Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-19, 19:11 
     
Cituoti:
15 kW metanolio kuro elemento


kas čia per daiktas?
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1304
Reputacija: +726
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-19, 19:34 
     
Evil Goku rašė:
Cituoti:
15 kW metanolio kuro elemento


kas čia per daiktas?

metanolio kuro cele.
------
esme yra atpigint technologija. kad ipirktu kritine dauguma vartotoju. panasiai kaip daro Muskas.
o cia visa gyvenima priprates svaistyt didelius pinigus - nieko taip ir nesukurs, kad pakeistu pasauli. nors technologija tikrai puiki.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4242
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-19, 20:57 
     
Video + broshiuru tipo aprasymas:
https://www.rolandgumpert.com/en/nathal ... fuel-cell/

Privalumai IR Minusai:

Advantages - Ethanol is produced by fermentation - renewable source of energy It contributes to a reduction in global warming Ethanol is less toxic than methanol

Disadvantages - The platinum-based catalyst is very expensive

Evaluation - The fist vehicle powered by an ethanol-based fuel cell was developed in 2007. However, the development of direct Ethanol Fuel Cells is generally lagging behind that of hydrogen fuel cells because the hydrogen fuel cell is much closer to providing an everyday solution to the problem.
  • +1




Užsiregistravo: 2019-12-15, 02:29
Pranešimai: 207
Reputacija: +51
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-19, 23:17 
     
Jei į elektromobilį reikia pilti kurą, tai galbūt jis nėra elektromobilis?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-14, 00:08
Pranešimai: 256
Miestas: Vilnius
Reputacija: +105
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-19, 23:24 
     
Tai kad vandenilio gamybos ir transportavimui dar reikia kaštus sumažinti kokiais 60-70%. Ir čia nėra kažkokios naujos šakos, kur progreso nebuvo. Technologijos tobulintos jau šimtmetį.

Metanolis ar etanolis realiai tas pats kas su biokuru į automobilius. Pereinamajam sprendimui gal ir gerai, ilgalaikiui sprendimui - dvejoju, nes kiekių visam pasauliui reikės didelių. Energetiškai irgi man rodos nebus efektyvu. Reikėtų dar pasigilinti, per daug niekad neknaisiojau šitos temos.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14704
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2427
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-20, 01:03 
     
Tai nera gerai is biokuro. Svarstyta jau tema. Dirvozemio erozija pagrindine problema.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-04-28, 14:13
Pranešimai: 422
Reputacija: +40
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-20, 07:09 
     
Giedriax rašė:
Jei į elektromobilį reikia pilti kurą, tai galbūt jis nėra elektromobilis?

Ne visi elektromobiliai yra troleibusai.
  • +2




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4842
Miestas: Vilnius
Reputacija: +967
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-20, 19:18 
     
immortallt rašė:
Tai kad vandenilio gamybos ir transportavimui dar reikia kaštus sumažinti kokiais 60-70%. Ir čia nėra kažkokios naujos šakos, kur progreso nebuvo. Technologijos tobulintos jau šimtmetį.

Metanolis ar etanolis realiai tas pats kas su biokuru į automobilius. Pereinamajam sprendimui gal ir gerai, ilgalaikiui sprendimui - dvejoju, nes kiekių visam pasauliui reikės didelių. Energetiškai irgi man rodos nebus efektyvu. Reikėtų dar pasigilinti, per daug niekad neknaisiojau šitos temos.

grynas vandenilis turi problemu kaip ir cheminiai akumai. sunku ilgai ir prognozuojamai saugot energija. o va metanolis, etanolis ar ten kokie nors spiritiniai skysciai - sitos problemos nera. su sitais skysciais musu technologijos moka dirbt labai lengvai ir prognozuojamai. net buhalterius eina to apmokyt :D :D :D
bet yra kita problema - technologinio pobudzio. kai skystis negrynas kaip vandenilis, ar ten koks nors kitas nesudetingas tirpalas - sudinai dirba pati kuro cele. reikia kokiu nors labai stabiliu medziagu - tipo kaip auksas, platina ir panasiai. ir dar paciu celiu darbo resursas trumpeja, prasteja savybes ir pan... tiesiog viena problema pakeicia kita...
bet jei ziuret technologiskai - nu tai vistiek geriau negu gamint platininuota vienkartini katalizatoriu ir ten keliais procentais pagerint "eko" debilizma duslerkoj. ar geriau turet visa technologija pilnai svaria, su ta pacia nusidevejimo ir brangiu elementu "problemele". cia jau manau geresnis pakaitalas. nors ir probleminis.
akumuliatorinis elektromobilismas irgi nera svarus - jis ekologine problema uzkasa akumuose. ir va cia jau reikia skaiciuot - kad realiai svariau. ar celiu nusidevejimas, ar akumu nusidevejimas. ir pagal mane - kiekiai nesulyginami. akumai ters masiskai. celiu tarsos lygiai aiskiai butu mazesni. kaina nera taip labai svarbu. ji svarbu tik kad butu technologija prieinama masems.
o jei viena technologija svaresne ilgalaikej perspektyvoj - ji ir turetu but politinis prioritetas. mokestine nasta turetu but mazesne ar nuline.
statai prototipus ir ten labai lengva viska ismatuot ar paskaiciuot.
dabar ciuvakas turi puses milijono euru prototipa ir aiskina kazkokias nesamones apie paramos trukuma... va tegu 50k€ prototipa padaro su panasiom savybem - apipils ji investuotuojai milijardais. bet jis to negali - per silpnas konstruotojas :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4242
Reputacija: -362
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-21, 00:54 
     
Giedriax rašė:
Jei į elektromobilį reikia pilti kurą, tai galbūt jis nėra elektromobilis?

Kol ratai varomi elektros varikliu - taip. Kalbant apie kuro deginimą, tai visi elektromobiliai kurie yra naudojami ne prancūzijoje teršia orą kaip vidaus degimo variklius turintys automobiliai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 386
Reputacija: +173
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-21, 14:50 
     
conjurer rašė:
Giedriax rašė:
Jei į elektromobilį reikia pilti kurą, tai galbūt jis nėra elektromobilis?

Kol ratai varomi elektros varikliu - taip. Kalbant apie kuro deginimą, tai visi elektromobiliai kurie yra naudojami ne prancūzijoje teršia orą kaip vidaus degimo variklius turintys automobiliai.

Jei automobilis naudoja 2 energijos rūšis, tai jis yra hibridinis. Bent jau internete radau tokį paprastą paaiškinimą.

Kodėl straipsnio pavadinime pavartotas žodis "elektromobilis"? Dėl skaitytojų skaičiaus. Jei pavadinsi teisingai, t.y. "hibridinis automobilis" - sulauksi galbūt tik pusės skaitytojų. Skaitytojai = rodoma reklama = pajamos už parodytą reklamą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-14, 00:08
Pranešimai: 256
Miestas: Vilnius
Reputacija: +105
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-21, 15:20 
     
Giedriax rašė:
conjurer rašė:
Giedriax rašė:
Jei į elektromobilį reikia pilti kurą, tai galbūt jis nėra elektromobilis?

Kol ratai varomi elektros varikliu - taip. Kalbant apie kuro deginimą, tai visi elektromobiliai kurie yra naudojami ne prancūzijoje teršia orą kaip vidaus degimo variklius turintys automobiliai.

Jei automobilis naudoja 2 energijos rūšis, tai jis yra hibridinis. Bent jau internete radau tokį paprastą paaiškinimą.

Kodėl straipsnio pavadinime pavartotas žodis "elektromobilis"? Dėl skaitytojų skaičiaus. Jei pavadinsi teisingai, t.y. "hibridinis automobilis" - sulauksi galbūt tik pusės skaitytojų. Skaitytojai = rodoma reklama = pajamos už parodytą reklamą.

Tokiu atveju visi vidaus degimo variklius turintys automobiliai turi vadintis hibridiniai, nes starteris varomas elektra, ir pasistengus galima vien tik su starteriu nuvažiuoti kažkiek metrų.
Manyčiau Hibridinis yra kai egzistuoja tiek vidaus degimo variklis tiek elektrinis, ir jie abu gali sukti ratus, kartu ar pasikeisdami. Jei ne, Tesla automobilius reikia vadinti "Cheminiais hibridais" nes cheminė energija verčiama į elektros energiją.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 386
Reputacija: +173
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-06-21, 20:56 
     
conjurer rašė:
Tokiu atveju visi vidaus degimo variklius turintys automobiliai turi vadintis hibridiniai, nes starteris varomas elektra, ir pasistengus galima vien tik su starteriu nuvažiuoti kažkiek metrų.
Manyčiau Hibridinis yra kai egzistuoja tiek vidaus degimo variklis tiek elektrinis, ir jie abu gali sukti ratus, kartu ar pasikeisdami. Jei ne, Tesla automobilius reikia vadinti "Cheminiais hibridais" nes cheminė energija verčiama į elektros energiją.


O pomidorai yra vaisiai bei arbūzai uogos.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14704
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2427
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'