Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-19, 12:26 
     
Anksčiau 0-20metų atgal tokių priedų sudėtyje būdavo molibdeno disulfidas. Gamintojai teigdavo, kad jis sureaguoja su metalo paviršiumi tarsi užglaisto nelygumus ir padengia besitrinančias dalis ypatingai kieta danga. Teorijoj skamba neblogai, tas tikrai padeda padidinti seno variklio kompresiją ir tipo atnaujina variklį, bet visada nutylimas vienas faktas, kad alkūninio veleno minkšti indėklų darbiniai paviršiai padengiami kieta metalo plėvele ir kai jie ta plėvelė pradeda atplyšinėti tai baisiau nei aštraliausias švitrinis popierius išraižo indėklus. Žodžiu po tų daktarų variklis tik tam ir betinka išleisti alyvą ir pasiekti rekordą, paskui mašina net jei ji ir važiuoja geriau iškarto priduoti utilizavimui. Tie priedai nėra kasdieniniam naudojimui skirti. Yra kita priedų rūšis su teflono nano dalelėm, tai šitie varkliui padeda atgauti kompresiją ir realiai sumažina trintį dėl ko pagerėja ekonomija ir užvedimas kai labai šalta, bet šita rūšis kemša tepimo sistemą ir šiek tiek mažina slėgį tepimo sistemoj.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7796
Miestas: KLP
Reputacija: +1736
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-19, 13:11 
     
O aplamai kuriam galui viso to reikia? Dabartiniai varikliai laiko kuo puikiausiai ir mašina greičiau surūdyja negu variklis nusibaigia. Gal žigulių epochoj kai varikliai laikė 100 000 km tai ir buvo aktualu, o dabar pili tepalus normalius, keiti laiku, laiko tie varikliai ir be priedų. Man buvo situacija kai girtas automobilistas įsirėžė į mano namo sieną ir pabėgo. Sudaužė karterį per šaligatvį šokdamas, išbėgo tepalai ir užgeso už 200m. O būtų su priedais važinėjęs būtų pasprukęs gyvatė
  • +2




Užsiregistravo: 2013-01-28, 13:08
Pranešimai: 256
Reputacija: +68
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-19, 14:21 
     
kaži kiek nuvažiuotų su benzinu. Dyzelis pats iš savęs teplus daiktas, važiavo labai ramiai ir t.t.
Net turbina neužsilenkė.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4832
Reputacija: +1579
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-19, 15:01 
     
HardAxe rašė:
kaži kiek nuvažiuotų su benzinu. Dyzelis pats iš savęs teplus daiktas, važiavo labai ramiai ir t.t.
Net turbina neužsilenkė.


  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2317
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +352
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-19, 17:03 
     
Čia XADO analogas: metalo kondicionierius.
Buvau supylęs į ankstesnę mašiną, supylęs ir į dabartinę.
Kažkokių super pagerėjimų tikrai nepajutau, bet pablogėjimų irgi.
Nepamenu kiek su ankstesniu auto nuvažiavau po xado supylimo, bet su dabartiniu jau apie 50k.
Kolega į savo volvo (nepamenu koks motoras) buvo susipylęs, tai labai džiaugėsi - pagerėjo trauka, sumažėjo dūmingumas ir t.t...

Apie šiuos kondicionierius reikia suprasti vieną dalyką: jie skirti "apsaugai ir remontui", o ne "turbinimui". T.y. jei yra kur lopyti skyles, tai metalo kondicionierius užlopys. Na o jei jų nėra, tai nereikia tikėtis, kad bus jaučiamas kažkoks superinis efektas (nekalbu apie ilgalaikes perspektyvas).

Aš savo antram auto jį supyliau tik todėl, kad pirmąjį pakankamai negailestingai kankindavau (žiemą tik užsikūręs max apsukas keldavau) ir nieko blogo tam varikliui nenutiko. Tai su tokiu požiūriu, kad gal būt xado prisidėjo prie variklio apsaugos, tai "sugirdžiau" ir kitam auto.

bahuriux, sutinku, kad galimas toks scenarijus su "plėvelės atplyšimais". Bet gal šitų priedų gamintojai jau išsprendė tą problemą jeigu nebijo į naujus garantinius auto šituos gaminius siūlyti.

Kadaise Toyota gamina auto su keramikiniu varikliu. Kaip jiems ten toliau sekėsi tarnauti - nesidomėjau.

gytis13 rašė:
O aplamai kuriam galui viso to reikia? Dabartiniai varikliai laiko kuo puikiausiai ir mašina greičiau surūdyja negu variklis nusibaigia...

Ne dabartiniai, o tie, kurie buvo pagaminti prieš 15 metų :D
Esu girdėjęs, kad BMW investavo į gamybinę liniją, kurioje variklių vidus padengiamas kažkokiomis "dulkėmis", kurioms prasitrynus atsisveikinama ir su varikliu. Tai ar nebus čia tuo pačiu metalo kondicionieriumi sienelės padengiamos, o po kokių 100-200k užsakinėji naują variklį.
Beje tokią istoriją girdėjau su naujesniu 7 serijos BMW, kai pasiekus 100k užkalė motoras. Pakeitus į naują pagal garantiją, su nauju atsisveikino ties berods 208k, kai garantija tik iki 200k - tad sekantiems 100k motorą teks nusipirkti iš savo lėšų :D
  • 0


_________________
stars will never align for you



Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 1087
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-19, 22:41 
     
FtBall rašė:
youtube

na čia ekstremalu išpilti abu aušinančius skysčius ir paleist gazas dugnas.
Bet dyzelis be tepalo ir be priedų, kodėl jam nevažiuoti?
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4832
Reputacija: +1579
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-20, 13:36 
     
mindaugas.vaitiekūnas rašė:
Čia XADO analogas: metalo kondicionierius.
Buvau supylęs į ankstesnę mašiną, supylęs ir į dabartinę.
Kažkokių super pagerėjimų tikrai nepajutau, bet pablogėjimų irgi.
Nepamenu kiek su ankstesniu auto nuvažiavau po xado supylimo, bet su dabartiniu jau apie 50k.
Kolega į savo volvo (nepamenu koks motoras) buvo susipylęs, tai labai džiaugėsi - pagerėjo trauka, sumažėjo dūmingumas ir t.t...

Apie šiuos kondicionierius reikia suprasti vieną dalyką: jie skirti "apsaugai ir remontui", o ne "turbinimui". T.y. jei yra kur lopyti skyles, tai metalo kondicionierius užlopys. Na o jei jų nėra, tai nereikia tikėtis, kad bus jaučiamas kažkoks superinis efektas (nekalbu apie ilgalaikes perspektyvas).


Bullshitas. Kaip tas "kondicionierius" atskiria įdrėskimą nuo cilindro hono?



mindaugas.vaitiekūnas rašė:
Kadaise Toyota gamina auto su keramikiniu varikliu. Kaip jiems ten toliau sekėsi tarnauti - nesidomėjau.


metalokeramika. ir tik tam tikrose vietose. Ceramic Fiber Alloy vadino.


mindaugas.vaitiekūnas rašė:
Esu girdėjęs, kad BMW investavo į gamybinę liniją, kurioje variklių vidus padengiamas kažkokiomis "dulkėmis", kurioms prasitrynus atsisveikinama ir su varikliu.


anksčiau nikasilas dabar alusilas. alio, jau daug metų tai naudojama.
  • 0




Užsiregistravo: 2020-10-20, 13:27
Pranešimai: 36
Reputacija: -21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-21, 23:45 
     
Po sito daikto mano masina vaziavo apsipylus dumais gera pusmeti. Pries naudojima buvo 2l ant 10000 tepalo, o po sito 1l-500km. Kas ten nutiko, taip ir neaisku. Gerai kad praejo.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-05, 11:58
Pranešimai: 14
Reputacija: +15
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-22, 08:32 
     
almanciuks rašė:
Po sito daikto mano masina vaziavo apsipylus dumais gera pusmeti. Pries naudojima buvo 2l ant 10000 tepalo, o po sito 1l-500km. Kas ten nutiko, taip ir neaisku. Gerai kad praejo.


Išgert nebandei? Į klausimą kaip šitie marmalai atskiria cilindro honą nuo "problemų" atsakymų dar nebuvo.
  • 0




Užsiregistravo: 2020-10-20, 13:27
Pranešimai: 36
Reputacija: -21
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 14 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'