Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-12, 22:22 
     
devyniaragis,

reiktų sėsti prie excel, senai nebežiūrėjau konkrečių skaičių - pinigų laisvų nėra investuoti į akcijas, viskas į namą eina :)
Aš tikrai nesiginčiju, Tesla turi šansą atsiriekti labai didelį pyragą automobilių gamybos, bet turėtų atsiriekti dabar kokius 20% rinkos, kad realiai pateisintų savo tokią kainą. Kuo toliau, tuo konkuruoti darysis sunkiau.

Likvidumas - visada išlieka problematiškas tokio dydžio įmonėms, o cash rezervas realiai nėra baisiai didelis kaip tokiam dydžiui ir tokiais tempais vykdant plėtrą.

Kokia kompanijos apyvarta? Pernai 25 mlrd. eurų. Taip kad vien pajamomis padengti kapitalizaciją reiktų kokių 8 metų. Realiai pateisinti 200 mlrd. kapitalizaciją, pajamos turėtų būt BENT 200 mlrd. Štai tau ir atsakymas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14727
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-12, 23:38 
     
immortallt rašė:
devyniaragis,

reiktų sėsti prie excel, senai nebežiūrėjau konkrečių skaičių - pinigų laisvų nėra investuoti į akcijas, viskas į namą eina :)
Aš tikrai nesiginčiju, Tesla turi šansą atsiriekti labai didelį pyragą automobilių gamybos, bet turėtų atsiriekti dabar kokius 20% rinkos, kad realiai pateisintų savo tokią kainą. Kuo toliau, tuo konkuruoti darysis sunkiau.

Likvidumas - visada išlieka problematiškas tokio dydžio įmonėms, o cash rezervas realiai nėra baisiai didelis kaip tokiam dydžiui ir tokiais tempais vykdant plėtrą.

Kokia kompanijos apyvarta? Pernai 25 mlrd. eurų. Taip kad vien pajamomis padengti kapitalizaciją reiktų kokių 8 metų. Realiai pateisinti 200 mlrd. kapitalizaciją, pajamos turėtų būt BENT 200 mlrd. Štai tau ir atsakymas.


Emm, o kodel reiketu sugebet market cap padengt per metus? Neissipisineju, tiesiog nesuprantu. Man sitas atrodo panasiai, kaip pasiemus 200k eur paskola 30ciai metu pergyvent, kad per metus uzdirbi tik 50k :/
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 464
Reputacija: +322
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-12, 23:41 
     
immortallt rašė:
devyniaragis,

reiktų sėsti prie excel, senai nebežiūrėjau konkrečių skaičių - pinigų laisvų nėra investuoti į akcijas, viskas į namą eina :)
Aš tikrai nesiginčiju, Tesla turi šansą atsiriekti labai didelį pyragą automobilių gamybos, bet turėtų atsiriekti dabar kokius 20% rinkos, kad realiai pateisintų savo tokią kainą. Kuo toliau, tuo konkuruoti darysis sunkiau.

Likvidumas - visada išlieka problematiškas tokio dydžio įmonėms, o cash rezervas realiai nėra baisiai didelis kaip tokiam dydžiui ir tokiais tempais vykdant plėtrą.

Kokia kompanijos apyvarta? Pernai 25 mlrd. eurų. Taip kad vien pajamomis padengti kapitalizaciją reiktų kokių 8 metų. Realiai pateisinti 200 mlrd. kapitalizaciją, pajamos turėtų būt BENT 200 mlrd. Štai tau ir atsakymas.


Aš pats šiuo metu kiek užleidęs sekimą: pirkti ne pats geriausias laikas, dėl turimų akcijų esu ramus (ir patenkintas), o prognozuoti kažką poros ketvirčių perspektyvai sudėtinga dėl neaiškių makrotrendų - palauksiu baterijų dienos ir antro ketvirčio ataskaitos, bus aiškiau kokios investicijos (pirmiausiai į energetikos dalį) planuojamos artimiausiems metams.

Dėl likvidumo ir kapitalo rezervo - šiems metams ramu, o toliau jau reiks pasistengt nepastebėti naujų ar besitęsiančių blogų trendų, kad laiku nepristabdyt investicijų ar nepasikelt dar kapitalo (kas prie dabartinės vertės ir pozicijos rinkoje atrodo tiek paprasta, tiek pigu). Šiaip nemaža dalį plėtros sekančiais metais, atrodo, galima finansuoti vien iš vietinių skolų įkeičiant statomus pajėgumus ir iš € surinktų iš visokio plauko mokesčių dėl konkurentų taršos.

Jei skaičiuoti pagal dabartinį augimo tempą 200 mlrd metinė apyvarta turėtų būt perkopta 2025. Tegu 2025-2027, dėl dabartinės krizės. Manau tiek į ateitį nėra labai rizikinga prognozuoti, kai inertiškoj auto pramonėj konkurentų atsilikimas siekia panašiai tiek metų. IMHO daugelis autogamintojų šiuo metu yra teisingai nuvertinti dėl menko augimo potencialo (ir nemenkos bankrotų rizikos), mažo pelningumo ir sunk cost'ų sumerktų į auto su vdv gamybos pajėgumus, kurie tik trukdo pereiti prie elektromobilių. Na o puikiai su ateinančia technologija sulygiuotai Teslai, atitinkamai užtektų gerokai mažesnės apyvartos ir ar pelno nei pvz. Toyota, kad pateisintų identišką vertę. Kitas aspektas yra programinės įrangos pardavimai su milžiniška pelno marža: pvz. 10mln autopilotų po $10 000 jau prikapsės 100 mlrd pajamų su autopramonei nematytom maržom, taigi reiktų pritaikyti visai kitą daugiklį skaičiuojant kompanijos vertę. 5-10mln automobilių per metus antrai dešimtmečio pusei tikrai vidutinis scenarijus, $10 000 už autopilotą irgi labai konservatyvus vertinimas nereikalaujantis pilnos autonomijos ir robotaxi fleet'ų. Su Tesla nėra sunku surast scenarijų neužilgo pagrindžianti >1trln. marketcap'ą ir tokie scenarijai atrodo pakankamai tikėtini, kad 200 mln marketcap'as dabar atrodytų pakankamai racionalus.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-08-08, 16:12
Pranešimai: 67
Reputacija: +43
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-14, 00:00 
     
Pajamos nėra lygios pelnui. Priklausomai nuo industrijos, akcinio ir skolinto kapitalo santykio ir pelningumo santykis pajamų ir kapitalizacijos aišku skiriasi,
Augimo tempai visada lėtėja.

Turiu sutikti, Tesla potencialo turi daug, ir įvertinti tinkamai vertę sunku, nes jie nėra tradicinė įmonė. Ir kiekvienas savaip vertina akcijas. Tačiau pripažink, dauguma perkančių Tesla akcijas nežino net kaip pradėti skaičiuoti :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14727
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-14, 04:55 
     
devyniaragis rašė:
Kitas aspektas yra programinės įrangos pardavimai su milžiniška pelno marža: pvz. 10mln autopilotų po $10 000 jau prikapsės 100 mlrd pajamų su autopramonei nematytom maržom, taigi reiktų pritaikyti visai kitą daugiklį skaičiuojant kompanijos vertę. 5-10mln automobilių per metus antrai dešimtmečio pusei tikrai vidutinis scenarijus, $10 000 už autopilotą irgi labai konservatyvus vertinimas nereikalaujantis pilnos autonomijos ir robotaxi fleet'ų. Su Tesla nėra sunku surast scenarijų neužilgo pagrindžianti >1trln. marketcap'ą ir tokie scenarijai atrodo pakankamai tikėtini, kad 200 mln marketcap'as dabar atrodytų pakankamai racionalus.

cia joks ne "kitas aspektas". cia gal vienas is kertiniu Teslos finansinio pamato kampu :D jie netipiniai automobiliu gamintojai - nes jie labai stambus softo gamintojai. va del ko jie dar normaliai laikosi :)
as tik nemanau, kad cia ilgam - kaip cia visur rasineja - kad "desimtmeciams i prieki" :D technologiskai Tesla labai silpni, tiesiog turi laikina masto ekonomija akumuose. ir turi gryna brangakmeni softe, kai tuoj cirkonio analogu pristampuos masiskai. daugiau nieko jie deja neturi...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4262
Reputacija: -365
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-15, 17:34 
     
immortallt rašė:
Tačiau pripažink, dauguma perkančių Tesla akcijas nežino net kaip pradėti skaičiuoti :)


O kaipgi kitaip :D

AAA000 rašė:
cia joks ne "kitas aspektas". cia gal vienas is kertiniu Teslos finansinio pamato kampu :D jie netipiniai automobiliu gamintojai - nes jie labai stambus softo gamintojai. va del ko jie dar normaliai laikosi :)
as tik nemanau, kad cia ilgam - kaip cia visur rasineja - kad "desimtmeciams i prieki" :D technologiskai Tesla labai silpni, tiesiog turi laikina masto ekonomija akumuose. ir turi gryna brangakmeni softe, kai tuoj cirkonio analogu pristampuos masiskai. daugiau nieko jie deja neturi...


Jei įdomu, peržiūrėk Sandy Munro video ciklus apie Teslos auto, tik atkreipk dėmesį, kad senesni Model 3 video buvo apie pirmuosius auto, kurių gamyba buvo improvizuota po hyperautomatizacijos failo. Tesla turi labai gerus variklius, baterijų valdymo sistemą ir elektroniką apskritai, be to smarkiai inovuoja gamyboje (kas, spėju, taps dideliu pranašumu per ateinančius kelis metus) . Dėl baterijų mastų ekonomijos ir technologijos perspektyvos ateityje, daugiau bus galima šnekėti po baterijų dienos. "Dešimtmečiams" prognozuoti technologinį pranašumą esti absurdas, bet 5-7 metai visai realu(atsižvelgiant į autopramonės inercija, o kadangi Tesla traukia gabius inžinierius ir daug dėmesio skiria inovacijoms, vargu ar juos kiti pralenks iki dešimtmečio galo, na nebent smarkiai pasikeis vadovybė ir pats brendas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-08-08, 16:12
Pranešimai: 67
Reputacija: +43
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'