neseniai sita nauja Tyota Rav4 hibrida - principe, turbut vienas is geriausiu ne premium klases hibridu. Kaina man kaip ir tinka, atrodo gerai (ypac su ta tamsiai zalia spalva), Toyotos patikimumas, ir tt - ir viena didele problema. 2.5l atmosferikas + kazkoks ten el variklis generuoja 220+ ag, o dinamikos - nulis. Sanaudos - net nepanasios i deklaruojamas. Zodziu sumoki uz hibrida, o vaziuoji prasciau ir brangiau nei kad su dyzeliu. Jeigu ziuret i visiskai elektrini - tai bet kokiu atveju reikia dadet kokia 10k pinigu, ir eit i kompromisa del dydzio. Sedziu dabar ir galvoju, gal palaukt dar kokius metus ar du tikintis pamatyt kazka visiskai elektrinio uz priimtina kaina. Arba spajut i viska, imt koki Tiguana dar penkiem metam, ir ramiai sau bezdet. I senamiesti su masina vistiek nevaziuoju.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 457
Reputacija: +321
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'