Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-03, 13:47 
     
sveikintinas ir labai ekologiskas sprendimas. musu debilams su "eko automobiliu mokesciais" ir kibiru standarto fanatams reiketu pasimokint, kaip reikia kamsciu ir tarsos problemas sprest. REALIAI sprest.
nes Liuksemburge visuomenes mokescius investuoja i sprendimus. o Lietuvoje tokius pacius visuomenes mokescius isleidzia debilizmo propagavimui ir eko reklamos propagandos supazindimui su visuomene. taip sakant valdisko debilizmo adaptacijai ir integracijai...
  • 0




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4147
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-03, 15:19 
     
Liuksemburgas - tai praktiškai Vilniaus miestas su Vilniaus rajonu (plotas/gyventojų skaičius). Įvesti nemokamą transportą tik dalyje tokio dydžio šalies nelogiška. Estai tai jau nuo 2013 Taline padarė (ir plečia į kitas savivaldybes).
  • +2




Užsiregistravo: 2011-01-20, 00:55
Pranešimai: 103
Reputacija: +34
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-03, 17:59 
     
Is kur technologijos.lt traukia tokius autorius? Autoriau, apie Estija pasidomek!
  • 0



Paskutinį kartą redagavo zet 2020-03-04, 17:50. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1158
Reputacija: +221
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-03, 20:11 
     
Šiaip nemokamas viešasis transportas yra didžiausia klaida:
1. Viešuoju transportu nesinaudojama ne dėl to, kad jis brangus.
2. Viešojo transporto naudojimas stipriai priklauso nuo kokybės, o viešojo transporto kokybė priklauso nuo finansavimo.
3. Kaip manote, kaip keičiasi dalykų, kurie patampa nemokami, finansavimas ilgu laikotarpiu? Nu pvz., lietaus kanalizacija Vilniuje? Kažkada padarė, buvo nemokama, niekas neskyrė tam pinigų, niekieno atsakomybė nebuvo ir kas gavosi? Pradėjo atskiros vietos skęsti. Priskyrė atsakomybę, įvedė mokestį, už kurį dabar ne tik vykdo valymus lietaus nuotekų sistemų reguliariai, bet ir tinklo plėtrą.

Taigi geriau nemokamas viešasis transportas, ar naujesnis transportas su platesniu tinklu?
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14591
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2359
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 14:48 
     
Immortal, matosi visai nesidomėjai kaip sekėsi Talinui su nemokamu viešuoju transportu. Jie ne tik kad neprarado pajamų, bet dar ir daugiau surinko pajamų. Ir joks sektorius ar jo kokybė dėl to nesuprastėjo. Kaip tai pavyko? Jie padarė nemokamą transportą tik Taline registruotiems gyventojams. Padaugėjo registruotų gyventojų mieste, o su jais ir miesto pajamos.
Pažiūrėkit į Vilnių, kiek ten registruotų, o kiek gyvena, dirba, o mokesčiai plaukia į kitus miestus, nes jie registruoti ten...
  • +1




Užsiregistravo: 2020-03-04, 14:36
Pranešimai: 0
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 20:37 
     
zilvi.nas rašė:
Immortal, matosi visai nesidomėjai kaip sekėsi Talinui su nemokamu viešuoju transportu. Jie ne tik kad neprarado pajamų, bet dar ir daugiau surinko pajamų. Ir joks sektorius ar jo kokybė dėl to nesuprastėjo. Kaip tai pavyko? Jie padarė nemokamą transportą tik Taline registruotiems gyventojams. Padaugėjo registruotų gyventojų mieste, o su jais ir miesto pajamos.
Pažiūrėkit į Vilnių, kiek ten registruotų, o kiek gyvena, dirba, o mokesčiai plaukia į kitus miestus, nes jie registruoti ten...


Bet pajamų papildomų juk iš niekur neatsirado, tiesiog GPM perskirstytas buvo ir buvo prarastos pajamos už bilietus. Galbūt GPM padidėjimas ir atsvėrė pajamų už bilietus netekimą, bet visos šalies mastu tai neveiktų. O straipsnis juk būtent apie tai, kad šalis padarė nemokamą transportą. Įvedus nemokamą transportą GPM surinkimas šalies mastu nepasikeistų, tiesiog būtų prarandamos pajamos už bilietus. Negana to, stipriai kristų surenkamos pajamos iš kuro akcizo.
Grįžtant prie Vilniaus, jeigu Vilnius staiga imtų surinkt gerokai daugiau GPM, o kituose miestuose GPM sutrinkimas sumažėtų, labai greitai Vilniuj būtų sumažintas % atitenkančio GPM. Juk ir dabar Vilnius yra donoras, didelė dalis surenkamo GPM Vilniuje yra perskirtoma kitiems miestams.
  • +2




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 625
Reputacija: +401
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 22:46 
     
Ne ne, jam tiesiog iš oro pasidaugino pinigų. Tam kad Talinas pilkos linijos būdais atsikovojo pinigus, kurie jiems ir taip priklauso, tai nereiškia, kad tai sukūrė pinigų.

O kitas klausimas, kas bus po 5 metų, kai visi pripras? Ir kiek iš jūsų nevažiuojate viešuoju, nes jis per brangus, t.y. 20€ mėnesiui neturite iš ko mokėti, bet važinėjate automobiliu, kurio vienas kuro bakas kainuoja 40€, nes 40€ mažiau nei 20€? :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14591
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2359
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 23:24 
     
Pasižiūrėkit tyrimus. Taline didesnė dalis, persėdusių į VT, buvo pėstieji, kurie vietoje ėjimo pradėjo važiuot po vieną-dvi stoteles. Automobilių srauto tai beveik nesumažino, o būtent tai yra vienas iš pagrindinių uždavinių, kodėl buvo VT padarytas nemokamas. Pinigų surinkti jis nepadės (ne visi neprisiregistravę galės ar norės registruotis, nes ne visi naudosis VT; išlaidos išlaikymui išaugs dvigubai (Vilniuje 50% sumos gaunama iš bilietų); biški padidėjus naudotojų skaičiui reikės didesnio finansavimo; reikės daugiau kontrolės asocialių asmenų atžvilgiu).

Vilniuje buvo atlikta gyventojų apklausa dėl VT. Pagrindiniais punktais, kurie paskatintų persėsti, buvo nurodyti:
- greitis
- patogumas
- patikimumas
- įvaizdžio patrauklumas

Kaina buvo 4-6 vietose.

--

O apskritai Lietuvoje viešojo transporto beveik nėra. Turi Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, o visur kitur yra visiškai liūdna. Važiuoja vienas autobusas kas tris valandas. Koks čia viešasis transportas? Jeigu nesugebama jo sukurti ir finansuoti, net kai renkamos lėšos už bilietus, tai ką kalbėt apie nemokamą?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3285
Miestas: Vilnius
Reputacija: +879
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-04, 23:42 
     
Kaina aktuali nebent tiems, kas ir taip važinėja VT, tiems kas važinėja privačiais automobiliais, jei kaina būtų aktuali, neturėtų nuosavo automobilio.

O kaip gali būti viešasis transportas ten, kur vos ne vienkiemiai? Dažnai lyginamasi su viešuoju transportu su vakarais, tik šalia niekad nenorit parašyti koks yra gyventojų tankis. Pasirodys, kad jų mažieji miesteliai apgyvendinti tankiau nei Vilnius.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14591
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2359
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-05, 01:22 
     
immortallt rašė:
Kaina aktuali nebent tiems, kas ir taip važinėja VT, tiems kas važinėja privačiais automobiliais, jei kaina būtų aktuali, neturėtų nuosavo automobilio.

O kaip gali būti viešasis transportas ten, kur vos ne vienkiemiai? Dažnai lyginamasi su viešuoju transportu su vakarais, tik šalia niekad nenorit parašyti koks yra gyventojų tankis. Pasirodys, kad jų mažieji miesteliai apgyvendinti tankiau nei Vilnius.

demagogija prasideda :D
tai dabar jau Lietuva prastai apgyvendinta - reikia imt is Viniaus tankumo pvz - ane? gerai - padarom masini iskelima is Vilniaus tokiu troliu kaip tu - kad butu islygintas Lietuvos tankumas :D :D :D as uz :D :D :D laukuose lizdiniu-kvadratiniu budu isbarstysim. ir kamsciai isnyks, ir uzterstumo problema. iskart viskas issispres ir bus lygybe. ir daunu teisingumas nugales...
----------
reikia ne bilietus viesam transportui ivedinet - nes tai visiskai neefektyvu. efektyviau apskaiciuot butina komforto ir prieziuros lygi. ir paskirt tam finansavima is privalomuju mokesciu. tam ir yra PVM. tai yra kaip vartojimo apibilietavimas. o transportas yra viena is butinuju vartojimo paslaugu. ir visi gauna paslauga "nemokamai", o daugiau naudojasi tik pakankamo sutankinimo gyventojai. ir nera cia ko issikalinet su "pagerintu komfortu". va uz tai jau reikia susimoket asmeniskai. ar per bilietavima. uz papildoma, bet nebutina komforta. jei gyventoju retumas nukrenta - ten viesa "nemokama" transporta naikini ir atiduodi verslui. be apribojimu. o visas tas zonas, be vieso transporto leidi neapmokestintai naudotis ir su individualiu transportu. o ten kur viesas "nemokamas" - apribojimai vdv tarsai ir vezeju verslui mokesciai. kurie ir dengia tankumo sukeliamas problemas. va taip turi but. visur aiskios priklausomybes pagal realia situacija. nes pinigu yra visada - jei yra gyventoju. bet ju kiekis kinta. paimt per daug irgi negalima - nes cia jau valstybinis apiplesinejimas gaunasi. blogoves valstybe darosi.
o ne kaip dabar - uzplaukia po pagiriu nerealios "idejos" - davai nauja mokesti ivedam ir svaistysim belenkaip bet kam... pirmiausia reikia butent ir numatyt kaip bus skirstoma ir kas kiek kainuos ir koks paslaugos lygis racionalu. o ne ufonautu "noru" pildymai - nes "musu" daug ir mes norim to ir ano... su kosminais laivais tarp dvieju kaimu skraidyt ir teslom su posche vazinet...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4147
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'