Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 25 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-24, 18:59 
     
Siuo atveju ne saugumas o sekme. Pries kiekvtai metu kaune audine i troleibuso stulpa demoliakulia osi o vadylai kad kas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 279
Reputacija: +113
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-24, 23:25 
     
Apsvaigusius gelbėja tokiais atvejais tai kad jų kūnas atsipalaidavęs ir "guminis". Kiek blogiau neapsvaigusiems aplinkiniams. Bet kadangi sparčiai judama link narkotikų legalizavimo tai tuoj visiems bus gerai. :) Visi bus "guminiai" saugumo sumetimais. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-02-06, 00:34
Pranešimai: 1395
Reputacija: -117
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-24, 23:46 
     
Cituoti:
Šiame automobilyje yra šimtai 18650 standarto selių
Kažkaip perskaičiau seilių :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-12-30, 22:47
Pranešimai: 71
Miestas: Vilnius
Reputacija: +17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-25, 08:08 
     
Hencia rašė:
Cituoti:
Šiame automobilyje yra šimtai 18650 standarto selių
Kažkaip perskaičiau seilių :)
Ten tų seilių kokia 7000 +/- vnt gal.

Aš dabar galvoju, kad super saugūs auto nėra labai gerai, nes visokie turtingi dalbajobai už vairo neatsijojami natūralios atrankos būdu kaip tas būdavo anksčiau, ines vėl ir vėl iš naujo kelia pavojų aplinkiniams.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-25, 09:41 
     
Bahuriux, o prie ko čia saugūs? Prieš kokius 12 metų nebuvo Tesla, bet lakstančių daug, ir būtent turtingųjų mažiau. Tai per sausio mėnesį autostradoje vien žūdavo daugiau, nei dabar per visus metus autostradoje žūva.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2808
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-25, 16:30 
     
immortallt rašė:
Bahuriux, o prie ko čia saugūs? Prieš kokius 12 metų nebuvo Tesla, bet lakstančių daug, ir būtent turtingųjų mažiau. Tai per sausio mėnesį autostradoje vien žūdavo daugiau, nei dabar per visus metus autostradoje žūva.
Na tai ir veikė natūrali dalbajobų atranka ir jų kažkiek sumažėjo, o kuo toliau tuo mažiau bus jie atfiltruojami, dėl automobiliu saugumo standartų gerėjimo. Blogai dar ir tas, kad jie rizikuoja ne tik savo bet ir aplinkinių sveikata ir gyybe. Kiek aš matau dalbajobų aplink Klaipėdą ir Klaipėdoj tai, kaip taisyklė jie vairuoja brangesnes mašinas, nebūtinai nuliovas bet brangias.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-25, 16:39 
     
bahuriux rašė:
immortallt rašė:
Bahuriux, o prie ko čia saugūs? Prieš kokius 12 metų nebuvo Tesla, bet lakstančių daug, ir būtent turtingųjų mažiau. Tai per sausio mėnesį autostradoje vien žūdavo daugiau, nei dabar per visus metus autostradoje žūva.
Na tai ir veikė natūrali dalbajobų atranka ir jų kažkiek sumažėjo, o kuo toliau tuo mažiau bus jie atfiltruojami, dėl automobiliu saugumo standartų gerėjimo. Blogai dar ir tas, kad jie rizikuoja ne tik savo bet ir aplinkinių sveikata ir gyybe. Kiek aš matau dalbajobų aplink Klaipėdą ir Klaipėdoj tai, kaip taisyklė jie vairuoja brangesnes mašinas, nebūtinai nuliovas bet brangias.


Ne nuliova ir brangi - gali būti tikras, nėra jis nė velnio turtingas. Iš paskutiniųjų pasiėmė lizingu, greičiausiai net butą nuomojasi.
Na natūrali atranka vargu ar taip jau įvyko greitai, nes tų lakstančių iš ties daugiau. Iš dalies padėjo infrastruktūros atnaujinimas, eismo padaugėję, gal kuras kiek pabrangęs. Plius policija su slaptais automobiliais, o ir šiaip kultūra kažkiek pasikeitė.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2808
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-25, 17:05 
     
galėtų tesla tiesiog neleisti spausti greičiau už leistiną greitį. Autopiloto smegenys turėtų susiorientuoti kiek galima važiuoti tam tikroj atkarpoj.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5028
Reputacija: +1688
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-25, 17:15 
     
Na kai kurie automobiliai daro kažką panašiai - ne trąsoje pvz. leidžia ne daugiau nei 200 km/h greitį. Bet jei tu uždėsi programiškai apribojimą, kad daugiau +20 km/h negalėsi važiuoti perkant Tesla, tai Tesla niekas nepirks...
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2808
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-25, 20:23 
     
immortallt rašė:
Na kai kurie automobiliai daro kažką panašiai - ne trąsoje pvz. leidžia ne daugiau nei 200 km/h greitį. Bet jei tu uždėsi programiškai apribojimą, kad daugiau +20 km/h negalėsi važiuoti perkant Tesla, tai Tesla niekas nepirks...

Čia turėtu tai ateiti, ne iš automobilio gamintojų, bet iš valstybės. Jei valstybė nuspręstu, kad visi nauji automobiliai privalo turėti greiti ribojančias sistemas (pagal navigacijos informacija) tada viskas greit išsispręstu. Bet valstybėje yra daug vairuotojų ir dauguma iš jų neturi jokio noro laikytis KET, nes jie geriau už visus žino kas saugu, o kas ne, o jei ir įvyksta avarija, tai kiti kalti, o ne jie.
  • +5


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5573
Reputacija: +1775
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-25, 21:25 
     
Kai trenkiesi 160km/h greiciu , jokios saugos sistemos neisgelbes jeigu smugi sugeria ta vieta kurioje sedi. O jeigu smugio jega masina plešo per puse nekabindama vairuotojo - netgi is seno zigulio teoriskai gali islipt sveikas.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-12-02, 11:10
Pranešimai: 48
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-25, 22:48 
     
vytautas50 rašė:
Apsvaigusius gelbėja tokiais atvejais tai kad jų kūnas atsipalaidavęs ir "guminis". Kiek blogiau neapsvaigusiems aplinkiniams. Bet kadangi sparčiai judama link narkotikų legalizavimo tai tuoj visiems bus gerai. :) Visi bus "guminiai" saugumo sumetimais. :)


Kas vartoja alkoholį tie ir išgyvena avarijas.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1413
Reputacija: +230
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-26, 11:01 
     
Shinigami, aš tau kaip ir pritariu. Ir tarkime jei įves tokį reikalavimą Lietuva - tai nieko nenutiks. Gamintojai tikrai nepuls adaptuotis tik dėl Lietuvos. Nu gal vienas kitas.
Jei įves ES mastu - tada padėtų, bet vėlgi, kiek tas lakstumas aktualu daugumai ES šalių? Apart Vokietijos, na dar kažkiek Lenkijos (bent anksčiau) tokių lakstymų nemačiau.

Ir net jei įvesi naujiems automobiliams, tai lakstantys dažniausiai nėra su naujais automobiliais. Tai praeis 15+ metų, kol pasikeis. Bet net tada gali vežtis iš užsienio senesnius, ar tiesiog senesnius palaikyti. Tada gaunasi, kad su senais kibirais galės lakstyti dar ilgai (būsim kaip Kuba).

Šiaip reikia didinti greičio kontrolės būdų įvairovė, bet labiausiai reikia spręsti nebaudžiamumo klausimą. Vairuoja ir su atimtomis teisėmis, baudų neišieško, tai tokiu atveju turėtų tiesiog tokį sugavę vietoje suimti, ir išvežti į areštinę. Paleidimas galimas tik sumokėjus visas baudas su delspinigiais ar po kelių metų pataisos namuose. Vairavimo teisių atėmimas 10+ metų, ir jei būsi pagautas, tai iškart į kalėjimą, net be teisminio proceso vežamas, nebe į pataisos namus.
  • +4


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2808
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-26, 15:35 
     
Gal jau metas idegti kraujo testus i masina? Ar blaivus ar apsvaiges nuo medziagu? Jei atsisako, deti greicio bloka
  • 0




Užsiregistravo: 2018-10-03, 12:44
Pranešimai: 98
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-26, 15:36 
     
Arba dar geriau, pradetu masina jausti, kad vaziuoja kaip girta, tai pradetu mazinti greiti, ir perimtu vaira...
  • 0




Užsiregistravo: 2018-10-03, 12:44
Pranešimai: 98
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-26, 18:27 
     
Ar trenkėsi į medį, ar į elektros stulpą?
  • 0




Užsiregistravo: 2020-11-25, 22:22
Pranešimai: 5
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-26, 21:48 
     
yra tik vienas veikiantis variantas - izoliuot kazkuriam laikui nuo visuomenes. prasizengusi vairuotoja. uz REALU prasizengima vairtuojant.
pinigines baudos niekada nepadejo ir nepades.
durniausia yra baust automobili. ypac ribot per visokius TA :D cia yra pats kvailiausias dalykas kuris labiausiai sumazina sauguma. sitas dalykas - privalomi TA - leido gamintojams oficialiai gamint nesaugius auto :D :D :D
as keisciau net draudimo sistemas - palikciau privaloma tik asmenine atsakomybe del zalos kitam asmeniui. nes medicina musu sudina - nesugeba atstatyt organiuzmo. ta prasme draust reikia butent tik zmogu-vairuotoja. automobilius turi gamint, kad juos butu sunku smarkiai sudauzyt. istobuletu realios saugos sistemos. nes technika visada galima suremontuot ar nupirkt nauja. privalomai ja draust 0 tai kas gaunasi? debilas uz vairo sudauzo jis apsidraudes autoi nu ir gauna draudima ir vel nauju vazineja. TAI KUR CIA SAUGUMAS VISUOMENEI? gavom kad debilas uz vairo toliau vazines... cia visiska saugumo butaforija... net saugos pagalves normaliai netobulinamos. senai galetu but saugos pagalviu apsivelkami variantai - kad net neiliptum i auto tokio neapsivilkes. vieto to kazkokius alkotesterius siulo diegtis i auto... dar vienas viesas debilizmas... saugos alkoholikus - kad jie toliau gertu... :D
taip pat jei yra kliutis ir didelis greitis - saugos pagalves turetu but ir isorines. dar neatsitrenkus issaut. jei tu nemoki vairuot ir sukeli susidurimo pavoju - tu toli net nenuvaziuotum - nes butum burbule :D va ka reikia daryt - jei norit saugumo - vystyt saugumo technologijas. ir keist zalos sistemas lad saugumas didetu. dabar dideja tik draudimo bendroviu ir sudinu auto gamintoju pelnai. nes visuomene priversta PRIVALOMAI sita absurda islaikyt.
nukeliauta buhalterizmo populiarinimo kryptim... o automobiliu saugume ir vairuotoju auklejime - visiska stagnacija. paglosto galvute nusikalteliams. keliu policijos sistema aplamai uzsiima atvira korupcija - pinigu ismusinejimos kazkokius planus vykdo ir konstruoja parazitines sekimo organizacijas su automatinem pinigu nuiminejimo sistemom... dabar iteisinta - kad tu jei nedraustas ir be TA - tu ISKART nusikaltelis. o jei vairuodamas uzmusei zmogu automobiliu - tai dar tada ilgai tyrineja ir sprendzia gal nelabai kaltas ir gal aplinkybiu kokiu yra, ir paleidzia pagloste uz galvutes :D :D :D jei tu ten "gerai" elgiesi, ar pasirasai "kad taip nebedarysiu"... va ta sukurem :D :D :D :D :D
tesla aplamai apsiko ten aplinka akumais... vat turetu but eko mokestis tiesiai is teslos saskaitos isieskotas uz tokia avarija. visas likvidavimo sanaudos isieskot. nes cia jie pagamino tarsu akuma nevykusiam auto... ir dar issaugojo neverta ro gyvybe... :D :D :D o kodel jie negamina pazangaus auto, kad ta dviratininke butu issaugota - kuria uzmuse? a? :) tik muskelis kliedi - kad istatymus reikia keist...
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4857
Reputacija: -505
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-26, 22:37 
     
Yra veiksmingas būdas sutvarkyti debilus už vairo su naujesnėm mašinom. Reikia įstatymo kad, kasko draudimas nepadengtu išvis žalos, apsidraudusiam jei dėl jo kaltės įvyko avarija nesilaikant KET, tik vagysčių ir apgadinimo atveju turi padengti nuostuolius. Idiotai atsifiltuotu gana greit nes net ir jie napajėgtu pastoviai pirkti naujų auto už savo pinigus, tektu persėsti į senesnį, o seni auto debilų neapsaugo taip efektyviai.

Ir aišku dar ir tokius bajerius reikia tvarkyti "policijai gerai žinomas 13 kartų teistas" girtas neturintis teisės vairuoti nuskynė tris obelis ir įvažiavo į namą, kartais ir blogiau baigiasi.

Žinau vieną dalbajobą kuris pastoviai važinėja su apynauju 5 bmw viršydamas greitį ir girtas. Nieko jam nepadaro buvo atėme teises, susimoka baudas nes turi babkių ir toliau važinėja girtas. Girtas važinėja nes geria daugiadienėm po 15-60 dienų iš eilės, nėra kada jam išsiblaivyti. Kaip tokia spraga įstatymuose išvis gali egzistuoti.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-26, 22:44 
     
uztektu sakykim antro karto kad uzdarytu girta bent menesiui - jei sunkus. vietoj to teises atimineja... kazkokiems laikotarpiams. lygtai cia teises nusikalto kazkuo :D cia beprasmiskas nubaudimo veiksmas. - net pacios vairavimo teises is esmes beprasmis popierelis. suprasciau jei teises butu kazkoks leidimas. pvz ivaziuoji i kelia ir tau slagbauma atidaro teises. tada butu nauda. o dabar jas atimineja... :D tu gi ir taip gali be teisiu vazinet metu metais. auto gali nusipirkt be teisiu. va cia yra ziauri spraga. vairavimo teises aplamai yra popierius - kuri tu pasodini i kazkoki buhalteriu isgalvota teisiu kalejima ir nusiimi vairavimo atsakomybe :D :D :D va iki ko dasigyvenom... arba reiketu visus savininko auto konfiskuot, kol atgaus veikiancias teises. be jokiu ten mokesciu. tiesiog sustatai i aiksteles valstybes lesomis. pasiimt gales kai savininkas tures veikiancias teises. o jei padare su svetimu auto - paimi ir pastatai i aikstele ta auto - kol pazeidejas atgaus teises. kad savininkas lauktu - kol pazeidejas pasitaisys :). uz tai kad savininkas dave pazeidejui varuot neatsakingai. tada gal ir pageretu situacija... dabar beprasmiska sistema... kazkokiu issipirkinejimu is banditeliu kurie "isdavineja" vairavimo indulgencijas...
as dar ivesciau tokia KET norma - jei vaziuoji iki 25km/h su bet kokiu transportu - isijunges avarinius - ir krastine desine juosta - jokios teises ir TA isvis nera butini. tada realus saugumas keliuose padidetu maziausiai 3-5 kartus. aisku kazkiek pradzioje uzsikistu pralaidumas - bet bent kelius padetu normaliai projektuot...
toks vaziavimo rezimas manau bus butinas autopilotams - jei norim juos turet greitu metu. vadinas reiktu galvos apie atsakomybes perkilojimus ir naujas rusis. mazint kartele reikia. dar ten reiktu isjungimo is isores funkcijom aprupint autoniminius auto. kad galetu atjungt - jei sugrybauja auto. o tai laksto daba mieste 160km/h glusai kazkokie su teslom... geriau tegu pensionu su motorizuotais karuciais ir autonominiu valdymu tegu gatvese daugeja :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4857
Reputacija: -505
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-27, 09:36 
     
bahuriux, kasko daugiau yra lizingui, be kasko, kur draustų nuo visko, automobilio lizingu negautum pirkti.

Išspręsti tą galima ir paprasčiau - neišgali susimokėti baudų, supakuoji.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2808
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-27, 10:46 
     
Retai kada pasidemonstruoja kiek visko plačiai neišmano. Paanalizuokime:

AAA000 rašė:
privalomi TA - leido gamintojams oficialiai gamint nesaugius auto :D :D :D
TA yra reikalinga ne dėl gamintojų, o dėl automobilio priežiūros ir eksploatacijos. Todėl naujiems automobiliams kai kuriose šalyse po pirmos registracijos net 5 metus nereikia niekur rodytis. Čia šiaip logikos nebuvimas.

AAA000 rašė:
automobilius turi gamint, kad juos butu sunku smarkiai sudauzyt.
Va čia jau fizikos neišmanymas. Buvo tokie automobiliai. Žmonės lavonais būdavo ir prie 50 km/h greičio, nors mašina iš išorės visiškai sveika.

AAA000 rašė:
taip pat jei yra kliutis ir didelis greitis - saugos pagalves turetu but ir isorines.
Vėlgi, fizikos neišmanymas. Kai kuriais atvejais tokios pagalvės įmanomos, bet tik dėl pėsčiųjų ar dviratininkų. Jei greitis 100+ nepadės ir pagalvės.

AAA000 rašė:
dabar dideja tik draudimo bendroviu ir sudinu auto gamintoju pelnai. nes visuomene priversta PRIVALOMAI sita absurda islaikyt.
Draudimo įmonių pelnai iš privalomo civilinės atsakomybės draudimo per pastaruosius 10 metų Lietuvoje vidutiniškai neigiami, t.y. patiria nuostolį. Čia vat tavo ekonomikos ir šiaip situacijos Lietuvoje neišmanymą demonstruoja. Automobilių gamintojų pelnai šiaip susitraukę iki labai mažų maržų, su mažesnėmis maržomis dirbančių tokių sudėtingų mechanizmų gamintojų dar reikėtų paieškoti. Dabar aišku drėbtelsi, kad buhalteriškai pelną skaičiuoju, bet tai tik dar labiau parodys, kokiam tu "kosTmose" gyveni.

AAA000 rašė:
tesla aplamai apsiko ten aplinka akumais... vat turetu but eko mokestis tiesiai is teslos saskaitos isieskotas uz tokia avarija.
Vėlgi, absoliutus nesigaudymas kas yra tarša. Ką lengviau surinkti, atšalusias celes, ar išsiliejusį kurą ir tepalus? VDV gamintojai kompensuoja nuostolius? Automobilių gamintojai priima sprendimus vairuojant už žmogų? O ir šiaip, Tesla į avarijas patenka 8 kartus rečiau, nei kiti VDV per 100 tūkst. km. Taigi nesigaudai ne tik taršoje, bet ir saugumo sistemų veikime.

AAA000 rašė:
o kodel jie negamina pazangaus auto, kad ta dviratininke butu issaugota - kuria uzmuse? a? :) tik muskelis kliedi - kad istatymus reikia keist...
Pažangios sistemos gaminamos, bet tarpinė tarp vairo ir sėdynės dar nepanaikinta. O kur dar dviratininkai ir pėstieji, kurie arba patys išlekia prieš automobilį, arba naktį eina/važiuoja kelkraščiu be atšvaitų Vėlgi, jei manai, kad automobilių gamintojai kalti dėl avarijų, tai turbūt prezervatyvų gamintojai kalti dėl išprievartavimų. Elementariai logikos nebuvimas.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2808
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-27, 14:33 
     
immortallt rašė:
bahuriux, kasko daugiau yra lizingui, be kasko, kur draustų nuo visko, automobilio lizingu negautum pirkti.
Na tai koks skirtumas palei mano siūlomą shemą sudaužai savo mašiną ir toliau moki lizingo bendrovei, kol išsimokėsi iki paskutinio cento su visais procentais, gali dar vieną mašiną pasiimti lizingu ir jei avigalvis vėl daužyti ir toliau mokėti. Antstoliai viską sureguliuoja tuo klausimu jei kokių nesklandumų kyla. Sukėlusiam eismo įvykį draudimas padengia kitų nekaltų dėl avarijos eismo dalyvių nuostuolius, o avarijos kaltininkas pats atsakingas už savo durną galvą tegu lieka. Turi būti bent kažkokia natūrali atranka, na tarkim kasko dar turėtu padengti gydymo/laidojimo išlaidas apsidraudusiam avarijos kaltininkui.

Cituoti:
Išspręsti tą galima ir paprasčiau - neišgali susimokėti baudų, supakuoji.
Va šito hiper liberalizmo kaip tik ir nereikia, nes jei išgali susimokėti tada nuolatos gali važinėti +50km/h su ištiestais viduriniais pirštais pro policininkus ir greičio matuoklius ir kas px turi pinigų susimoki. Įkalti teistumą ir pasodinti bent jau porai savaičių reikia visus "nusipelniusius" hiperdebilus nepriklausomai kiek babkių turi ir konfiskuoti TP kas dabar ir yra daroma. Nes antraip tas veda prie laukinių 90'ūjų ir turtingūjų nebaudžiamumo? Šitoj vietoj turi atsirasti lygybės principai kaip Suomijoj ir kitose gerovės valstybėse, bauda skiriama procentaliai nuo pajamų per metus ir padaryto nusižengimo sunkumo, ta prasme jei durna galva tai turi "skaudėti" vienodai visiems. http://www.technologijos.lt/n/technolog ... inga-bauda
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-27, 14:50 
     
Jei esi kaltininkas dėl avarijos, tau kasko labai skaniai pabrangsta. Ir brangti gali iki tiek, kad po to iš vis atsisako drausti.
Kasko nedraudžia nukentėjusiųjų. Čia civilinė atsakomybė.
Ir toliau moki lizingo bendrovei - žmogus pasiplauna ir kas tada lizingo bendrovei? Tada arba brangsta lizingas iki 15-25% metinių palūkanų visiems norintiems pirkti lizingu, arba iš viso užsiraukia lizingo galimybė. Omeny Kasko iš savęs nesukelia problemų ir neskatina lakstyti. Jei pvz. važiuosi su plikomis padangomis, apsvaigęs ar pan., tai labai sėkmingai kasko nieko neišmokės. Tiesa, čia kai kurios draudimo kompanijos bando taikyti inovacijas, ir didinti diferenciaciją pagal vairavimo stilių. Tam turi įsirašyti programėlę - labai lakstysi - brangs, važiuosi ramiai - pigs. Ilguoju laikotarpiu gali būti draudimas labai labai brangus, jei atsisakysi įsirašyti tokią programėlę.

Bahuriux, pagal mano subjektyviai susidarytą nuomonę iš informacijos nuotrupų, absoliuti didžioji dalis lakstančių ir sukeliančių pavojingas situacijas turi kalnus nesumokėtų baudų. T.y. jie tų baudų iš viso nemoka, o ne "susimokėti nieko nereiškia". Tai kodėl spręsti reikia problemą, kuri mažiau aktuali? O baudų atžvilgiu spręsti galima paprasčiau - didinti jas iki tiek, kad ir kiek turtingas - skaudėtų. Tas pats automobilio konfiskavimas, teisių atėmimas, už vairavimą be teisių - areštinė.

P.S. išlaikyti kalėjime/areštinėje brangiai kainuoja, tai dėl to už netaikymą pirmai progai pasitaikius arešto, jei kitos priemonės gali veikti. Areštas turėtų būti taikomas, kai baudų nemoka, arba prasižengimas jau yra labai rimtas - sunkus girtumas, vairavimas kai teisės atimtos ar pakartotinis, kai teisių neturėjai iš viso niekada, ar pan.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2808
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-11-29, 11:45 
     
Vaikų ginčai, net juokinga :) vairuotojo kostiumas-oro pagalvė - čia buvo topas :D
  • 0




Užsiregistravo: 2020-06-28, 12:54
Pranešimai: 17
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'