Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-08, 21:20 
     
baudas ne žmonėm, o apžiūros centram dėt, su asmenine atsakomybe inspektoriaus.
Senesniem nei kokie 10 metai benzui, virš 5 metų dyzeliui ar šiaip surinkus virš 100k - TA kasmet. Ir sumažės tų problemų per pusę.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4090
Reputacija: +1270
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-08, 22:22 
     
o, net du bauduotojai islindo :D :D :D as tai jei deciau baudas - tai tik uz propagandos apie baudas skleidima - kad jos isspres kazka atseit :D :D :D nes cia buduliu metodai - bauduot viska is eiles.
visu pirma pragyvenimo standarta reikia itvirtint. niekas ten specialiai neperka didelio, neekonomisko ar seno ir tarsaus auto. juos perka nes nauju neisgali. arba kaip cia vienas neblogai paminejo - salygos pragyvenimo sudinos. koks nors butelis mazas perdaug sutankintos skylej. ir vazinet reikia i kazkoki sudina sovietini soda ir t.t. -nes neiperka sanatoriju ar jos per sudinos. ir visoki slamsta reikia veziotis. o sitacija todel - nes visokie imortal tipo buihalteriai neitvirtina privalomo geroves standarto. pvz kad kvadraturos priklausytu bent kokiu 30-40 kvadratu vienam zmogui, kazkokius privalomu socialiniu paslaugu paketas ir t.t. ir tik tik tada gali reikalaust jau ir kad automobili taupersni turetu, ar ten kazkokias normas popierines tarsos vykdytu. bet ne - pirma reikalauja isigyt auto kibira - nors gal ten jis tame auto gyvena - jo gal ten vienintele aplamai privati erdve :D :D :D :D :D glusai... va tokie ir suzlugdo nuosava valstybe - nes elementarus glusai - neziuri net i bendra geroves vidurki. nors aiskina kad yra elitiniai statistiku ekspertai. lizardistai :D :D :D
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4129
Reputacija: -360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-08, 23:06 
     
HardAxe rašė:
baudas ne žmonėm, o apžiūros centram dėt, su asmenine atsakomybe inspektoriaus.
Senesniem nei kokie 10 metai benzui, virš 5 metų dyzeliui ar šiaip surinkus virš 100k - TA kasmet. Ir sumažės tų problemų per pusę.


Na reiktų ir policininkus įgalinti pamatuoti bent jau taršą. Ar miesto tvarkos pareigūnus kokius. Nes na į TA atvažiavęs gali nedūmyti, nes žibalo prisipila, o išvažiavus toliau dyzelį pils. Būtina kontrolė.

Ir kartosiuos vėl, nu būtinai reikia automobilių mokesčiai, kurie priklausytų ne tik nuo vertės, bet ir taršos. Kad seną limuzino klasės automobilį neapsimokėtų laikyti.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14561
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2342
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-08, 23:20 
     
immortallt rašė:
būtinai reikia automobilių mokesčiai, kurie priklausytų ne tik nuo vertės, bet ir taršos. Kad seną limuzino klasės automobilį neapsimokėtų laikyti.

Kas norės limuzino, susimokės už "prestižą" ir spaus gazą toliau. Gal kažkiek procentų jaunimėlio nubyrės kurie nori daug AG. Bet kaip tie surinkti mokesčiai pagerins mūsų oro kokybę? Ir dabar yra tokie mokesčiai kaip kuro akcizas, bet visi apie tai jau pamiršo.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-12-28, 12:12
Pranešimai: 100
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-09, 10:26 
     
AAA000 rašė:
o, net du bauduotojai islindo :D :D :D as tai jei deciau baudas - tai tik uz propagandos apie baudas skleidima - kad jos isspres kazka atseit :D :D :D nes cia buduliu metodai - bauduot viska is eiles.
visu pirma pragyvenimo standarta reikia itvirtint. niekas ten specialiai neperka didelio, neekonomisko ar seno ir tarsaus auto. juos perka nes nauju neisgali. arba kaip cia vienas neblogai paminejo - salygos pragyvenimo sudinos. koks nors butelis mazas perdaug sutankintos skylej. ir vazinet reikia i kazkoki sudina sovietini soda ir t.t. -nes neiperka sanatoriju ar jos per sudinos. ir visoki slamsta reikia veziotis. o sitacija todel - nes visokie imortal tipo buihalteriai neitvirtina privalomo geroves standarto. pvz kad kvadraturos priklausytu bent kokiu 30-40 kvadratu vienam zmogui, kazkokius privalomu socialiniu paslaugu paketas ir t.t. ir tik tik tada gali reikalaust jau ir kad automobili taupersni turetu, ar ten kazkokias normas popierines tarsos vykdytu. bet ne - pirma reikalauja isigyt auto kibira - nors gal ten jis tame auto gyvena - jo gal ten vienintele aplamai privati erdve :D :D :D :D :D glusai... va tokie ir suzlugdo nuosava valstybe - nes elementarus glusai - neziuri net i bendra geroves vidurki. nors aiskina kad yra elitiniai statistiku ekspertai. lizardistai :D :D :D

Dabar bauduojama ne nuo to galo.
kaip ir su alkoholio pardavimu. Visiem buvo dzin, kol buvo pasakyta, kad atims licenzijas pardavinejantiems alko nepilnameciams. Tada net is pensininku buvo pradeje dokumentu prasyt... :)

O pas mus arba yra realiai veikiancios baudos, arba bardakas. Dazniausiai kazkoks tarpinis variantas. Prie ko cia privalomas geroves standartas ir seni dideli kibirai? Jeigu vairuoji 2+litro varikli tai turbut ne is biedno gyvenimo?
Cia posoviestinio mastymo reliktas, kai reikejo kuo geresnes masinos kaip statuso irodymo ir siaip teises+automobilis tiesiog konstitucine privilegija kiekvienam.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4090
Reputacija: +1270
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-09, 11:03 
     
who rašė:
immortallt rašė:
būtinai reikia automobilių mokesčiai, kurie priklausytų ne tik nuo vertės, bet ir taršos. Kad seną limuzino klasės automobilį neapsimokėtų laikyti.

Kas norės limuzino, susimokės už "prestižą" ir spaus gazą toliau. Gal kažkiek procentų jaunimėlio nubyrės kurie nori daug AG. Bet kaip tie surinkti mokesčiai pagerins mūsų oro kokybę? Ir dabar yra tokie mokesčiai kaip kuro akcizas, bet visi apie tai jau pamiršo.


Nesakyk, gi vistiek smagiau kai kažkas kitas priverstas bus susimokėti daugiau. Dar kokie valdininkai gal kažkiek geriau gyvens bo vistiek lvys pakankamai nedidelis, tai "pagerėjimas" nuo to pasijaus tik arčiau jo esantiem.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3183
Reputacija: +431
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-09, 11:14 
     
HardAxe rašė:
O pas mus arba yra realiai veikiancios baudos, arba bardakas. Dazniausiai kazkoks tarpinis variantas. Prie ko cia privalomas geroves standartas ir seni dideli kibirai? Jeigu vairuoji 2+litro varikli tai turbut ne is biedno gyvenimo?
Cia posoviestinio mastymo reliktas, kai reikejo kuo geresnes masinos kaip statuso irodymo ir siaip teises+automobilis tiesiog konstitucine privilegija kiekvienam.

Naudotas automobilis su didesnio tūrio varikliu yra patikimesnis, nes didesnio motoro resursas yra didesnis. Didesnio tūrio variklis turi didesnį sukimo momentą, lengviau pajuda iš vietos ir įsibėgėja, dirba žemesnėmis apsukomis. Paimk, kad ir tą pačia naują Škodą Octavia su 1.0 TSI 85kW ir su 2.0 TSI 140kW varikliu. Pirmu variantu automobilio minimalus svoris bus 1268kg, o antruoju - 1495 kg. Paskaičiavę gaunam, atitinkamai 67,03 W/kg ir 93,65 W/kg. Kuris variklis po 400 tūkstančių km bus gyvesnis jei abu būtų eksploatuoti identiškomis sąlygomis? (Mažiau nuvažiavę vargu ar autopliuse atsiduria.)

Noras turėti automobilį nėra kažkas posovietiško, negirdėta Vakarų Europoje. Posovietiška yra tai, kad statistinis lietuvis sūnui/dukrai perka tiek vairuotojo pažymėjimą, tiek ir bando nupirkti BMW/AUDI/MB kaip pirmą automobilį, kad prieš kaimynus gėda nebūtų ir, kad vaikas turėtų su kuo į mokyklą nuvažiuoti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4698
Reputacija: +364
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-09, 21:41 
     
who rašė:
immortallt rašė:
būtinai reikia automobilių mokesčiai, kurie priklausytų ne tik nuo vertės, bet ir taršos. Kad seną limuzino klasės automobilį neapsimokėtų laikyti.

Kas norės limuzino, susimokės už "prestižą" ir spaus gazą toliau. Gal kažkiek procentų jaunimėlio nubyrės kurie nori daug AG. Bet kaip tie surinkti mokesčiai pagerins mūsų oro kokybę? Ir dabar yra tokie mokesčiai kaip kuro akcizas, bet visi apie tai jau pamiršo.


Jei reikės susimokėti už "limuziną" po 1500€ per metus, o tokios būklės jis kainuos 3000€, nes daugiau neišgali, turbūt pagalvos, ar imti tokį.

Taip, didesnio tūrio variklis yra priežastis, kodėl BMW taip masiškai perka pas mus.
Ir vienas dalykas, resursas gal ir didesnis, bet ir nudrožti daugiau. O prižiūrėti irgi dyzelinį limuziną reikia daugiau. Bet kam prižiūrėti, biški tepalų dapilti pigiau nei sutvarkyti nuotekį. Katalizatorių išpjausi dar uždirbsi, geriau nei pakeisti į naują. Filtras? Pff, negi investuosi, dar išėmus ir galia padidės.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14561
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2342
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-09, 22:36 
     
nu jus isvis nors likutines logikos bent siektiek turit ar ne? :)
mes kaip tauta neiperkam nauju auto. net ir mazalitriu. ir negaminam - nes logistinis uzkampis. neiperkam kaip visuomenes dauguma, kuriems reikia vaziavimo paslaugos. kad butume konkurencingi bent jau europos vidurkiu.
naudoti auto mums yra naturalu. butinybe.
ir siektiek prabangesnis naudotas auto cia tiesiog logiskas pasirinkimas butent statistiniam vidurkiniam lietuviui. nes tokie maziau sudrozti, nei tipiniai deveti kibirai. o turgine kaina juk is esmes tokia pati. bet maziau remontuot reikia.
sitas debiliskas mokestis tik isbrangins naudotus kibirus. nes sumazins pasirinkimo ivairove. tu nebegalesi rinktis siektiek geresnio auto 0 nes mokestis uzdes lesu limita. kas tiesiogiai kirs per konkurencinguma ir vidutine Lietuvos gerove. o ekologijos nepagerins - nes neskiriama jokio demesio ekologijos gerinimui. cia yra pimpalu ilgio standartizavimo mokestis. o problema yra sifilitinis uzkratas... ekologija as manau net suprastes po sito mokescio ivedimo. ypac sutankintuose miestuose.
imortal tai isvis nusisneka. tu manai kibiru neispjaustys katalizatoriu ir ten visokio sudo padidinacio galinguma neprides? necipuos varikliu? didzioji dalis servisu tik ta ir daro. ir TA niekaip to netikrina ir netures niekada galimybiu patikrint. policija tuo labiau - nes isvis idiotai nepilnameciai kazkokie dirba, statutine gaidine organizacija - kur tesupranta tik primityvias komandas - fas fas. ten juk nera kadru su patirtim - per anksti isvaromi i priveligijuota pensija :D :D :D
dabar turesim situacija, kad cipavimas ir turbinimas tik dar labiau isaugs. Prancuzijos ir Ispanijos variantas bus. kai is kibiriniu gaidenu spaus kas tik imanoma. o pas mus sitas atidroztas gaidenas dar turesi ir pirkt priverstinai... seniau dare atvirksciai - percipuodavo is galingesniio i ekonomini. o dabar negalesi nupirkt tokio, tai reiks atvirsciai daryt is gaidinio variklio turbint :D
cia isvis lobistai prastume, nes nauji auto sunkiai eina sitoj skylej. o cia jusu nuomones isvis beprasmes, nes cia atkatu klausimo reikalai.
dar klausimas ar neatsauks istatymo :D nes virusas cia jau taip uzlaus visa judejima - kad ir taip ziauru. o jau pradeda gryba pjaut valdzia su karantinais. vietoj to kad tirtu masiskiau - kaip pazangesnes salys, pradejo issidirbinet su prievartine kontrole ir ekonomikos zlugdymu.
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4129
Reputacija: -360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-10, 09:15 
     
Sėkmingai pjauna lauk katalizatorius, išprogramuoja dpf filtrus ir tiems dyzeliams, kurių darbinis tūris 2.0 litrų nesiekia. Čipuoja, kaip taisyklė, irgi panašios kubatūros variklius, kad būtų ne 79kw, o visi 100kw (kaip kitose tos kubatūros variklių modifikacijose). Maža variklio kubatūra dar nereiškia, kad automobilis netampė treilerių ar nebuvo drožiamas visus tuos savo nuvažiuotus 300-400 tūkst. km. kol atklydo į Lietuvos turgų. Na, bet žmogui ne prie technikos to nesuprast. Kaip ir šeimos neturintiems nesuprast kodėl šeimai reikalingas koks nors VW Passat ar didesnis karavanas, kai rinkoj yra tokių puikių automobilių kaip Toyota Yaris ar VW UP.

Pirmiems paaiškinsiu, kad su varikliais yra kaip ir su jėgos sportu - net ir dirbant teisingai, su tais pačiais svoriais, susižeisti tikimybė didesnė yra tam, kuris yra mažesnis/smulkesnis ir jėgos mažiau turi. Antriems pasakysiu, kad net turint C-segmento automobilį (Golf, Astra, Focus) jau yra sunku į jį sukišti didesnę (saugią) kūdikio autokėdutę ir vežimą. Pvz., ant priekinės automobilio sėdynės ankstesnė (mažesnė) kėdutė net netilpo, nes trūko ir vietos, ir saugos diržo ilgio. Jei galimybės leistų, tai tikrai persėstumėm į E-segmento automobilį ar didesnį vienatūrį, kurio variklis tikrai nebūtų 1.2 ar 1.6.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4698
Reputacija: +364
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-10, 18:53 
     
immortallt rašė:
Jei reikės susimokėti už "limuziną" po 1500€ per metus, o tokios būklės jis kainuos 3000€, nes daugiau neišgali, turbūt pagalvos, ar imti tokį.


Pradiniame įstatymo variante buvo iki 500 Eur mokestis ir tik naujai priregistruojant, vėliau atsirado ir drastiškesnių siūlymų. Galima smarkiai kelti mokesčius, teks nemažai daliai atsisveikinti su senesniais auto ir imti paskolas arba važiuoti su visuomeniniu transportu. O čia prasideda eilė problemų, viešasis transportas neišvystytas, grafikai nepatogūs dirbantiems, net iš kai kurių miesto rajonų nepatogu važiuoti, ką kalbėti apie miestelius ir kaimus. Mieste galima būtų važiuoti dviračiais, bet vėl, dar daug kur trūksta takų, yra rajonų kur šaligatviai dar post sovietinės eros, o važiuojama dalis pavojinga. Palyginame situaciją su išsivysčiusiomis ES šalimis ir pasidaro liūdna, kad gyvename "skylėj" ir už tai reikia mokėti vis naujus mokesčius. O valdžia nerodo progreso keliant ekonomiką, nes jos pagrindinis tikslas surinkti mokesčius ir suraikyti biudžeto pyragą.

Kad neskambėtų vien kaip kritika, planas galėtų būti skatinti alternatyvius kurus: dujas, bio dyzelį, elektrą, po truputį griežtinti standartus. Sutinku, kad pagautam mieste juodų dūmų kaminui, turi būti anuliuojama tech. apžiūra.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-12-28, 12:12
Pranešimai: 100
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-10, 21:28 
     
who rašė:
immortallt rašė:
Jei reikės susimokėti už "limuziną" po 1500€ per metus, o tokios būklės jis kainuos 3000€, nes daugiau neišgali, turbūt pagalvos, ar imti tokį.


Pradiniame įstatymo variante buvo iki 500 Eur mokestis ir tik naujai priregistruojant, vėliau atsirado ir drastiškesnių siūlymų. Galima smarkiai kelti mokesčius, teks nemažai daliai atsisveikinti su senesniais auto ir imti paskolas arba važiuoti su visuomeniniu transportu. O čia prasideda eilė problemų, viešasis transportas neišvystytas, grafikai nepatogūs dirbantiems, net iš kai kurių miesto rajonų nepatogu važiuoti, ką kalbėti apie miestelius ir kaimus. Mieste galima būtų važiuoti dviračiais, bet vėl, dar daug kur trūksta takų, yra rajonų kur šaligatviai dar post sovietinės eros, o važiuojama dalis pavojinga. Palyginame situaciją su išsivysčiusiomis ES šalimis ir pasidaro liūdna, kad gyvename "skylėj" ir už tai reikia mokėti vis naujus mokesčius. O valdžia nerodo progreso keliant ekonomiką, nes jos pagrindinis tikslas surinkti mokesčius ir suraikyti biudžeto pyragą.

Kad neskambėtų vien kaip kritika, planas galėtų būti skatinti alternatyvius kurus: dujas, bio dyzelį, elektrą, po truputį griežtinti standartus. Sutinku, kad pagautam mieste juodų dūmų kaminui, turi būti anuliuojama tech. apžiūra.



Apie dabartinį "mokestį" jo išsigimimą ir jokios naudos nebuvimą net nenoriu kalbėti. Padarė tai kas įmanoma blogiausia.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14561
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2342
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-10, 21:30 
     
Simplicity rašė:
Sėkmingai pjauna lauk katalizatorius, išprogramuoja dpf filtrus ir tiems dyzeliams, kurių darbinis tūris 2.0 litrų nesiekia. Čipuoja, kaip taisyklė, irgi panašios kubatūros variklius, kad būtų ne 79kw, o visi 100kw (kaip kitose tos kubatūros variklių modifikacijose). Maža variklio kubatūra dar nereiškia, kad automobilis netampė treilerių ar nebuvo drožiamas visus tuos savo nuvažiuotus 300-400 tūkst. km. kol atklydo į Lietuvos turgų. Na, bet žmogui ne prie technikos to nesuprast. Kaip ir šeimos neturintiems nesuprast kodėl šeimai reikalingas koks nors VW Passat ar didesnis karavanas, kai rinkoj yra tokių puikių automobilių kaip Toyota Yaris ar VW UP.

Pirmiems paaiškinsiu, kad su varikliais yra kaip ir su jėgos sportu - net ir dirbant teisingai, su tais pačiais svoriais, susižeisti tikimybė didesnė yra tam, kuris yra mažesnis/smulkesnis ir jėgos mažiau turi. Antriems pasakysiu, kad net turint C-segmento automobilį (Golf, Astra, Focus) jau yra sunku į jį sukišti didesnę (saugią) kūdikio autokėdutę ir vežimą. Pvz., ant priekinės automobilio sėdynės ankstesnė (mažesnė) kėdutė net netilpo, nes trūko ir vietos, ir saugos diržo ilgio. Jei galimybės leistų, tai tikrai persėstumėm į E-segmento automobilį ar didesnį vienatūrį, kurio variklis tikrai nebūtų 1.2 ar 1.6.


Negaliu nesutikti, bet turbūt ir negalėsi nesutikti, kad buduliai nu neleis sau pirkti miesto mašiniukų. Kiaušų ir taip neturi, tai dar čia ir šitaip, geriau jau autobusu važinės
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14561
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2342
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-10, 23:41 
     
immortallt rašė:
Negaliu nesutikti, bet turbūt ir negalėsi nesutikti, kad buduliai nu neleis sau pirkti miesto mašiniukų. Kiaušų ir taip neturi, tai dar čia ir šitaip, geriau jau autobusu važinės

Teko matyti užturbintų mažylių kur nuo sportinių auto neatsilieka, daug išlošiama dėl mažesnės masės, taip kad drag race su nauju įstatymu nesibaigs.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-12-28, 12:12
Pranešimai: 100
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-04-11, 09:53 
     
Simplicity rašė:
Sėkmingai pjauna lauk katalizatorius, išprogramuoja dpf filtrus ir tiems dyzeliams, kurių darbinis tūris 2.0 litrų nesiekia. Čipuoja, kaip taisyklė, irgi panašios kubatūros variklius, kad būtų ne 79kw, o visi 100kw (kaip kitose tos kubatūros variklių modifikacijose). Maža variklio kubatūra dar nereiškia, kad automobilis netampė treilerių ar nebuvo drožiamas visus tuos savo nuvažiuotus 300-400 tūkst. km. kol atklydo į Lietuvos turgų. Na, bet žmogui ne prie technikos to nesuprast.

Kaip ir man turbut niekada neteks suprasti, kodel butinai reikia pirkti dyzeli, net ir renkantis miesto automobili.
Cituoti:
Jei galimybės leistų, tai tikrai persėstumėm į E-segmento automobilį ar didesnį vienatūrį, kurio variklis tikrai nebūtų 1.2 ar 1.6.

Tam ir turim kuro akzicus ir draudimo mokesti, kurie bent siek tiek skatina nevazineti visiems su per dideliais ir galingais automobiliais. Bet pragyvenimo lygis auga ir tie mokesciai tampa maziau aktualus.

PS: mano nuomone miestai labiau turetu ruostis/skatinti pereiti nuo dabartinio automobiliu vairavimo modelio nuo duru iki duru prie dideliu aiksteliu netoli pagrindiniu vietu, o paskutinis kilometras iveikiamas alternatyviomis netarsiomis transporto priemonemis ar pesciomis.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2012
Reputacija: +480
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'