Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 22 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-06, 14:01 
     
Paskaičiavus akumuliatorius sveria pusė tonos. Dėl nuvažiuoto atstumo abejoju. Kaina panaši kaip Tesla 3. Tai manau viskas taip pat.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 07:49
Pranešimai: 847
Miestas: Vilnius
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-06, 14:55 
     
Įdomu ko Muskas tikėjosi statydamas gamyklą Kinijoje? Gal, kad kiniečiai nevoks jo technologijų ir nekopijuos elektromobilių? Esu matęs Philips ir kinų gamyklas tos pačios produkcijos keli šimtai metrų viena nuo kitos. Pažiūrėkit, į savo LED lempas, kas gamintojas?! Kiniečiams neegzistuoja nei patentai, nei konfidencialumo sutartys.
  • +3




Užsiregistravo: 2012-05-06, 14:39
Pranešimai: 12
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-06, 18:15 
     
Klaxon rašė:
Įdomu ko Muskas tikėjosi statydamas gamyklą Kinijoje? Gal, kad kiniečiai nevoks jo technologijų ir nekopijuos elektromobilių? Esu matęs Philips ir kinų gamyklas tos pačios produkcijos keli šimtai metrų viena nuo kitos. Pažiūrėkit, į savo LED lempas, kas gamintojas?! Kiniečiams neegzistuoja nei patentai, nei konfidencialumo sutartys.


Kinijos rinka yra milziniska. jie tikisi ten parduoti labai daug automobiliu, todel labiau apsimoka ten tureti gamykla, o ne gaminti is jav ir veliau laviu plugdyti. plius dar tikriausiai prisideda importo mokesciai, del ko automobilis pabrangtu.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 304
Reputacija: +100
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-06, 18:17 
     
iPienius rašė:
Kinijos rinka yra milziniska. jie tikisi ten parduoti labai daug automobiliu, todel labiau apsimoka ten tureti gamykla, o ne gaminti is jav ir veliau laviu plugdyti. plius dar tikriausiai prisideda importo mokesciai, del ko automobilis pabrangtu.

Kinija neleidzia pardavineti automobiliu jeigu neturi gamyklos jos zemese.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2012
Reputacija: +480
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-06, 18:21 
     
Pagyvensim, pamatysim. Man nelabai idomu yzdina kinai teslos technologijas ar ne, taciau jeigu kinieciai sugebes pasiulyt 500+km range, padoru penkiavieti salona ir mazesne nei 40k eur galutine kaina (pridedant muitus i EU bei pvm, iskaiciuojant kazkokia galbut busiancia electric car subsidija), bei realiai egzistuojanti tech support'a, man cia butu rimtas varijantas sekanciai masinai. Taciau realybe greiciausiai bus taip, kad sita masina uz kinijos sienu neisvaziuos :/
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 422
Reputacija: +282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-06, 22:37 
     
kukulis4 rašė:
Pagyvensim, pamatysim. Man nelabai idomu yzdina kinai teslos technologijas ar ne, taciau jeigu kinieciai sugebes pasiulyt 500+km range, padoru penkiavieti salona ir mazesne nei 40k eur galutine kaina (pridedant muitus i EU bei pvm, iskaiciuojant kazkokia galbut busiancia electric car subsidija), bei realiai egzistuojanti tech support'a, man cia butu rimtas varijantas sekanciai masinai. Taciau realybe greiciausiai bus taip, kad sita masina uz kinijos sienu neisvaziuos :/

nes musu rinka apsaugota labai panasiais metodais kaip ir kinieciu :) jie ir ta apsauga nukopijavo :D :D :D
bet mes galim dalimis siustis. jei sugebes padaryt elektromobili suskaidyta iki pasto siuntu dydzio - tai susikomplektuosim :D :D :D as manau autopilota tai ramiai galimes siustis is kitaicu. jis nera dideliu gabaritu sistema. o visa kita tiks ir kokio vw ar bmw
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4130
Reputacija: -361
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-06, 23:04 
     
Klaxon rašė:
Įdomu ko Muskas tikėjosi statydamas gamyklą Kinijoje? Gal, kad kiniečiai nevoks jo technologijų ir nekopijuos elektromobilių? Esu matęs Philips ir kinų gamyklas tos pačios produkcijos keli šimtai metrų viena nuo kitos. Pažiūrėkit, į savo LED lempas, kas gamintojas?! Kiniečiams neegzistuoja nei patentai, nei konfidencialumo sutartys.



Matai, kaip tau cia pasakius... Yra toks dalykas kaip produkcijos gyvavimo ciklai. I Kinija, praktiskai be isimties, visa produkcija patenka savo gyvavimo pabaigoj. Produktas dazniausiai ivedamas kazkur technologiskai pazangiam pasaulyj ir pirmas jo ivedejas/patento valdytojas, nors ir, greiciausiai, daug investaves pradzoje, nusiima liuto dali pelno. Sitoj stadijoj praktiskai px kokios yra pvz., surinkimo kainos, parduodama naujove ir uz brangiai. Sekancioj stadijoj pasijungia kiti technologiskai pazangus, atsiranda konkurencija, mazeja pelnai. Paskutinej stadijoj gamintoju jau tiek, kad, pvz, surinkimo, kaina gali lemt, bus pelnas ar ne. Pelnas lieka pats maziausias. Sitoj stadijoj produktas perkeliamas i Kinija, kuri gali pasiulyt itin pigia, neturincia praktiskai jokiu teisiu darbo jega, pigia energija ir vos ne nulinius reikalavimus aplinkosaugai. Sitoj vietoj visiem seniai px, kas ir ka pyz...ns: pavyks dar kazkiek is to produkto isspaust - gerai, nepavyks - nu ir chier snim, nauji produktai jau iseina i rinka. Niekas labai ir netriuksmauja kai jie pradeda gamint "adidazzz", konfliktai kyla kai bando nup..dint dar aktualia technologija, kuri niekada ir nebuvo perkelta i Kinija, arba kopijuoja prekes zenkla/produkto dizaina.

Tas pats ir su ta Tesla, norint gamint kad ir jos identiska kopija masiniu budu prireiks 2-3-5 metu gamybos grandines paruosimui. Iki to laiko tesla islesi kitus, pazangesnius modelius, kurie jau ruosiami, o kina tures pasenusia, nelabai kam reikalinga technologija.

Kitas dalykas, kinai kolkas geba konkuruot tik darbo valandos kaina, ne kvalifikacija ir ne kokybe. Tai nera labai svarbu nesudetingose operacijose, bet imant sudetinga darba, su aukstais reikalavimais, pilnai galimas dalykas, kad ta kinieciu "TEZLA" gausis gerokai brangesne nei orginalas ir gerokai sudinesne.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-07-11, 23:07
Pranešimai: 175
Reputacija: +99
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 07:38 
     
as dar noreciau isreiksti didele abejone del autopiloto. Taip, galinga hardwara pagamint galima. Bet mes visi zinom kiek laiko trunka mokymosi procesas. Ir to nenupyzdinsi, neadaptuosi savo masinom.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 422
Reputacija: +282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 09:25 
     
kukulis4 rašė:
as dar noreciau isreiksti didele abejone del autopiloto. Taip, galinga hardwara pagamint galima. Bet mes visi zinom kiek laiko trunka mokymosi procesas. Ir to nenupyzdinsi, neadaptuosi savo masinom.

ten ne apmokymas ilgai trunka, o komponentu suderinamumas. butent hardwaras. apmokymas trunka tiek laiko - kiek reikia softa perpust. minuciu reikalas. o va del nesuderinamumo islenda klaidos ir jas pasalint trunka. ypac kai zmones nedirbe toj srity ir nezino niuansu. cia jau reiks kazkoki specializuota technika is Teslos ar kitu vystytoju perpirkinet ir pan... net elementaru valdikli pritaikyt nesudetingom funkcijom trunka menesius - jei nuo nulio daroma. autopilotas tiesiog gana sudetingo lygio valdiklis, bet kopijavimas jau padaryto yra daug greitesnis procesas. jei nukopijuos bent 50% efektyvumo - jau to sociai pakaks daugumai. plius yra ir kitu vystytoju su savo veikianciais sprendimais.
ir siaip - autorines teises yra visiska nesamone - pazangos stabdis. parazitavimo sistema. dziaukites, kad kitaiciai didele nacija ir tam priesinasi :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4130
Reputacija: -361
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 10:44 
     
Tu dabar kalbi kaip kunigas apie vaiku daryma. Niekad nedares, bet teorijos pamokytum kiekviena. Is kur softas? Kas ta softa sukodins? Kas prasuks tuos 3 milijardus myliu, kuriuos tesla ant autopiloto jau prasuko, ir suka toliau tobulindama savo self driving sprendima? Ar sakai viska tesla ant liekstutes atnes - va hardware, va softas, va unlimited updetai?
  • +1




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 422
Reputacija: +282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 10:58 
     
Pries kelis metus su draugu kalbejom apie Kinija, sako atnesk bet koki gamini Kinijoje uz dvieju savaiciu turesi kopija, dabar pagalvok kiek savaiciu reiktu Lietuvoje pagaminti uzpatentuota gamini, atsakymas niekada, stai ir atsakymas kodel Kinija klesti ir daro darbo stebuklus, jie neverkia jie daro.
  • -2




Užsiregistravo: 2015-02-14, 19:18
Pranešimai: 1100
Reputacija: -1328
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 11:07 
     
kukulis4 rašė:
Tu dabar kalbi kaip kunigas apie vaiku daryma. Niekad nedares, bet teorijos pamokytum kiekviena. Is kur softas? Kas ta softa sukodins? Kas prasuks tuos 3 milijardus myliu, kuriuos tesla ant autopiloto jau prasuko, ir suka toliau tobulindama savo self driving sprendima? Ar sakai viska tesla ant liekstutes atnes - va hardware, va softas, va unlimited updetai?

ka tu cia svaigsti, kokie milijardai myliu? :D cia yra reklaminis piaras kvailiams. tipo "nieko neuzmuse" "statistiskai ilgiau uz statistinius vairuotojus" ir pan sudas. testavimui jie nera butini.
autopilotai dar keisis is esmes. jei bus kelia pritaikyt pigiau kokiom nors paprastom priemonem autopilotavimui, tas ir bus padaryta. pvz kokie nors "nematomi" zenklai autopilotams. panasiai kaip pririsimas navigacijos prie gps, ir pan. zonos gal bus autopilotavimo limitams, ar dar kas. dabar tik pradine stadija. tas Teslos autopilotas ne visur irgi veikia. tik svariam-suzymetam kely. ir ten judanciu objektu indentifiikavimas buvo su klaidom - kai fiksavo ir dvirati ir zmogu - du faktorius - o programa atmete kaip ufonautiska atveji :D cia yra programeriu bukumas - uzprogramint ir atmest du atpazintus faktorius kaip "neimanoma" kliuti. o tau cia vaidenasi problemos kur ju nera. is esmes autopilotas ten keliu labai paprastu sistemu visuma. kurios visos buvo kurtos atskirai ir nera suderintos. dabar jas is esmes tik standartizuoja. va ir viskas. jei tu nesidomi - tai tau cia gal ir atrodo kazkoks siaubas-baubas - vos ne mistinis dievas :D :D :D eik pasimelsk Muskui ar dar ka nuveik "naudingo" - isrask pigesnes lekstutes softui - ar kaip tu ten isivaizduoji progresa autopilotavime :D :D :D :D :D tokios sistemos buvo naudojamos net kai mes gime dar nebuvom. dabar tik pasikeite sudetingumo lygis, analizavimo greitis ir davikliu ivairove. ir visa tai pasikeite neypac daug. daugiau nieko naujo is esmes nera. na dar gal isskyrus kad padaugejo durniu - kurie nebesupranta kai visa tai veikia... :D :D :D :D :D va cia tai tikrai globali problema...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4130
Reputacija: -361
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 11:54 
     
Tu idijotas, dedu tave i block lista ir daugiau nebematau kaip nusisneki. Ate!
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 422
Reputacija: +282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-07, 22:57 
     
Ir man atrodo, kas Teslos "autopiloto" variantas neprigis. Šiuo metu tai žaisliukas. O ateitis turi būti įrenginių bendravimas tarpusavyje. Visa info sudėta į kelią ar prie kelio einančią informacijos sklaidą kokią... Avarija, kamštis priekyje yra - automobilis nuo automobilio praneša. Reikia greičio ribojimo, paleistas srautas kad reik važiuot tuo greičiu. Palei greitjelius jutikliai, kurie praneštų apie galima kliūtį (gyvūną) priekyje. Bet tikrai ne tos kameros, kas pas tesla yra, tai tik žaisliukai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 766
Reputacija: +132
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 10:03 
     
lizunas rašė:
Ir man atrodo, kas Teslos "autopiloto" variantas neprigis. Šiuo metu tai žaisliukas. O ateitis turi būti įrenginių bendravimas tarpusavyje. Visa info sudėta į kelią ar prie kelio einančią informacijos sklaidą kokią... Avarija, kamštis priekyje yra - automobilis nuo automobilio praneša. Reikia greičio ribojimo, paleistas srautas kad reik važiuot tuo greičiu. Palei greitjelius jutikliai, kurie praneštų apie galima kliūtį (gyvūną) priekyje. Bet tikrai ne tos kameros, kas pas tesla yra, tai tik žaisliukai.


As tai taip drasiai neteigciau kad neprigis, taciau visiskai sutinku, kad dalijimasis informacija ir tuo paremtas autopiloto veikimas yra neisvengiamas next step of evolution. Tiesiog yra tam tikros problemos, kurias dar reikia isspresti. Tarkim paciu automobiliu su autopilotu yra per mazai - jeigu dabar kokia nors gatve pravaziuoja tesla, tai kita pravaziuos gal po valandos, gal po penkiu. Nera su kuo dalintis aktualia informacija. O ta informacija begant minutems sensta, pasidaro neaktuali, arba aktuali tik kazkokiu patternu sudarymui (tarkim sitoj vietoj pasitaiko, kad per kelia laksto vaikai). Kitas dalykas, dar nera imanoma absoliuciai uztikrinti momentines informacijos sklaidos - jeigu masina A vaziuoja pirma, ir susiduria su kritine situacija, del ko mirtinai spiria per stabdzius, tai butu geriau, kad paskui vaziuojancios masinos ta informacija gautu butent informacijos dalijimosi budu, o ne per savo jutiklius ir radarus. Taciau velgi - problema issprendziama ir laikuis begant tikrai pasirodys tuos dalykus isnaudojantys autopilotai.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 422
Reputacija: +282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 10:24 
     
The more recent Tesla Vehicle Safety Report update. More of that same good intention, manifest:

“In the 1st quarter, we registered one accident for every 4.68 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot but with our active safety features, we registered one accident for every 1.99 million miles driven. For those driving without Autopilot and without our active safety features, we registered one accident for every 1.42 million miles driven. By comparison, NHTSA’s most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 479,000 miles.

“Total overall miles and crashes were significantly reduced in this quarter.”
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-07, 10:25
Pranešimai: 27
Reputacija: +10
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 10:41 
     
Šiam Xpengui jokių šansų patekti į civilizuotas auto rinkas dėl patentų pažeidimų.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo siqis 2020-05-08, 11:23. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-04-07, 10:25
Pranešimai: 27
Reputacija: +10
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 10:46 
     
AAA000 rašė:
kukulis4 rašė:
as dar noreciau isreiksti didele abejone del autopiloto. Taip, galinga hardwara pagamint galima. Bet mes visi zinom kiek laiko trunka mokymosi procesas. Ir to nenupyzdinsi, neadaptuosi savo masinom.

ten ne apmokymas ilgai trunka, o komponentu suderinamumas. butent hardwaras. apmokymas trunka tiek laiko - kiek reikia softa perpust. minuciu reikalas. o va del nesuderinamumo islenda klaidos ir jas pasalint trunka. ypac kai zmones nedirbe toj srity ir nezino niuansu. cia jau reiks kazkoki specializuota technika is Teslos ar kitu vystytoju perpirkinet ir pan... net elementaru valdikli pritaikyt nesudetingom funkcijom trunka menesius - jei nuo nulio daroma. autopilotas tiesiog gana sudetingo lygio valdiklis, bet kopijavimas jau padaryto yra daug greitesnis procesas. jei nukopijuos bent 50% efektyvumo - jau to sociai pakaks daugumai. plius yra ir kitu vystytoju su savo veikianciais sprendimais.
ir siaip - autorines teises yra visiska nesamone - pazangos stabdis. parazitavimo sistema. dziaukites, kad kitaiciai didele nacija ir tam priesinasi :D :D :D


Kai pats ką nors sukursi ar išrasi, sukiši tyrimams n milijonų baksų , pažiūrėčiau , kai kukuotum , kai kitą dieną kinietis jau štampuoja tavo produkto padielką, o tu bankrutuoji ir triestum dėl investuotojų ieškinių....
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-07, 10:25
Pranešimai: 27
Reputacija: +10
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 11:04 
     
Dėl informacijos dalijimosi tarp automobilių - taip, tai reikalinga ir naudinga funckija būtų, bet kaip ir minėjo kukulis4, šiuo metu nėra tokių automobilių kritinės masės.
Kitas dalykas, net jei būtų kritinė masė, kiekvienas automobilis privalo verifikuoti gautą informaciją savo paties jutikliais, kitaip gali vius automobilius nukreipti važiuoti nuo skardžio įsilaužęs į tinklą ar suklastojęs kokį signalą (priklausomai nuo to kaip būtų komunikacija vykdoma). Gavęs signalą iš kito automobilio, kad priekyje kažkas negerai atitinkamai prilėtina ar pan., bet ne aklai priima sprendimą.

Kitas dalykas, čia vis vieną po kito štampuoja straipsnius, kad Tesla žudikai. Leiskit priminti, Tesla su automobiliais susijusius patentus leidžia naudoti nemokamai, t.y. jie yra atviri ir net nereikia patiems kurti technologijų. Akumuliatorių - neleidžia. Ką tai rodo? Jie ir nori, kad kuo daugiau įmonių gamintų elektromobilius. Jie nesiekia ilguoju laikotarpiu būti dideli elektromobilių gamintojai. Bet ne, vis tiek čia visi neva "gąsdina" Tesla, o iš tikrųjų tik pigiais būdais renkasi reklamą. Iš esmės autobuso bilietas irgi žudo Tesla, nes renkiesi važiuoti autobusu, o ne Tesla.
  • +2


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14578
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2353
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 13:00 
     
immortallt rašė:
Dėl informacijos dalijimosi tarp automobilių - taip, tai reikalinga ir naudinga funckija būtų, bet kaip ir minėjo kukulis4, šiuo metu nėra tokių automobilių kritinės masės.
Kitas dalykas, net jei būtų kritinė masė, kiekvienas automobilis privalo verifikuoti gautą informaciją savo paties jutikliais, kitaip gali vius automobilius nukreipti važiuoti nuo skardžio įsilaužęs į tinklą ar suklastojęs kokį signalą (priklausomai nuo to kaip būtų komunikacija vykdoma). Gavęs signalą iš kito automobilio, kad priekyje kažkas negerai atitinkamai prilėtina ar pan., bet ne aklai priima sprendimą.

Kitas dalykas, čia vis vieną po kito štampuoja straipsnius, kad Tesla žudikai. Leiskit priminti, Tesla su automobiliais susijusius patentus leidžia naudoti nemokamai, t.y. jie yra atviri ir net nereikia patiems kurti technologijų. Akumuliatorių - neleidžia. Ką tai rodo? Jie ir nori, kad kuo daugiau įmonių gamintų elektromobilius. Jie nesiekia ilguoju laikotarpiu būti dideli elektromobilių gamintojai. Bet ne, vis tiek čia visi neva "gąsdina" Tesla, o iš tikrųjų tik pigiais būdais renkasi reklamą. Iš esmės autobuso bilietas irgi žudo Tesla, nes renkiesi važiuoti autobusu, o ne Tesla.


Jap. Idealiu atveju vienas auto siuncia kitam auto jau apkramtyta informacija, pagal kuria pastarasis gali is anksto pasiruost tam tikroms situacijoms. Kaip tarkim tas garsiai nuskambejes atvejis, kai buvo parmustas dviratistas - jeigu pirmas auto likus ten 2 sekundem iki susidurimo pradeda analizuot ka jis ten mato, tai paskui ji vaziuojantis auto realiai turetu gaut informacija, kad mes cia matom, kad kazkas zabalioja, dar nezinom kas, analizuojam. Taciau paskui vaziuojantis auto, pagal tai jau gali daryt tam tikrus sprendimus - suletint, jungt papildomus algoritmus tos galimos kliuties paieskai ir panasiai. Ir zinoma, kad vien tik duomenu srautu pasitiketi niekada nebus galima, nes tas srautas gali buti neteisingas, arba jo gali nebuti isviso. Visuma - tai ka gauni is kitu auto, plius tai ka gauni savo irangos pagalba, duomenu interpretacija bei palyginimas, yra butent tai, kas leis priimti geriausius imanomus sprendimus.

Ir dar kitas niuansas - kol automobilis, tebunie ir su labai gerai isvystytu autopilotu, veikia ne izoliuotoje aplinkoje (vadinasi ne visi eismo dalyviai yra robotukai, kurie su tavimi dalijasi informacija, ir visu kitu eismo dalyviu elgesio 100% neimanoma nuspeti, kol egzistuoja galybe nestandartizuotu eismo susikirtimo mazgu, ir panasiai) tol yra reikalinga kaupti duomenis apie realia vaziavimo patirti, ir ja naudoti mokymuisi.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 422
Reputacija: +282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-08, 14:01 
     
O Tesla automobiliai ta patirtimi (man rodos po laiko, ne real time) nesidalina? Man rodos kad kaip tik jų autopiloto tobulėjimo priežastis būtent tai ir yra. Prisipažinsiu, tiek giliai nesidomėjau.

Na kodėl autopilotas turėtų būti diegiamas pilnai tik tada kai jis užtikrins kad nebus nė vienos žūties, kai jis jau dabar užtikrina kokius 6-8x retesnes žūtis nei vairuojant žmogui? Suprantu, kad dar autopilotas būna durnų dalykų padaro, kurių žmogus nepadarytų, bet lygiai taip pat autopilotas nepadaro tokių dalykų kaip "užmiega prie vairo" ar "užsižiūri į telefoną/trumpą sijoną". Sutinku, kad dar kažkiek reikia patobulėti, bet pvz. tarpmiestiniuose keliuose panašu autopilotas jau pranašesnis už žmogų ir jį drausti tenais netikslinga. Miestuose, jei ne piko metu leistume savavaldžiams automobiliams judėti iki 30 km/h greičiu ir pvz 15 km/h greičiu prie perijų, tai leistų car charing perkelti į kitą lygį. Nereikalingas pilnavertis autopilotas galintis spręsti visas miestuose kylančias problemas, bet jau naudingas atpiginant keliones ir mažinant nuosavų automobilių poreikį.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14578
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2353
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'