Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 16 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-17, 09:52 
     
Skamba įdomiai. O kaip su judėjimu pvz kamštyje? Makaluoji iš pirmo į laisvą?
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 59
Reputacija: +41
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-17, 11:17 
     
Stabdi paspaudi atleidi
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 273
Reputacija: +108
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-17, 11:24 
     
Šaras rašė:
Skamba įdomiai. O kaip su judėjimu pvz kamštyje? Makaluoji iš pirmo į laisvą?


DSG iš esmės irgi tas pats reikalas, kaip čia - mechaninė P.D. su sankaba, tik pavaras parenka kompiuteris.

Panašiai ir gaunasi - kompas maigo sankabą. Ganėtinai bjaurus reikalas, ypač kai kompas būna kątik įspaudęs sankabą ir paspaudi daugiau gazo - tai smarkiai šoka į priekį. Kažkaip nestebina, kad US rinkai vietoj DSG siūlė tradicinį automatą - nėra komfortiškas reikalas.

P.S. 2010 Passat CC, tai gal ir amžius jau savo daro.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2262
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +336
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-17, 11:41 
     
FtBall rašė:
Šaras rašė:
Skamba įdomiai. O kaip su judėjimu pvz kamštyje? Makaluoji iš pirmo į laisvą?


DSG iš esmės irgi tas pats reikalas, kaip čia - mechaninė P.D. su sankaba, tik pavaras parenka kompiuteris.

Panašiai ir gaunasi - kompas maigo sankabą. Ganėtinai bjaurus reikalas, ypač kai kompas būna kątik įspaudęs sankabą ir paspaudi daugiau gazo - tai smarkiai šoka į priekį. Kažkaip nestebina, kad US rinkai vietoj DSG siūlė tradicinį automatą - nėra komfortiškas reikalas.

P.S. 2010 Passat CC, tai gal ir amžius jau savo daro.


Kaip DSG veikia žinau, bet čia rašo kad jutiklis prie bėgių rankenos, tai man ir nedaeina.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 59
Reputacija: +41
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-17, 13:44 
     
Pas Jawa buvo dar paprasciau :)
  • 0




Užsiregistravo: 2015-11-27, 12:39
Pranešimai: 43
Reputacija: +37
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-17, 14:01 
     
miiinnde rašė:
Pas Jawa buvo dar paprasciau :)


jawa, kaip ir visi motociklai, turi pusiau sekvencinę pavarų dėžę jei nemaišau?
čia būtų žingsnis link sportinių automobilių, o ne mechaninį sprendimą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4348
Reputacija: +1354
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-17, 15:53 
     
Baisūs šitie kaip mano gyvenimas, t.y. gal dar ir baisesni. Nelabai man iš vis šitas jų modelis made sense, nes tečio pasaulio šalyse pardavinėja ir Creta, kuri yra vos didesnė ir jau turi ir šiek tiek saugumo įrangos už vos vos didesnę kainą. Tuo tarpu i20 active (crossover) ir venue yra vos ne identiškai komplektuojami auto, vos neįdentiškų išmatavimų, su vos ne identiška kaina, vienintelis skirtumas dizainas (ir nauja platforma?).
  • -1


_________________
paskoluklubas.lt



Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1203
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-17, 16:16 
     
mch0lic rašė:
Baisūs šitie kaip mano gyvenimas, t.y. gal dar ir baisesni. Nelabai man iš vis šitas jų modelis made sense, nes tečio pasaulio šalyse pardavinėja ir Creta, kuri yra vos didesnė ir jau turi ir šiek tiek saugumo įrangos už vos vos didesnę kainą. Tuo tarpu i20 active (crossover) ir venue yra vos ne identiškai komplektuojami auto, vos neįdentiškų išmatavimų, su vos ne identiška kaina, vienintelis skirtumas dizainas (ir nauja platforma?).


skaitei straipsnį ar tik modeliuo paveiksliuką žiūrėjai?
rašoma išskirtinai apie pavarų technologiją. Aišku iki galo nieko ir neparašė...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4348
Reputacija: +1354
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-19, 09:29 
     
FtBall rašė:

DSG iš esmės irgi tas pats reikalas, kaip čia - mechaninė P.D. su sankaba, tik pavaras parenka kompiuteris.

Panašiai ir gaunasi - kompas maigo sankabą. Ganėtinai bjaurus reikalas, ypač kai kompas būna kątik įspaudęs sankabą ir paspaudi daugiau gazo - tai smarkiai šoka į priekį. Kažkaip nestebina, kad US rinkai vietoj DSG siūlė tradicinį automatą - nėra komfortiškas reikalas.

P.S. 2010 Passat CC, tai gal ir amžius jau savo daro.


O DSG ten iprasta sausa sankaba ar koks hidrotransformatorius? neteko dar susidurt..


HardAxe rašė:

jawa, kaip ir visi motociklai, turi pusiau sekvencinę pavarų dėžę jei nemaišau?
čia būtų žingsnis link sportinių automobilių, o ne mechaninį sprendimą.


Taip, pas mocus sekvencine, tai paprasciau su tokiais "privalumais". Net seni izai/javos/minskai turedavo mechanini gadget'a, kuris ismina sankaba jungiant pavara.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-07-11, 23:07
Pranešimai: 247
Reputacija: +141
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-20, 09:41 
     
jull rašė:
FtBall rašė:

DSG iš esmės irgi tas pats reikalas, kaip čia - mechaninė P.D. su sankaba, tik pavaras parenka kompiuteris.

Panašiai ir gaunasi - kompas maigo sankabą. Ganėtinai bjaurus reikalas, ypač kai kompas būna kątik įspaudęs sankabą ir paspaudi daugiau gazo - tai smarkiai šoka į priekį. Kažkaip nestebina, kad US rinkai vietoj DSG siūlė tradicinį automatą - nėra komfortiškas reikalas.

P.S. 2010 Passat CC, tai gal ir amžius jau savo daro.


O DSG ten iprasta sausa sankaba ar koks hidrotransformatorius? neteko dar susidurt..

Dvi paprastos sankabos. Todėl ir nekomfortiška pradėt važiuot.

jull rašė:
HardAxe rašė:

jawa, kaip ir visi motociklai, turi pusiau sekvencinę pavarų dėžę jei nemaišau?
čia būtų žingsnis link sportinių automobilių, o ne mechaninį sprendimą.


Taip, pas mocus sekvencine, tai paprasciau su tokiais "privalumais". Net seni izai/javos/minskai turedavo mechanini gadget'a, kuris ismina sankaba jungiant pavara.


O reikia išminti sankabą jungiant pavarą su sekvencine? Ar čia skirtingos jų rūšys būna?
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2262
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +336
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-20, 10:00 
     
FtBall rašė:
jull rašė:
FtBall rašė:

DSG iš esmės irgi tas pats reikalas, kaip čia - mechaninė P.D. su sankaba, tik pavaras parenka kompiuteris.

Panašiai ir gaunasi - kompas maigo sankabą. Ganėtinai bjaurus reikalas, ypač kai kompas būna kątik įspaudęs sankabą ir paspaudi daugiau gazo - tai smarkiai šoka į priekį. Kažkaip nestebina, kad US rinkai vietoj DSG siūlė tradicinį automatą - nėra komfortiškas reikalas.

P.S. 2010 Passat CC, tai gal ir amžius jau savo daro.


O DSG ten iprasta sausa sankaba ar koks hidrotransformatorius? neteko dar susidurt..

Dvi paprastos sankabos. Todėl ir nekomfortiška pradėt važiuot.

jull rašė:
HardAxe rašė:

jawa, kaip ir visi motociklai, turi pusiau sekvencinę pavarų dėžę jei nemaišau?
čia būtų žingsnis link sportinių automobilių, o ne mechaninį sprendimą.


Taip, pas mocus sekvencine, tai paprasciau su tokiais "privalumais". Net seni izai/javos/minskai turedavo mechanini gadget'a, kuris ismina sankaba jungiant pavara.


O reikia išminti sankabą jungiant pavarą su sekvencine? Ar čia skirtingos jų rūšys būna?


Užtenka atleisti gazą ir galima keisti bėgį, bet ramiai važiuojant geriau išminti nuspausti sankabą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4348
Reputacija: +1354
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-20, 10:17 
     
HardAxe rašė:
FtBall rašė:
HardAxe rašė:
Taip, pas mocus sekvencine, tai paprasciau su tokiais "privalumais". Net seni izai/javos/minskai turedavo mechanini gadget'a, kuris ismina sankaba jungiant pavara.


O reikia išminti sankabą jungiant pavarą su sekvencine? Ar čia skirtingos jų rūšys būna?


Užtenka atleisti gazą ir galima keisti bėgį, bet ramiai važiuojant geriau išminti nuspausti sankabą.


(Dabar negaliu video pažiūrėt, tai gal ir ten atsako į mano klausimą)

Formulės juk turi sekvencines dėžes, bet sankabą naudoja tik pradedant važiuoti. O jų važiavimo tikrai nepavadinsi ramiu. Tas pats tinka ir drifto, ralio mašinoms (jei su sekvencinėm, o ne įprastom mechaninėm dežėm).
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2262
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +336
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-20, 13:35 
     
Traktoriai 10m naudoja šitą "technologiją " :D
  • 0




Užsiregistravo: 2020-03-23, 09:46
Pranešimai: 2
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-20, 16:16 
     
FtBall rašė:
Formulės juk turi sekvencines dėžes, bet sankabą naudoja tik pradedant važiuoti. O jų važiavimo tikrai nepavadinsi ramiu. Tas pats tinka ir drifto, ralio mašinoms (jei su sekvencinėm, o ne įprastom mechaninėm dežėm).


taip, bet tų dėžių resursas mažesnis, kaina didesnė ir ji neskirata ramiam važiavimui. Todėl mesto automobiliuose, ypač pigiuose, jų nėra ir nebus.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4348
Reputacija: +1354
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-20, 20:24 
     
tom.as1 rašė:
Traktoriai 10m naudoja šitą "technologiją " :D

Baikit. John Deere traktoriuose PowerShift transmisijos atsirado kokiais 197x metais ar dar anksčiau.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1739
Miestas: Kaunas
Reputacija: +270
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'