Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 16 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokslas » Žmogus ir medicina
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 12:27 
     
Kaip tik už nugaros dabar dirba 3d printeris :) Spausdinu dabar su PLA tai tas berods yra mažiausiai kenksmingas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7734
Miestas: KLP
Reputacija: +1717
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 13:17 
     
Ilgą laiką buvo teigiama kad PLA yra saugu, o dabar rašo kad ir ši rūšis skleidžia daleles lydant. Išeitis nėra labai sudėtinga: įsirengti dėžę su oro ištraukimu/filtru.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-12-28, 12:12
Pranešimai: 146
Reputacija: +27
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 14:39 
     
Netikęs straipsnis, PLA ir ABS labai skirtingi, neišskirti jų negalima. Skaičių irgi jokių nėra.
https://pubs.acs.org/doi/pdfplus/10.102 ... st.5b04983 jei kam įdomus skirtumas.

who rašė:
Ilgą laiką buvo teigiama kad PLA yra saugu, o dabar rašo kad ir ši rūšis skleidžia daleles lydant. Išeitis nėra labai sudėtinga: įsirengti dėžę su oro ištraukimu/filtru.


Dėžėj ne taip paprasta temperatūras subalansuot, greit prasideda visokie "heat creep", stepperių perkaitimai ir pan.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 71
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 14:56 
     
who rašė:
Ilgą laiką buvo teigiama kad PLA yra saugu, o dabar rašo kad ir ši rūšis skleidžia daleles lydant. Išeitis nėra labai sudėtinga: įsirengti dėžę su oro ištraukimu/filtru.

gauk tu šiais laikais FFP2 filtrą... :(
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4688
Reputacija: +1530
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 15:08 
     
Šaras rašė:
Dėžėj ne taip paprasta temperatūras subalansuot, greit prasideda visokie "heat creep", stepperių perkaitimai ir pan.

Esu pasidaręs dėžėje, ventiliatorius kartu ištraukia ir šilumą, tokiu pat principu kaip stacionaraus PC dėžėje. Filtravimo nebuvau pajungęs, bet perskaičius straipsnį reikės. Dabar užsakiau spausdinimo galvutę, senoji jau apsilydžiusi. Čia vietoje negavau, o aliexpress/ebay be problemų. Galima ir filtrų gauti, o kaminą ir filtro dėžę atsispausdinti pačiam, tik kenksminguoju būdu :)
  • 0




Užsiregistravo: 2018-12-28, 12:12
Pranešimai: 146
Reputacija: +27
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 15:22 
     
who rašė:
Esu pasidaręs dėžėje, ventiliatorius kartu ištraukia ir šilumą, tokiu pat principu kaip stacionaraus PC dėžėje. Filtravimo nebuvau pajungęs, bet perskaičius straipsnį reikės. Dabar užsakiau spausdinimo galvutę, senoji jau apsilydžiusi. Čia vietoje negavau, o aliexpress/ebay be problemų. Galima ir filtrų gauti, o kaminą ir filtro dėžę atsispausdinti pačiam, tik kenksminguoju būdu :)

O tokioj vėdinamoj dėžėj bandei ABS spausdint? Asmeniškai tik su pla/petg/tpu žaidžiu, bet kiek žinau ABS dėžės temperatūra turi būt gana aukšta (60C+?), o pas mane ir taip extruderio stepperis įkaista iki 60C.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 71
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 16:04 
     
Šaras rašė:
who rašė:
Esu pasidaręs dėžėje, ventiliatorius kartu ištraukia ir šilumą, tokiu pat principu kaip stacionaraus PC dėžėje. Filtravimo nebuvau pajungęs, bet perskaičius straipsnį reikės. Dabar užsakiau spausdinimo galvutę, senoji jau apsilydžiusi. Čia vietoje negavau, o aliexpress/ebay be problemų. Galima ir filtrų gauti, o kaminą ir filtro dėžę atsispausdinti pačiam, tik kenksminguoju būdu :)

O tokioj vėdinamoj dėžėj bandei ABS spausdint? Asmeniškai tik su pla/petg/tpu žaidžiu, bet kiek žinau ABS dėžės temperatūra turi būt gana aukšta (60C+?), o pas mane ir taip extruderio stepperis įkaista iki 60C.

Spausdinau tik su PLA. Praktiškai išbandžiau kad daiktams, kurie turi atlaikyti didesnę jėgą/šilumą, tokia plastmasė jau netinka, nebent spausdinama su pilnu užpildymu. Įvairioms dėžutėms, vazonams, pakabams, figūrėlėms tokia plastmasė pats tas. Dar neišbandžiau plastiškų detalių spausdinimo. Kaip sekėsi su TPU?
  • 0




Užsiregistravo: 2018-12-28, 12:12
Pranešimai: 146
Reputacija: +27
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 16:55 
     
o kokius printerius naudojat?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4688
Reputacija: +1530
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 17:07 
     
"TronXY X5ST 400" žvėris 38 x 38 x 38cm realiai tokia detalę galėčiau atspausdinti. Kolkas tik derinimai ir bandymai vyksta. Benčiuką atspausdino labai gražiai su 0,15mm sluoksnio storiu. Didžiausi derinimo darbai laukia su nustatymais. Su tuo PLA kuris buvo rinkinyje atspausdino labai gražiai, o Verbatim PLA atrodo, kad gavau šlamštą, storesnis nei turi būti diametras, pareleliniai (ne apačioj bet šalia esantys) sluoksniai nesukimba, atrodo lyg nepakankamai paduotu giją. Dar nekaista padėklas tai aiškinuosi su pardavėju kaip jie man tai kompensuos, nes tai rinkinys gražinti pardavėjui nelabai realu, jei užknis tai paypal padės išspresti piniginius klausimus.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7734
Miestas: KLP
Reputacija: +1717
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 19:10 
     
butent ABS plastikas yra kenksmingiausias. kiti nera tokie baisus
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 368
Reputacija: +122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 19:42 
     
bahuriux rašė:
"TronXY X5ST 400" žvėris 38 x 38 x 38cm realiai tokia detalę galėčiau atspausdinti. Kolkas tik derinimai ir bandymai vyksta. Benčiuką atspausdino labai gražiai su 0,15mm sluoksnio storiu. Didžiausi derinimo darbai laukia su nustatymais. Su tuo PLA kuris buvo rinkinyje atspausdino labai gražiai, o Verbatim PLA atrodo, kad gavau šlamštą, storesnis nei turi būti diametras, pareleliniai (ne apačioj bet šalia esantys) sluoksniai nesukimba, atrodo lyg nepakankamai paduotu giją. Dar nekaista padėklas tai aiškinuosi su pardavėju kaip jie man tai kompensuos, nes tai rinkinys gražinti pardavėjui nelabai realu, jei užknis tai paypal padės išspresti piniginius klausimus.

o tai neina suprogramint, kad kiekvienas sekantis sluoksnis kryzmiskai dengtusi? jei detales storos ar turines. kompozitines faneros tekstura daryt.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4620
Reputacija: -442
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 20:03 
     
bahuriux rašė:
Verbatim PLA atrodo, kad gavau šlamštą, storesnis nei turi būti diametras, pareleliniai (ne apačioj bet šalia esantys) sluoksniai nesukimba, atrodo lyg nepakankamai paduotu giją. Dar nekaista padėklas

Gal ne 1.75mm o storesnis pasitaikė? Pirkau iš Fortako kažkokį noname PLA, bėdų nesukėlė. Iš pradžių problemos buvo su padėklo kalibravimu - piešdavo ore, vėliau per daug priglaudžiau, net liko įbrėžimai, tai didžiausia padaryta klaida. Gerai sureguliavus viskas išsisprendė. Dėl pagrindo šildymo, gal koks laidas neprijungtas ar temp. nustatymai per žemi? Naudoju Ultimaker Cura prog. kuri 3d brėžinį paverčia į spausdintuvo kodą ir ten nusistato temp ir kiti param. Printeris - Anycubic i3 mega.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-12-28, 12:12
Pranešimai: 146
Reputacija: +27
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 07:21 
     
Maniškis artillery sidewinder x1 su bmg extruderiu (klonu). TPU spausdinas sakyčiau 9/10, kažkiek stringinasi, jei purkštukui reikia šokinėt tarp atskirų detalių. Kas dėl verbatim pla, tai man jis kaip ir ok, bet daugiau nepirksiu, nes verbatimo 1kg virš 20€, o devil design už kelioliką eurų spausdina lygiai taip pat. TPU naudoju taip pat devil design, neturiu su kuo palygint, bet spausdina normaliai ir lankstumas man tinkamas.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 71
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 12:31 
     
AAA000 rašė:
bahuriux rašė:
"TronXY X5ST 400" žvėris 38 x 38 x 38cm realiai tokia detalę galėčiau atspausdinti. Kolkas tik derinimai ir bandymai vyksta. Benčiuką atspausdino labai gražiai su 0,15mm sluoksnio storiu. Didžiausi derinimo darbai laukia su nustatymais. Su tuo PLA kuris buvo rinkinyje atspausdino labai gražiai, o Verbatim PLA atrodo, kad gavau šlamštą, storesnis nei turi būti diametras, pareleliniai (ne apačioj bet šalia esantys) sluoksniai nesukimba, atrodo lyg nepakankamai paduotu giją. Dar nekaista padėklas tai aiškinuosi su pardavėju kaip jie man tai kompensuos, nes tai rinkinys gražinti pardavėjui nelabai realu, jei užknis tai paypal padės išspresti piniginius klausimus.

o tai neina suprogramint, kad kiekvienas sekantis sluoksnis kryzmiskai dengtusi? jei detales storos ar turines. kompozitines faneros tekstura daryt.


Eina, taip ir padariau šiandien, plastikine fanierą, kai išorėj pora sluoksniu, o užpildas 100% tankumo istrižai, kitas sluoksnis istrižai kita kryptim. Detalė labai maža, 25 X 18 X 2mm bet su visokiais 3d užlenkimais/kabliukias, reikalingas tvirtumas išilgai sluoksnių ta prasme ant tempimo iš ilgio labiausiai. Atspausdinau iš Verbatim PETG, viskas gavosi gerai sluoksniai sukibo kaip lietos detalės visomis kryptimis, bet pats palstikas toks labai tarpus gavosi pabandžiau sulenkti, lūžo iškart be jokio įspėjimo, kaip koks grūdintas stikliukas atsitiktine kryptim nepriklausomai nuo sluoksnių, rekomneduojama temperatūra buvo 240C aš nustačiau 250C negi dėl to galėjo tokia trapi detalė gautis iš PETG?

Nu vienu žodžiu supratau, tokias konstrukcines dalis man reikia spausdinti iš nailono, arba jei daugiau elastingumo reikia tada iš PP (bambalių kamšteliai būna iš PP). Bet tam reikia susitvarkyti kad šiltu padėklas, atrodo mosfetas motinoj bus nukepes, į vidų lysti kolkas dar negaliu dėl garantinio.

EDIT: Dabar laikinai atsispausdinau palei tą patį gcode ant 220C iš to pačio Verbatim PLA (rekomenduojama temperatūra 210C +/- 10C ), nu neblogai gavosi, stiprumo yra ir minimaliai elastingumo, kolkas laikys, o paskui iš rimtesnių palstikų bandysiu. Reiškia nustatymuose problema buvo nes labai skirtingi plastikai pavyzdyje ir Verbatim nors abu PLA.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7734
Miestas: KLP
Reputacija: +1717
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 13:23 
     
Keista... as visada tik Verbatim dabar naudoju. Niekad nebuvo bedu nei su PLA, nei su ABS, nei su PETG.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-03-06, 22:44
Pranešimai: 1047
Reputacija: +179
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'