Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 7 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-14, 10:05 
     
7. Vidutiniame automobilyje yra daugiau nei 30 tūkst. unikalių dalių. Atrodo, stebuklas, jog mašinos nesugenda kur kas dažniau.
is tu 30 tukstanciu "unikaliu daliu" maziausiai 29,95 tukstancio yra visiskai nesvarbios dalys. ir jas ismetus - automobilis vistiek vaziuotu. visos dazniau gendancios dalys daugmaz unifikuotos i kokius nors automobilizmo specifinius ar globalius standartus. ir pilnai pritaikytos remontuot ar pakeist. stebuklas yra tik tame - kad vartotojai niekaip nesupranta - kad atsiranda vis naujos ir naujos firmos, gaminancios auto, kurios specialiai to nedaro, netobulina automobiliu ir taip durnina vartotojus. ar net dirbtinai pagreitina savo prekes sugedima (kryptingai investuoja i prognozuojama sugedima) - kad turetu pastovius klientus. ir vis nauja ir nauja vartotoju karta ant sito pasimauna. o kiti to net nori ir uz tai primoka - uz niekinius isipareigojimus prarasdami savo vartotojiskas teises. va sitas vartotoju kvailumas tai yra nepaaiskinamas stebuklas :D :D :D :D :D
  • +2




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4242
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-14, 10:55 
     
Cituoti:
2. Šiuolaikinis „Formulės 1“ automobilis tuneliu aukštyn kojomis gali skrieti net 190 km/val. greičiu. Taip yra dėl to, jog dėl aptakių formų bei greičio jiems užtenka aerodinaminės jėgos, leidžiančios skrieti viršutine tunelio dalimi.
Aš parašysiu šitą teiginį korektiškai, taip kaip jis turėjo būti užrašytas.

2. Šiuolaikinis „Formulės 1“ automobilis tuneliu aukštyn kojomis gali skrieti jei jo greitis nemažiau 190 km/val.

Tai yra minimalus greitis, kad aerodinaminiai elementai galėtu bent minimaliai viršyti F1 masę. Didesniu greičiu važiuojant tik didės sukibimas su tunelio "lubom" ir tik saugiau bus važiuoti nes sukibimas padidės.

Beja niekas netrukdo sukurti tokį automobilį kuris tai darytu važiuodamas bet kokiu greičiu. Tam reikės sistemos panašios į oro pagalvę, tik ventiliatorius dirbtu atvirkščiai išsiurbtu orą iš po dugno. Tą ir padarė lotus komandos inžinieriai, išvažiavo į trasą du lotusai ir užėmė 1 ir 2 vietas ir iškarto po varžybų šita technologija buvo užbaninta.


Man dar šitas faktas labai patinka, nes gerovės valstybėje taip ir turi veikti baudų sistema, kad skaudėtu vienodai už durnumą, nepriklausomai tu milijardierius ar vos galą su galu suduri.
Cituoti:
11. Didžiausia kada nors už greičio viršijimą skirta bauda siekė milijoną eurų. Ši buvo išrašyta vyrui Švedijoje, keliu lėkusiam 290 km/val. Švedijoje baudos už greičio viršijimą yra skiriamos proporcingai pagal metinį žmonių uždarbį. Turtingo vyruko brangi pramoga.
  • +2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7558
Miestas: KLP
Reputacija: +1649
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-14, 12:04 
     
bahuriux rašė:
...Aš parašysiu šitą teiginį korektiškai, taip kaip jis turėjo būti užrašytas.

Aš irgi į tai iš karto atkreipiau dėmesį. Čia kaip "jei" nuo "jai" nesugebėti atskirti :D
Na bet esmę pagavom, buvo įdomu :)

P.S. beje bahuriux, teiginį gal ir parašytum (jau parašei), bet pačio straipsnio ne :D :D :D
P.S.S. ir dar pagalvojau, kad būtų visai įdomi "akcija": tas, kas parašo kokius 500 komentarų, turi parašyti straipsnį, kad galėtų toliau komentuoti. Va pabūtumėt dėmesio centre, tai po to ir pačio komentavimo modelį pakeistumėt :D
  • 0


_________________
stars will never align for you



Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 1012
Reputacija: +383
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-14, 13:00 
     
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
bahuriux rašė:
...Aš parašysiu šitą teiginį korektiškai, taip kaip jis turėjo būti užrašytas.

Aš irgi į tai iš karto atkreipiau dėmesį. Čia kaip "jei" nuo "jai" nesugebėti atskirti :D
Na bet esmę pagavom, buvo įdomu :)

P.S. beje bahuriux, teiginį gal ir parašytum (jau parašei), bet pačio straipsnio ne :D :D :D
P.S.S. ir dar pagalvojau, kad būtų visai įdomi "akcija": tas, kas parašo kokius 500 komentarų, turi parašyti straipsnį, kad galėtų toliau komentuoti. Va pabūtumėt dėmesio centre, tai po to ir pačio komentavimo modelį pakeistumėt :D

Gal ir gera akcija dėl straipsnių būtu, sutikčiau visai :) Kaikurie mano komentarai gal 1/200 ar panašiai ir yra sraipsnio dydžio ir išsamumo, bet aš labai tingiu terliotis su tuo. Be to tai kas man įdomu būtu įdomu iš čia esančių kokiem ~5%, o apskritai imant visus ~žmones 0,05%.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7558
Miestas: KLP
Reputacija: +1649
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-16, 00:54 
     
Cituoti:
Didžiausia kada nors už greičio viršijimą skirta bauda siekė milijoną eurų. Ši buvo išrašyta vyrui Švedijoje, keliu lėkusiam 290 km/val. Švedijoje baudos už greičio viršijimą yra skiriamos proporcingai pagal metinį žmonių uždarbį. Turtingo vyruko brangi pramoga.


noriu pažiūrėt į akis tam, kuris tokį šūdą rašo. Švedijoj tokių baudų nėra.

Cituoti:
Switzerland uses a similar system, and currently holds the world record for a speeding ticket. It was handed to a Swedish motorist in 2010 who was caught driving at 290km/h. He was fined 3,600 Swiss francs per day for 300 days – around 1,080,000 Swiss francs ($1,091,340) in total.


Bet kai kam "Swiss" turbūt skamba kaip švedija...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4211
Reputacija: +1315
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-16, 00:56 
     
AAA000 rašė:
7. Vidutiniame automobilyje yra daugiau nei 30 tūkst. unikalių dalių. Atrodo, stebuklas, jog mašinos nesugenda kur kas dažniau.
is tu 30 tukstanciu "unikaliu daliu" maziausiai 29,95 tukstancio yra visiskai nesvarbios dalys. ir jas ismetus - automobilis vistiek vaziuotu. visos dazniau gendancios dalys daugmaz unifikuotos i kokius nors automobilizmo specifinius ar globalius standartus. ir pilnai pritaikytos remontuot ar pakeist. stebuklas yra tik tame - kad vartotojai niekaip nesupranta - kad atsiranda vis naujos ir naujos firmos, gaminancios auto, kurios specialiai to nedaro, netobulina automobiliu ir taip durnina vartotojus. ar net dirbtinai pagreitina savo prekes sugedima (kryptingai investuoja i prognozuojama sugedima) - kad turetu pastovius klientus. ir vis nauja ir nauja vartotoju karta ant sito pasimauna. o kiti to net nori ir uz tai primoka - uz niekinius isipareigojimus prarasdami savo vartotojiskas teises. va sitas vartotoju kvailumas tai yra nepaaiskinamas stebuklas :D :D :D :D :D

čia toyotos atsakymas:
Cituoti:
A single car has about 30,000 parts, counting every part down to the smallest screws. Some of these parts are made at Toyota, but we also have lots of suppliers that make many of these parts. The 30,000 or so parts use different raw materials and different manufacturing processes.


Bet rašytojas nelabai supranta ką reiškia žodis unikali detalė. Tikrai daug varžtų ir tvirtinimo elementų kartojasi. Pvz tesloj vien kiek celių baterijoj :D
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4211
Reputacija: +1315
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'