Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-19, 19:17 
     
Tikrai nustebino, nors oficialiai 508km/h kas yra kosmosas kai čia serijinės gamybos automobilis, o momentu buvo pasiekęs beveik 533km/h. Na, kas sieks 550km/h??? Tikriausiai elektromobiliams dar nevieta čia, jiems reikėtų daug galingesnių variklių dėl savo didelio svorio. Realiai dar iš to VDV galima išspausti daugiau, padidinti darbinį tūrį, turbokompresorių dydį, tam tikrus komponentus pagerinus būtų galima dar daugiau galios išspausti, tik va, kiek žinau galiausiai riba būna pati transmisija kai pasiekiamas toks sukimo momentas kai niekas nebelaiko. Su elektriniais varikliais tai galima lengvai išspręsti, bet kaip ir sakiau, jiems reikia daug galingesnių variklių, kad kompensuoti visą baterijų svorį.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1366
Reputacija: +227
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-19, 22:20 
     
transmisija turetu atlaikyti, jei vaikosi didziausio greicio. Isibejimas yra sudetingiau.

Bet butu taip paprasta, butu jau padaryta.
Vien ausinimui kiek reikia isgarinti temperaturos (4x nominalios galios iseina silumos pavidalu) ir t.t.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4866
Reputacija: +1598
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-20, 15:04 
     
Paveikslėlis
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 796
Reputacija: +293
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-20, 21:15 
     
Berserkas rašė:
Tikrai nustebino, nors oficialiai 508km/h kas yra kosmosas kai čia serijinės gamybos automobilis, o momentu buvo pasiekęs beveik 533km/h. Na, kas sieks 550km/h??? Tikriausiai elektromobiliams dar nevieta čia, jiems reikėtų daug galingesnių variklių dėl savo didelio svorio. Realiai dar iš to VDV galima išspausti daugiau, padidinti darbinį tūrį, turbokompresorių dydį, tam tikrus komponentus pagerinus būtų galima dar daugiau galios išspausti, tik va, kiek žinau galiausiai riba būna pati transmisija kai pasiekiamas toks sukimo momentas kai niekas nebelaiko. Su elektriniais varikliais tai galima lengvai išspręsti, bet kaip ir sakiau, jiems reikia daug galingesnių variklių, kad kompensuoti visą baterijų svorį.


Taigi čia "serijinio" automobilio greičio rekordas. Pasižiūrėjus ką padaro iš specializuotų automobilių (dragsterių ir pan), tai rezervo tobulėti dar yra, tik reikia sugebėti tilpti į serijinio (ir Street legal) automobilio rėmus.
O elektromobiliams reikia ne super duper variklių (nes jau dabar galima sukurt pakankamo galingumo), bet energijos kaupiklio kuris gali atiduoti pakankamai galios tiems varikliams.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1368
Reputacija: +761
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-20, 21:54 
     
Evil Goku rašė:
Berserkas rašė:
Tikrai nustebino, nors oficialiai 508km/h kas yra kosmosas kai čia serijinės gamybos automobilis, o momentu buvo pasiekęs beveik 533km/h. Na, kas sieks 550km/h??? Tikriausiai elektromobiliams dar nevieta čia, jiems reikėtų daug galingesnių variklių dėl savo didelio svorio. Realiai dar iš to VDV galima išspausti daugiau, padidinti darbinį tūrį, turbokompresorių dydį, tam tikrus komponentus pagerinus būtų galima dar daugiau galios išspausti, tik va, kiek žinau galiausiai riba būna pati transmisija kai pasiekiamas toks sukimo momentas kai niekas nebelaiko. Su elektriniais varikliais tai galima lengvai išspręsti, bet kaip ir sakiau, jiems reikia daug galingesnių variklių, kad kompensuoti visą baterijų svorį.


Taigi čia "serijinio" automobilio greičio rekordas. Pasižiūrėjus ką padaro iš specializuotų automobilių (dragsterių ir pan), tai rezervo tobulėti dar yra, tik reikia sugebėti tilpti į serijinio (ir Street legal) automobilio rėmus.
O elektromobiliams reikia ne super duper variklių (nes jau dabar galima sukurt pakankamo galingumo), bet energijos kaupiklio kuris gali atiduoti pakankamai galios tiems varikliams.


Matai, visi tie dragsteriai dažniausiai skirti labai trumpom atkarpom ir berods vos ne kiekvienas lenktynes tenka keisti greičiu dėže, kalbu apie topu topus pagal galia.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1366
Reputacija: +227
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-21, 11:09 
     
Berserkas rašė:
Matai, visi tie dragsteriai dažniausiai skirti labai trumpom atkarpom ir berods vos ne kiekvienas lenktynes tenka keisti greičiu dėže, kalbu apie topu topus pagal galia.



Top Fuel ir Funny Car pavarų dežių NĖRA, technologijose nusimanantis gike, ten valdomo slydimo sankaba ir pagrindinė pavara.
  • +1




Užsiregistravo: 2020-10-20, 13:27
Pranešimai: 45
Reputacija: -20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-21, 22:14 
     
Evil rašė:
Berserkas rašė:
Matai, visi tie dragsteriai dažniausiai skirti labai trumpom atkarpom ir berods vos ne kiekvienas lenktynes tenka keisti greičiu dėže, kalbu apie topu topus pagal galia.



Top Fuel ir Funny Car pavarų dežių NĖRA, technologijose nusimanantis gike, ten valdomo slydimo sankaba ir pagrindinė pavara.


The driver has no control over the clutch’s engagement. In addition to the centrifugal weights, the level of locking is also governed by a pneumatic release bearing. As the driver hits the throttle, a microswitch initiates a pneumatic timer that controls the operation of the clutch release bearing, often called the ‘cannon’. This bearing limits the movement of the clutch fingers and the level of locking in the clutch, and as the clutch timer counts down, pressure is released from the hydraulic system, moving the release bearing and allowing the fingers to lock the clutch up.

It would be reasonable to assume that this timed engagement is controlled by a microprocessor system; however, only a very basic mechanical system is allowed. The clutch will typically be set so that when the driver hits the throttle to launch the car, the engine will be spinning in the region of 5000 rpm before it engages enough to actually launch the car off the starting line. If for some reason the driver needs to get off the throttle to prevent wheel spin, or any other factor interrupts the run, the timer sequence cannot be adjusted.




29 Minutes it takes to tear down and rebuild a Top Fuel engine between rounds. Each engine is rebuilt 184 times a year (if the driver goes to the final round at every race).

6 The maximum number of clutch discs in a Top Fuel car. The multistage clutch is timed to progressively lock up during the run. Each $115 disc lasts a maximum of three runs.

Gerai, gal ne transmisija, bet sankabos diskus.

Apart labai trumpos trasos niekur kitur viso to nepanaudosi tad dauguma jų "technologijų" beprasmės už trasos ribų.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1366
Reputacija: +227
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-21, 23:15 
     
Berserkas rašė:
Apart labai trumpos trasos niekur kitur viso to nepanaudosi tad dauguma jų "technologijų" beprasmės už trasos ribų.

Bet ten ir galingumai apie 10 000ag, o ir patikimumą lemia ir techninis reglamentas.
Paimkim f1, anksčiau variklis laikydavo kelis kvalifikacijos ratus, pasikeitus reglamentui daro variklius, kurie laiko kelias lenktynes.
Greičio rekordas stūmoklinio variklio varomo bolido yra daugiau nei 720km/h, ir jis turi ~5000 ag

o ir šio SSC Tuatara greičio rekordas taip pat beprasmis.
  • -1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1368
Reputacija: +761
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-21, 23:19 
     
Berserkas rašė:
Gerai, gal ne transmisija, bet sankabos diskus.



čia ir yra transmisija, pavarų dežių nėra. 10000Nm jokia nelaikys, o jei laikys bus per didelė ir per sunki.

P.S. dar vadini save išmanačiu technologijas.
  • 0




Užsiregistravo: 2020-10-20, 13:27
Pranešimai: 45
Reputacija: -20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-23, 00:53 
     
Evil rašė:
Berserkas rašė:
Gerai, gal ne transmisija, bet sankabos diskus.



čia ir yra transmisija, pavarų dežių nėra. 10000Nm jokia nelaikys, o jei laikys bus per didelė ir per sunki.

P.S. dar vadini save išmanačiu technologijas.


Pats net nebežinau ką rašau. Pervargęs greičiausiai. Aš ir nelaikau savęs išmanančiu technologijas.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1366
Reputacija: +227
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'