Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-20, 10:27 
     
lizunas rašė:
Nuo kada gamintojai dykai remontuoja automobilius? Tik tada, kai randamos jų klaidos, pripažįstamas brokas.
Tarkim honda. Turėjo bug'ą dėl bagažinės durų, kur lindo rudys - perdažė, nes garantinis. Stabdžiai iš mano kišenės, aušinino skystis iš mano kišenės, pakabos dalys iš mano kišenės. Bent tiek, kad OE dalys gerai laiko, ko nepasakytum apie aftermarket dalis... O autorizuoto serviso kaina 50€ /val.
Duslintuvas laikė daugiau nei garantija jam duota (7 metai), guolis vienas pakeistas po rato mušimo duobėn (draudimas kasko). Didžiausios išlaidos man budavo iš pakabos ir stabdžių.


Kai galioja garantija, tai ir remontuoja. Man pavyzdziui keite akumuliatoriu po 3.5 metu eksplotacijos (tikrai nesitikejau kad pagal garantini keis), tuo tarpu ratu guoli ir OSM net neturejau abejoniu, kad keis pagal garantini. Stabdziu kaladeles, antifryzas, tepalas, filtrai - cia eksplotacines medziagos, ju keitimas i garantija neieina.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 419
Reputacija: +281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-20, 11:03 
     
jull rašė:
kukulis4 rašė:
ps. as taip labai grubiai paskaiciavau, kad pagal teslos deklaruojama galima energijos tanki (330wh/kg), tesla-semi zadama range (800km) ir zadamas sanaudas (<=2kwh/mile) plikos batareikes turetu svert mazdaug 3 tonas su trupuciu. Ir cia tik plikos celes, be jokiu kitu komponentu kurie yra butini batareikei. Gal kazkas nepatinges ir paskaiciuos tiksliau, bet cia bet kokiu atveju yra perdaug svorio, kad riboto batareikes resurso problema galetum sprest tiesiog damesdamas dar batareikiu. Ka as noriu pasakyt overall, tai kad jeigu tokia kompanija kaip Tesla investuoja butent i batareikes tarnavimo laiko pratesima, tai greiciausiai tam yra gana rimta priezastis. O man tiesiog atrodo, kad ta priezastis yra butent tie automobiliai, kurie po 1000 km vaziuoja ne karta per metus, o kone kiekviena diena.



Nu tai galim ir toliau skaiciuot. Imam DC13 072A, nauja Scania motora sunkvezimiams. Galia - 480kW Mase - 1000kg. Elektros motoro galios tankis elektromobiliuose - 1.37kW/kg (emiau priuso). Sutaupom 1000-480/1.37= 650kg. Nuo dezes jauciu sutaupysim dar kokius 200. (Dyzelio sukimo momento charakteristikos nera blogos, bet toli grazu iki elektros motoro = maziau pavaru, maziau mases) Kuras + bakai plius siurbliai, pllius hardware - apie 1000kg. Radiatoriai, ausinimo skysciai, sildymo, ismetimo sistemos, imkim dar 200kg. Vat ir gausis, kad net prie tavo paskaiciuotu, tas sunkvezimis bus sunkesnis nepilna tona.

Mano nuomone (ir ji nesikeite per paskutiniius 10 metu) vienintele priezastis kodel kas nors is vis gamina VDV iki siol - vis dar gana prastos baterijos. Visais kitais atzvilgiais (gamyba, aptarnavimas, mokesciai, tarsa) VDV gauna i vienus vartus. Ir gauna ne keliolika procentu, o kartais.

Tiesa, mano manymu, pramoninis transportas bus paskutis VDV bastionas. Tiesiog, uzdraudus lengvuosius VDV naftos kaina bus artima isgavimo kainai ir tai leis VDV kuri laika isgyvent ten, kur skaiciuojamas kiekvienas centas. Plius ir patys VDV atpigs pries pat numanoma visiska ju uzdraudima - nereikes skirti pinigu nauju varikliu kurimui.


Zinok as nelabai supratau ka tu nori pasakyt. As pats dar siek tiek pagooglinau, ir ka pavyko rast, yra tai, kad tesla semi 500 myliu range batareike, optimistiniais vertinimais turetu svert apie 5100kg, ir iki kol tas pack'as degraduotu iki 80% savo rated capacity, butu galima nuvaziuot kazka tarp 300k ir 500k myliu. Velgi, tik labai grubiai skaiciuojant, jeigu tarsime, kad sunkvezimis turetu tarnaut apie 10 metu, tai bent viena karta tam sunkvezimiui battery pack'a pakeisti reiktu, o eksplotuojant intensyviau, net ir du. Kas kainuotu labai nemazai, ir sunkvezimi su tokiom charakteristikom padarytu tiesiog nekonkurencingu. Tad man atrodo, kad yra visiskai logiska ieskot budu, kaip padidint batareikes ikrovos ciklu skaiciu neprarandant capacity ir nedidinant pacios batareikes.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 419
Reputacija: +281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-20, 13:08 
     
kukulis4 rašė:

Zinok as nelabai supratau ka tu nori pasakyt. As pats dar siek tiek pagooglinau, ir ka pavyko rast, yra tai, kad tesla semi 500 myliu range batareike, optimistiniais vertinimais turetu svert apie 5100kg, ir iki kol tas pack'as degraduotu iki 80% savo rated capacity, butu galima nuvaziuot kazka tarp 300k ir 500k myliu. Velgi, tik labai grubiai skaiciuojant, jeigu tarsime, kad sunkvezimis turetu tarnaut apie 10 metu, tai bent viena karta tam sunkvezimiui battery pack'a pakeisti reiktu, o eksplotuojant intensyviau, net ir du. Kas kainuotu labai nemazai, ir sunkvezimi su tokiom charakteristikom padarytu tiesiog nekonkurencingu. Tad man atrodo, kad yra visiskai logiska ieskot budu, kaip padidint batareikes ikrovos ciklu skaiciu neprarandant capacity ir nedidinant pacios batareikes.



Zinok, as dabar nelabai supratau ka tu nori pasakyt. Praetam poste rasei, kad tavo paskaiciavimais, baterija svertu 3t. As ju netikrinau. As tau parasiau, kad baterijos svoris dar ne viskas, ir kad svorio skirtumas nebus 3t, o kiek maziau nei tona. Jei praeitam poste suklydai, ir baterija sveria 5.1t, tai taip, skirtumas bus didesnis, kaip jau sakiau, tavo skaiciavimu as netikrinau.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-07-11, 23:07
Pranešimai: 174
Reputacija: +99
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-20, 13:54 
     
jull rašė:
kukulis4 rašė:

Zinok as nelabai supratau ka tu nori pasakyt. As pats dar siek tiek pagooglinau, ir ka pavyko rast, yra tai, kad tesla semi 500 myliu range batareike, optimistiniais vertinimais turetu svert apie 5100kg, ir iki kol tas pack'as degraduotu iki 80% savo rated capacity, butu galima nuvaziuot kazka tarp 300k ir 500k myliu. Velgi, tik labai grubiai skaiciuojant, jeigu tarsime, kad sunkvezimis turetu tarnaut apie 10 metu, tai bent viena karta tam sunkvezimiui battery pack'a pakeisti reiktu, o eksplotuojant intensyviau, net ir du. Kas kainuotu labai nemazai, ir sunkvezimi su tokiom charakteristikom padarytu tiesiog nekonkurencingu. Tad man atrodo, kad yra visiskai logiska ieskot budu, kaip padidint batareikes ikrovos ciklu skaiciu neprarandant capacity ir nedidinant pacios batareikes.



Zinok, as dabar nelabai supratau ka tu nori pasakyt. Praetam poste rasei, kad tavo paskaiciavimais, baterija svertu 3t. As ju netikrinau. As tau parasiau, kad baterijos svoris dar ne viskas, ir kad svorio skirtumas nebus 3t, o kiek maziau nei tona. Jei praeitam poste suklydai, ir baterija sveria 5.1t, tai taip, skirtumas bus didesnis, kaip jau sakiau, tavo skaiciavimu as netikrinau.



Taip. Pagal mano skaiciavimus - tesla semi batarke turetu svert tris tonas, o pagal tai, ka radau goglindamas - 5.1t. Siam momentui as labiau linkes pasitiket tuo ka radau, ten panasu zmones ivertino galima svori remdamiesi daugiau zinomu parametru.

Kad svoris dar ne viskas, as sutinku. Bet mano pointas yra tame, kad jeigu batarke sveria 5 tonas, ir su ja vilkikas gali nuvaziuot 500 myliu, tai net ir ziurint labai optimistiskai, max, ka galima is tos batareikes isspaust, yra 1000 pakrovimo ciklu iki to, kai jinai prades degraduot ne dienom o valandom. Ir vilkikas ta tukstanti ciklu turetu ivyniot per mazdaug tris metus, gal net greiciau.

Kas man atrodo neprotinga - bandyt sukist, sakykim, dvigubai daugiau batareikiu, vardan to, kad turet dvigubai didesni range, ir tokiu budu ikrovos ciklus akumuliuot dvigubai leciau. Neprotinga, nes toks padvigubinimas iskarto butu plius 5tonos vilkiko svoriui, reiskiasi, minus 5 tonos naudingam kroviniui. Be to, to dvigubo range realiai net nebus, nes papildomas batareikes vezt irgi reikia energijos.

Kas man atrodo protinga - ieskot budu, kaip su tuo paciu batareikiu kiekiu nuvaziuot didesni atstuma (didint energijos tanki), arba ieskot budu, kaip padidint galimu ikrovos ciklu skaiciu. Su tankio didinimu pastaruoju metu sekasi sunkiai, tai galbut tas proverzis bus butent su ikrovimo ciklais. Cia, komentaruose liaudis kelia klausima "nx elektromobiliui reikia batareikes su kuria galima vaziuot milijona myliu, jeigu dauguma vairuotoju per metus vaziuoja maziau nei 20k myliu? I ta klausima atsakinedamas as pirstu badau i vilkikus - jeigu (kai) paplis elektriniai vilkikai - ten reikes tokiu batareikiu.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 419
Reputacija: +281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-20, 18:10 
     
lizunas rašė:
Nuo kada gamintojai dykai remontuoja automobilius? Tik tada, kai randamos jų klaidos, pripažįstamas brokas.
Tarkim honda. Turėjo bug'ą dėl bagažinės durų, kur lindo rudys - perdažė, nes garantinis. Stabdžiai iš mano kišenės, aušinino skystis iš mano kišenės, pakabos dalys iš mano kišenės. Bent tiek, kad OE dalys gerai laiko, ko nepasakytum apie aftermarket dalis... O autorizuoto serviso kaina 50€ /val.
Duslintuvas laikė daugiau nei garantija jam duota (7 metai), guolis vienas pakeistas po rato mušimo duobėn (draudimas kasko). Didžiausios išlaidos man budavo iš pakabos ir stabdžių.


Net tada, kai remontuojamas brokas, tai nemokamai yra tik klientui, bet autorizuotas servisas gauna pinigus iš gamyklos už visus atliktus darbus. Meistrui, kuris dirbo, nepasakysi, kad sorry, šį mėnesį dirbai su garantiniais, tai atlyginimo nebus. Sudėtingas reikalas ta buhalterija, bet taip yra.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 483
Reputacija: +188
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-20, 18:12 
     
immortallt rašė:
HDi rašė:
immortallt rašė:
HDi, žinoma remontuoti reikės, bet atmesk visas dalis iš VDV ir kiek brangių remontų lieka?
Sumažės kokiais 60-70%. Tai yra 2/3 autorizuotų servisų užsidarys, kad išlaikyti krūvį.


Iš kur čia toks skaičius paimtas? Jei imam senus sudilusius laužus, su atsuktom ridom, kur realios ridos virš pusės milijono, tai jo, motoras problema, bet kas tokius varo į autorizuotus servisus? Turbūt labai nustebtum pamatęs, kad autorizuoti servisai daugiausiai uždirba iš garantinio nesąmoningų gedimų/recallų (kurie daugeliu atvejų nesusiję su varikliu - žymiausias turbūt dyzelgeitas, bet jei priminčiau, kiek milijonų atšaukimų skirtingi gamintojai turėjo dėl oro pagalvių, ar net ta pati toyota dėl gazo pėdalo, kas galioja ir EV) ir atstatymo po avarijų ir abu šituos finansuoja draudimas arba gamykla, o ten planiniai aptarnavimai, žmogelio negarantinis rato guolio keitimas (kas galioja ir EV) ir net padangų montavimas/saugojimas sezono metu yra tik lašas jūroj autorizuoto serviso įplaukose, tai iš kur tie 60-70%, nes man tai tiesiog atrodo kad vienas problemas pakeis kitos, tai tie 60% iš oro paimti.

Kiek kartų savo Yariso, ar kokią ten Toyotą turi, variklį remontavai brangiai? Nes aš per 10 metų, su skirtingo senumo mašinomis brangiausią remontą tai pamenu tik sankabą. Dar pamenu vairo kolonėlę 2 kart teko daryt, bet elektromobilis ir tokią turi.


Na sankaba su Yaris jau teko keisti :)
60% buvo iš ES ataskaitos, kuri analizavo, kodėl kai kurios šalys (juridinių asmenų grupės) gali nenorėti skatinti elektromobilių. Galbūt ir ataskaita klysta, o aš be reikalo patikėjau, pažiūrėsime.

P.S. dėl oro pagalbių net du kartus tas pats Yaris buvo kviestas į autorizuotą.
P.S.S. dėl pavarų dėžės-roboto, kas susiję su pavarų dėže/sankaba, tenka vežti į autorizuotą. Radau neva kuris užsiima, bet po jo vis tiek teko į autorizuotą vežti, pakrapštė, pinigus paėmė, bet pataisė dviem savaitėms.


Na tai ką ir sakau, oro pagalvės galioja ir elektromobiliui. Pavarų dėžės dar ir klausimas, nes pvz Porsche naudoja 2 pavarų dėžę, neaišku ką kiti pasirinks gamintojai, bet kad Tesla taip nedaro, tai dar nieko nereiškia.

Gal galima nuorodą į tą ataskaitą?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 483
Reputacija: +188
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-20, 18:16 
     
kukulis4 rašė:

Taip. Pagal mano skaiciavimus - tesla semi batarke turetu svert tris tonas, o pagal tai, ka radau goglindamas - 5.1t. Siam momentui as labiau linkes pasitiket tuo ka radau, ten panasu zmones ivertino galima svori remdamiesi daugiau zinomu parametru.


Jei gerai pagalvojus, tas 5.1t greiciausiai bus kazkam panasiam i amerikietiska/australu truck (tesla tokio tipo vilkikas ir yra su savo 1000hp), jo jegos agregatai is akies irgi bus dvigubai sunkesni. Tingiu ieskot tiksliau. Velgi, svorio skirtumas nebus 5.1t. Mano paskaiciavimas buvo skirtas vilkikams, kokius matom Europoj.

kukulis4 rašė:

Kad svoris dar ne viskas, as sutinku. Bet mano pointas yra tame, kad jeigu batarke sveria 5 tonas, ir su ja vilkikas gali nuvaziuot 500 myliu, tai net ir ziurint labai optimistiskai, max, ka galima is tos batareikes isspaust, yra 1000 pakrovimo ciklu iki to, kai jinai prades degraduot ne dienom o valandom. Ir vilkikas ta tukstanti ciklu turetu ivyniot per mazdaug tris metus, gal net greiciau.

Kas man atrodo neprotinga - bandyt sukist, sakykim, dvigubai daugiau batareikiu, vardan to, kad turet dvigubai didesni range, ir tokiu budu ikrovos ciklus akumuliuot dvigubai leciau. Neprotinga, nes toks padvigubinimas iskarto butu plius 5tonos vilkiko svoriui, reiskiasi, minus 5 tonos naudingam kroviniui. Be to, to dvigubo range realiai net nebus, nes papildomas batareikes vezt irgi reikia energijos.



Taip, idealu butu turet tik tokio dydzio baterija kokios reikia nuvaziuot iki kitos stoteles, dar geriau - tiesiog pakabint ta sunkvezimi ant laidu/indukcinio krovimo.

Jei spekuliuotume apie priezastis, del kuriu pirkejas galetu noret didelio range, mano nuomone, ne paskutinej vietoj butu tas, kad sunkvezimai labai daznai vaziuoja didelius atstumus ne piko metu. Sustojimas pasikraut, sakykim, valandai, su vairuotojo pakakot, parukyt degalinej, suest burgeri ne piko metu, jauciu yra didelis nasumo nuostolis. Sakykim, piko metu sukvezimis gali judet 2 kartus leciau ir ta papildomo pakrovimo valanda jau reiskia, kad 1h reikes iveikt piko metu. Jei EU leidzia vairuot 9h, tai gausis, kad sunkvezimis iveiks tiek kelio, kiek paprastai iveiktu per 8.5h. 0.5/9*100=5.6% efektyvumo nuostolis yra milziniskas. Is kitos puses, jei mazeja krovinio svoris, tai tas efektyvumas mazeja taip pat kazkiek. Nors, greitas pagooglinimas sako, kad tai nera taip jau aktualu US (74t maksimali sunkvezimio mase), bet ir vairavimo laikas US jau 14h, ne 9 kaip EU.

Man teslos inzineriniai sprendimai daugelyje vietu atrodo tikrai logiski. Matyt, yra priezastys ir uzkraut tas kelias papildomas tonas. Reiketu ziuret i technines uzduoties pagrindima ir tada gincytis. Beda ta, kad tokios galimybes mes neturim.


kukulis4 rašė:

Kas man atrodo protinga - ieskot budu, kaip su tuo paciu batareikiu kiekiu nuvaziuot didesni atstuma (didint energijos tanki), arba ieskot budu, kaip padidint galimu ikrovos ciklu skaiciu. Su tankio didinimu pastaruoju metu sekasi sunkiai, tai galbut tas proverzis bus butent su ikrovimo ciklais. Cia, komentaruose liaudis kelia klausima "nx elektromobiliui reikia batareikes su kuria galima vaziuot milijona myliu, jeigu dauguma vairuotoju per metus vaziuoja maziau nei 20k myliu? I ta klausima atsakinedamas as pirstu badau i vilkikus - jeigu (kai) paplis elektriniai vilkikai - ten reikes tokiu batareikiu.


Tai ju zinoma yra ieskoma. Niekad nesidomejau kiek pinigu yra sumerkta i bateriju vystyma paskutini desimtmeti, bet galiu itart, kad nemazai. Po nauja zinute apie super baterijas kas savaite matom net ir cia. Laiko klausimas, kada kazkas is tu "stebuklu" atsiras ant gamybos liniju.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo jull 2020-05-20, 18:44. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2015-07-11, 23:07
Pranešimai: 174
Reputacija: +99
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-20, 18:34 
     
kukulis4 rašė:

Taip. Pagal mano skaiciavimus - tesla semi batarke turetu svert tris tonas, o pagal tai, ka radau goglindamas - 5.1t. Siam momentui as labiau linkes pasitiket tuo ka radau, ten panasu zmones ivertino galima svori remdamiesi daugiau zinomu parametru.



https://www.popularmechanics.com/cars/t ... mi-weight/ sako, kad svoris jo vidutinis tokios klases sunkvezimiui. Saltinis niekinis, bet vis kazkas Dar vienas dalykas, turiu itarima, kad ne tik bendras svoris turi reiksme sunkvezimiui, bet ir kiekvienos asies apkrova. Gali but, kad maksimaliai padidindami pvz, priekines asies apkrova, jie dar ir islosia ant to, kiek maksimaliai gali patempt.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-07-11, 23:07
Pranešimai: 174
Reputacija: +99
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-20, 21:02 
     
Tiesa, kad papidomas svoris padeda vilkikui stabilai tempt krovini, taciau ziurint is is kitos puses, tai greiciausiai, kad visi vilkikai daugiau maziau turi ta optimalu svori. Jeigu neturetu, tiesiog matytumem pakabintus papildomus svorius, kaip kad matom ant traktoriu. Priedo, del batareikiu svorio, elektrinis vilkikas bet kokiu atveju tampa sunkesnis uz standartini tradicini vdv vilkika, tai greiciausiai, kad esant galimybei, elektriniai vilkikai savo svori mazins. Beja, dar vienas didelis pliusas elektrinio vilkiko naudai yra tas, kad elektrini varikli realiai galima sukt kad ir 1rpm ar mazesniu, kas yra labai gerai, kai kalbama apie sunkaus krovinio pajudininma is vietos. Bet kokiai TP su VDV reiktu specialiai tam skirtos greiciu dezes o elektrinis tokia galimybe turi tiesiog by default.

Ps.
- range roveris tempia 100t traukini. Tempia ne del to, kad labai sunkus, bet del to, kad gali labai letai vaziuot. Aisku, nereikia nuvertint to, kad tempia begiais. Tu paciu 100t ant asfalto nepatemptu.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 419
Reputacija: +281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-05-21, 09:55 
     
kukulis4 rašė:
Tiesa, kad papidomas svoris padeda vilkikui stabilai tempt krovini, taciau ziurint is is kitos puses, tai greiciausiai, kad visi vilkikai daugiau maziau turi ta optimalu svori. Jeigu neturetu, tiesiog matytumem pakabintus papildomus svorius, kaip kad matom ant traktoriu.


Matai, visokie "monster" Mack'ai kur velka autotraukinius Australijoj, greiciausiai turi reikiama, panasu svorio pasiskirstyma, bet tam akivaizdiai reikia instaluot varikli/pavaru dezei ant priekines asies, kas didina sunkvezimio ilgi ir mazina manevringuma (smarkiai issikises priekis).


kukulis4 rašė:

Priedo, del batareikiu svorio, elektrinis vilkikas bet kokiu atveju tampa sunkesnis uz standartini tradicini vdv vilkika, tai greiciausiai, kad esant galimybei, elektriniai vilkikai savo svori mazins. Beja, dar vienas didelis pliusas elektrinio vilkiko naudai yra tas, kad elektrini varikli realiai galima sukt kad ir 1rpm ar mazesniu, kas yra labai gerai, kai kalbama apie sunkaus krovinio pajudininma is vietos. Bet kokiai TP su VDV reiktu specialiai tam skirtos greiciu dezes o elektrinis tokia galimybe turi tiesiog by default.


Nu jei tiket linku, kur praeitam poste imeciau, tai ne sunkesni uz tradicini, o tokio pacio svorio kaip ir kiti toj klasej.

Svori zinoma mazinis kai bus galimybe ir taps geresniais uz vdv net ir sitoj srity.

Taip, vienas is elektrinio motoro privalumu transporte yra pastovus ir labai aukstas sukimo momentas. Sunkvezimio atveju, bent puse pavaru dezes tikrai galima ismest. Tiesa, semi atveju ten turetu but 4 pavaru dezes, po viena kiekvienam motorui (net jei jos ir sujungtos ir viena bloka), tai svorio 2 kartus daugiau tikriausiai nesusitaupys.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-07-11, 23:07
Pranešimai: 174
Reputacija: +99
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'