Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 17 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-21, 14:23 
     
30k rpm? O tai kaip su elektromobilių apologetų koziriais - "minimaliai besisukančių dalių", "nėra kam gesti" etc? Čia jau kvepia ne mažiau komplikuota greičių dėže...
  • +1




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3284
Reputacija: +455
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-21, 19:16 
     
Na ka - paprasciausios konstrukcijos imamos daryti sudetingesnes, kad butu kam gesti ir ka keisti :)
  • 0




Užsiregistravo: 2018-12-06, 21:32
Pranešimai: 0
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-21, 21:21 
     
įmanomas generatorius be stacionarių magnetų? (regeneracijai)?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4662
Reputacija: +1519
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-21, 21:40 
     
HardAxe rašė:
įmanomas generatorius be stacionarių magnetų? (regeneracijai)?

Galima bet kurį trifazį variklį padaryt generatoriumi.. tai nemanau, kad būtų kokių bėdų su regeneracija.


O nuo kada bėda išimti varį iš elektros variklio? Čia aliuminis kvepia grynai piguvos paieška, bet ne ekologija
  • +4




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2876
Reputacija: +1262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-21, 22:24 
     
SaMaras rašė:
HardAxe rašė:
įmanomas generatorius be stacionarių magnetų? (regeneracijai)?

Galima bet kurį trifazį variklį padaryt generatoriumi.. tai nemanau, kad būtų kokių bėdų su regeneracija.


O nuo kada bėda išimti varį iš elektros variklio? Čia aliuminis kvepia grynai piguvos paieška, bet ne ekologija


O kaip tai veikia?
Gal kokią schemutę turi?
Aš kiek pamenu "laidininkas judėdamas magnetiniame lauke indukuoja srovę".

Bet mosikuodamas rite be magnetinio lauko elektros juk nesugeneruosi? O sužadinti statorių iš baterijos turbūt irgi neapsimokės?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4662
Reputacija: +1519
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-22, 03:31 
     
HardAxe rašė:
SaMaras rašė:
HardAxe rašė:
įmanomas generatorius be stacionarių magnetų? (regeneracijai)?

Galima bet kurį trifazį variklį padaryt generatoriumi.. tai nemanau, kad būtų kokių bėdų su regeneracija.


O nuo kada bėda išimti varį iš elektros variklio? Čia aliuminis kvepia grynai piguvos paieška, bet ne ekologija


O kaip tai veikia?
Gal kokią schemutę turi?
Aš kiek pamenu "laidininkas judėdamas magnetiniame lauke indukuoja srovę".

Bet mosikuodamas rite be magnetinio lauko elektros juk nesugeneruosi? O sužadinti statorių iš baterijos turbūt irgi neapsimokės?


Mosikuodamas rite magnetiniame lauke sugeneruosi, dar ir kaip. Tai kadangi rite motore lieka bet kokiu atveju, lieka magnetinis laukas. Pvz., auto generatoriuose magnetinio lauko generavimui naudojama zadinimo srove, kurios stipris reguliuojamas atsizvelgiant i itampa, gaunama salyginai pastovi itama placiam apsuku diapazone. Varikliuose (tuo paciu ir generatoriuose) su trumpai sujungu rotorium (cage) srove ir tuo paciu magnetinis laukas generuojamas del pastovaus bet salyginai mazo slipo (asinchroniskumo).

Zadint is baterijos tau teoriskai tereikes laika, artejanti i nuli, veliau pats generatorius zadins pats save, dali generuojamos energijos panaudosim zadinimui. Jei kada uzstrigsi visiskai issikrovus auto akumui, gali isitikinti tuo pats. Iprasto auto nesant zadinimo sroves ir akumu tu neuzvesi nei stumdamas, nei vilkdamas, nei graziai prasydamas, bet uzteks prijungti, tarkim, pora 1.5V bateriju ir auto uzsives stumiant ar velkant. 3V uzteks pradiniam zadinimui ir palaipsniui per keliolika/keliasdesimt generatoriaus apsisukimu itampa pakils iki iprastos apie 14V. Be zadinimo sroves reguliavimo mechanizmo (reles/kontrolerio) auto generatorius butu geras nestabilios sistemos pavyzdys, jei outputa pajungsi i inputa, o inputo itampa amplifikuojama ji teoriskai kiltu iki begalybes. Panasus pavyzdys kaip su mikrofonu pries garsiakalbi su stiprintuvu.

Didziausia sito straipsnio nesamone yra cia:

Technologijos rašė:
Be to, šis sprendimas siūlo ir dar vieną galimybę - kai automobiliui reikėtų mažiau galios, vienas variklis būtų tiesiog išjungiamas. Nuolatiniai magnetai neleidžia to padaryti, nes patys sudaro nemažą pasipriešinimą. Elektromagnetai būtų išjungti ir leistų varikliui laisvai suktis.


Jokiam el motorui niekas netrukdo laisvai suktis (nelendant i super mazus nuostolius). Palikit rite atvira ir el variklio rotorius bus ne ka daugiau nei besisukanti mase, su magnetais ar su apvijom. Generuojama galia P=R*I^2, jei rite avira R~0, reiskia ir P~0.

Tiesa, pastovius magnetus turintis rotorius (jei taip yra el auto motoruose, nzn, neardziau), gali buti problema butent del tos mases. Paprastai tokio tipo motorai turi didesni inercijos momenta ir del to kintamais rezimais resultina i didesnius nuostolius, letesni response, didesne sumine mechanizmo mase ir t.t.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-07-11, 23:07
Pranešimai: 294
Reputacija: +158
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-22, 05:57 
     
jull rašė:
Mosikuodamas rite magnetiniame lauke sugeneruosi, dar ir kaip. Tai kadangi rite motore lieka bet kokiu atveju, lieka magnetinis laukas. Pvz., auto generatoriuose magnetinio lauko generavimui naudojama zadinimo srove, kurios stipris reguliuojamas atsizvelgiant i itampa, gaunama salyginai pastovi itama placiam apsuku diapazone. Varikliuose (tuo paciu ir generatoriuose) su trumpai sujungu rotorium (cage) srove ir tuo paciu magnetinis laukas generuojamas del pastovaus bet salyginai mazo slipo (asinchroniskumo).

Zadint is baterijos tau teoriskai tereikes laika, artejanti i nuli, veliau pats generatorius zadins pats save, dali generuojamos energijos panaudosim zadinimui. Jei kada uzstrigsi visiskai issikrovus auto akumui, gali isitikinti tuo pats. Iprasto auto nesant zadinimo sroves ir akumu tu neuzvesi nei stumdamas, nei vilkdamas, nei graziai prasydamas, bet uzteks prijungti, tarkim, pora 1.5V bateriju ir auto uzsives stumiant ar velkant. 3V uzteks pradiniam zadinimui ir palaipsniui per keliolika/keliasdesimt generatoriaus apsisukimu itampa pakils iki iprastos apie 14V. Be zadinimo sroves reguliavimo mechanizmo (reles/kontrolerio) auto generatorius butu geras nestabilios sistemos pavyzdys, jei outputa pajungsi i inputa, o inputo itampa amplifikuojama ji teoriskai kiltu iki begalybes. Panasus pavyzdys kaip su mikrofonu pries garsiakalbi su stiprintuvu.

.

kazkiek meluoji :)
nevisai taip yra.
asinchoniniai susizadina nuo liekamojo magnetizmo. ten apviju salyginai mazai. bet yra daug serdies, ir ji kazkiek isimagnetina savaime. tai va nuo sito ir susizadina. o kai jau yra srove laidininkuose - savaime save (zadinimo energines sanaudas) uzsimaitina ir gamina energija.
jei asinchroninis variklis letaeigis (letu apsuku). serdies ir apviju santykis prasteja. per mazai serdies. ir nuo tam tikros ribos sunkiai susizadina arba isvis nebesusizadina. taip pat ilgai nedirbes asincroninis variklis gali nesusizadint generatoriaus rezime. nes liekamasis magnetizmas nusilpes bus.
gali but pridedama pastoviu magnetu (nedaug) - kad susizadintu.
asinchroninis manau nesupratai esmes. ten konstrukcija tokia, kad nesimetriskai persidengia (cia techninis parametras- tiesiog nelabai kas i ji kreipia demesi - nes jis nekinta ir nelabai dalyvauja kokiuose nors aktualiuose skaiciavimuose). kazkokia dalis visada nesutampa. ir del to islieka tas liekamasis isimagnetinimas. nes ten istisai persimagnetina - kai veikia.
kai tuo tarpu visokie masininiai nuolatines sroves generatoriai visada yra sinchroniniai -(nepersimagnetina poliai). del to ir nesuzadinsi be priverstinio zadinimo. net jei ir yra liekamasis serdies magnetizmas. reikia arba tiekt srove. arba pridet daug ir stipriu pastoviu magnetu (tada atsiranda kita problema-prilipimas prie serdies :) ) is esmes ir sinchroniniai ir asinchroniniai - veikia vienodai. tiesiog sinchroniniu zadinimas atristas. o asinchroniniu - ikistas pacioje konstrukcijoje (sumazejusio NK saskaita).
kas liecia masinini genera - tu ten irgi siektiek nusisnekejai. jei ji sukt net su zadinimu - jis uzsigeneruos iki begalybes ir sudegs :D ji suvaldo butent akumas. nes ten atramine itampa yra. o zadinimo reguliatorius tiesiog palaiko reikiama rezima. jei nebus atramines itampos - pasidarys nevaldomas. net su reguliatorium. visa prijungta ir neapsaugota stabilizatoriais elektrionika gali nusproginet ir kaitrines lempos perdegt... uztat sincroniniai ir isgauna tokius ispudingus galingumus - nes reiskinys priklausomas nuo apsuku. asinchroniniuose tiesiog pereis i labai prasto NK rezima. daug kais ir nieko gero negamins.
-------------
su tuo aliuminiu apvijose, tai cia pigina tiesiog. varis labai brangus, nes jo mazai. aliuminio berods daugiau net uz gelezi yra naturaliai - tiesiog jis visas oksido pavidalu. bet varikliu charakteristikos bus sudinesnes beveik dvigubai. daugiau kais ir susiaures darbiniai rezimai.
padaryt tai aisku imanoma.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4574
Reputacija: -435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-22, 12:11 
     
Na, man tie atradimai su elektromagnetais nelabai rimtai atrodo. Elektromagnetai kažkiek numuša naudingumo koeficientą, taupant automobilio bateriją tai svarbu tampa. Pvz, automobilio generatorius žadinimui naudoja apie 4 A, todėl jis nepatogus taikyti vėjo jėgainėse, nes esant mažai galiai mažas naudingumas gaunasi. Todėl vėjo energetikoje, ypač mažos galios naudojami generatoriai su pastoviais magnetais. Mažos galios varikliai būna su pastoviais magnetais, didelės paprastai su elektromagnetais. Išjungus variklį su pastoviais magnetais dėl jų traukos visgi pasipriešinimas jaučiamas žymus, su elektromagnetais nebūtų jokio pasipriešinimo. Kodėl būtent automobiliuose naudojami varikliai su pastoviais magnetais nežinau, viską galima padaryti ir su elektromagnetais, nebent yra kažkoks niuansas kurio nežinau
  • 0




Užsiregistravo: 2013-01-28, 13:08
Pranešimai: 254
Reputacija: +68
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-22, 12:41 
     
HardAxe rašė:
įmanomas generatorius be stacionarių magnetų? (regeneracijai)?

Įmanoma įprastą trifazį asinchroninį variklį paversti į trifazį generatorių labai nesunkiai. Sukantis 3f asinchroniniam varikliui tereikia tik labai trumpam į vieną iš fazių paduoti šiek tiek srovės ir prašom jums 3f generatorius, toliau rotorius žadinasi iš statoriaus dėl praslydimo. Norint generuoti 50 Hz kintamą srovę teks sukti tokį generatorių truputi greičiau nei jo polių skaičius padauginatas iš 50, dėl praslydimo. Beja praslydimas asinchroniniame tiek variklyje tiek generatoriuje yra kaina kuri sumokama užtai kad naudojam ne pastovius magnetus, o elektomagnetus.

AAA000 automobilinis generatorius nesudegins šiuolaikinio auto elektronikos ir elektros prietaisų, nes tam ir yra įtampos reguliatorius kartu su šeperėliais vienam bloke rotoriaus zadinimui. Su salyga kad kalbam apie vakarietiškus automobilius bent jau nuo 1981. Kokie seni žiguliai gal ir buvo be tikro puslaidininknio įtampos reguliavimo, tik akumas stabilizuodavo įtampą per rėles. Gali laisvai atjungti betkurios auto ne senos žinoma akumą ir nieko nesudeginsi jei su generatoriumi viskas tvarkoj, esu bandes nevieną kartą.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7705
Miestas: KLP
Reputacija: +1705
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-22, 15:17 
     
tai tu pagazuok normaliai be akumo :D kad uzkurei - dar nereiskia, kad isbandei ivairiapusiskai.
priklauso nuo reguliatoriaus. LED sunku perdegint - jie tiesiog neima sroves. bet jei stovi kaitrines lempos ar halogenai - apkrova didele - sroves vartojimas smarkiai didinasi kylant itampai. reguliatorius stengiasi patenkint sroves poreiki - tai padidina zadinima ir jei silpnesne kokia lempa perdega - gali atsirast staigus itampos suolis. ir suzimba kaip krentantis meteoritas viskas :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4574
Reputacija: -435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-22, 22:41 
     
AAA000 rašė:
tai tu pagazuok normaliai be akumo :D kad uzkurei - dar nereiskia, kad isbandei ivairiapusiskai.
priklauso nuo reguliatoriaus. LED sunku perdegint - jie tiesiog neima sroves. bet jei stovi kaitrines lempos ar halogenai - apkrova didele - sroves vartojimas smarkiai didinasi kylant itampai. reguliatorius stengiasi patenkint sroves poreiki - tai padidina zadinima ir jei silpnesne kokia lempa perdega - gali atsirast staigus itampos suolis. ir suzimba kaip krentantis meteoritas viskas :D :D :D

Led ypac jautriai reaguoja i itampa, kuo aukstesne i tampa tuo daugiau amperu ima. Neveltui Led maitinimas riboja amperus o ne itampa.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2046
Reputacija: +496
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-22, 22:50 
     
taigi draiveris buna ikistas. be jo sudeginsi momentaliai. ten kur tu kalbi, buvo LED pradzia, kai nebuvo normaliu draiveriu. ribodavo primityviai. dabar kiekvienoje lemputeje jau sukista rimtas specializuotas draiveriukas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4574
Reputacija: -435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-23, 10:29 
     
HardAxe rašė:

O kaip tai veikia?
Gal kokią schemutę turi?
Aš kiek pamenu "laidininkas judėdamas magnetiniame lauke indukuoja srovę".

Bet mosikuodamas rite be magnetinio lauko elektros juk nesugeneruosi? O sužadinti statorių iš baterijos turbūt irgi neapsimokės?


vėjo turbinos naudoja generuoja energiją be magnetų. yra ir sinchroninių generatorių su magnetais, tačiau didelė dalis sistemos yra asinchroniniai be magnetų, kuriuos sužadina srove iš tinklo, šiuo atveju būtų iš baterijų, tačiau vėliau jis veikia autonomiškai.

https://en.wikipedia.org/wiki/Doubly-fe ... ic_machine
  • 0



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1073
Miestas: Kaunas
Reputacija: +343
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-23, 11:03 
     
Su generacija kaip ir viskas ok, tik kitas klausimas kai su regeneracija.. Nes kai sakykim jungi variklį į elektros tinklą per dažnio keitiklį ir jei variklis su didele inercine mase, tai jei per mažas stabdymo laikas tai dažnio keitikliai pradeda keiktis (na iš DK mažini greitį, o jei variklis iš inercijos sukasi greičiau, variklis pradeda dirbt kaip generatorius ir būna bėda..) Tai įdomu kaip būtų jei ne iš tinklo o iš batareikų būtų.. ar eitų padaryt, kad eitų į abu galus..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2876
Reputacija: +1262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-23, 11:21 
     
SaMaras rašė:
Su generacija kaip ir viskas ok, tik kitas klausimas kai su regeneracija.. Nes kai sakykim jungi variklį į elektros tinklą per dažnio keitiklį ir jei variklis su didele inercine mase, tai jei per mažas stabdymo laikas tai dažnio keitikliai pradeda keiktis (na iš DK mažini greitį, o jei variklis iš inercijos sukasi greičiau, variklis pradeda dirbt kaip generatorius ir būna bėda..) Tai įdomu kaip būtų jei ne iš tinklo o iš batareikų būtų.. ar eitų padaryt, kad eitų į abu galus..

eitu. ir labai nesunkiai. tiesiog reikia cikline sistema padaryt. pilnaverte. nepertraukiamo veikimo. kur generacija ir darbinis ciklas visiskai atskirti. ir sujungti ratu. o ne kaitaliojama is generacijos i darbini ir atvirksciai. cia tiesiog nepilnaverte sistema.
rimta iranga daroma pilno ciklo. ar didesnio autonomiskumo laipsnio. bet tada pelnas mazeja is paslaugu tiekimo :D :D :D geriau padaryt sudinai ir turet pastovu klienta su pastoviu paslaugos poreikiu - tokia "siuolaikines" gamybos logika. va is to ir kyla is esmes visos "siuolaikines" problemos. tame tarpe ir ekologines, ir ekonomines, ir socialines... nes per daug apribota konkurencija rinkos reguliavimais biurokratiniam lygmeny... ir globalaus masto lygiu tai suformuoja probemas is menkiausio sudo - net ir tokiam paprastam dalyke kaip automobiliu kurime...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4574
Reputacija: -435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-09-23, 14:04 
     
SaMaras rašė:
Su generacija kaip ir viskas ok, tik kitas klausimas kai su regeneracija.. Nes kai sakykim jungi variklį į elektros tinklą per dažnio keitiklį ir jei variklis su didele inercine mase, tai jei per mažas stabdymo laikas tai dažnio keitikliai pradeda keiktis (na iš DK mažini greitį, o jei variklis iš inercijos sukasi greičiau, variklis pradeda dirbt kaip generatorius ir būna bėda..) Tai įdomu kaip būtų jei ne iš tinklo o iš batareikų būtų.. ar eitų padaryt, kad eitų į abu galus..


Chebra, bet koks elektros variklis visada dirba ir kaip generatorius. Niekada nekilo klausimas, kodel pastovios sroves variklio apsukos nekyla iki begalybes? Taip yra todel, kad varikliui dirbant generuojama priesingos krypties itampa (jei googlinsit, "back emf", lietuviskai butu atgaline elektromagnetine jega gal). Kai jos generuojama itampa susilygina su drive itampa, apsukos toliau nekyla.

Auto daznio keitiklis neaktualus isviso, bet kokiu atveju, kintama itampa ten tik iki lygintuvo, o tas daiktas ne tiek ir jautrus daznio svyravimams. Baterijos gi kraunamos pastovia srove.

Vazzy rašė:
vėjo turbinos naudoja generuoja energiją be magnetų. yra ir sinchroninių generatorių su magnetais, tačiau didelė dalis sistemos yra asinchroniniai be magnetų, kuriuos sužadina srove iš tinklo, šiuo atveju būtų iš baterijų, tačiau vėliau jis veikia autonomiškai.

https://en.wikipedia.org/wiki/Doubly-fe ... ic_machine



Mano ziniom, vejo turbinose naudojami ir generatoriai su pastoviais magnetais ir be. Tavo wiki linke aprasyto generatoriaus pagrindinis advantage yra tas, kad naudojant keiciamo daznio zadinimo srove galim gaut mums reikiamo daznio itampa placiam apsuku diapazone. Gaunasi, kad pats generatorius yra ir daznio keitiklis. Del generavimo be pastoviu magnetu, cia net nelabai yra ka diskutuot, didzioji dalis industriniu generatoriu pastovaus magneto neturi.

Xdmin rašė:
Led ypac jautriai reaguoja i itampa, kuo aukstesne i tampa tuo daugiau amperu ima. Neveltui Led maitinimas riboja amperus o ne itampa.


I itampos suoli jautriai reaguoja visi prietaisai. jei R pastovus, tai I proporcingas U, taip (I=U/Rconst)? tik ne visu atsargos koefic, konstrukcija ir silumine talpa vienoda. Led tiesiog turi tam tikra prisotinimo srove, po kurios didinant itampa srove auga eksponentiskai, o ne tiesiskai. Rezultate led dega.


AAA000, tau ziuriu forume rasosi turbut priklausomai nuo menulio fazes, kartais normaliai ir i tema, kartais rasai tam, kad rasyt.

AAA000 rašė:
taigi draiveris buna ikistas. be jo sudeginsi momentaliai. ten kur tu kalbi, buvo LED pradzia, kai nebuvo normaliu draiveriu. ribodavo primityviai. dabar kiekvienoje lemputeje jau sukista rimtas specializuotas draiveriukas.


Nu tai jeigu galvot apie led kaip apie lempute is maximos, tai taip. Jei apie komponenta tai ne. Paprasciausias led "driveris" yra nuosekliai pajungtas rezistorius, jo verte parenkam taip, kad gautume atitinkama srove ir itampos kritima per led (abu tinkamus butent tam led).

AAA000 rašė:
tai tu pagazuok normaliai be akumo :D kad uzkurei - dar nereiskia, kad isbandei ivairiapusiskai.
priklauso nuo reguliatoriaus. LED sunku perdegint - jie tiesiog neima sroves. bet jei stovi kaitrines lempos ar halogenai - apkrova didele - sroves vartojimas smarkiai didinasi kylant itampai. reguliatorius stengiasi patenkint sroves poreiki - tai padidina zadinima ir jei silpnesne kokia lempa perdega - gali atsirast staigus itampos suolis. ir suzimba kaip krentantis meteoritas viskas :D :D :D


Led lengva perdegint. Auto generatoriaus reguliatorius i jokias sroves nereaguoja, tiesiog zadinimo itampa (ir proporcionaliai srove) tiekia tokia, kad gautu atitinkama itampa isejime. Sroves auto be akumo bus mazesnes nei su, primityviai del to, kad turim vienu dideliu komponentu maziau grandinej. Itampa su ir be akumo bus panasi ir niekas ten nedegs.

Del mano pirmo posto, perskaityk dar karta, ir gal vertetu pagooglint jei ko nors ten nesupratai pries rasant. Vertetu paskaityt ir baxuriux posta kaip papildyma.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-07-11, 23:07
Pranešimai: 294
Reputacija: +158
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'