Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokslas » Įdomusis mokslas
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-21, 21:25 
     
nesuprantu ka jie cia syka del sprendimu priemimo? DI pavadinimas yra neteisingas. is esmes ten sukurta tik skaiciavimo masinos su logine sistema ir integruotom apribojanciom taisyklem. dabar kinta tik vienas parametras - logines sistemos sudetingumas. o apribojancias taisykles visada galesi pridet arba ismest. cia straipsnis apie tai - kad ismeta kokia apribojancia taisykle ir gauna geresni rezultata nei tikejosi... ir apsisika, kad jis geresnis :D
sapaliones kazkokios...
  • 0




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3992
Reputacija: -325
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-21, 21:44 
     
absurdiska lyginti sachmatu zaidima su Starcraft2.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-03-10, 18:35
Pranešimai: 25
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-21, 22:49 
     
Na SC2 realiai nečiupinėjau (pačioj pradžioj kažkokią kreivai laužtą versiją). Bet Kiek grajindavom SC1 tai pergalę lemdavo du dalykai, strategija ir sugebėjimas valdyti unitus. Strategija lieka strategija, bet DI turi pranašumą vien tame, kad jis realiai vienu metu yra visur. o ne toje dalyje kuri yra ekrane, gali realiai paskirtyt resursus, gali valdyti kovojančius unitus ir tt ko žmogus fiziškai negali atlikti..
  • +2




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2697
Reputacija: +1174
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-22, 12:00 
     
SaMaras rašė:
Na SC2 realiai nečiupinėjau (pačioj pradžioj kažkokią kreivai laužtą versiją). Bet Kiek grajindavom SC1 tai pergalę lemdavo du dalykai, strategija ir sugebėjimas valdyti unitus. Strategija lieka strategija, bet DI turi pranašumą vien tame, kad jis realiai vienu metu yra visur. o ne toje dalyje kuri yra ekrane, gali realiai paskirtyt resursus, gali valdyti kovojančius unitus ir tt ko žmogus fiziškai negali atlikti..


Dėl "fizinio atlikimo" tai manau ten sąlygos vienodos - visiem vienodas matomas langelis, t.y. čia nėra tas "AI" kur paprastai imituoja priešininką tipiniam žaidime, šitas "AI" irgi daro ir scrollinimą, ir unitų klickinimą per standartinį klientą, standartiniame serveryje. Aišku, su informacija apie unitus jau kiek nesąžininga, nes programa nepamirš nė vieno savo unito/aplinkos, nebūtina viską jau "matyti" kad nuspėti situaciją, ypač kai žmogų galima tiesiog trikdyti ir išblaškyti kokiais nors neesminiais veiksmais, dėl ko jis turės fokusuotis į kažkokius atskirus plotus pamesdamas vaizdą. Nors tikrai mačiau šachmatininkų kuriem lentos nereikia, jie ten puikiai atsimena kas kur, tai tikiu kad profesionalus žaidėjas irgi neapsiriboja vien tuo ką mato :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3122
Reputacija: +410
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-22, 13:41 
     
labai svarbu yra kiek judesiu per minute galima zaidziant atlikti, zaidejai atlieka mazdaug 250-300 judesiu pro minute, (APM)
o ID gali atlikti desimtis tukstanciu judesiu...
absurdiska tai lyginti
  • 0




Užsiregistravo: 2019-03-10, 18:35
Pranešimai: 25
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-22, 15:41 
     
O apibendrinant temą, tai kam mums SC2, kai yra Brood War (SC1) :D
  • 0


_________________
stars will never align for you



Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 968
Reputacija: +371
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-22, 16:29 
     
Tomasziukas rašė:
labai svarbu yra kiek judesiu per minute galima zaidziant atlikti, zaidejai atlieka mazdaug 250-300 judesiu pro minute, (APM)
o ID gali atlikti desimtis tukstanciu judesiu...
absurdiska tai lyginti


Kiek supratau veiksmu kiekis DI buvo apribotas atliko nedaug nei gali zmogus. Kuo skyresi taktika nuo zmogaus tai tuo, kad itin daug herrasement'o dare, multitaskino atakas gerai, nemokejo barikaduotis, t.y. palikdavo tarpus ir priesininkas galedavo ieit, bunkeriu pozicijos prastos, nemokedavo ivertint rizikos gresmes tobulai (atsaukdavo armija kad gintu jei vienas zerglingas herassment dare), naudojo itin ivairiaspalves armijos kompozicijas kuriu profai nenaudoja, bei beveik tobulas micro kuriuo paeme.
  • 0


_________________
Don't worry. Jeb taught me this.



Užsiregistravo: 2010-04-01, 17:53
Pranešimai: 1476
Reputacija: +53
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-23, 00:32 
     
Myslius rašė:
Tomasziukas rašė:
labai svarbu yra kiek judesiu per minute galima zaidziant atlikti, zaidejai atlieka mazdaug 250-300 judesiu pro minute, (APM)
o ID gali atlikti desimtis tukstanciu judesiu...
absurdiska tai lyginti


Kiek supratau veiksmu kiekis DI buvo apribotas atliko nedaug nei gali zmogus. Kuo skyresi taktika nuo zmogaus tai tuo, kad itin daug herrasement'o dare, multitaskino atakas gerai, nemokejo barikaduotis, t.y. palikdavo tarpus ir priesininkas galedavo ieit, bunkeriu pozicijos prastos, nemokedavo ivertint rizikos gresmes tobulai (atsaukdavo armija kad gintu jei vienas zerglingas herassment dare), naudojo itin ivairiaspalves armijos kompozicijas kuriu profai nenaudoja, bei beveik tobulas micro kuriuo paeme.


Esmė, kad labai daug žaidėjo atliekamų veiksmų yra beprasmiški, gal tik 20% kažkokią realią įtaką daro, visą kitą spaudinėjimas kad nepraleist cooldown momentų.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-02-24, 23:13
Pranešimai: 24
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-23, 03:52 
     
Būtų įdomu pamatyti ir paanalizuoti pilną replay. Iš video, kuriuos pavyko rasti nelabai kas matosi. Kas pasimatė, tai, kad gynyba tikrai ne kokia, pc leidosi gan lengvai užreidinamas (nesaugojo mineralų kasėjų, kurie gyvybiškai svarbūs tolimeniam vystymuisi), tačiau vistiek sugebėjo pasidaryti labai spalvingą armiją ir laimėti. Nesu ekspertas, bet net jei pc APM buvo toks pats kaip žmogaus, jo kokybė panašu buvo ženkliai geresnė. Pc galėjo nuolat duoti labai tikslias komandas kiekvienam individualiai kariui, taip panaudojant kiekvieno geriausias savybes. Tikram žaidėjui, net su geriausiu APM tai būtų labai sudėtinga. Dėl to armijoje paprastai būna vos kelių tipų kariai, kad juos paprasčiau būtų valdyti (t.y. duodant komandas karių grupei, o ne kiekvienam jų atskirai), tuo tarpu likusius veiksmus iššvaistant netikslioms komandoms.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-06, 12:51
Pranešimai: 40
Reputacija: +58
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-24, 00:59 
     
yra virš 2h analizė, kovų peržiūra, t.t., bet dėl kandidatų į valdžią rinkimo - geriau iš karto balsuoti už kažkurią DI versiją...
  • +1




Užsiregistravo: 2018-05-04, 18:36
Pranešimai: 8
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'