Renault ZOE kaina prasideda nuo 22 900 euru, kai tesla kaina prasideda nuo dvigubai daugiau. antra tai, kad tesla nepagamina tiek automobiliu, kiek yra norinciu, todel kiti yra priversti rinktis alternatyva, jei nenori laukti eileja.
jeigu lyginama sie metai, tai kitu gamintoju pardavimai sumazejo net iki 30% (ne tik elektromobiliai)
europieciai uzdirbineja ne tik is pacio pardavimo, bet ir is aptarnavimo. kas is to, kad suskaiciuoji tik vienetus ir pagal automobilio kaina kaip ir dar nevirsija. pralenks bendroje apyvartoje. nes europieciai visu ciklu pasirupina, ziuri i ilgalaike perspektyva. jei tokie sudini gamintojai kaip reno jau lenkia - tai manau vw suvalgys elektromobiliu rinka. aplamai cia kolkas kibiru lenktynes vyksta. ner dar normaliu elektromobiliu.
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Renault ZOE kaina prasideda nuo 22 900 euru, kai tesla kaina prasideda nuo dvigubai daugiau. antra tai, kad tesla nepagamina tiek automobiliu, kiek yra norinciu, todel kiti yra priversti rinktis alternatyva, jei nenori laukti eileja.
jeigu lyginama sie metai, tai kitu gamintoju pardavimai sumazejo net iki 30% (ne tik elektromobiliai)
Zoe pozicionuojamas kaip miesto automobilis. Toks jis ir yra. Ir nepaisant visai pakenciamo range, su juo isvaziuot i ilgesne kelione butu saves nusibaudimas, ypac jeigu su 3-4 asmenu seimyna. Model 3 turi geresni range, ir yra 'normalus' automobilis, su kuriuo gali patogiai vaziuot tiek mieste, tiek uz miesto, kas pateisina jo kaina. Bet. Zoe paklausa rodo, kad zmonems reikia pigaus miesto elektromobilio, kurio nereikia kraut du kartus per diena. Nebutinai renkancio 0-100 per <4s. Manau, kad model3, kaip elektromobilis skirtas masems, yra kiek per geras. Ir per brangus.
Buvo minčių pirkt Zoe, bet kai pasirodė, kad mašiną perki, o bateriją nuomoji, kas summa summarum susitaupo nieko, lyginant su dabar drožiama benzinine mažiuke- tai nu o kam?
Buvo minčių pirkt Zoe, bet kai pasirodė, kad mašiną perki, o bateriją nuomoji, kas summa summarum susitaupo nieko, lyginant su dabar drožiama benzinine mažiuke- tai nu o kam?
Kas per nuomojama batareike? kazkaip neuzfiksavau sito???
- Na va, o kažkas kalbėjo jog Tesla visus paliko savo dulkėse. - Man Tesla asocijuojasi su laikmetį pralenkusiu produktu. jie netgi kalba apie penktos kartos auto, kuriam nereikia visiškai vairuotojo įsikišimo, deja klausimas: kur tokie auto važinės? jiems juk reikia spec. infrastruktūros ir pan. - Va čia ir yra pakankamai erdvės EU gamintojams: a) iš pradžių hibridiniai auto; b) vėliau elektra varomi, BET žmogaus valdomi; c) tik vėliau kai tam bus paruošti keliai, 5G ar kitoks tinklas reikalingas auto komunikavimui, įkrovimo stotelų tinklas, ir pan. bus galima kalbėti apie visiškai autonominių elektromobilių rinką. Iki to laiko, manau, EU gamintojai pasivys Teslą. d) nepamirškime globalią tarptautinės izoliacijos politiką. Užtenka tik įdiegti į EU auto kokią kinietišką įrangą, ir auto nebus galima parduoti JAV. Gal manote tokiu atveju EU leis pardavinėti Teslą Europoje? Viskas čia bus taip kaip reikia.
Buvo minčių pirkt Zoe, bet kai pasirodė, kad mašiną perki, o bateriją nuomoji, kas summa summarum susitaupo nieko, lyginant su dabar drožiama benzinine mažiuke- tai nu o kam?
Kas per nuomojama batareike? kazkaip neuzfiksavau sito???
čia gal ne lietuvoj? Esu matęs ne vieną pasiūlymą, kur perki matiną, bateriją nuomuojiesi. Čia plačiuju mastu, nesigilindamas į šalį. Tada automobilis kainuoja pigiai ir nėra erzalynės dėl baterijos dėvėjimosi. Bent ranault tas dvivietis pirdalas tokią turi, ktm e-ride, keli kiti automobiliai.
Buvo minčių pirkt Zoe, bet kai pasirodė, kad mašiną perki, o bateriją nuomoji, kas summa summarum susitaupo nieko, lyginant su dabar drožiama benzinine mažiuke- tai nu o kam?
Kas per nuomojama batareike? kazkaip neuzfiksavau sito???
čia gal ne lietuvoj? Esu matęs ne vieną pasiūlymą, kur perki matiną, bateriją nuomuojiesi. Čia plačiuju mastu, nesigilindamas į šalį. Tada automobilis kainuoja pigiai ir nėra erzalynės dėl baterijos dėvėjimosi. Bent ranault tas dvivietis pirdalas tokią turi, ktm e-ride, keli kiti automobiliai.
Jap, ne Lietuvoje. Truputi pasigooglinau, radau kazkoki straipsni apie tai, kad kaikuriose salyse (konkreciai minejo Vokietija) galima nuomotis batareike. Taciau Lietuvoje ta paslauga neteikiama, tai teooriskai net ir nusipirkus automobili Vokietijoje, Lietuvoje ji eksplotuoti butu sudetinga (greiciausiai nepavyktu uzregistruoti ir pan...)
O kaip su subsidijom? EU atsega tiek pat uz bet koki el auto, ar tik EU pagaminta? kazko nematau nieko apie tai straipsny, bet skirtingi subsidiju leveliai lengvai viska paaiskintu. Nu ir paverstu visa ta straipsni i eilini bulshit kratini...
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume