Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 6 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokslas » Žmogus ir medicina
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-15, 15:41 
     
Aš nesamonigai pasidarau protarpinius badavimus beveik visada, tieisog taip išeina savaime, kad nei vakare, nei ryte ilgai net nenoriu valgyti, o rezultatai prasti svarstyklės rodo triženkles nesąmones. Kalorijų keikis per dieną tik normalus, ar net mažesnis už rekomenduojamą palei mano ugį ir masę.
Galit net nebandyti išvis jokių dietų, jos tiesiog neveikia, arba tiek nualinsit organizmą, kad savijauta bus prastesnė nei su dideliu nutukimu. Aš manau kad neriboti kalorijas reikia, o jas deginti, o kur dega kalorijos? Raumenyse daugiausiai, o tam reikia raumenų, o kad būtu raumenų reikia juos užsikočioti. Raumenyse kalorijos dega net jei nedirba tuo momentu. Tai labiausiai padės ne vadinami kardio pratimai kur deginamos kalorijos tuo metu, o pratimai skirti raumenų masei (be visokių nesveikų papildų pageidautina). Tas net nesuėda daug laiko, užtenka trumpai maksimalia apkrova pasitreniruoti po keletą minučių per dieną. Gal kada vėl iš naujo prisiversiu sportuoti matysim. O gal pats sportavimas ir sukėlė nutukimą kai mečiau, visko gali būti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7705
Miestas: KLP
Reputacija: +1704
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-15, 19:13 
     
Labiau reiktų žiūrėti į mitybą. Badavimas ar sportas yra kaip papildomos priemonės. Vienas be kito ilgalaikio poveikio neturės.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-04-21, 19:40
Pranešimai: 100
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-16, 11:03 
     
pabandyk paskaičiuoti kiek kalorijų suvalgai. Galiu parekomenduoti apssą tinkamą tam, tereikia prisiversti viską susivesti. Per kelias savaites suprasi kurie būtent įpročiai neleidžia numesti svorio.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4650
Reputacija: +1515
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-16, 13:17 
     
HardAxe rašė:
pabandyk paskaičiuoti kiek kalorijų suvalgai. Galiu parekomenduoti apssą tinkamą tam, tereikia prisiversti viską susivesti. Per kelias savaites suprasi kurie būtent įpročiai neleidžia numesti svorio.

Parekomenduok sužinosiu kiek suryju bent. O kaip aš įvesiu ten namie gamintą guliašą, kepsnius, troškinius, cepelinus, kugelį, naminį rukytą kumpį, šoninę dešreles?

Bet tas man nepadės, aš suvalgau tiek kiek organizmas prašo, kalorijų riboti niekaip neišeis, jei aš nepavalges tai man neramu ir kažko trūksta, trūksta jėgų. Vienintelė "dieta" kurios išeina laikytis tai protarpinis badavimas, bet iš to nieko gero. Tik fizinės treniruotės padės numesti svorį ir ko gero padės nugarai.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7705
Miestas: KLP
Reputacija: +1704
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-16, 13:34 
     
https://play.google.com/store/apps/deta ... al.android

Paieškoj yra daug parduotuvinio maisto (ji sugeba nuskanuot kokius 95% barkodų). Tai cepelinus aš įsivertinau kaip pirktinius ir šiaip panašius atitikmenis susivedžiau. Kažką susigooglinau. Sunkiausia buvo gal pirmą savaitę rasti/vesti.
Gali net nebandyti riboti, tiesiog savaitę susivedinėk ir pamatysi iš ko daugiausiai kalorijų gauni.
Man padėjo dėl kelių dalykų netiesiogiai:

vesdamas kalorijas mažiau užkandžiavau. Nes kartais valgau tik iš įpročio, ne dėl alkio. Kadangi reikia įvesti, kažkiek pagalvoji prieš grauždamas, kažkiek patingi įvedinėti.

Sverdamas maistą į lėkštę nepersivalgiau. tiesiog įsidedu logiškai protingą kiekį, pasirodo nuo jo užtenka pavalgyti. Šiaip prisidėdavau daugiau.

Padėjo kažkiek balansuoti maistą. 300kcal šokoladuke? O gal geriau už tiek paimsiu kepsnį? Įsidedu mažiau ryžių, daugiau daržovių. Nustojau pabaigti maistą iš vaiko lėkštės. Aš savo jau suvalgiau, geriau išmest likutį negu kišt į save riebalų pavidalu.

Aš stengiausi riboti kalorijas, bet man paskaičiuota riba buvo pakanakma nebadauti. Jeigu ne saldumynais maitinausi. Norint torto apsukdavau ratą su dviračiu, uždirbdavau papildomų kalorijų ir galėjau kišti ekstra :) Labai gera integracija tarp šito appso ir garmin`o laikrodžio. Važiuoji dviračiu, pasiskaičiuoja kalorijos, susisinchronizuoja su šituo appsu ir iškart gauni ekstrą normą.

Dalies labai sudėtingo maisto tiesiog atsisakiau. Bet tas nutikdavo tik kelis kartus į savaitę.

Lyg ir laikas būtų pratęsti metimą. Reikia prisiruošti kažkurį pirmadienį.

Lakstymo aš labai nemėgstu, tai geriausias būdas greitai deginti kalorijas man yra dviratis. Bent pagal laikrodį ar googlą. 400-500KKal/30min. Čia minant ~25km/h, HR būna 3-4 zonoj.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4650
Reputacija: +1515
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'