idomiausia, kad kai Nasa pasirinko Spacex ir Boeing nauju kapsuliu sukurimui, tai visi galvojo, kad Spacex nieko nesukurs arba jei sukurs, tai daug veliau nei Boeing. Boeing laike patikimu ir garantuotu partneriu, kuris bus pirmas. bet dabar viskas pasikeite, Boeing ne tik, kad siemet negabens astronautu, bet didele tikimybe, kad ir kitais metais negabens. nenustebciau, jei is viso bus nutraukta Starliner programa.
idomiausia, kad kai Nasa pasirinko Spacex ir Boeing nauju kapsuliu sukurimui, tai visi galvojo, kad Spacex nieko nesukurs arba jei sukurs, tai daug veliau nei Boeing. Boeing laike patikimu ir garantuotu partneriu, kuris bus pirmas. bet dabar viskas pasikeite, Boeing ne tik, kad siemet negabens astronautu, bet didele tikimybe, kad ir kitais metais negabens. nenustebciau, jei is viso bus nutraukta Starliner programa.
Tikrai taip. Matyt, ne visada mega kompanijos su simto metu patirtim dirba geriau, nei mazos, jaunos ir super ambicingos. Tiesa, gal vertetu palaukt iki sekmingos misijos pabaigos pries juos giriant.
idomiausia, kad kai Nasa pasirinko Spacex ir Boeing nauju kapsuliu sukurimui, tai visi galvojo, kad Spacex nieko nesukurs arba jei sukurs, tai daug veliau nei Boeing. Boeing laike patikimu ir garantuotu partneriu, kuris bus pirmas. bet dabar viskas pasikeite, Boeing ne tik, kad siemet negabens astronautu, bet didele tikimybe, kad ir kitais metais negabens. nenustebciau, jei is viso bus nutraukta Starliner programa.
NASA jau suprato, kad komerciniai paslaugų teikėjai sugeba geriau optimizuoti resursus ir pasiūlyti paslaugas geresnėmis kainomis. O tam, kad kainos ir toliau liktų konkurencingos, reikalinga... konkurencija . Todėl bus stengiamasi turėti alternatyvų SpaceX, bent jau tam, kad jie nemonopolizuotų rinkos ir nepradėtų diktuoti savo sąlygų. Kitą vertus, su jais konkuruoti darysis kuo toliau, tuo sunkiau - jie pamažu įgauna gerą pagreitį
idomiausia, kad kai Nasa pasirinko Spacex ir Boeing nauju kapsuliu sukurimui, tai visi galvojo, kad Spacex nieko nesukurs arba jei sukurs, tai daug veliau nei Boeing. Boeing laike patikimu ir garantuotu partneriu, kuris bus pirmas. bet dabar viskas pasikeite, Boeing ne tik, kad siemet negabens astronautu, bet didele tikimybe, kad ir kitais metais negabens. nenustebciau, jei is viso bus nutraukta Starliner programa.
Tikrai taip. Matyt, ne visada mega kompanijos su simto metu patirtim dirba geriau, nei mazos, jaunos ir super ambicingos. Tiesa, gal vertetu palaukt iki sekmingos misijos pabaigos pries juos giriant.
Na reikia nepamiršti, kad tokiose srityse ne įmonių šimtametė patirtis daro pažangą, o įgalinimas specialistų su ambicija, idėja ir gebėjimais. Didelėse įmonėse, kurios sustabarėjusios, dažnai tokie specialsitai yra varžomi ir neleidžiama pasireikšti, nes taip suvaldoma rizika, kad kas nepridirbs. Tačiau, kai reikia kažką sukurti - viskas vyksta daug lėčiau. Tuo tarpu jaunoje įmonėje, kuri susivilioja specialistus, jie ir atneša tą reikalingą patirtį ir žinias sukurti nauja, bet sistema jų neriboja. Čia taip tikrai ne tik kosmoso technologijose, o ir paslaugų sektoriuje, ir šiaip visur.
+2
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Kaip bebūtų, bet Boeing yra ir viešai kotiruojama įmonė. SpaceX - privati. Tai irgi daro įtaką, nes SpaceX gali sau leisti daryti daugiau klaidų, turėti daugiau išlaidų ir pan.
+2
Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19 Pranešimai: 3293 Miestas: Vilnius
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume