Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 23 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-26, 17:55 
     
Kas pakritikuos Musko viziją?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 394
Reputacija: +126
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-26, 18:48 
     
bum į statramstį ir gaisras...
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 4838
Reputacija: +1585
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-26, 20:12 
     
Ant popieriaus puiki idėja, bet nepraktiška. Tai bus "vienkartinis žiebtuvėlis" mažiausiai problemytei iškilus su baterija pvz BMS koks ten suges kurio vertė nuo kelių centų iki kelių baksų, arba kažkas iš tos serijos ir prie jo prieiti neįmanoma, tas suknis visą aptarnavimą. "Riedlentė" nuo seno vadinama kopėčių tipo kėbulu, neblogas sprendimas, dėl jau paminėtų pliusų, dėja ir minusų nemažai turi.
Vistik pati geriausia elektromobilio kėbulo konstrukcija yra "backbone" (anglų k.) kai per vidurį turi riebų vamzdį, apvalų, kvadratinį, tarpecinį, ar net iš vamzdelių kaip krano strėlė pvz, kuris gerai atlaiko visas apkrovas visomis kryptimis taip pat labai atsparus sukimui, bet didžiausias privalumas ten galima sukišti sunkias baterijas, bent jau didžiają jų dalį ir jos ten bus žymiai labiau apsaugotos nei "riedlentės" tipo kėbule. Bus dar labiau sukoncentruotas svoris link apačios ir centro, kas labai teigiamai atsiliepia auto valdomumui ir tuo pačiu saugumui. Aptarnauti baterijas vis dar įmanoma jei padaryti tą centrinę dalį išardomą iš apačios, pvz ant hermetiko ir varžtų apatinė dalis galėtu būti priklijuota. Trūkumų irgi turi porą neapsaugo keleivių nuo šoninių smūgių taip gerai, kaip įprasto kėbulo atvejų, bet tas galėtu būti kompensuota kitomis kėbulo dalimis ir toks auto labiau būtu 4 vietų negu 5, nes ta vidurinė dalis vistiek būtu postambė ir užimtu ant grindų per vidurį gale nemažai vietos.
Paveikslėlis

Jei aš daryčiau kokį nors prototipą sportinio elektromobilio tai pasirinkčiau hibridinį kėbulą, pagrindas būtu "backbone" (kaip senesnių lotusų), visa tai apdėta erdvine konstrukcija iš aliuminių vamzdžių (kaip senieji lambo) ir visa tai apklijuota kompozitiniu 3 sluoksnių buterbrodu stiklo plastikas - xps kieta puta - stiklo plastikas (Ferrari F40 panašiai buvo tik vieno sluoksnio stikloplastikas), ties kapotais, dangčiais, stogu ploniau ties durim storesnis buterbrodas. Visas dugnas iš bakalitinės neplonoss faneros kaip F1. Visa baterija būtu išimama iš to vidurinio apatinio vamzdžio per vieną galą. Aišku dizainas būtu cool ir aerodinamiškas su ground effect prisiurbimu prie kelio + ventiliatoriai papildomam prisiurbimui kaip tą darė lotus F1 kol neužbanino, su idealiu svorio paskirstymu ir 4 el varikliais ne ratuose, o per pusašius. Būtu tvirta ir lengva konstrukcija, dėja visai netinkama masinei gamybai.
Masinei gamybai reikėtu štampuoti aliuminio lapus į 3d detales bet principą būtu galima išlaikyti kaip aprašiau.

Man visada buvo įdomu ar galima aliuminį elektrolizės būdu auginti taip kaip pvz plieno lakštai ir vamzdžiai dengiami aliuminiu, kad galutinis rezultatas būtu detalės tokios kaip 3D atspausdintos su lazeriu ir milteliais. Na pvz ant molinės impregnuotos formos užnešam grafito sluoksnelį ir kišam į vonią elektrolizei ir užaginam sluoksnį kokio tik reikia. Ta prasme gal eitu iškarto "užauginti" visą auto pagrindinį kėbulą vienoj elektrolizės vonioj be jokių jungčių ir virinimų. Detalės būtu kompozitinės su užpildais pvz pripurkšti putų į vidų, tai reiškia kaip aviacijoj lengva ir nerealiai stipru. Mano supratimu yra porą problemų grynas aliuminis yra minkštas reikia lydinio nežinau ar eina tą padaryti iš kokio ten duralio, o ne gryno aliuminio. Kita problema reikia daug elektros energijos elektrolizei bet kodėl gamyklai nepastačius on grid saulės ir vėjo jėgainių savo.

Va dar radau kiek tinkamesnį pvz https://www.megaev.com/chassis/
  • +3


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7798
Miestas: KLP
Reputacija: +1736
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-26, 21:18 
     
Nu va jau galima šnekėti apie baterijų architektūra. Dabar prie rėmo kabinamas padas, bet gali būti baterija pagaminta iš tuščiavidurių vamzdžių kurie ir sudarytų rėmą kartu su baterija. Vienas vamzdis t.y. vienas kompleksas akumuliatorių. Seniau buvo šnekėta apie kvantinius reiškinius kai akumas krauna vienodu greičiu paskirstydamas pakrovima visoms celėms vienoda srove todėl skirtingi vamzdžiai leistų paskirstyti srovę kaip atskiram akumui dėl ko pakrovimo greitis padidėtų, nes neturėtų jokio salyčio su kaimyniniu akumuliatoriu, bet atitinkamai ir srovės tektų paduoti daugiau, nes kaip žinom kaimyno kraunamas mobilekas nečiulbina mano mobilkės akumo. Toliau vamzdinį rėmą akumui galima aprūpinti dujų išmetimu sprogimo metu. Tokius sprendimus turi tankai kurie amunicijos detonavimo metu sprogimo ir degimo bangą nukreipia kita linkme nei salonas, o ličio akumui ypač aktualu.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 64
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-26, 22:05 
     
Benediktas rašė:
Kas pakritikuos Musko viziją?

cia ne vizija. cia pezalai vardan pezalu.
lektuvuose kuras yra monolitinis skystis. kuri gali imt is bet kurios vietos ir bet kokiom dozem. patogi medziaga sitai atseit "idejai". nes principas kaip hidraulines sistemos. baterijos nera tokio tipo struktura. ten kaip kuro maiseliai su pertvarelem ir prie kiekvieno individualiai reikia privest jungtis. optimaliausias sprendimas palyginimui cia butu koks nors gyvunas, ir jo raumenynas su energijos kaupimu paciuose raumenyse. kad vamzdeliu privedimo problema iki kiekvienos elektros energijos celes irgi butu isspresta, reikia irgi optimizuot. su kuru lektuve to nereikia. su elektros baterijom tai butu laidu kiekis. o karkaso minimaliai - tik skeletas. arba net karkasa is paciu laidu daryt. bet tada yra kitas neatitikimas - gyvunija neturi varikliu organizme. turi tik siurblius. ir i tokia Musko "vizija" varikliai jau visiskai niekaip nebeisikomponuoja... vadinas isvada tik viena - sita vizija idiotiska :D :D :D nebent atsisakyt paciu elektros varikliu - is esmes vos ne efektyviausios dalies...
--------
asmeniskai as manau kad efektyviausia yra naudotis elektros varikliu privalumu pries vdv automobiliu architektura. vdv is esmes tegali but tik vienas blokas. o elektros variklius galima isskaidyt. i kiek tik nori. kaip dronuose, kur prideda daug vienodu varikliu. ir gauna dar net visokius keliamosios jegos bonusus del vientisumo ir tolygumo. taip pat saugumo bonusus. automobilyje visgi ta apriboja ratai. vadinas gali but tik iki keturiu - arba reikia kurt daugiarates-modulines platformas (tokios komercijoje jau yra kelis desimtmecius). bet jei apsiribot 4 ratais - tai variklis turi but kuo arciau ratu. arba net rate-rato ratlankyje. o tada baterijai optimaliausia vieta centre tarp visu ratu centriniu tasku. visa ta plokstumine erdve - optimali. va ir viskas.
jei norima efektyviau isnaudot erdve ir reikia skyles vairuotojui, kad jis sedetu zemiau - vadinas baterijos turi but modulines konstrukcijos. kad ta trukdanti bateriju dalis issiimtu. uztekti minimaliai performuot ta "riedlente". wv su bmw manau ir nuejo ta kryptim. pas wv moduline platforma. pas bmw moduliniai akumai (kitaicu indelis kaip supratau). o muskas sitoje vietoje jau aiskiai atsilieka su savo "vizijom" desimtmeciais :D :D :D
-------------
radioaktyvas rašė:
Tokius sprendimus turi tankai kurie amunicijos detonavimo metu sprogimo ir degimo bangą nukreipia kita linkme nei salonas, o ličio akumui ypač aktualu.

neaktualu. aktualu nebent teslos akumams :D
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4711
Reputacija: -458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-26, 22:24 
     
akumas gali būti sujungtas šovinių diržo principu ir traukyti toki dirža su akumu bus galima per belekurias kiaurymes kur telpa. Taigi amžinos problemos su energijos tiekimu jau išsprestos
  • +1




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 64
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-26, 22:32 
     
radioaktyvas rašė:
akumas gali būti sujungtas šovinių diržo principu ir traukyti toki dirža su akumu bus galima per belekurias kiaurymes kur telpa. Taigi amžinos problemos su energijos tiekimu jau išsprestos

matai - ten nesiojasi, lankstosi ir maskatuoja tas soviniu dirzas. automobilyje butu issibalansuojanti mase. posukiuose apverstu auto :D cia taip tiktu nebent dronuose-skraidymo aparatuose. na gal dar laivuose. bet ne auto.
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4711
Reputacija: -458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-26, 23:04 
     
AAA000 rašė:
radioaktyvas rašė:
akumas gali būti sujungtas šovinių diržo principu ir traukyti toki dirža su akumu bus galima per belekurias kiaurymes kur telpa. Taigi amžinos problemos su energijos tiekimu jau išsprestos

matai - ten nesiojasi, lankstosi ir maskatuoja tas soviniu dirzas. automobilyje butu issibalansuojanti mase. posukiuose apverstu auto :D cia taip tiktu nebent dronuose-skraidymo aparatuose. na gal dar laivuose. bet ne auto.



Tas diržas būtu įdėtas į viena iš vamzdžių kurie sudarytų padą ir rėma viename. Galima suprasti, kad niekas nieko neišmaskatuotų, nes visi vamzdynai kurie sudarytų dugną būtų pilni tų batarkių su diržais.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 64
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 00:38 
     
Užsidegiimas artimiausiu metu nebus problema. Peršauta ar pergręžta celė ne tik neužsidega, bet ir išlaiko dalį krūvio. Dedama spec membrana į pačią celę, kuri riboja pralaidumą išaugus temperatūrai, neleidžia perkaisti ir užsidegti. Sukurta karinėms technologijoms, veržiasi į civilinę pramonę.

Taip, remontuoti bus beveik neįmanoma, tikiuosi tai demonstruoja pasitikėjimą savo milijono mylių akumuliatoriumi. Jei tiek akumuliatorius atlaikys, tai nebus problema ir tai, kad taisyti neįmanoma. Na omeny jei pasieks panašų patikimumą, kaip ramai.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15078
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2631
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 00:44 
     
radioaktyvas rašė:

Tas diržas būtu įdėtas į viena iš vamzdžių kurie sudarytų padą ir rėma viename. Galima suprasti, kad niekas nieko neišmaskatuotų, nes visi vamzdynai kurie sudarytų dugną būtų pilni tų batarkių su diržais.

as suprantu kur tu lenki, kaip jas sudet. bet tada neefektyvu mase. nes bus bateriju korpuseliai. ir bus daug vamzdziu mase apgaubianti baterijas. vos ne dvigubas korpusavimas. galimos ausinimo problemos. kur sovinius nesiojasi - ten tiesiog medziaginis, faktiskai nesveriantis deklas. tada "riedlente" efektyviau, nes tiesiog deze. arba baxuriuko centrinis vamzdis-stuburas. tu dar primesk kiek reikes papildomu laidu is kiekvieno vamzdelio isvedziot, jei kazkas suges - kiek ieskot kuriame akumiukas nustipo... tavo principa naudoja skysciams. pvz bagiai ar keturraciai, padaro vamzdiniam korpuse kuro baka. nereikia papildomo. ar dalyje vamzdinio korpuso pvz stabdziu skyscio sistema. ar tiesiog vandens atsargu. ipylimo dangteli tik ivirina ir ispylimo antgali. na ir pertvara gal kokia reikiamoje vietoje.
----------
gal jau nebesvaik :D kliedi nesustodamas :D :D :D
immortallt rašė:
Užsidegiimas artimiausiu metu nebus problema. Peršauta ar pergręžta celė ne tik neužsidega, bet ir išlaiko dalį krūvio. Dedama spec membrana į pačią celę, kuri riboja pralaidumą išaugus temperatūrai, neleidžia perkaisti ir užsidegti. Sukurta karinėms technologijoms, veržiasi į civilinę pramonę.

Taip, remontuoti bus beveik neįmanoma, tikiuosi tai demonstruoja pasitikėjimą savo milijono mylių akumuliatoriumi. Jei tiek akumuliatorius atlaikys, tai nebus problema ir tai, kad taisyti neįmanoma. Na omeny jei pasieks panašų patikimumą, kaip ramai.

karine pramone viska konstruoja kad butu imanoma kuo greiciau suremontuot ir pakeist. atstatyt pilna veikluma. amerikieciai net savo tankams variklio bloka padare vos ne keliu minuciu begyje gali isimt ir pakeist nauju. o cia Muskas visiskai kitu tikslu akivaizdziai siekia. kad butu vienkartinio vartojimo prirista prie gamintojo preke. visa jo gamybos politika ant to orientuota. sitas procesas yra gamybine stagnacija ir bandymas monopolizuotis vartotoju rinka. as baudas deliociau uz tokias nesamones - jei buciau rinkos reguliuotojas - nes cia vartotoju teisiu pazeidimas :D
demonstruoja pasitikejima akumuliatorium :D :D :D kurgi ne. cia isvirsta i tai, kad tavo auto vos bevaziuoja - bet taisyt negali, gerint negali, pakeist negali - nes DAR BUHALTERISKAI veikiantis... reikiamos lemputes mirksi :D :D :D
karine pramone :D :D :D ten ir tanka pakeistu nauju po kiekvieno ibrezimo - jei nebutu taip brangu. va ten tai inovacijos. o pas Muska ne inovacijos, o komercializacija jau paranojisko lygmens.
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4711
Reputacija: -458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 08:07 
     
AAA000 rašė:
radioaktyvas rašė:

Tas diržas būtu įdėtas į viena iš vamzdžių kurie sudarytų padą ir rėma viename. Galima suprasti, kad niekas nieko neišmaskatuotų, nes visi vamzdynai kurie sudarytų dugną būtų pilni tų batarkių su diržais.

as suprantu kur tu lenki, kaip jas sudet. bet tada neefektyvu mase. nes bus bateriju korpuseliai. ir bus daug vamzdziu mase apgaubianti baterijas. vos ne dvigubas korpusavimas. galimos ausinimo problemos. kur sovinius nesiojasi - ten tiesiog medziaginis, faktiskai nesveriantis deklas. tada "riedlente" efektyviau, nes tiesiog deze. arba baxuriuko centrinis vamzdis-stuburas. tu dar primesk kiek reikes papildomu laidu is kiekvieno vamzdelio isvedziot, jei kazkas suges - kiek ieskot kuriame akumiukas nustipo... tavo principa naudoja skysciams. pvz bagiai ar keturraciai, padaro vamzdiniam korpuse kuro baka. nereikia papildomo. ar dalyje vamzdinio korpuso pvz stabdziu skyscio sistema. ar tiesiog vandens atsargu. ipylimo dangteli tik ivirina ir ispylimo antgali. na ir pertvara gal kokia reikiamoje vietoje.
----------
gal jau nebesvaik :D kliedi nesustodamas :D :D :D
immortallt rašė:
Užsidegiimas artimiausiu metu nebus problema. Peršauta ar pergręžta celė ne tik neužsidega, bet ir išlaiko dalį krūvio. Dedama spec membrana į pačią celę, kuri riboja pralaidumą išaugus temperatūrai, neleidžia perkaisti ir užsidegti. Sukurta karinėms technologijoms, veržiasi į civilinę pramonę.

Taip, remontuoti bus beveik neįmanoma, tikiuosi tai demonstruoja pasitikėjimą savo milijono mylių akumuliatoriumi. Jei tiek akumuliatorius atlaikys, tai nebus problema ir tai, kad taisyti neįmanoma. Na omeny jei pasieks panašų patikimumą, kaip ramai.

karine pramone viska konstruoja kad butu imanoma kuo greiciau suremontuot ir pakeist. atstatyt pilna veikluma. amerikieciai net savo tankams variklio bloka padare vos ne keliu minuciu begyje gali isimt ir pakeist nauju. o cia Muskas visiskai kitu tikslu akivaizdziai siekia. kad butu vienkartinio vartojimo prirista prie gamintojo preke. visa jo gamybos politika ant to orientuota. sitas procesas yra gamybine stagnacija ir bandymas monopolizuotis vartotoju rinka. as baudas deliociau uz tokias nesamones - jei buciau rinkos reguliuotojas - nes cia vartotoju teisiu pazeidimas :D
demonstruoja pasitikejima akumuliatorium :D :D :D kurgi ne. cia isvirsta i tai, kad tavo auto vos bevaziuoja - bet taisyt negali, gerint negali, pakeist negali - nes DAR BUHALTERISKAI veikiantis... reikiamos lemputes mirksi :D :D :D
karine pramone :D :D :D ten ir tanka pakeistu nauju po kiekvieno ibrezimo - jei nebutu taip brangu. va ten tai inovacijos. o pas Muska ne inovacijos, o komercializacija jau paranojisko lygmens.


Daba riedlentė yra sudaryta iš mažų akumiukų, o 5 - 8 pertvaros nesudarys problemų kurios ir bus vamzdis. Dėl to, kad vamzdis ir bus atskiras akumas jau žinosime, kad akumiukas nustipo būtent tame vamzdyje, o ne riedlentėje. Žiūrint į tai, kad jau yra projaktai kaip sujungti konteinerius su alternatyviom modulinėm važiuoklėmis tai atskiros pertvaros (vamzdis) gali būti tvirtinimo elementas važiuoklei kas leis mašina išardyti ir sudėti kaip lego. Laidų atskrai vedžioti nereikės, nes jie bus suintegruoti su diržu kur bus laikiklis akumiukams. O kelių cimų laimėjimas bus, nes nereikės formuoti rėmo virš riedlentės nes tą vaidmenį atliks vamzdis. Dvigubo sluoksnio nesusidaro, o tik išilginės pertvaros išilgai automobilio rėmo (riedlentės) su akumiukų diržų, įdaru ant kurio ir galima formuoti kas patinka. Dėl paminėto pašnekovo didelio vamzdžio nieko prieš neturiu tik, kad dingsta 5 vieta. Taigi lieka riedlentė su 5-8 pertvarom prie kurių ir kabinasi varikliai, o ne virš jų formuojamas mini rėmas.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 64
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 11:49 
     
O kaip utilizuoti reikes. Kiekvina akuma rankytem traukysit ar su visais akumais i maluna ikisit :)
  • +1




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 277
Reputacija: +114
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 12:01 
     
Paramotoras rašė:
O kaip utilizuoti reikes. Kiekvina akuma rankytem traukysit ar su visais akumais i maluna ikisit :)


Nu kaip šiukšles dabar šiukšlynuose rūšiuoja. Nieko ten kitokio kaip su kitom šiukšlėmis. Svarbiausia, kas jasbūtų galima ergonomiškai išimti. Kitų tipų šiukšlių daug x daugiau ir tai nesudaro problemos, o didžiausia problema jos apdirbimas ir patogus išėmimas.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 64
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 12:21 
     
Neužsimirškit, kad akumai turi būti mašinos apčioje ir pageidautina per vidurį tarp ašių dėl to, kad taip žeminamas svorio centras ir mažinama inercija posūkiuose, todėl akumus dėti į statramčius ar į stogą negalima. Panašu kad tesla roaster, tesla model S ir model 3 yra pakankamai geri sprendimai kur turi būti akumai mašinoj. Idealiu atveju akumai turi stovėti centre dugno, max nutole nuo visų 4 ratų ir apačioje kiek įmanoma, jei tikslas yra saugus ir stabilus auto.

immortallt rašė:
Taip, remontuoti bus beveik neįmanoma, tikiuosi tai demonstruoja pasitikėjimą savo milijono mylių akumuliatoriumi. Jei tiek akumuliatorius atlaikys, tai nebus problema ir tai, kad taisyti neįmanoma. Na omeny jei pasieks panašų patikimumą, kaip ramai.
Taip pat ir neįmanoma tokių integruotų akumų utilizuoti su minimum pastangų. O kur dingo ta rožinė svajonė antrinei rinkai, kaip tinklų balansavimas ir namų powerwall'ams naudoti grokai degradavusius akumus žemiau 70%? Absoliuti anti ekologija gaunasi su vientisu akumu-kėbulu.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7798
Miestas: KLP
Reputacija: +1736
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 12:43 
     
bahuriux rašė:
Neužsimirškit, kad akumai turi būti mašinos apačioje ir pageidautina per vidurį tarp ašių dėl to, kad taip žeminamas svorio centras ir mažinama inercija posūkiuose,

Suprantu, kodėl turi būti apačioje, bet nelabai suprantu, koks būtų skirtumas išdėsčius ne per centrą, o simetriškai per visą plotį. Lygtai inercija ir jėga, reikalinga apversti automobiliui, nesikeičia?
  • 0




Užsiregistravo: 2020-08-27, 08:35
Pranešimai: 34
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 15:16 
     
vk_ rašė:
bahuriux rašė:
Neužsimirškit, kad akumai turi būti mašinos apačioje ir pageidautina per vidurį tarp ašių dėl to, kad taip žeminamas svorio centras ir mažinama inercija posūkiuose,

Suprantu, kodėl turi būti apačioje, bet nelabai suprantu, koks būtų skirtumas išdėsčius ne per centrą, o simetriškai per visą plotį. Lygtai inercija ir jėga, reikalinga apversti automobiliui, nesikeičia?
Tam kad mašina nesielgtu kaip smagratis Z ašies atžvilgiu. Tam kad lengvai pradėti ir baigti (staigesnį) posūkį ir mašinai suteikus kampinį momentą aplink vertikalią mašinos Z ašį, tas momentas būtu kuo mažesnis. Tam kad padangoms nereikėtu kovoti su kampiniu pagreičiu pradedant, keičiant ir baigiant posukį nes tada daugiau padangų sukibimo liks greitėjimui ir stabdymui. Taip pat ir Y ašies atžvilgiu taspats kenksmingas kampinis inercijos momentas galioja, tik kiek mažiau įtakos daro aplink X ašį, bet irgi neigiamai veikia.

Manot tas nereikalinga šeimyninei mašinai tik sportinėms auto, pagalvokit dar kartą kai važiuosit plikledžiu ar slidžiu keliu žiemą, kuri mašina geriau valdosi kai pradeda nešioti. Tas padeda net jei yra stabilumo kontrolė, pačiai stabilumo kontrolei padeda greičiau gražinti mašiną į vietą judėjimo kryptimi, kad neneštu skersos.

Sportinių auto variklio geriausia vieta yra per vidurį mašinos, dėl to pačio "vilkelio" (smagračio) efekto eliminavimo. Tarkim turim 3 skirtingus vienodos masės auto (su vienodias VDV varomus galiniais ratais tarkim) su varikliu priekyje, gale ir per vidurį kurių masės centrai vusų 50/50% tarp ašių. Jas paleidžiam į lenktynių trasą ir jokio siurprizo laimės ta su varikliu per vidurį, tuo didesniu skirtumu kuo daugiau bus posūkių. Nes padangų sukibimas palei cos/sin priklausomybę bus išnaudojamas daugiau įsibėgėjimui ir stabdymui, nei pastoviai kovoti su inercijos momentu aplink vertikalią ašį.

Plačiau https://www.pedders.com.au/news/techsto ... -dynamics/


Kad būtu labiau intuityvu pašiūrėkit šitą, jei užknisa formulės veiksmas pabaigoj video. youtube.com/watch?v=jaqS5dJlrjY dar šitas geras youtube.com/watch?v=CHQOctEvtTY

PS kodėl susiknisa nuoruodos jei įdedu tubės pilną nuoruodą? Kaip to išvengti?
  • +4


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7798
Miestas: KLP
Reputacija: +1736
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 17:13 
     
Technologijos ir pazanga visados yra gerai. Tegu buna ir masina kaip fakelas ar degtuku dezute pradziai, nuo to tasko gales masina ir veliau tobulinti. Visados niekas nepirks pirmos kartos technologiju, nes jie brangus ir bus luztantis, kol nesuras visu jos niuansu, kurias gales istaisyti, praeis pora technologijos kartu. Ideja tikrai verta pagarbos, igyvendinti visados labai sunku jas. Taciau kai jos yra igyvendinamos, tada ateitis tampa jau tikrove... Ir niekas nebegris i praeiti...
  • 0




Užsiregistravo: 2018-10-03, 12:44
Pranešimai: 91
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 18:50 
     
Bahuriux, gali daryti konstrukcijos dalimi, tiesiog pagalvoti taip, kad nupjauti galėtum kažką ar pan., kad prieitum po to išimti, nebūtinai nesugadinant konstrukcijos. Ar prieiti išardant salono vidų - daug variantų yra.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15078
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2631
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 22:01 
     
immortallt rašė:
Bahuriux, gali daryti konstrukcijos dalimi, tiesiog pagalvoti taip, kad nupjauti galėtum kažką ar pan., kad prieitum po to išimti, nebūtinai nesugadinant konstrukcijos. Ar prieiti išardant salono vidų - daug variantų yra.


tesla eina link to, kad butu kuo maziau atskiru kebulo daliu, tai sitas variantas atkrenta. is principo, tai bateriju turetu uztekti visam automobilio gyvenimui, todel ju nebutu reikalo pakeisti po kazkiek tai metu. nebent yra norima, kad automobilis vaziuotu 30 o gal ir daugiau metu. perdirbant visa automobili, tai jau nera skirtumo, kaip isimsi baterijas
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 380
Reputacija: +130
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-27, 23:33 
     
Vizija revoliucinė, žinoma ištinka toks biški šokas: "o ką aš darysiu kai suges?", bet iš esmės viskas labai gerai apgalvota ir ne, ten nebus laidų prie kiekvienos batarkės kaip AAA000 galvoja. Baterijos liesis su korpusu, kurpusas ir bus laidininkas. Tarpai tarp batarkių bus užildyti kažkokia medžiaga, o vėsinimas greičiausiai vyks tik per dugną, nes naujo tipo batarkės daug mažiau kaista. Dėl daug didesnės talpos bus sukoncentruotos labiau į centrą kas padidins manevringumą. Jei tik pasiūlys 1mil. mylių garantiją tada niekas nebaisu, o žalieji gali pašvilpt į dūdą, nes Tesla pati žada perdirbinėt savo batarkes, nes dabartiniai perdirbėjai tai daro labai neefektyviai ir brangiai dėl vienos paprastos priežasties, kad perdirba visas batarkes kartu, o ne vienos konkrečios cheminės sudėties.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-04-12, 08:17
Pranešimai: 117
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +10
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-28, 01:07 
     
Galonas rašė:
Vizija revoliucinė, .

:D :D :D
revoliucine vizija butu pvz issikvietei google maps. nurodei taska zemelpy. paspaudei funkcija transportuoti i nurodyta vieta. is telefono islenda nanontechnologinis propeleris ir sedyne. atsisedi. ir telefonas tave nuskraidina ten :D :D :D
o Musko vizijos yra mazdaug - "kaip patogiau nuspaust ta mygtuka-pvz su smegenu implantu" - lygio. ir jis uzsiciklina, kad mechaniniai, indukciniai ar optiniai mygtukai - visiskas sudas :D :D :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4711
Reputacija: -458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-10-28, 17:17 
     
AAA000 rašė:
Galonas rašė:
Vizija revoliucinė, .

:D :D :D
revoliucine vizija butu pvz issikvietei google maps. nurodei taska zemelpy. paspaudei funkcija transportuoti i nurodyta vieta. is telefono islenda nanontechnologinis propeleris ir sedyne. atsisedi. ir telefonas tave nuskraidina ten :D :D :D
o Musko vizijos yra mazdaug - "kaip patogiau nuspaust ta mygtuka-pvz su smegenu implantu" - lygio. ir jis uzsiciklina, kad mechaniniai, indukciniai ar optiniai mygtukai - visiskas sudas :D :D :D :D :D

Gal perkeltine prasme taip bus, kai privažiuos Uber ar Bolt :) Užsiciklino su baterijomis. Sukurtų kompaktiškus self driving velomobilius (elektra/vandenilis), nutiestų atskirus kelius be sunkiojo transporto ir visi laimingai ir saugiai važiuotų.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-12-28, 12:12
Pranešimai: 163
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'