Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-14, 15:02 
     
vis dar brangoki, lyginant su VDV, panašus Peugeot ar Suzuki VDV su akcijomis galima už 14-15 tūkst nusipirkti.
  • -1




Užsiregistravo: 2020-06-03, 12:49
Pranešimai: 5
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-14, 17:40 
     
Manobataibuvo2 rašė:
vis dar brangoki, lyginant su VDV, panašus Peugeot ar Suzuki VDV su akcijomis galima už 14-15 tūkst nusipirkti.


O gal palygink su panašiais VW, bet ne pigesnių gamintojų? :D Ar tu ir BMW 5 lygini su Pegeot ar Suzuki, ir aiškini, kad brangoka?

Komplektaciją pasilyginai? Ar tau nėra skirtumo, mašina plika, ar puspilnė komplektacija?

Aišku eksploatacinės sąnaudos svarbios tik durniams.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14752
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-14, 19:42 
     
Manobataibuvo2 rašė:
vis dar brangoki, lyginant su VDV, panašus Peugeot ar Suzuki VDV su akcijomis galima už 14-15 tūkst nusipirkti.


Tai tu ir lygink su Peugeot EV, kur pigiausias nuo 29k € prasideda.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3424
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +472
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-14, 20:56 
     
immortallt rašė:
Manobataibuvo2 rašė:
vis dar brangoki, lyginant su VDV, panašus Peugeot ar Suzuki VDV su akcijomis galima už 14-15 tūkst nusipirkti.


O gal palygink su panašiais VW, bet ne pigesnių gamintojų? :D Ar tu ir BMW 5 lygini su Pegeot ar Suzuki, ir aiškini, kad brangoka?

Komplektaciją pasilyginai? Ar tau nėra skirtumo, mašina plika, ar puspilnė komplektacija?

Aišku eksploatacinės sąnaudos svarbios tik durniams.


Kiek pigiau eksplotuot EV? 200€/metams ant tepalų, 1000-1500€ ant kuro?

ID.3 kaip suprantu Golf'o klasės mašina. Golf'as nuo 17k€, šitas - nuo 30k€. Manau ir bazinės komplektacijos jų yra palyginamos.

Po 7 metų geriausiu atveju jau pradės lygintis kaina.

Aišku, jei valstybė remia, visai kita kalba. Jei žiūrint į Estiją (artimesnę kaimynę, nei Vokietija), tai 25% siekia parama. Tada jau kaina susivienodina po 3 metų.

Kažką akivaizdaus praleidau?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2261
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +336
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-14, 22:11 
     
Draugas dirba autoservise, kurio pagrindinis arkliukas dyzeliai - turbinos, agr'ai, varikliai ir t.t. O dabar dar ir benzininius triperius su 1.0 turbininius daro. Mašinos apynaujės. Labai įdomi "garantija" šiuolaikinių auto. Tepalai kas 20, 30 tūkstančių km. Keisti bet kur - negalima, oficialiai kas 10K nereikia, todėl jei nori keisti - moki iš savo kišenės. Todėl niekas nekeičia, o po garantinio eina šaibom viskas - varikliai, dėžės, filtrai ir t.t.
Elektromobiliuose to tiesiog nėra.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 520
Reputacija: +334
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 00:24 
     
Pvz. Hyundai ioniqu servisas net norguos 150 eu tekainuoja.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 272
Reputacija: +108
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 08:36 
     
O kas už 150€ yra atliekama? Kokios paslaugos yra suteikiamos?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 520
Reputacija: +334
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 09:08 
     
daynewss rašė:
Draugas dirba autoservise, kurio pagrindinis arkliukas dyzeliai - turbinos, agr'ai, varikliai ir t.t. O dabar dar ir benzininius triperius su 1.0 turbininius daro. Mašinos apynaujės. Labai įdomi "garantija" šiuolaikinių auto. Tepalai kas 20, 30 tūkstančių km. Keisti bet kur - negalima, oficialiai kas 10K nereikia, todėl jei nori keisti - moki iš savo kišenės. Todėl niekas nekeičia, o po garantinio eina šaibom viskas - varikliai, dėžės, filtrai ir t.t.
Elektromobiliuose to tiesiog nėra.

Elektromobiliuose yra baterija. Jei krausi su superchargeriais kiekviena karta tai ta baterija ilgai nelaikys.
Beje, kiek kainuoja 1kWh is superchargerio? Ar nera dar pas mus tokiu? Ten tikrai turetu buti brangiau nei is namie is rozetes, tai tas sutaupymas ant kuro gali ir nebuti toks didelis.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2030
Reputacija: +486
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 09:41 
     
Galingiausias supercharger'is, iš kurio nepaimsi pilnos galios yra vokiečių gatvėje, Vilniuje, 320 kW. O šiaip Ignitis yra po 50 kW galios. Kainuoja aišku brangiau, taip ir turi būti, nes šitomis turi naudotis, kai važiuoji toli ir labai reikia.

Nu po galais, paimat golf'ą su mechanine pavarų dėže ir tada lygini su automatine :D Jeigu tik automatinės ieškoti, tada golf'as jau 23k €, o ID3 po valstybės subsidijos jau 27k €. Ir labai giliai nenagrinėjau, bet ID3 pasirodė su daugiau visko prigrūsta bazinėje komplektacijoje.

Prie išlaidų - primesk kokius 800€ metams parkingui.

Kaip įvertinsi didesnį saugumą? Komfortą, kai nereikia klausytis variklio?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14752
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 10:34 
     
Xdmin rašė:
daynewss rašė:
Draugas dirba autoservise, kurio pagrindinis arkliukas dyzeliai - turbinos, agr'ai, varikliai ir t.t. O dabar dar ir benzininius triperius su 1.0 turbininius daro. Mašinos apynaujės. Labai įdomi "garantija" šiuolaikinių auto. Tepalai kas 20, 30 tūkstančių km. Keisti bet kur - negalima, oficialiai kas 10K nereikia, todėl jei nori keisti - moki iš savo kišenės. Todėl niekas nekeičia, o po garantinio eina šaibom viskas - varikliai, dėžės, filtrai ir t.t.
Elektromobiliuose to tiesiog nėra.

Elektromobiliuose yra baterija. Jei krausi su superchargeriais kiekviena karta tai ta baterija ilgai nelaikys.
Beje, kiek kainuoja 1kWh is superchargerio? Ar nera dar pas mus tokiu? Ten tikrai turetu buti brangiau nei is namie is rozetes, tai tas sutaupymas ant kuro gali ir nebuti toks didelis.


Švedijoj jeigu krauni elektromobilį iš buitinės rozetės ir sukėlei gaisrą - nedraudiminis įvykis. Reikia įrengti krovimo stotelę namuose.
Elektros darbus atlieka tik tam licenziją turinčios sertifikuotos įmonės, ne Antanas ar padori maža kontora, kitaip - negalioja draudimas.

Tai norint naudoti kokį VW krainamą prietaią gręsia keli tūkstančiai papildomų išlaidų. Volvo, kad nekiltų nepasitenkinimo, įrengia stotelę iš savo kišenės.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4329
Reputacija: +1347
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 11:00 
     
immortallt rašė:
Galingiausias supercharger'is, iš kurio nepaimsi pilnos galios yra vokiečių gatvėje, Vilniuje, 320 kW. O šiaip Ignitis yra po 50 kW galios. Kainuoja aišku brangiau, taip ir turi būti, nes šitomis turi naudotis, kai važiuoji toli ir labai reikia.

Nu po galais, paimat golf'ą su mechanine pavarų dėže ir tada lygini su automatine :D Jeigu tik automatinės ieškoti, tada golf'as jau 23k €, o ID3 po valstybės subsidijos jau 27k €. Ir labai giliai nenagrinėjau, bet ID3 pasirodė su daugiau visko prigrūsta bazinėje komplektacijoje.

Prie išlaidų - primesk kokius 800€ metams parkingui.

Kaip įvertinsi didesnį saugumą? Komfortą, kai nereikia klausytis variklio?


- O kodėl neimt mechaninės pavarų dėžės?

- Parkingas irgi ne kiekvienam reikalingas, bet sutinku - didelis pliusas EV. Imant su parkingu, tai kaina išsilygina per 5 metus. Jau kažkas panašaus į tai, kad verta pirkti.

- Saugumo nevertinsiu, tegu vertina EuroNCAP. Golf'as turi 5 žvaigždutes. ID3, kaip tos pačios klasės automobilis - manau turės lygiai tą patį.

- Komfortą, kad nereikia klausytis litrinės žoliapvojės burzgimo atperka tai, kad nereikia ieškoti, kur kuro užsipilt.

---

Ką noriu pasakyt, kad Šiuo metu be valstybės paramos - elektromobilis vis dar brangiau nei VDV. Lyginant su tuo, kas buvo prieš kelis metus, tai kainos sparčiai krenta, ir po kelių metų jau ir Lietuvoje EV bus patrauklesnis nei VDV.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2261
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +336
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 11:40 
     
who rašė:
Kvailystė dėti baterijas į ką nors didesnio už paspirtuką. Mažesnė tarša miestuose, bet panašų rezultatą galima pasiekti ir su LPG, CNG. Stovėjimo aikštelės nebus visalaik nemokamos.


Mažesnė tarša visur, ne tik miestuose.

VDV didžiąją dalį pro duslintuvą išmeta. Maksimalus naudingumas svyruoja ~40-45%, bet realybėj <20%. EV - ~60%.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2261
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +336
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 11:52 
     
immortallt rašė:
Nu po galais, paimat golf'ą su mechanine pavarų dėže ir tada lygini su automatine :D Jeigu tik automatinės ieškoti, tada golf'as jau 23k €, o ID3 po valstybės subsidijos jau 27k €. Ir labai giliai nenagrinėjau, bet ID3 pasirodė su daugiau visko prigrūsta bazinėje komplektacijoje.

Prie išlaidų - primesk kokius 800€ metams parkingui.

Kaip įvertinsi didesnį saugumą? Komfortą, kai nereikia klausytis variklio?


Tai duokit EV su mechanine, jei tik kelis k pigiau - naudosiu be problemų :)
Parkingo subsidijos kitų vairuotojų dėka - tik tol, kol jų mažai.
Saugumas - taip, tikrai tikiu, kad avarijų dėl 150+ greičio su EV yra gerokai rečiau - bet tik todėl, kad jie tiek niekada nevažiuoja. Net Teslos neteko matyti važiuojančios į pajūrį greičiau nei kokie 120kmh, bo bijo kad elektra baigsis :)
Komfortas tai čia kaip ir nediskutuotina tema, variklis net pačiam didžiausiam vdv kibire kelia mažiausiai problemų (jis gal būti netgi papildomas malonumas), o dėl aplinkos triukšmo tai netikiu kad dėl to paties svorio taupymo sudėjo bent pusėtiną garso izoliaciją, nes na žr aukščiau - jie tiesiog nevažiuoja tokiais greičiais kur ta izoliacija reikalinga :)
  • -1




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3234
Reputacija: +439
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 12:47 
     
EV su mechanine - tu čia rimtai?
  • +1




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 520
Reputacija: +334
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 13:12 
     
daynewss rašė:
EV su mechanine - tu čia rimtai?


Nu čia trolinu jei ką :) Kodėl visi EV entuziastai nori lyginti kainas su brangesniais automatais kai EV kitaip ir negali, o daugumai VDV vairuotojų tai yra visiškai dzin - manualas ar automatas. Todėl ir lyginti reikia bazinę komplektaciją su bazine. Tik, kad labai nesąžininga tada gaunasi - bet kuriuo VDV (kad ir po 20m eksploatacijos) tu nuvažiuosi bet kur. Su baziniais EV ir ten juokingu jų atstumu net nėra realiai ką lyginti...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3234
Reputacija: +439
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 13:56 
     
FtBall rašė:
immortallt rašė:
Galingiausias supercharger'is, iš kurio nepaimsi pilnos galios yra vokiečių gatvėje, Vilniuje, 320 kW. O šiaip Ignitis yra po 50 kW galios. Kainuoja aišku brangiau, taip ir turi būti, nes šitomis turi naudotis, kai važiuoji toli ir labai reikia.

Nu po galais, paimat golf'ą su mechanine pavarų dėže ir tada lygini su automatine :D Jeigu tik automatinės ieškoti, tada golf'as jau 23k €, o ID3 po valstybės subsidijos jau 27k €. Ir labai giliai nenagrinėjau, bet ID3 pasirodė su daugiau visko prigrūsta bazinėje komplektacijoje.

Prie išlaidų - primesk kokius 800€ metams parkingui.

Kaip įvertinsi didesnį saugumą? Komfortą, kai nereikia klausytis variklio?


- O kodėl neimt mechaninės pavarų dėžės?

- Parkingas irgi ne kiekvienam reikalingas, bet sutinku - didelis pliusas EV. Imant su parkingu, tai kaina išsilygina per 5 metus. Jau kažkas panašaus į tai, kad verta pirkti.

- Saugumo nevertinsiu, tegu vertina EuroNCAP. Golf'as turi 5 žvaigždutes. ID3, kaip tos pačios klasės automobilis - manau turės lygiai tą patį.

- Komfortą, kad nereikia klausytis litrinės žoliapvojės burzgimo atperka tai, kad nereikia ieškoti, kur kuro užsipilt.

---

Ką noriu pasakyt, kad Šiuo metu be valstybės paramos - elektromobilis vis dar brangiau nei VDV. Lyginant su tuo, kas buvo prieš kelis metus, tai kainos sparčiai krenta, ir po kelių metų jau ir Lietuvoje EV bus patrauklesnis nei VDV.


Kodėl neimti mechaninės pavarų dėžės? Todėl kad automobilio su arklio tempiamu vežimu irgi nelygini.

Saugumo 5 žvaigždutės, panašiai, kaip su viešbučių 5 žvaigždutėmis kokioje Turkijoje. Iš vieno pabgėgsi, kitame bus nerealiai gerai. Reikia lįsti detaliau.

Na jei automobiliu daugiausia važinėji mieste/priemiesčiuose, su elektromobiliu niekada nereikės ieškoti kur "kuro užsipilti", priešingai nei su VDV.

Taip, kol kas EV kaina išlieka didesnė nei VDV. Kodėl? Nes paklausa jų didelė, niekas nesistengia pasiūlyti labai pigių, nes nei masto ekonomijos dar nepasiekė, nei yra poreikio ją pasiekti, kai prabangesnių elektromobilių rinka neužpildyta ir gali pardavinėti brangesnės klasės automobilius. Kai akumuliatorių pagamins pakankamai, kad užpildyti pigių nišą, žiū ir golfą pasiimsi 2k€ pigiau nei VDV.

Kodėl visko norite čia ir dabar? Kodėl pamirštate, kad progresas yra procesas?

Lietuvoje krovimo stotelę įrengti apie 800€. Čia jei su elektronika, kuri valdo krovimo galią, kad namuose užtektų visiems prietaisams naudojantiems galią tuo metu.

kestutisz rašė:
daynewss rašė:
EV su mechanine - tu čia rimtai?


Nu čia trolinu jei ką :) Kodėl visi EV entuziastai nori lyginti kainas su brangesniais automatais kai EV kitaip ir negali, o daugumai VDV vairuotojų tai yra visiškai dzin - manualas ar automatas. Todėl ir lyginti reikia bazinę komplektaciją su bazine. Tik, kad labai nesąžininga tada gaunasi - bet kuriuo VDV (kad ir po 20m eksploatacijos) tu nuvažiuosi bet kur. Su baziniais EV ir ten juokingu jų atstumu net nėra realiai ką lyginti...



Jei tai būtų tiesa, tai niekas nepirktų automatinių pavarų dėžių, nes jos visada brangesnės už mechanines, bet kažkodėl žmones pinigus moka, bet staiga, tu jau nebenori mokėti, jei tai elektromobilis.

Bazinę komplektaciją su bazine lyginti sakai, o tu supranti, kad vieno automobilio bazinė komplektacija yra daugiau nei kito premium komplektacija?

Su VDV bet kuriuo kad ir po 20 m. nuvažiuosi bet kur? Omeny, tu nori pasakyti, kad neprireiks variklio kapitalinio remonto po 20 m. eksploatacijos jokiam VDV? :) Tu tikrai tą nori pasakyti? Ar kad nėra "bako" nusidėvėjimo, kurio kaina mažesnė, nei to pačio variklio nusidėvėjimas VDV? Nekalbu apie purkštukus, pavarų dėžę, turbinas, kuro filtrų keitimus, tepalų keitimus ir t.t. ir t.t.

Problema ta, kad mąstymas įjungtas kaip vadeliotojo - automobilis nepakeis arklio, nes į automobilio baką negali šieno kišti. Automobilis nepakeis arklio, nes kuo laukus tręši. Automobilis nepakeis arklio, nes anas genda, o arklys ne. Arklys pats pasidaugins, o automobilį teks pirkti. Taip, elektromobilio vairavimo patirtis ir niuansai skiriasi nuo VDV, bet kad tu prie VDV trūkumų pripratęs ir įsikandęs juos.

Sakai tu nematei Tesla viršijančios stipriai greitį, tai čia blogai, kad greičio neviršija? O tai kad važiuodamas dar leistinu greičiu autostradoje ir taip lenkiu 95% automobilių, tai ką pasako? Kad dauguma ir nelaksto, o taupo kurą.

Taip kad baigit traukti argumentus, kurie daugumai neaktualūs ir neieškokite automobilio visiems.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.


Paskutinį kartą redagavo immortallt 2020-07-15, 14:05. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14752
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 14:04 
     
immortallt rašė:

Kodėl neimti mechaninės pavarų dėžės? Todėl kad automobilio su arklio tempiamu vežimu irgi nelygini.


Mes jau net čia neustarsim - EV kaip tik sakyčiau su viena pavara labiau primena arklį :) Ir realiai tas labai liūdina, bent jau hibriduose. O lyginti ten būsimas technologijas... Ta nžn būsimus EV gal irgi lyginkim su būsimais auto varomais vandeniliu (natūrali VDV reinkarnacija*, su lengvu papildymu)? Pagal popierius ir fantazijas ten irgi viskas labai gražu.

* ne veikimo prasme, o būtent papildymo

p.s. šiaip tai bent šitas auto kaip temoj jau kiek panašus į tikrą, tas jau yra gerai. Early adopteriai jau padarys savo darbą - ištestuos platformą, susimokės už sekančios kartos kūrimą, deja bet greičiausiai aišku sunaikinsir visas "nuolaidas" (tiksliau gal nebelys į VDV vadeliotojų kišenes). Na, bet sekantys jau gal bus tikrai pirktini.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3234
Reputacija: +439
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 14:19 
     
kestutisz rašė:
immortallt rašė:

Kodėl neimti mechaninės pavarų dėžės? Todėl kad automobilio su arklio tempiamu vežimu irgi nelygini.


Mes jau net čia neustarsim - EV kaip tik sakyčiau su viena pavara labiau primena arklį :) Ir realiai tas labai liūdina, bent jau hibriduose. O lyginti ten būsimas technologijas... Ta nžn būsimus EV gal irgi lyginkim su būsimais auto varomais vandeniliu (natūrali VDV reinkarnacija, su lengvu papildymu)? Pagal popierius ir fantazijas ten irgi viskas labai gražu.


Jei tu į automobilį žiūri kaip į hobi, t.y. pramogą, tai mes kalbame apie visiškai skirtingus dalykus. Kai kurie žmonės vis dar renkasi spausdinti ne su kompiuteriu, o spausdinimo mašinėle, nors tai ir nepatogu, neefektyvu, bet niekas nebando pagrįsti "pomėgiu" praktiškumo. Taip ir su VDV'istų išsireiškimais, apie tai kad elektromobilis "neturi sielos", tai man primena tuos, kurie neigia COVID, tyčia užsikrečia ir miršta nuo jo.

Būsimais varomais vandeniliu? :) Duočiau 90%, kaip jie dar biški išaugs, ir tada galutinai numirs autotransporte jie. Liks nišiniams reikalams. Pagal popierius vandenilis nelabai gražu. Elektromobiliai realybėje jau labai faina.

P.S. automobilis su kuriuo važinėju, yaris, su vienu baku įveikia apie 450km, čia nelakstant. Lakstant ir 400 neįveiks - per akis užtenka. Dauguma didesnį per dieną nenuvažiuoja per visą gyvenimą, tai nesuprantu ir ko čia daugumai stringa. Vienas elektromobilis neturi būti tinkamas visiems žmonėms, visiems atvejams. Net jei ir liks kelyje 1% kelių transporto varomo iškastiniu kuru po 20 metų, tai jau nebebus problema, bet kažkodėl norite čia ir dabar, kad visus 100% poreikio patenkinti ir dar plius hobiui tiktų :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14752
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 14:58 
     
immortallt rašė:
kažkodėl norite čia ir dabar, kad visus 100% poreikio patenkinti ir dar plius hobiui tiktų :D

Matai, aš ūkyje turiu tikrai daug elektrinių prietaisų - nuo telefonų iki paspirtukų/riedlenčių. Ir VISUR ta pati problema - baterija :)
Kiekvienais metais jos vis geresnės (kokių 0.5proc turbūt), bet visur tas pats - trumpas veikimas, ilgas krovimas. Per 20 metų realiai gal atsirado tik telefonų supercharge, bet ir tai imho labiau ilgaamžiškumo sąskaita. Kaip kad prieš 15 metų rinktas modeliukas ore kabėjo keliolka minučių, taip ir šiandien net labai nepigus dronas vis dar negali padaryti bent paros timelapso :)
Taip, kad tuo 100proc aš netikiu, gal panašiai kokiais 60, kaip kad realiai baterijos atitinka reklamą, ir tai tik gal pirmus metus :) Ir todėl manau, kad atitinkamai EV turi kainuoti pigiau nei normalus automobilis :) (gi jame ten nieko nėra, niekas negenda etc) panašiai kaip kokie RC modeliai - elektira pigu, mechanika nelabai...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3234
Reputacija: +439
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 15:36 
     
immortallt rašė:
Saugumo 5 žvaigždutės, panašiai, kaip su viešbučių 5 žvaigždutėmis kokioje Turkijoje. Iš vieno pabgėgsi, kitame bus nerealiai gerai. Reikia lįsti detaliau.


Kur galima rasti detalios info, kur parašyta, kad 5 žvaigždučių EV yra saugesnis už 5 žvaigždučių VDV?


immortallt rašė:
Kodėl neimti mechaninės pavarų dėžės? Todėl kad automobilio su arklio tempiamu vežimu irgi nelygini.


Nes kalba eina apie ekonominius variantus. Automatas jau "premium".



immortallt rašė:
Kodėl visko norite čia ir dabar? Kodėl pamirštate, kad progresas yra procesas?


FtBall rašė:
Ką noriu pasakyt, kad Šiuo metu be valstybės paramos - elektromobilis vis dar brangiau nei VDV. Lyginant su tuo, kas buvo prieš kelis metus, tai kainos sparčiai krenta, ir po kelių metų jau ir Lietuvoje EV bus patrauklesnis nei VDV.





immortallt rašė:
Bazinę komplektaciją su bazine lyginti sakai, o tu supranti, kad vieno automobilio bazinė komplektacija yra daugiau nei kito premium komplektacija?


Lyginam du ekonominės klasės automobilius tai ir darom prielaidą, kad bazinės komplektacijos bus.. ekonominės klasės.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2261
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +336
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 16:01 
     
Na, manau viską geriausiai atspindi praktika. Vilniuje veikia du carsharing'o operatoriai: Citybee (pagrinde ekoniminiai hibridai ir vdv, keli elektro pažaidimui, kainodara yra mokėjimas už laiką+kilometrus) ir Spark (kainodara mokėjimas už laiką). Spark mokėjimas už laiką yra panašus kaip ir Citybee (tik jam dar prisideda kilometrai)

Mano kelionė darbas namai su Spark kainuoja apie 2,5-3,5 euro; su Citybee 3,5-6 eurai. Aš tikiu, kad verslas moka skaičiuoti ir konkurouja. Vadinasi, elektra jau dabar gali pasiūlyti geresnę bendrą kilometro kainą, jei auto yra efektyviai naudojamas.

Realybė yra paprasta: vdv yra geriau ir pigiau už elektrinį tik jeigu su juo nevažiuoji. Tik visada reikia dar rimtai pagalvoti, ar tikrai tau to auto reikia, jei juo nevažiuoji.
  • +1


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 651
Reputacija: +575
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 16:14 
     
kestutisz rašė:
immortallt rašė:
kažkodėl norite čia ir dabar, kad visus 100% poreikio patenkinti ir dar plius hobiui tiktų :D

Matai, aš ūkyje turiu tikrai daug elektrinių prietaisų - nuo telefonų iki paspirtukų/riedlenčių. Ir VISUR ta pati problema - baterija :)
Kiekvienais metais jos vis geresnės (kokių 0.5proc turbūt), bet visur tas pats - trumpas veikimas, ilgas krovimas. Per 20 metų realiai gal atsirado tik telefonų supercharge, bet ir tai imho labiau ilgaamžiškumo sąskaita. Kaip kad prieš 15 metų rinktas modeliukas ore kabėjo keliolka minučių, taip ir šiandien net labai nepigus dronas vis dar negali padaryti bent paros timelapso :)
Taip, kad tuo 100proc aš netikiu, gal panašiai kokiais 60, kaip kad realiai baterijos atitinka reklamą, ir tai tik gal pirmus metus :) Ir todėl manau, kad atitinkamai EV turi kainuoti pigiau nei normalus automobilis :) (gi jame ten nieko nėra, niekas negenda etc) panašiai kaip kokie RC modeliai - elektira pigu, mechanika nelabai...


Baterijos smarkiai gerėja.
Bet vietoj ilgesnio tarnavimo laiko tu gauni lengvesnę bateriją su greitesniu krovimu, paskaičiuojant viską tiem patiem 500-1000 ciklų.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4329
Reputacija: +1347
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 16:58 
     
Na su krovimu kaip or nebuvo bedos. Ioniq nuo 0 iki 100 ant 75kw chargerio 30 munuciu. Ir vel per 200km. Siaip namie nuo 0 iki 100 4 val. Kas visiskai ciki. Serviso ir pan atzvilgiu vienas malonumas sedi ir vaziuoji. Gryzai namo ir ikisai kaip telefona. Kai volva tenka kas pusantros savaites serti degalineje. 30000 km baterijos degradacija 1 procentas. Komplektacija topine kas kokiam golfe kaina iskeltu dvigubai. O ir tie kas perka dabar naudojasi pinigais tu kurie neperka nes i tu neperkanciu sumoketu mokesciu man subsidijuoja pirkima. Tad as labai dziaugiuosi tais kurie neperka ir kuo maziau elekgromobiliu tuo daugiau nuolaidu bei subsidiju. Valio VDV fanam. Bukit ir toliau istikimais mano sponsoriais.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 272
Reputacija: +108
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-15, 22:36 
     
Maziau gedimu elektromobiliuose. Tai pliusas. Na ir kiti visi pliusai
  • 0




Užsiregistravo: 2008-04-28, 14:13
Pranešimai: 463
Reputacija: +27
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'