Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 9 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-24, 18:10 
     
Puiku. Dar vienas būdas buvo prisimintas ir įgyvendintas, kaip taupyti energiją.
Įdomu ar kiti gamintojai irgi taip pasielgs?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 300
Reputacija: +92
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-24, 18:32 
     
Taip norėjau pažiūrėti kas ta PCB technika, bet panašu, kad nuoroda visai ne ten kur reikia :) O jeigu ji tikslinga, tai tada visiškai neaišku kaip jie tą siurblį gamino :D
Gal kas žinot apie ką čia konkrečiau Elonas kalbėjo?
Cituoti:
PCB design techniques applied to create a heat exchanger that is physically impossible by normal means.


P.S. jau užmačiau, kad ne aš vienas šitą klausimą iškėlęs, pavyzdžiui:
Cituoti:
I have designed a handful of hobby PCB's and I have no idea what he is talking about :) I think he just likes to sound techish.
  • 0


_________________
stars will never align for you



Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 968
Reputacija: +371
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-24, 20:04 
     
Staripsnis verstas su google transleiteriu iš anglų k. bet blogiausia, kad tiek angliškoj versijoj, tiek lietuviškoj žurnalistai išvis net nesupranta apie ką rašo.

GM EV1 preiš 24 metus turėjo tokį sprendimą kai ŠS šildė/vesino saloną ir kitas sistemas, kaip baterijas, inverterį, variklį todėl galima sakyti, kad ir aš senokai nemačiau tokių sprendimų :)

Žinoma genealu panaudoti mažo galingumo (beveik buitinę) kondyškę šildymui/šaldymui salono ir kitų sistemų, bet kad tik dabar naudoja nežinau, kaip tai vertinti. Kažkokia technologinė amnezija kamuoja elektromobilių pramonę.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7387
Miestas: KLP
Reputacija: +1561
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-24, 20:15 
     
Na manau didžiausia problema yra savikaina. Nenori kainos išpūsti, bet linkęs pritarti, kad šs panaudojimas iš esmės neturėtų būti inovacija jau...

Tiesa, ant e-up labai patinka, kad priekinis stiklas šildomas elektra (kaip galinis būna). Gramdyti nieko nereikia, kol nugramdai vieno šono langus, priekis jau nutirpęs.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14447
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2299
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-24, 22:20 
     
O jus turesit gerai paieskoti elektriniu masinu kurios to neturi. Na kai kurios pigiausios komplektacijos neturejo. Bet sitaip klykauti tai jau zemiau plintuso. Cia jis visus debilais laiko ar jis pats atsiliko sumtmeciu.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 270
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-24, 23:16 
     
immortallt rašė:
Na manau didžiausia problema yra savikaina. Nenori kainos išpūsti, bet linkęs pritarti, kad šs panaudojimas iš esmės neturėtų būti inovacija jau...

Tiesa, ant e-up labai patinka, kad priekinis stiklas šildomas elektra (kaip galinis būna). Gramdyti nieko nereikia, kol nugramdai vieno šono langus, priekis jau nutirpęs.

taigi tavo buhateriniais ivertinimais elektra saugot akumuose yra pigiau nei degint kura. bet vdv auto silumos siurblio papastai nenaudoja, nes iranga brangesne negu sudegintas kuras. naudoja tiesiog paprastus sildytuvus ar kondicionieriu sistemas. ir degina tiesiog branguji kura... o akumai pagal tave yra dar pigiau negu kuras :D :D :D. o cia Muskas eme ir ikiso brangu silumos siurbli. kad galetu nugaidint savo elektromobili idedamas maziau pigiu akumu, bet daugiau brangiu silumos siurbliu :D taigi tave asmeniskai apkniso - nepastebejai? :D :D :D :D :D paneige tave, pats Muskas :D :D :D :D :D
kas liecia sildoma spiralemis priekini stikla -tikrai puikus dalykelis. bet kai suskyla ar isduzta - labai brangu keist... nes tokio nepagamina kooperatiniai stampuotojai... tada jei pasalinta ar nugaidinta iprasta oro cirkuliavimo sistema - pasidaro zenkliai sudinesnis auto... sita funkcija ant tiek gera - kad daznai net iskiles priekinis stiklas nekelia diskomforto. kad tik veiktu nutirpinimas. o TA daznai prisiknisa prie priekiniu stiklu ir turi praradinet komforta del debilu daugumos, kurie galvoja kad TA butinumas :D naikint TA reik - pilnai pakanka atsakomybes draudimo.
  • -3


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3991
Reputacija: -325
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-24, 23:23 
     
Net susiktas mitsubishi miev turi silumos siurbli. Ioniq ir lefas bei kruva kitu turi nes ss cop prie -5 koki 5. Kai tenas geriausiu atveju bus 1.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 270
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-03-25, 23:46 
     
Benediktas rašė:
Puiku. Dar vienas būdas buvo prisimintas ir įgyvendintas, kaip taupyti energiją.
Įdomu ar kiti gamintojai irgi taip pasielgs?


Nezinau kiek daug kitu gamintoju deda silumos siurblius, bet pas Nissan (leaf) tai jokia cia naujiena. Audi etron irgi nuo savo pirmuju modeliu leido su silumos siurbliais.

https://www.elbil24.no/vintertips---ikke-kjop-elbil-uten/70778002

Linkas norvegiskas, tiesiog saltinis. Anot norvegu testo (atlikto pries 5men) tai elektromobiliai be SS vidutiniskai praranda apie 25% nuvaziuojamo atstumo ziema, o su SS tik apie 10%. Prie geru salciu, skaiciai tik auga. Tai kad SS prie saltesnio klimato yra net labai neblogas sprendimas.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 714
Miestas: Averøy
Reputacija: +177
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'