SEB jau naudoja DI, bet labai jau silpnutis - turi paruoštų keletą atsakymų ir tik jais naudojasi, o visi kiti atsakymai - "patikslinkite jūsų klausimą" ar kažkas panašaus... Viena gera savybė - neįsižeidinėja net jei ir "glušpetriu" pavadini ...
0
Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11 Pranešimai: 732 Miestas: Vilnius
Siūlau pabandyti Spotify supportą. Realiai visiškai neina suprasti kada bendrauji su botu, o kada su gyvu žmogumi. Manau, kad jie naudoja kažkokį hibridinį variantą, bet viskas veikia super sklandžiai.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume