Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 8 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-23, 16:16 
     
Cituoti:
Priklausomai nuo to, kur įkraunamas jūsų automobilis, tai gali būti sąlyginai pigu (ar net nemokama). Be to, automobiliai dažnai stovi nenaudojami - tai kodėl neįdarbinus stovinčio automobilio baterijos, už kurią taip brangiai sumokėjote?
Žmonės baikit tikėti rožinėmis "buhalterių-veganų" svajonėmis ("traukiu per dantį" kai kurius komentatorius nieko asmeniško bet noriu pakelti sau ir jums nuotaiką).
Jau ne kartą buvau rašes apie tokio tipo BS stūmimą už rimtą dalyką. Prie dabartinių akumų kainų (net jei imam didmeninę 100kWh akumo kainą tarkim 10000€) ir technologinjų turiu galvoj akumo ciklų skaičių ir kraunant kiekvieną kartą akumą nemokamoj krovimo stotelėj ir parvežę namo jį jungiam į savo namų tinklą tam kad iš jo naudoti "nemokamą" energiją (kabutėse nes nemokamas sūris būna tik patys žinot kur, o realiam gyvenime neegzistuoja toks dalykas kaip free lunch, kažkas už tai vistiek sumoka tiesiogiai arba netiesiogiai). Rezultate gaunam geriausiu atveju apskritą 0 pelno, arba netgi nuostuolį ir prarastą laiką, bei kolegoms elektromobilistams kuriems ta energija tikrai būtina realiai kelionei + padidėjusią eilę ir dar daugiau prarasto laiko dėl užimtos krovimo vietos.

Be buhalterijos nei žingsnio :)) supaprastinti dėl patogumo skaičiavimai būtu tokie.
Sąlyginis akumas kainuoja 10000€
Jo ciklų skaičius palei pirminę talpą 1000. Na tarkim realiai būtu 1500 ciklų bet kadangi talpa krenta iki tarkim 50-70% tai palei pirminę talpą tai ir bus 1000ciklų.
Sumokėta už elektros energiją 0
Gauta naudos elektros energijos pavidalu 1000*100kWh
Chaliavos elektros energijos kaina 0,1€*100000kWh=10000€

Rezultatas po visko ~0 pelno ir daug prarasto laiko bei nervų, kas realiam gyvenime yra riboti resursai taip pat. Ai tiesa bus nuostuolis nes reikės papildomai investuoti į tą mandrą stotelę su 10kW akumais kurie irgi nusidėvės gana dažnai.

Cituoti:
2018 metais Havajų mokslininkai paskelbė, kad dvikryptis krovimas spartina ličio jonų baterijų dėvėjimąsi.
Kažkaip visada galvodavau, kad "genialius" tyrimus atlieka Britų mokslininkai, kurie dažniausiai pateikia "genialias" tyrimų išvadas, nu bent jau tokias išvadas kurios tikrai nepadarytu gėdos kapitonui akivaizdžiajam. O čia še tau kad nori Havajai.

Ten rašė apie saulės jėgainę kažką tai, nu turint tokį dalyką su protingu pasaugojimo tinkle planu PX visi šitie brangūs išmanieji šudukai, kartu su visom nemokamos krovimo stotelėm mieste.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7605
Miestas: KLP
Reputacija: +1663
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-23, 18:08 
     
Aš tai vieną realų pritaikymą žinočiau - jei vienas šeimos auto nedavažiuos iki namų (artimiausios pakrovimo stotelės) tai galėsi atvažiuot su kita įpilti šiek tiek elektros ir išvengti kelionės ant ratukų :) Daugiau jau aukščiau surašė - neverta gadinti savo akumo (nebent jis valdiškos auto)...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3234
Reputacija: +439
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-23, 18:16 
     
kestutisz rašė:
Aš tai vieną realų pritaikymą žinočiau - jei vienas šeimos auto nedavažiuos iki namų (artimiausios pakrovimo stotelės) tai galėsi atvažiuot su kita įpilti šiek tiek elektros ir išvengti kelionės ant ratukų :) Daugiau jau aukščiau surašė - neverta gadinti savo akumo (nebent jis valdiškos auto)...


nezinau, kaip su kitais automobiliais, bet Tesla gali su kitu automobiliu tempti ijunges pavara ir taip kazkiek pasikraus baterija
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 333
Reputacija: +120
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-23, 21:52 
     
kestutisz rašė:
Aš tai vieną realų pritaikymą žinočiau - jei vienas šeimos auto nedavažiuos iki namų (artimiausios pakrovimo stotelės) tai galėsi atvažiuot su kita įpilti šiek tiek elektros ir išvengti kelionės ant ratukų :) Daugiau jau aukščiau surašė - neverta gadinti savo akumo (nebent jis valdiškos auto)...

nutempt iki rozetes manau greiciau, nei laukt kol pasikraus is atvaziavusio elektros auto. bet isorine rozete is akumo butu naudinga pvz dirbt su laidiniais irankiais, kur nera elektros. pvz statybose vietoj tu burzgianciu ir smirdinciu generatoriu ir pan. cia net taupytusi laikas.
aplamai manau geriau butu turet montuojama saules baterija ant elektromobilio stogo, nes gali sugeneruot sauleta diena iki kokiu 3-5kwh. kokiu mikrobusiku platesnis stogas, uzklotas fotovoltu, gal ir iki 10kwh sugeneruotu per visa diena. to manau uztektu letu greiciu pavaziuot kelis km iki reikiamos vietos. arba apsaugot akuma nuo visisko issikrovimo palikus ilgam elektromobili be prieziuros.
aplamai cheminis akumas energetikoje tinka nebent tik balansuot sistema - sugeriant energijos perteklius. arba kai nera kitu variantu. per brangu net pigesnis svinas. buhalteriai sita savybe tiesiog pervertina - nes neismano specifikos :)
as manau imanoma sukurt mechanini labai ilgaamzi, principe negendanti akuma sitam reikalui pigiau. smagratinio tipo. bet automobiliuose jis netiktu. tik stacionariai. gal dar laivuose. kur svoris neaktualu. statyt stacionariai liti namie - visiska nesamone. net ir ekologisku poziuriu nesamone. smagratinis manau bent jau atsipirktu. dar yra variantai - slegt ora. manau irgi atsipirktu pramoniniam lygyje. bet tikrai ne namu buitiniam vartojime :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4325
Reputacija: -374
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-23, 22:11 
     
AAA000 rašė:
...
as manau imanoma sukurt mechanini labai ilgaamzi, principe negendanti akuma sitam reikalui pigiau. smagratinio tipo...


Ir kurioje vietoje įvyko technologinis proveržis, kad jau dabar dabar galima padaryti gerą stabilų ir negendantį tokį įrenginį? Nes bandymų buvo, bet kad pasiteisinusio varianto kaip[ ir nepamenu (gal žinių spragos pas mane..)
Apie mobilų tokį įrenginį negali būti iš viso net kalbos..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2795
Reputacija: +1224
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-23, 22:17 
     
AAA000 rašė:
nutempt iki rozetes manau greiciau, nei laukt kol pasikraus is atvaziavusio elektros auto. bet isorine rozete is akumo butu naudinga pvz dirbt su laidiniais irankiais, kur nera elektros. pvz statybose vietoj tu burzgianciu ir smirdinciu generatoriu ir pan. cia net taupytusi laikas.

Tesla Cybertruck turi sia funkcija. Visgi pikapas, orientuotas i darba. Bet Audi uz 80k tikrai nenaudosi statybose.
Cituoti:
aplamai manau geriau butu turet montuojama saules baterija ant elektromobilio stogo, nes gali sugeneruot sauleta diena iki kokiu 3-5kwh. kokiu mikrobusiku platesnis stogas, uzklotas fotovoltu, gal ir iki 10kwh sugeneruotu per visa diena. to manau uztektu letu greiciu pavaziuot kelis km iki reikiamos vietos. arba apsaugot akuma nuo visisko issikrovimo palikus ilgam elektromobili be prieziuros.

Jei pavyktu sugeneruoti 10kwh per diena, tai daznam vartotojui nebereiketu isvis jo krauti, nes tiek turetu uztekti ~30-50km nuvaziuoti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2030
Reputacija: +486
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-07-24, 10:34 
     
AAA000 rašė:
manau geriau butu turet montuojama saules baterija ant elektromobilio stogo,

Nu kad jau buvo, Priusai berods kažkurie, bet ten tik saulėtiem kraštam šiek tiek vėdinti saloną tos elektros užtenka, jokiu būdu ne baterijos gadinimui su dakrovinėjimais :)
Nžn aišku realiai kaip auto, bet asmeniškai nemanau, kad ten labai jau kažkaip pažangiau nei jau po sezono žuvęs (liko < pusė talpos) riedlentės Li-Ion akumas kuris spėju labiausiai ir nukentėjo nuo visokių racionalizacijų kaip regeneracijos stabdant...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3234
Reputacija: +439
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'